Nog meer leuke reacties na te lezen via: http://frontpage.fok.nl/zoek/user/67404quote:9/11 na te spelen op nieuwe game
Door Gneis - woensdag 13 oktober 2004 @ 22:49
ik vint dat niet leuk want dan gaan mensen spoten met die erge gebeurtenis
want wat er toen gebeurt is is slecht
dat meot niet weer gebeuren gaan
het is zeker weer een idee van bush
'Mat Herben verlaat fractie voor partij LPF'
Door Gneis - dinsdag 5 oktober 2004 @ 17:31
ik vint het niet geod als waneer hij ook net als gert wilder weg gaat bij de lijst lpf
en zo maar stemen mee steelt naar zijn niewe fraktie partij lpf
Foto Beckham is nieuw computervirus
Door Gneis - woensdag 13 oktober 2004 @ 13:18
ik vint het slecht als waneer zo' n voetbaler virusen op de internet plaatst
laat hem bezig gaan met dat rot voetbal waar toch niks aan is
im plaats van foto-en van virusen te rond versprijden
Waarom deed je dan niets? Ik wou dat er meer mensen waren zoals Gneis...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:39 schreef Insomaniac het volgende:
Ik zat al te wachten nav de discussie in GC.Gneis
Eindelijk een normale modquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:39 schreef Insomaniac het volgende:
Ik zat al te wachten nav de discussie in GC.Gneis
Ik wou eerst de dikusie afwagten want als je dan met andere mods en gezag gaat bemoejen is dat niet netjes enzo en dat vind ik dus niet kunen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarom deed je dan niets? Ik wou dat er meer mensen waren zoals Gneis...![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wou eerst de dikusie afwagten want als je dan met andere mods en gezag gaat bemoejen is dat niet netjes enzo en dat vind ik dus niet kunen.
Ik vint het egt niet kunne hoe hun me behandelt hebben in de generale sjet, wie weet hat ik noch een hardaanvalle konden kreige.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wou eerst de dikusie afwagten want als je dan met andere mods en gezag gaat bemoejen is dat niet netjes enzo en dat vind ik dus niet kunen.
a joh, scheit ! Als jij zegd dat het zo moet, dan moet dat gewoon. Zo is het tog?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Agh, flikker toch op. Dat vind ik zo'n non-excuus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:42 schreef JeStaatOpInternet het volgende:
misschien heeft ie wel dyslectie?![]()
De pligt van de modden is naar de users te luisteren anders zein ze net dikdadors.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vint het egt niet kunne hoe hun me behandelt hebben in de generale sjet, wie weet hat ik noch een hardaanvalle konden kreige.
mensen moeden wel rekenig med elkar houwden en voor die leifde zorgen. anders is samewerke ook zo lasteg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
a joh, scheit ! Als jij zegd dat het zo moet, dan moet dat gewoon. Zo is het tog?
Doe even een kloontsjek insnolalmanakquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:49 schreef Insomaniac het volgende:
'Cyprus kan Turkije uit de EU houden'
ik weet niet wie die cyprus is maar volgens mij is dat niet eerlijk want turkije wil er graag bij de eu
*stil
*mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |