Maar het is niet zo, ik zal het moeten doen met mijn eigen zielige gekweel en gewalg, met mijn eigen gezwelg in egoistische pathetiek. Wegkwijnen met mijn lul in mijn hand, dat is wat ik mezelf kan bieden. Mezelf in de foetushouding in slaap huilen met het vocht van kortstondig escapistisch genot op mijn onderbuik. Miezerige oogst dit keer. Iedereen zou gewoon dood moeten. Of gewoon dood. Je kan kiezen, het is mij om het even, maar ga gewoon dood!
, nu kan ik jullie rustig naar bed laten gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 19-12-2002 01:14]
quote:Hey, ieder zijn hobby. Toch?
Op donderdag 19 december 2002 01:15 schreef Oxazepam het volgende:
Jij schrijft wel erg vaak over aftrekken.
quote:Stil....dan wordt het alleen maar kouder
Op donderdag 19 december 2002 01:14 schreef Viperdesign het volgende:
Tis alweer bijna januari...
Nou, het kan nog erger hoor!!
Ik ben verliefd op een hele mooie dame, maar die weet dat (nog en/of waarschijnlijk) niet en ze zit aan de andere kant van de wereld voor nog bijna een half jaar.
Verder loop ik achter met mijn studie. Ik moet stage lopen of op school projecten doen, maar ik vindt maar geen stageplek. Tot vererging mag ik alleen een bedrijf kiezen die op het meesterwerklijstje staat, die klein is. En de stageplaatsen die die bedrijven hebben zijn ook niet iets wat ik wil/zoek.
Omdat ik stage loop ga ik alleen maar 2 dagen naar school, in totaal 6 uur. De rest slaap ik voor een groot deel omdat de uitzendburo's ook geen werk hebben. En dan heb ik nog zeurende ouders en jongere broertjes die lopen te vragen of ik geen werk heb of wanneer ik aan het werk ga. En dan wordt de PC die ik met mijn broertje deel ook grotendeels in beslag genomen, net als ik iets wil doen of een idee heb gekregen (maar waar ik de pc voor nodig heb). En ik sta rood en wil een nieuwe PC of laptop omdat de huidige pc van mij al meer dan 3 jaar oud is.:'(
Maar ik wil niemand dood.0-)
Wie heeft het nog erger?:Y)
Nog nooit succes gehad in de liefde, mijn contacten met het andere geslacht zijn minimaal, but do you hear my complaining?
Nope, ik leef gewoon... En tevens laat ik leven.
Blijf nou niet zo zielig met je zelf medelijden hebben. Terwijl jij je thuis in je bedje jezelf zit af te sjorren zit De Perfecte Vrouw (of Man, if that's your thing) misschien wel as we speak aan de bar wat te drinken in die uitgaansgelegenheid, waar jij in vrolijkere tijden zo vaak kwam.
Carpe Diem, man! Het leven vliegt voorbij! Zo snel zelfs, dat het soms beangstigend is...
Dus neem het ervan! En respecteer anderen! En pluk een bloemetje... En knuffel een boom... Of zoiets...
quote:Wat bedoel je precies met die vraag?
Op donderdag 19 december 2002 01:40 schreef I.R.Graf het volgende:
Even een zijvraagje...
Zelfs de betere komiek?
quote:En als er 1 schaap over de dam is dan volgen er ook meer..
Op donderdag 19 december 2002 01:42 schreef jerney het volgende:
Een goed voorbeeld doet volgen, zeggen ze.
quote:gelukkig ben jij zo zelfstandig!
Op donderdag 19 december 2002 02:08 schreef Loedertje het volgende:[..]
En als er 1 schaap over de dam is dan volgen er ook meer..
quote:Een dekbed met korsten is niet onoverkomenlijk.
Op donderdag 19 december 2002 02:08 schreef Loedertje het volgende:[..]
En als er 1 schaap over de dam is dan volgen er ook meer..
quote:Hé, zet em op zeg!
Op donderdag 19 december 2002 01:13 schreef zodiakk het volgende:Maar het is niet zo, ik zal het moeten doen met mijn eigen zielige gekweel en gewalg, met mijn eigen gezwelg in egoistische pathetiek. Wegkwijnen met mijn lul in mijn hand, dat is wat ik mezelf kan bieden.
quote:
Op donderdag 19 december 2002 01:13 schreef zodiakk het volgende:
De waarheid
Alles dood. Alles. Iedereen. Hier met die knop met waterstofbommen. Optiefen en alles platgooien. Op 1e kerstdag, vlak voor het aansnijden van de dis..
vader..wat hoor ik daar voor gesuis? Ik weet het niet, kinders... even buiten kij...
Met de groeten van de Kerstbom.
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 19-12-2002 08:05]
quote:Wat een intrigerende familie heb je, X-ray..
Op donderdag 19 december 2002 08:00 schreef X-Ray het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |