Ik heb wel eens een aantal van die condooms met smaakje gekocht. Ik dacht dat dat wel grappig was een gele condoom met bananensmaak.
Maar nu hebben we dat wel eens een paar keer geprobeerd, en dan zegt mijn vriendin dat het alleen maar rubbersmaak heeft. En het enige wat er wel opzit een geurtje is.
We hebben de Durex Fiesta geprobeerd, evenals de Hot Rubber Sweet, RSFU Nam Nam enz. En dat werkte allemaal niet..
Heeft iemand wel echte condooms met smaak gevonden???
quote:Ja, tweedehands
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:26 schreef MY_IDEA het volgende:
quote:Ik heb ze bij sex voor de Buch wel eens een aubergine zien gebruiken, misschien dat daar meer smaak aan zit!!
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:26 schreef MY_IDEA het volgende:Heeft iemand wel echte condooms met smaak gevonden???
quote:ergens uit een automaat in de wc bij een tankstation.. was wel lekker, aardbeitjes
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:26 schreef MY_IDEA het volgende:
Hoi Allemaal,Ik heb wel eens een aantal van die condooms met smaakje gekocht. Ik dacht dat dat wel grappig was een gele condoom met bananensmaak.
Maar nu hebben we dat wel eens een paar keer geprobeerd, en dan zegt mijn vriendin dat het alleen maar rubbersmaak heeft. En het enige wat er wel opzit een geurtje is.
We hebben de Durex Fiesta geprobeerd, evenals de Hot Rubber Sweet, RSFU Nam Nam enz. En dat werkte allemaal niet..
quote:Ik sluit me aan bij deze mening, tijdje geleden een pakje Durex Fiesta gekocht en wat blijkt mijn vriendin vind ze zelfs te sterk van smaak!!! Is volgens net te nep en net te synthetisch qua smaak. Vindt je vriendin ze gewoon niet lekker? Trouwens 1 tip: Sundae heeft geluk gehad, maar meestal zijn de condooms uit automaten een tikkeltje aan de oude kant, misschien maar eens een drogist proberen?
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:32 schreef sundae het volgende:[..]
ergens uit een automaat in de wc bij een tankstation.. was wel lekker, aardbeitjes
![]()
maar volens mij zit er gewoon smaak aan durex fiesta hoor, vind je vriendin het misschien niet zo fijn om je te pijpen..? wil niet lullig zijn, maar dat zou ook nog kunnen..
succes iig ermee
quote:en of er een smaak aan Durex Fiesta zit! bleh ik ging bijna over mn nek toen ik de aardbei proefde....zoooo zoet!
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:32 schreef sundae het volgende:......maar volens mij zit er gewoon smaak aan durex fiesta hoor......
quote:Mintsmaak is absoluut niet aan te raden.
Op woensdag 24 oktober 2001 16:05 schreef l_Charlize_l het volgende:[..]
en of er een smaak aan Durex Fiesta zit! bleh ik ging bijna over mn nek toen ik de aardbei proefde....zoooo zoet!
quote:Om aan te likken of als voorbehoedmiddel?
Op woensdag 24 oktober 2001 17:15 schreef Reintje het volgende:
Ik houd het bij de allombekende ChuppaChups... Véél lekkerder!
quote:Hahhahaha nee geen problemen daarmee
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:32 schreef sundae het volgende:[..]
ergens uit een automaat in de wc bij een tankstation.. was wel lekker, aardbeitjes
![]()
maar volens mij zit er gewoon smaak aan durex fiesta hoor, vind je vriendin het misschien niet zo fijn om je te pijpen..? wil niet lullig zijn, maar dat zou ook nog kunnen..
succes iig ermee
quote:Nog een tipje.. Mijn vriendin vond het wel geslaagd.. Eerst een Smint eten en daarna gebeft te worden.
Op woensdag 24 oktober 2001 16:11 schreef Mukie het volgende:[..]
Mintsmaak is absoluut niet aan te raden.
quote:ze waren nog niet over de datum
Op woensdag 24 oktober 2001 15:28 schreef hollander172 het volgende:[..]
Trouwens 1 tip: Sundae heeft geluk gehad, maar meestal zijn de condooms uit automaten een tikkeltje aan de oude kant, misschien maar eens een drogist proberen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |