ookal is pberens een klnooquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:47 schreef JeStaatOpInternet het volgende:
mschiene meot je dta dara psoten?
klnoo?
pberens moet stoppe met posts over mij te beginenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:48 schreef Harry_Sack het volgende:
Owja, pberens heb anders wel het beste voor met andere joesers, jij niet
Het is hepquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:48 schreef Harry_Sack het volgende:
Owja, pberens heb anders wel het beste voor met andere joesers, jij niet
:-{quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:50 schreef kLowJow het volgende:
Oh.. en [afbeelding] natuurlijk
pberens hefd nu al 3 posts over mijn gemaaktquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
je moet elcaar zo niet haten maar versgillen acseptere. leifde is beter als haat. dus ook nied van die gemene dinge zegge over pberend wand mesgien bedeold hij het heel anders als dat je wel denkt.
Lief... [img]Ut is wel een liefe en goet geintegeerde neeger die kent blozen[/img]quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
:-{
wat doet die neeger in mein post
waarom heed hij zo een vreemd naam
mesgien sijn ze nie zo slim dan wij en snapen ze het nie zo geodquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
pberens hefd nu al 3 posts over mijn gemaakt
ik snap nie dat die mensen met een blouwe naam daar nix van zeggen
ik ben geen hoomoquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lief... [afbeelding]
En hij kan blozen
ik ben gewon dislektisch!! kan ik nisk aan deon!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:56 schreef Georges het volgende:
Taalfouten zijn niet cool.
Ok, het zij je vergeven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:57 schreef Anyanka het volgende:
[..]
ik ben gewon dislektisch!! kan ik nisk aan deon!
de mense in blouw meote mij uitlegge hoe ik kan bannenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
mesgien sijn ze nie zo slim dan wij en snapen ze het nie zo geod
mesgien moed je gwoon een klagt indeine tege pberemds wand hei mag je ook nied peste.
nee mensen die taalfauten plegen moete oppasse met wat ze seggequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:56 schreef Georges het volgende:
Taalfouten zijn niet cool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |