Dat is waar ook voor je het weet zitten we in deel 14quote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef RipCore het volgende:
Over zinloos en off topic gesproken...
(ja, dat is deze post ook!)
Damn wat is zij dun.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:38 schreef outcast_within het volgende:
bla bla bla
vrolijk intermezzo
Fruits basket![]()
[afbeelding]
dat heet anime, valt me toch vaak op dat al die meiden in anime superslank zijn en (in verhouding) vaak grote borsten hebbenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef Orealo het volgende:
[..]
Damn wat is zij dun.
Die moet ik ook nog steeds een helemaal kijken
hmm das meer mijn type anime.. eff kijken waar ik em vandaan kan trekkenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:
Fruits Basket anime was wel leuk maar af en toe ook irritant. Het was echt té cute af en toe.
De manga is leuker.
Ja he af en toe te wijs enzo, maar ach ik heb het ook met densha uitgehouden. Dus haar overdreven karakter kan ik ook wel aan. Ik ga em ook zeker voor een 2de keer kijken. Er worden nogal wat leuke dingen in gezegd. Tips van wijlen mama en grappige situatiesquote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:
Fruits Basket anime was wel leuk maar af en toe ook irritant. Het was echt té cute af en toe.
De manga is leuker.
dude...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:38 schreef outcast_within het volgende:
bla bla bla
Welke opmerking op fok bleef je bij?quote:
Geen idee probeer het en je komt ervanzelf achterquote:Op donderdag 13 april 2006 00:05 schreef mschol het volgende:
is de a4e release van fruits basket goed?
En toch kan het zijn dat de serie je na 5 eps zo erg grijpt dat je hem afkijkt. Nu begin je er niet aan puur omdat er CGI in zit en geef je het alsnog geen kans. Stel dat je de (p)review niet had gelezen en je kijkt 1 ep dus kom je toch dezelfde conclusie als dat je nu komt, je geeft de serie dus bij voorbaat geen kans.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:13 schreef blessed19 het volgende:
Ik denk dat ik nou een beetje begin te begrijpen wat jordy bedoelde... Om eerlijk te zijn erger ik me dood aan mensen die zeggen dat ze de eerste 5 afleveringen van een (nieuwe!) serie hebben gezien, en dat je bijna alle informatie over die serie er bijna radicaal uit hen moet trekken.
Omdat ik CGI echt verafschuw, weet ik door de post van jordy, dat Capeta dus echt niks voor mij is.
bij spiderman vroeger vond ik het wel vet als ie door de staten heen slingerdequote:Op donderdag 13 april 2006 01:10 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En toch kan het zijn dat de serie je na 5 eps zo erg grijpt dat je hem afkijkt. Nu begin je er niet aan puur omdat er CGI in zit en geef je het alsnog geen kans. Stel dat je de (p)review niet had gelezen en je kijkt 1 ep dus kom je toch dezelfde conclusie als dat je nu komt, je geeft de serie dus bij voorbaat geen kans.
Daar is dus de 5 ep 'regel' voor, geef alles een kans ook al lijkt het op het eerste gezicht niets
That said:
Ik kots ook ENORM op (duidelijk zichtbare) CGI in anime. Ik beschouw het als lui. Dit is dus ook de reden waarom ik dus fan ben van oudere anime's, hierin is nog duidelijk te zien dat het met de hand getekend is en dus meer moeite heeft gekost. Het mag er dan misschien niet zo fancy uitzien als Ergo Proxy , GITS of Vampire Hunter D: Bloodlust er is in ieder geval veel moeite in gestopt en niet te vergeten talent.
De animatie is gewoonweg niet mijn smaak (had ook veel moeite gehad met Metropolis). Dan kan het verhaal nog zo boeiend zijn, maar door de CGI en de (in mijn ogen) beroerde animatie is het voor mij al na 1 episode voldoende om deze anime geen kans te geven.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:10 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En toch kan het zijn dat de serie je na 5 eps zo erg grijpt dat je hem afkijkt. Nu begin je er niet aan puur omdat er CGI in zit en geef je het alsnog geen kans. Stel dat je de (p)review niet had gelezen en je kijkt 1 ep dus kom je toch dezelfde conclusie als dat je nu komt, je geeft de serie dus bij voorbaat geen kans.
Daar is dus de 5 ep 'regel' voor, geef alles een kans ook al lijkt het op het eerste gezicht niets
Precies. een van de redenen dat ik meteen wil weten of het wat isquote:Op donderdag 13 april 2006 14:54 schreef Orealo het volgende:
Ja, en dat is opzich wel jammer, want dan zijn de eerste echt heel lastig te vinden![]()
Maar ook wel leuk omdat er dan veel valt te zien![]()
Ik heb een paar afleveringen op tv ( op een van de astra kanalen ) gekeken en het is zeker de moeite waard om het te volgenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:57 schreef outcast_within het volgende:
Precies. een van de redenen dat ik meteen wil weten of het wat is
alleen het enige probleem is het vinden van de eerste paar episodes welke sub gebruik jij trouwensquote:Op donderdag 13 april 2006 14:54 schreef Orealo het volgende:
Ja, en dat is opzich wel jammer, want dan zijn de eerste echt heel lastig te vinden![]()
Maar ook wel leuk omdat er dan veel valt te zien![]()
Ik ben niet echt subbevoordeeld, maar als ik mag kiezen : dattebayo, lunar of de oude bakasan en Aone (oid)quote:Op donderdag 13 april 2006 22:10 schreef stroopje het volgende:
alleen het enige probleem is het vinden van de eerste paar episodes welke sub gebruik jij trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechte eindes vind ik niet goed, want dan hou ik er een kut gevoel aan overquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:54 schreef RipCore het volgende:
Ik ga nu een poging wagen om iets substantieels van mijn kant toe te voegen aan deze topic. Watch me fail.
Geachte kijkers, vandaag wilde ik het hebben over eindes van (anime)series.
Je hebt naar mijn idee grofweg drie hoofdcategorieën:
1. Goed einde
2. Slecht einde
3. Open einde
Welke vinden jullie over het algemeen beter, en waarom? (niet zeggen dat het per serie verschilt, want dat is natuurlijk logisch)
En dan nu de hamvraag:
In hoeverre bepaalt een einde de overal score van een serie voor jou? 30%? 50%? Waarom?
In de zin van lastig te beantwoorden? Of slechte vraag?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:19 schreef stroopje het volgende:
[..]
het is wel een kut hamvraag moet ik melden
Weet je zeker dat het alleen Engels is? Geen dual audio, dus Engels en Japans met subs?quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:20 schreef Rahl het volgende:
Hmm, ik heb nu Elfen Lied binnen maar het is Engels gesproken, is de Japanse zoveel beter dat die het meer waard is of kan ik met een gerust hart de engelse kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |