abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:26:33 #1
9947 MY_IDEA
Let me think about that...
pi_1985638
Hoi Allemaal,

Ik heb wel eens een aantal van die condooms met smaakje gekocht. Ik dacht dat dat wel grappig was een gele condoom met bananensmaak.

Maar nu hebben we dat wel eens een paar keer geprobeerd, en dan zegt mijn vriendin dat het alleen maar rubbersmaak heeft. En het enige wat er wel opzit een geurtje is.

We hebben de Durex Fiesta geprobeerd, evenals de Hot Rubber Sweet, RSFU Nam Nam enz. En dat werkte allemaal niet..

Heeft iemand wel echte condooms met smaak gevonden???

Not yet! :-)
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:43:55 #2
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1985835
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:26 schreef MY_IDEA het volgende:
Ja, tweedehands
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:49:01 #3
17109 oma_henk
ach het is maar Marof praat!!!
pi_1985885
quote:

Ik heb ze bij sex voor de Buch wel eens een aubergine zien gebruiken, misschien dat daar meer smaak aan zit!!
Master of disaster King of swing The man with the iron dick The man who makes the woman cry.................
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:28:59 #4
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_1986357
Verknip een condoom en gooi alle stukkies door de aarbeien jam heen....
de volgende keer dat jullie sex hebben smaakt de condoom net als aardbeien(lijkt het)
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 22:32:24 #5
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_1986420
quote:
Hoi Allemaal,

Ik heb wel eens een aantal van die condooms met smaakje gekocht. Ik dacht dat dat wel grappig was een gele condoom met bananensmaak.

Maar nu hebben we dat wel eens een paar keer geprobeerd, en dan zegt mijn vriendin dat het alleen maar rubbersmaak heeft. En het enige wat er wel opzit een geurtje is.

We hebben de Durex Fiesta geprobeerd, evenals de Hot Rubber Sweet, RSFU Nam Nam enz. En dat werkte allemaal niet..

ergens uit een automaat in de wc bij een tankstation.. was wel lekker, aardbeitjes
maar volens mij zit er gewoon smaak aan durex fiesta hoor, vind je vriendin het misschien niet zo fijn om je te pijpen..? wil niet lullig zijn, maar dat zou ook nog kunnen..
succes iig ermee
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  woensdag 24 oktober 2001 @ 15:28:24 #6
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_1991322
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:32 schreef sundae het volgende:

[..]

ergens uit een automaat in de wc bij een tankstation.. was wel lekker, aardbeitjes
maar volens mij zit er gewoon smaak aan durex fiesta hoor, vind je vriendin het misschien niet zo fijn om je te pijpen..? wil niet lullig zijn, maar dat zou ook nog kunnen..
succes iig ermee

Ik sluit me aan bij deze mening, tijdje geleden een pakje Durex Fiesta gekocht en wat blijkt mijn vriendin vind ze zelfs te sterk van smaak!!! Is volgens net te nep en net te synthetisch qua smaak. Vindt je vriendin ze gewoon niet lekker? Trouwens 1 tip: Sundae heeft geluk gehad, maar meestal zijn de condooms uit automaten een tikkeltje aan de oude kant, misschien maar eens een drogist proberen?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_1991409
quote:

......maar volens mij zit er gewoon smaak aan durex fiesta hoor......

en of er een smaak aan Durex Fiesta zit! bleh ik ging bijna over mn nek toen ik de aardbei proefde....zoooo zoet!
I'm not paranoid! Which of my enemies told you this?
  woensdag 24 oktober 2001 @ 16:11:06 #8
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_1991459
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 16:05 schreef l_Charlize_l het volgende:

[..]

en of er een smaak aan Durex Fiesta zit! bleh ik ging bijna over mn nek toen ik de aardbei proefde....zoooo zoet!

Mintsmaak is absoluut niet aan te raden.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 17:15:44 #9
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_1991684
Ik houd het bij de allombekende ChuppaChups... Véél lekkerder!
Action is the enemy of thoughts
  woensdag 24 oktober 2001 @ 17:31:04 #10
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_1991828
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 17:15 schreef Reintje het volgende:
Ik houd het bij de allombekende ChuppaChups... Véél lekkerder!
Om aan te likken of als voorbehoedmiddel?
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
  woensdag 24 oktober 2001 @ 20:18:37 #11
9947 MY_IDEA
pi_1993267
quote:

[..]

succes iig ermee

Hahhahaha nee geen problemen daarmee , was eigenlijk alleen om te kijken hoe dat was of er echte lekkere aarbeien (condooms) te koop waren.. Maar eigenlijk is natuurlijk met veel interessanter qua gevoel.. Maar ja 8) dan maar zonder condoom hahahah (Pijpen wel te verstaan hahah)
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:12:45 #12
9947 MY_IDEA
pi_1994280
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 16:11 schreef Mukie het volgende:

[..]

Mintsmaak is absoluut niet aan te raden.

Nog een tipje.. Mijn vriendin vond het wel geslaagd.. Eerst een Smint eten en daarna gebeft te worden. Dan voel je net hetzelfde als je flink inademt en net een vicks free op hebt. Vond ze wel lekker.
pi_1998042
Pas dacht mijn vriendin dat ik een condoom omhad met camanbert-smaak.
Ik zeg: "Huh??? ik heb helemaal nog geen condoom om.
nog steeds op zoek naar de gevoelige snaar
  donderdag 25 oktober 2001 @ 13:46:18 #14
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_1999230
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 15:28 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Trouwens 1 tip: Sundae heeft geluk gehad, maar meestal zijn de condooms uit automaten een tikkeltje aan de oude kant, misschien maar eens een drogist proberen?

ze waren nog niet over de datum m'n vriend had ze ook maar een keertje voor de grap gehaald, omdat ik wel es een keer aardbeitjes en banaan wilde proeven de smaak viel me trouwens mee, had het minder lekker verwacht
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')