Die vond ik bijzonder vertederend.quote:Ooit schreef iemand het volgende:
Mijn moeder vroeg me: "Ik wil ook zo'n internet, maar dan voor ouderen."
Je hoort de woede en het hysterische gekrijs er van afspatten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:44 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Wat een geniaal plan!!!!! Gewoon honderdduizend banen scheppen!!!! Soms zijn de dingen zo simpel!!!!
Ik heb een nog beter plan!!
TWEEhonderdduizend banen scheppen!!!!!!
En een parabrella over heel nederland tegen al die regen!!
PARABRELLA!!!!
quote:TALPA
en alle uitspraken van maikuuulquote:Groetjes,
Veldmuis
quote:Op maandag 3 april 2006 16:55 schreef NJ het volgende:
Mijn [willekeurig iets]! Wat doe je?
Albertoquote:Op maandag 3 april 2006 17:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet. Waar gaat die quote over?
ONZIN TopTipTopic!quote:Op maandag 3 april 2006 17:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet. Waar gaat die quote over?
Gneis? Dat moet een hoax zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 17:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alles van Gneis natuurlijk!
Fantopic Gneis van de Frontpage
Is het ook, maar dat maakt het er niet minder briljant op! Vooral de mensen op de FP die er serieus op in gaanquote:Op maandag 3 april 2006 17:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gneis? Dat moet een hoax zijn.
Een gneis is een oudnoorse plaaggeest.
Dit topic escaleert helemaal uit de hand!quote:iemand schreeuwde ooit het volgende:
quote:er moet gewoon meer geneukt worden
Ik dat die aflevering van probleemwijken waarin iemand zijn stiefdochtertje neukte?quote:Op maandag 3 april 2006 17:07 schreef Scorpie het volgende:
"Stervende k*nkerkachel,
Nee, cultuurbarbaarquote:Op maandag 3 april 2006 17:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik dat die aflevering van probleemwijken waarin iemand zijn stiefdochtertje neukte?
De aflevering in Woensel-West.quote:Op maandag 3 april 2006 17:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Pardon.
Ik beken.
As op mijn hoofd.
Welk programma was dat dan?
Na mijn een-tweetje met BrauN over buzzerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:30 schreef Natalie het volgende:
Manneke_Pils mag 48 uur gaan koelen na gezuig in FB.
Hier staat ie tussen http://video.google.com/videosearch?q=probleemwijkenquote:Op maandag 3 april 2006 18:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Link? Dat moet ik zien.
Een jaar na dato.![]()
Pardon?quote:Op maandag 3 april 2006 18:57 schreef Jett het volgende:
HAHAHAHAHA±D
:d:d D:D D:=D!21!ONE!!!one11!
dikzak
En waar gaat het dan over?quote:Op maandag 3 april 2006 19:09 schreef Treinhomo het volgende:
'En jij verwelkomt er binnenkort één'.
Van Sunchaser aan Havoc.
Ik had eigenlijk gehoopt dat mensen met wat originelers zouden komen, iets dat niet zo'n Fok!meme was geworden.quote:Op maandag 3 april 2006 22:20 schreef Lucille het volgende:
Dit heeft weinig met FB te maken.
Kick FB->GC
Ja maar kunnen jullie nu niet met iets origineels komen?quote:Op maandag 3 april 2006 22:28 schreef Operc het volgende:
mijn **** wat doe je?!
blijft leuk (jaja, ik weet t, die staat hier al, maar toch)
Er zijn wel vaker posts of topics waar ik echt hard om moet lachen. Inderdaad ook zoiets als die post van HenriOsewoudt. Maar die kan ik echt niet meer herinneren, ik zou ook niet weten in welke topics ze dan stonden. De standaard dingen weet ik dan nog wel ja, zoals de leuke (matige) grap en al die mensen die weleens in de foto van Alberto zijn geshopt, zoals String-Emil en Dj Frikandel en MC Kleine Rat enzo.quote:Op maandag 3 april 2006 22:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja maar kunnen jullie nu niet met iets origineels komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |