je doet offtopicquote:Op maandag 10 april 2006 19:26 schreef Jordy-B het volgende:
Zou er in dit topic voor de verandering eens wat minder onzinnig gepostopkrikspamd kunnen worden? Het vorige topic ging nog geen twee weken mee, wat behoorlijk schandalig is...
En wat meer relevante posts zorgen ervoor dat het ook wat prettiger is voor de mensen die willen bijlezen.
al mijn posts zijn allemaal over anime en/of manga gegaan! dat het nou niet een topic is met alleen maar feitjes en vermelden welke serie iemand volgt, lig ik echt niet wakker van!quote:Op maandag 10 april 2006 19:26 schreef Jordy-B het volgende:
Zou er in dit topic voor de verandering eens wat minder onzinnig gepostopkrikspamd kunnen worden? Het vorige topic ging nog geen twee weken mee, wat behoorlijk schandalig is...
En wat meer relevante posts zorgen ervoor dat het ook wat prettiger is voor de mensen die willen bijlezen.
Slowchatten kan ook elders... Ik erger me echt kapot aan geëikel als postkwartetten...quote:Op maandag 10 april 2006 19:30 schreef Orealo het volgende:
[..]
je doet offtopic
Misschien moeten we 't topic hernoemen naar Anime/Manga Slowchat deel 13!
Ja... slowchat, heet dat...quote:Op maandag 10 april 2006 19:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
al mijn posts zijn allemaal over anime en/of manga gegaan! dat het nou niet een topic is met alleen maar feitjes en vermelden welke serie iemand volgt, lig ik echt niet wakker van!
Ik vind dat het nu wel een gezellig groepje (aan het worden) is. Dat die topics nu eenmaal zo snel gaan, zegt ook een beetje over de sfeer in deze thread.
Ja true, ik geef je gelijk als je zeurt over dat postkwartetten, misschien is dat wel een beetje irritant.quote:Op maandag 10 april 2006 19:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Slowchatten kan ook elders... Ik erger me echt kapot aan geëikel als postkwartetten...
Je kunt er een superinteressante topicreeks van maken, maar daar moet je als users wel 'n beetje je best voor doen.
Lijstjes met animé die je gezien hebt, zijn niet interessant als je ze niet van motivatie voorziet. Er zijn weinig mensen die het wat boeit welke dingen je al gezien hebt, dus vertel wat je er van vindt en waarom je ze goed of slecht vindt. Dat geeft vervolgens stof voor een discussie (voornamelijk als je een afwijkende mening hebt over een serie) en da's tof.
Het is niet echt interessant om te melden welke afleveringen je gezien hebt en/of aan het downloaden bent als je daar geen mening/verwachting over geeft (en we hebben niet voor niets spoilertags, dus je kan er inhoudelijk over praten als je maar even aangeeft over welke serie en aflevering je het hebt).
Kale mededelingen zijn voor mij net zo interessant als vertellen dat je vanmorgen een boterham met pindakaas als ontbijt hebt gehad, ofzo.
Als je 'n nieuwe animé/manga gezien hebt, vertel dan ook gelijk wat je er van vindt en waarom... Geef een kleine inleiding tot het verhaal, vertel wat je opviel, wat je goed of slecht vond. Op die manier weten de andere users of die serie een aan- of afrader is.
Is wat meer werk, maar ik weet zeker dat je daar een toffer topic van krijgt.
juist! en je kan altijd vragen hoe de ander het vond, en wat voor een verwachtingen hij/zij heeft voor de rest van de serie.quote:Op maandag 10 april 2006 20:03 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja true, ik geef je gelijk als je zeurt over dat postkwartetten, misschien is dat wel een beetje irritant.
Maar vergeet niet dat dit vooral een gezellig topic moet zijn waar mensen praten over anime/manga, ik vind 't leuk om te zien wat mensen zoals kijken, daardoor kan ik posts als "ik het net de eerste afleveringen van xxx gezien!" wel waarderen, als ik dan meer informatie wil, vraag ik daar wel om.
Maar ik snap wat je bedoeld.
Omdat dit het grote anime/mangatopic is... Ik kan wel vrolijk een soortgelijk topic openen, maar jij weet net zo goed als ik dat de moderator me dan vrolijk naar dit topic doorverwijst. De enige manier om 't meer naar mijn smaak te krijgen, is dan dus door aan te geven hoe ik graag een topic zie (en te hopen dat mensen daar 'n pietsie bij stil staan)... Ik schrijf dan wel in de gebiedende wijs, maar het is vanzelfsprekend dat het om mijn mening gaat.quote:Op maandag 10 april 2006 20:08 schreef blessed19 het volgende:
als je deze reeks kut vindt, waarom blijf je dan?
idd... En een beetje slowchat is prima, maar slowchat loopt nogal makkelijk de spuigaten uit.quote:dit is de algemene thread van anime en manga. dat betekend dus ook dat slowchat over anime/manga is toegestaan. (ok, kwartetposts zijn inderdaad niet echt je van het)
Discussieëren is een kunst... dat niet iedereen die kunst even goed onder de knie heeft, is natuurlijk geen reden om discussies tegen te werken... Over het algemeen zijn discussies ontzettend leuk om te lezen en om zelf aan deel te nemen. En mensen die komen met een welles/nietes-opmerking, zijn per definitie uitgediscussieerd.quote:Het motiveren van series is op dit moment wel op een aardig pitje, en mensen die vragen naar diverse anime worden ook altijd ''geholpen''. Ik ben juist bang dat je met discussies toch alleen maar uitkomt op welles en nietes verhalen.... iets waar ik echt toaal niet achter sta.
Ik zit al op het leukste forum ter wereld... Al járen... Is het dan zo vreemd dat ik hier dan ook een van m'n grootste hobby's wil bespreken? Het hoeft niet superinhoudelijk te zijn, en het hoeft niet zeer formeel te zijn... (Dat laatste is sowieso onzin, maar oké)... Maar de posts mogen wel wat meer inhoud krijgen.quote:Als je echt een superinhoudelijke en zeer formeel fora zoekt (echt iets voor jou), stuur ik je liever door naar aniway, dmx of nog beter, naar het SDV forum.
moet eerlijk bekennen dat ik die nog nooit gehoord heb, ik denk dat ik ut wel verkeerd zal verstaan maar ik versta altijd:quote:Suki desu = I love you
ik weet niet hoe ze ut schrijven maar zo klinkt het in iedergeval..quote:Ski
Hmm ja, in densha otoko zeggen ze iets van 'daiski'quote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
moet eerlijk bekennen dat ik die nog nooit gehoord heb, ik denk dat ik ut wel verkeerd zal verstaan maar ik versta altijd:
[..]
ik weet niet hoe ze ut schrijven maar zo klinkt het in iedergeval..
ligt het aan mij of wat?
Ik denk, ik zoek 't gelijk ff opquote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
moet eerlijk bekennen dat ik die nog nooit gehoord heb, ik denk dat ik ut wel verkeerd zal verstaan maar ik versta altijd:
[..]
ik weet niet hoe ze ut schrijven maar zo klinkt het in iedergeval..
ligt het aan mij of wat?
nya eigelijk wordt het geschreven als Daisuki(=I Love you)quote:Op maandag 10 april 2006 20:57 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hmm ja, in densha otoko zeggen ze iets van 'daiski'
Wasda?quote:Op maandag 10 april 2006 21:16 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
On a Side note: het animepack voor Stepmania Heerst![]()
^_^;;
Stepmania is zeg maar Dance Dance Revolution voor op de PCquote:
Coolquote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Stepmania is zeg maar Dance Dance Revolution voor op de PC
en met de animecons wordt meestal een Songpack gereleased met alle leuke anime ops endings en insertsongs die gestept en gesyncd zijn voor Dance Dance Revolution.
credits gaan hieruit naar de mensen van DDRNL![]()
bijlezen van boven naar onder stuk overslaan en nu weer van onder naar boven.quote:Op maandag 10 april 2006 21:20 schreef Orealo het volgende:
[..]
Cool![]()
Voor Stepmania heb je zeker zo'n ddr usb ding nodig, of?
de liedjes van Smile.Dk vind ik leuk van DDR.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:44 schreef Jordy-B het volgende:
Mening van jordy-b
aan een PS2 naar USB converter + PS2 matje heb je al voldoende hoor P:quote:Op maandag 10 april 2006 21:20 schreef Orealo het volgende:
[..]
Cool![]()
Voor Stepmania heb je zeker zo'n ddr usb ding nodig, of?
de liedjes van Smile.Dk vind ik leuk van DDR.
ik begrijp dus echt niet wat er zo leuk is aan die serie. heb het zelf nog niet gezien, maar zal wel net zo'n flauwe humor hebben als bijv. school rumble of de animeversie van azumanga daioh (de manga is dan wel weer tof). Ik vind het jammer dat de laatste tijd bij veel ''komische'' series alles echt zo super voorspelbaar is, of echt gewoon te suf voor woorden...quote:
Ik denk dat sommige mensen erg kunnen vallen om jouw schrijfstijl, zoals we in een paar vorige topics en ook in de topic van de anime verkiezing. Ik hoop dat jij daar misschien af en toe bij stil staat, zodat iedereen weer vrolijk en gelukkig over anime/manga kan pratenquote:Op maandag 10 april 2006 20:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Omdat dit het grote anime/mangatopic is... Ik kan wel vrolijk een soortgelijk topic openen, maar jij weet net zo goed als ik dat de moderator me dan vrolijk naar dit topic doorverwijst. De enige manier om 't meer naar mijn smaak te krijgen, is dan dus door aan te geven hoe ik graag een topic zie (en te hopen dat mensen daar 'n pietsie bij stil staan)... Ik schrijf dan wel in de gebiedende wijs, maar het is vanzelfsprekend dat het om mijn mening gaat.
Tot op heden heb ik altijd wel wat nuttigs kunnen ontdekken in elk topic. Het wordt nu ook wat drukker in deze reeks, dus zal inderdaad de slowchat wat hoger aanwezig zijn, maar hierdoor bereiken we ook de mensen die wel eens een anime gezien hebben, en niet afgeschrikt willen worden door allemaal betweters.quote:idd... En een beetje slowchat is prima, maar slowchat loopt nogal makkelijk de spuigaten uit.
discussies zijn inderdaad leuk en leerzaam om te lezen/deel te nemen, maar ik heb echter (en zeker op fok!) vaak meegemaakt dat het welles/nietes gehalte en ook de zeurderigheid in de discussies erg snel omhoog komen!quote:Discussieëren is een kunst... dat niet iedereen die kunst even goed onder de knie heeft, is natuurlijk geen reden om discussies tegen te werken... Over het algemeen zijn discussies ontzettend leuk om te lezen en om zelf aan deel te nemen. En mensen die komen met een welles/nietes-opmerking, zijn per definitie uitgediscussieerd.
zoals ik ergens boven had gezegd: door dat slowchatten wordt dit topic ook erg toegankelijk voor de leken onder fok! dat is iets wat ik graag wil bereiken, want hoe meer mensen er in de vaste kern komen, des te meer intressante feitjes je te horen zal krijgen.quote:Ik zit al op het leukste forum ter wereld... Al járen... Is het dan zo vreemd dat ik hier dan ook een van m'n grootste hobby's wil bespreken? Het hoeft niet superinhoudelijk te zijn, en het hoeft niet zeer formeel te zijn... (Dat laatste is sowieso onzin, maar oké)... Maar de posts mogen wel wat meer inhoud krijgen.
Punt is dat slowchat steeds meer de boventoon krijgt en dat het topic steeds meer verzandt in een loos kletstopic. Slowchat is niet verkeerd, maar het is nogal verslavend... Het wordt steeds meer een gewoonte om te slowchatten.
vroeger was alles beter, maar ik denk niet echt dat je toendertijd een grote groep als vaste kern had (ik weet daar zelf natuurlijk niks over). nu is het eenmaal (gelukkig) wat drukker, en daar ben ik eerlijk gezegd blij toe! ik zie het als een soort promotie van anime/manga voor lekenquote:In de eerste topics had je wel veel lijstjes (daar werd zelfs om gevraagd in de openingspost), maar je hoeft maar één topic te lezen waarin motivatie gestimuleerd wordt, en je ziet gelijk welke manier de betere is. Motivatie en meningen zijn de ingrediënten die je een leuk en interessant topic opleveren.
Voorheen schreef ik altijd "ik vind dat en dat", maar na 'n paar "wat je vindt moet je naar de politie brengen"-achtige opmerkingen, ben ik gewoon op een pietsie hardere en vaak gebiedende wijs gaan schrijven zoals behoorlijk standaard is geworden op Fok!quote:Op maandag 10 april 2006 23:36 schreef blessed19 het volgende:
Ik denk dat sommige mensen erg kunnen vallen om jouw schrijfstijl, zoals we in een paar vorige topics en ook in de topic van de anime verkiezing. Ik hoop dat jij daar misschien af en toe bij stil staat, zodat iedereen weer vrolijk en gelukkig over anime/manga kan praten
De een weet meer van animé dan de ander... Wat daar betweterig aan is (en wat je daaraan zou moeten afschrikken) is me niet helemaal duidelijk... En natuurlijk zit er altijd wel wat nuttigs in elk topic, maar het gehalte 'nuttige' posts wordt steeds lager... Ik beweer ook niet dat het topic enkel nog uit slowchat bestaat, maar dat de slowchat steeds meer wordt en dat dat zonde is.quote:Tot op heden heb ik altijd wel wat nuttigs kunnen ontdekken in elk topic. Het wordt nu ook wat drukker in deze reeks, dus zal inderdaad de slowchat wat hoger aanwezig zijn, maar hierdoor bereiken we ook de mensen die wel eens een anime gezien hebben, en niet afgeschrikt willen worden door allemaal betweters.
Ik ben het er niet mee eens dat slowchat het topic toegankelijker maakt. Slowchat zorgt vaak voor 'n kliekjesgevoel, waardoor het juist minder toegankelijk wordt voor de mensen die (nog) geen deel uitmaken van dat kliekje... Ik word daardoor zelf bijvoorbeeld niet echt blij van een reeks als het gitaristentopic... (Wat dat betreft vind ik de hall-of-fame in de OP ook wat vreemd, maar dat terzijde)quote:zoals ik ergens boven had gezegd: door dat slowchatten wordt dit topic ook erg toegankelijk voor de leken onder fok! dat is iets wat ik graag wil bereiken, want hoe meer mensen er in de vaste kern komen, des te meer intressante feitjes je te horen zal krijgen.
Er staat juist dat het vroeger qua lijstjes een stuk minder was dan nu. Vroeger was het normaal om een animélijstjestopic te hebben... Hoewel dat eigenlijk geen zak aan was en het meer 'n "kijk eens wat ik allemaal al gezien heb"-patstopic wordt. Het is pas van de laatste jaren dat je dergelijke lijstjes van motivatie moet voorzien, omdat het topic anders een zng. 'opsomtopic ' wordt (en gesloten wordt) en dat is echt vele malen leuker, omdat je zo te zien krijgt waarom mensen tot hun lijstje komen.quote:vroeger was alles beter, maar ik denk niet echt dat je toendertijd een grote groep als vaste kern had (ik weet daar zelf natuurlijk niks over). nu is het eenmaal (gelukkig) wat drukker, en daar ben ik eerlijk gezegd blij toe! ik zie het als een soort promotie van anime/manga voor leken
zou je een voorbeeld kunnen geven?quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:12 schreef uppie83 het volgende:
Meld hier ook weer![]()
Zijn er trouwens meer mensen die bij animé's letten op 'de moraal van het verhaal'... als in die wijze levenslessen die tussen het verhaal door verteld worden... maar dan Japanse wijsheden ???
Alleen als ze echt duidelijk gemeld worden als een gezegde oid.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:12 schreef uppie83 het volgende:
Meld hier ook weer![]()
Zijn er trouwens meer mensen die bij animé's letten op 'de moraal van het verhaal'... als in die wijze levenslessen die tussen het verhaal door verteld worden... maar dan Japanse wijsheden ???
Ik heb gisteren ook toevallig de eerste 5 afleveringen gekeken en wat ik tot nu toe heb gezien bevalt me ook wel. Ik moet wel zeggen dat ik het niet zo mooi getekend vind, vooral de vrouwelijke karakters (Yoko Nakajima) vind ik lelijk getekend.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:46 schreef torn_Machina het volgende:
Net de eerste 2 eps van The Twelve Kingdoms gekeken. Nog niet veel over te melden, maar wat ik heb gezien bevalt me wel.![]()
Volgens mij zit fruits basket vol met Doe je best en euh wees aardig gedoe. Maar niet dat er specifiek iets is blijven hangenquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:12 schreef uppie83 het volgende:
Meld hier ook weer![]()
Herontdek je vanzelf weer wanneer je het voor de 2de keer kijktquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:18 schreef uppie83 het volgende:
Hmm voorbeelden... het probleem is dat ik vaak de wijsheden die in de series worden gegeven wel ontdek na een tijdje, maar niet onthou wanneer ik aan een nieuwe serie ben begonnen
Ik had precies hetzelfde in het begin.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:15 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb een paar eps van honey & clover gezien en ben er nu niet echt kapot van...
Het slaat gewoon nog niet aan, maar misschien is dit ook wel zo'n serie waar je eerst in moet komen voordat je het kan gaan waarderen. Ik ga nog een paar eps kijken om te kijken of ik mijn mening moet gaan bijstellen...
De grafisch vind ik het er wel mooi uitzien iig.
ja idd die mquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:57 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je het over "La Verite"?
Da's geen 2e seizoen, maar eerder 'n soort van remake... Niet zo leuk als 't origineel, vond ik...
Heb hetzelfde gevoel bij Bleach, na vijf eps..quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:15 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb een paar eps van honey & clover gezien en ben er nu niet echt kapot van...
[..]
Hanaukyo maid is leuk :3quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:46 schreef mschol het volgende:
vanavond begin ik aan Hanaukyo Maid-Tai
lijkt me wel grappig![]()
en voor de volledig heid kan ik daarna ook nog seizoen 2 kijke
Thank you stranger!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Cristan het volgende:
@Orealo: Arigato staat 2 keer in de openingspost, ik keer als "Dankjewel" en een andere keer als "thank you". Hiervoor in de plaats zou je ksa (weet ik veel hoe je het schrijft) = verdomme of de vertaling van "let's go" toe kunnen voegen.
Mooiste en vetste stuk van Naruto wat tot nu toe is uitgekomen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:16 schreef Orealo het volgende:
Ja, naruto
op 't moment dat Sasuke tegen Naruto gaat vechten in "lvl2" vs "Kyuubi" wil Sasuke dit nog wel eens kwijt
Mee eens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mooiste en vetste stuk van Naruto wat tot nu toe is uitgekomen.
Geloof dat wij een andere definitie van review hebbenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
Als je het zou lezen, luie donder, zou je weten dat het geen review is, maar slechts een eerste indruk. Ik heb 't lef niet om zo'n post als "review" door het leven te laten gaan.
Voor een review moet je trouwens de hele serie gezien hebben. Niet vijf episodes, ofzo... Ik weet van Capeta toevallig dat er vanaf aflevering 14 een kleine omslag is in de serie... Je hebt dus 'n behoorlijk beperkte review als je dat al na vijf afleveringen doet.
Kijk de eerste ep maar en je weet waaromquote:Op woensdag 12 april 2006 18:54 schreef Jordy-B het volgende:
'k geef geen mening over het verhaal... hoogstens het verhaal van de aflevering(en) die ik gezien hebt.
Beeld & geluid zijn redelijk constant tijdens de serie, dus daar kan je best wat over zeggen als je de eerste aflevering hebt gezien. Dus ik geeft een inleidend verhaaltje, zeg wat over beeld & geluid, wat me allemaal opviel en of ik zo'n serie zou aanraden of niet...
Er zijn deze week meer dan tien nieuwe series uitgekomen... dus zo gek is zo'n preview-achtige post niet.
En waarom is Ergo Proxy een uitzondering?
Ik doelde meer dat ik niet voorbarig spreek over een serie totdat ik 4-5 eps heb gezien. Als je mijn geschiedenis doorleest in deze reeks zal je zien dat ik het heb over series die ik OF helemaal gezien heb OF waar ik + 10 eps van gezien heb.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:02 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb de eerste episode van ergo proxy gezien, maar het is nogal belachelijk om te beweren dat dat een uitzondering zou zijn... Het is natuurlijk de grootst mogelijke onzin dat je van series 5 afleveringen gezien moet hebben voordat je een "goed beeld" kan vormen, behalve van Ergo Proxy...
òf het is onzin dat je vijf afleveringen gezien moet hebben, òf je hebt volgens jouw redenering gewoonweg geen goed beeld van Ergo Proxy...
oh zo... zeg dat dan. Zoals jij het zegt, staat het er alsof ergo de uitzondering op de 5ep-regel is...quote:Op woensdag 12 april 2006 19:31 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik doelde meer dat ik niet voorbarig spreek over een serie totdat ik 4-5 eps heb gezien. Als je mijn geschiedenis doorleest in deze reeks zal je zien dat ik het heb over series die ik OF helemaal gezien heb OF waar ik + 10 eps van gezien heb.
Ergo Proxy is dus een uitzondering omdat ik het daar vanaf ep 1 al over heb
nou in lion king wordt ook cgi gebruikt om de Gnoes stampede te maken, dit is toch ook niet te onderschijden van de normale tekeningen (of zit ik er nou naast)quote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ik denk wel dat CGI de toekomst is... Dat klinkt cliché, maar CGI maakt het mogelijk om ingewikkelde scenes op een vrij makkelijke manier te realiseren. Hoewel het bij, bijvoorbeeld, het eerste seizoen van Initial D echt geen gezicht was, is het gebruik van CGI voor race-scenes (als in Capeta) echt stukken vooruit gegaan. En het ziet er in Capeta ook echt behoorlijk goed uit...
Het is gewoon dat CGI en getekende animatie nog teveel van elkaar verschillen qua aanzicht.. Je ziet gelijk wanneer iets getekend is of CGI. Als ze dat kunnen oplossen, zal het gebruik van CGI een stuk meer gewaardeerd gaan worden.
(ik heb het nu natuurlijk over het gebruik van CGI-objecten... Er wordt al jaren met succes gebruik gemaakt van CGI-effecten als het out-of-focus gaan van de achtergrond, wazig worden van het beeld door de snelheid, het invoegen van lichteffecten, rook, etc)
Voor de lezer die geen flauw idee heeft waar het over gaat... CGI staat voor Computer Generated Images/Imagery
dat geldt ook voor films muziek, boeken etcquote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef Orealo het volgende:
Anime/Manga draait op smaak, Daar zijn we 't wel over eens.
Nadeel is dat Disney er gigantisch veel tijd en geld heeft ingestopt om zoiets te bereiken... Dat lukt echt nooit bij een standaard animequote:Op woensdag 12 april 2006 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nou in lion king wordt ook cgi gebruikt om de Gnoes stampede te maken, dit is toch ook niet te onderschijden van de normale tekeningen (of zit ik er nou naast)
njah das idd wel waarquote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nadeel is dat Disney er gigantisch veel tijd en geld heeft ingestopt om zoiets te bereiken... Dat lukt echt nooit bij een standaard anime
Jammer dus. bij mij is de feeling van een anime direct weg als ik van die GCI achtergronden/vliegtuigen zie.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ik denk wel dat CGI de toekomst is...
Preciesquote:Op woensdag 12 april 2006 21:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jammer dus. bij mij is de feeling van een anime direct weg als ik van die GCI achtergronden/vliegtuigen zie.![]()
Opzich begrijpelijk, want na een tijd bespaar je er een grote hoeveelheid tijd en geld uit, maar ik hecht veel waarde aan de huidige traditionele anime.
Ik kan niet meer vinden hoe ze de gnoes gedaan hebben... Je kan in ieder geval bij de stroom aan gnoes in de verte (bij het shot van boven) wel zien dat het niet getekend is...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nou in lion king wordt ook cgi gebruikt om de Gnoes stampede te maken, dit is toch ook niet te onderschijden van de normale tekeningen (of zit ik er nou naast)
Dat is waar ook voor je het weet zitten we in deel 14quote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef RipCore het volgende:
Over zinloos en off topic gesproken...
(ja, dat is deze post ook!)
Damn wat is zij dun.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:38 schreef outcast_within het volgende:
bla bla bla
vrolijk intermezzo
Fruits basket![]()
[afbeelding]
dat heet anime, valt me toch vaak op dat al die meiden in anime superslank zijn en (in verhouding) vaak grote borsten hebbenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef Orealo het volgende:
[..]
Damn wat is zij dun.
Die moet ik ook nog steeds een helemaal kijken
hmm das meer mijn type anime.. eff kijken waar ik em vandaan kan trekkenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:
Fruits Basket anime was wel leuk maar af en toe ook irritant. Het was echt té cute af en toe.
De manga is leuker.
Ja he af en toe te wijs enzo, maar ach ik heb het ook met densha uitgehouden. Dus haar overdreven karakter kan ik ook wel aan. Ik ga em ook zeker voor een 2de keer kijken. Er worden nogal wat leuke dingen in gezegd. Tips van wijlen mama en grappige situatiesquote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:
Fruits Basket anime was wel leuk maar af en toe ook irritant. Het was echt té cute af en toe.
De manga is leuker.
dude...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:38 schreef outcast_within het volgende:
bla bla bla
Welke opmerking op fok bleef je bij?quote:
Geen idee probeer het en je komt ervanzelf achterquote:Op donderdag 13 april 2006 00:05 schreef mschol het volgende:
is de a4e release van fruits basket goed?
En toch kan het zijn dat de serie je na 5 eps zo erg grijpt dat je hem afkijkt. Nu begin je er niet aan puur omdat er CGI in zit en geef je het alsnog geen kans. Stel dat je de (p)review niet had gelezen en je kijkt 1 ep dus kom je toch dezelfde conclusie als dat je nu komt, je geeft de serie dus bij voorbaat geen kans.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:13 schreef blessed19 het volgende:
Ik denk dat ik nou een beetje begin te begrijpen wat jordy bedoelde... Om eerlijk te zijn erger ik me dood aan mensen die zeggen dat ze de eerste 5 afleveringen van een (nieuwe!) serie hebben gezien, en dat je bijna alle informatie over die serie er bijna radicaal uit hen moet trekken.
Omdat ik CGI echt verafschuw, weet ik door de post van jordy, dat Capeta dus echt niks voor mij is.
bij spiderman vroeger vond ik het wel vet als ie door de staten heen slingerdequote:Op donderdag 13 april 2006 01:10 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En toch kan het zijn dat de serie je na 5 eps zo erg grijpt dat je hem afkijkt. Nu begin je er niet aan puur omdat er CGI in zit en geef je het alsnog geen kans. Stel dat je de (p)review niet had gelezen en je kijkt 1 ep dus kom je toch dezelfde conclusie als dat je nu komt, je geeft de serie dus bij voorbaat geen kans.
Daar is dus de 5 ep 'regel' voor, geef alles een kans ook al lijkt het op het eerste gezicht niets
That said:
Ik kots ook ENORM op (duidelijk zichtbare) CGI in anime. Ik beschouw het als lui. Dit is dus ook de reden waarom ik dus fan ben van oudere anime's, hierin is nog duidelijk te zien dat het met de hand getekend is en dus meer moeite heeft gekost. Het mag er dan misschien niet zo fancy uitzien als Ergo Proxy , GITS of Vampire Hunter D: Bloodlust er is in ieder geval veel moeite in gestopt en niet te vergeten talent.
De animatie is gewoonweg niet mijn smaak (had ook veel moeite gehad met Metropolis). Dan kan het verhaal nog zo boeiend zijn, maar door de CGI en de (in mijn ogen) beroerde animatie is het voor mij al na 1 episode voldoende om deze anime geen kans te geven.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:10 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En toch kan het zijn dat de serie je na 5 eps zo erg grijpt dat je hem afkijkt. Nu begin je er niet aan puur omdat er CGI in zit en geef je het alsnog geen kans. Stel dat je de (p)review niet had gelezen en je kijkt 1 ep dus kom je toch dezelfde conclusie als dat je nu komt, je geeft de serie dus bij voorbaat geen kans.
Daar is dus de 5 ep 'regel' voor, geef alles een kans ook al lijkt het op het eerste gezicht niets
Precies. een van de redenen dat ik meteen wil weten of het wat isquote:Op donderdag 13 april 2006 14:54 schreef Orealo het volgende:
Ja, en dat is opzich wel jammer, want dan zijn de eerste echt heel lastig te vinden![]()
Maar ook wel leuk omdat er dan veel valt te zien![]()
Ik heb een paar afleveringen op tv ( op een van de astra kanalen ) gekeken en het is zeker de moeite waard om het te volgenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:57 schreef outcast_within het volgende:
Precies. een van de redenen dat ik meteen wil weten of het wat is
alleen het enige probleem is het vinden van de eerste paar episodes welke sub gebruik jij trouwensquote:Op donderdag 13 april 2006 14:54 schreef Orealo het volgende:
Ja, en dat is opzich wel jammer, want dan zijn de eerste echt heel lastig te vinden![]()
Maar ook wel leuk omdat er dan veel valt te zien![]()
Ik ben niet echt subbevoordeeld, maar als ik mag kiezen : dattebayo, lunar of de oude bakasan en Aone (oid)quote:Op donderdag 13 april 2006 22:10 schreef stroopje het volgende:
alleen het enige probleem is het vinden van de eerste paar episodes welke sub gebruik jij trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechte eindes vind ik niet goed, want dan hou ik er een kut gevoel aan overquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:54 schreef RipCore het volgende:
Ik ga nu een poging wagen om iets substantieels van mijn kant toe te voegen aan deze topic. Watch me fail.
Geachte kijkers, vandaag wilde ik het hebben over eindes van (anime)series.
Je hebt naar mijn idee grofweg drie hoofdcategorieën:
1. Goed einde
2. Slecht einde
3. Open einde
Welke vinden jullie over het algemeen beter, en waarom? (niet zeggen dat het per serie verschilt, want dat is natuurlijk logisch)
En dan nu de hamvraag:
In hoeverre bepaalt een einde de overal score van een serie voor jou? 30%? 50%? Waarom?
In de zin van lastig te beantwoorden? Of slechte vraag?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:19 schreef stroopje het volgende:
[..]
het is wel een kut hamvraag moet ik melden
Weet je zeker dat het alleen Engels is? Geen dual audio, dus Engels en Japans met subs?quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:20 schreef Rahl het volgende:
Hmm, ik heb nu Elfen Lied binnen maar het is Engels gesproken, is de Japanse zoveel beter dat die het meer waard is of kan ik met een gerust hart de engelse kijken?
wij hebben zelf iets tegen engelse dubs maar je zou het met een gerust hart kunnen kijkne hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:20 schreef Rahl het volgende:
Hmm, ik heb nu Elfen Lied binnen maar het is Engels gesproken, is de Japanse zoveel beter dat die het meer waard is of kan ik met een gerust hart de engelse kijken?
Ohja, ik zie t nu, ook Japans gesproken met engelse subsquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:32 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het alleen Engels is? Geen dual audio, dus Engels en Japans met subs?
Ja censuur hou ik ook niet zo vanquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:32 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
wij hebben zelf iets tegen engelse dubs maar je zou het met een gerust hart kunnen kijkne hoor
enige waaarvoor ik bang ben is een beetje censuur bij de dubs, maar kan daar niet over oordelen though
hmm ik vind ovcer het algemeen een goed einde beter en waarom.. tja ben een disney freak en daar eindigd ook alles goedquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:54 schreef RipCore het volgende:
Ik ga nu een poging wagen om iets substantieels van mijn kant toe te voegen aan deze topic. Watch me fail.
1. Goed einde
2. Slecht einde
3. Open einde
Welke vinden jullie over het algemeen beter, en waarom? (niet zeggen dat het per serie verschilt, want dat is natuurlijk logisch)
En dan nu de hamvraag:
In hoeverre bepaalt een einde de overal score van een serie voor jou? 30%? 50%? Waarom?
ik heb de laatste 5 episodes met engelse dubs doorgenomen. moet eerlijk zeggen dat het voor mij een stuk mooier was.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ohja, ik zie t nu, ook Japans gesproken met engelse subs
[..]
Ja censuur hou ik ook niet zo van
ik geloof dat t DVD rips zijn, van een engelse DVD dus.
Eerste aflevering zag er wel ontzettend cool uit, ga er met plezier naar kijken denk ik ^^
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:17 schreef Kroekroek het volgende:
Hmmm.
orealo hier![]()
Bij een vriendin on d'r account.
Ik ben gebanned omdat ik me niet in kon houden en zodoende dat plaatje van dat meisje in dat bad gepost.
dit weekend ga ik dus niet aanwezig zijn
volgende week op de meet natuurlijk wel.
Mag ik jullie een fijn pasen wensen en tot maandag![]()
het liefst een open einde, anders een slecht einde. de anime moet me zeg maar shockeren!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:54 schreef RipCore het volgende:
1. Goed einde
2. Slecht einde
3. Open einde
En dan nu de hamvraag:
welk plaatje?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:17 schreef Kroekroek het volgende:
Ik ben gebanned omdat ik me niet in kon houden en zodoende dat plaatje van dat meisje in dat bad gepost.
hij heeft het ongetwijfeld over tubgirl...quote:
als het om een limited edition gaat, en heb zo een vermoeden dat het hier een betreft.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:55 schreef mschol het volgende:
vraagje:
ik zit er over te denken om de R1 release van elfen lief (with artbox) te kopen:
nou is mijn vraag is het me geld waard om die artbox er voor 6 dollar bij te nemen?
en zijn er misschien nog andere versies te koop van elfen lied ?
omdat niemand zin heeft om een mooie OP te maken. En omdat de fillers niet zijn afgelopenquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom is er nog geen Naruto deel 3 topic.![]()
volgens mij nog 'maar' 2quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:47 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Uhuh eerst maar eens die fillers zien te overleven -_-;;;;;;
hoelang nog?! >_<
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerste 8 afleveringen gezien vandaag, ik vind het heel erg tof tot nu toe. Goed verhaal, ik kreeg een brok in mn keel bij behoorlijk veel momenten![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 00:59 schreef Rahl het volgende:
Elfen LiediddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerste 8 afleveringen gezien vandaag, ik vind het heel erg tof tot nu toe. Goed verhaal, ik kreeg een brok in mn keel bij behoorlijk veel momenten
ik zat op het eind ook zo van![]()
en das een teken dat een serie erg goed inelkaar zit als het je zo mee kan nemen het verhaal in...
daarom moet en zal ik em kopen![]()
Verplaats je het topic hier post... Kan iedereen het lezen.quote:Op maandag 17 april 2006 00:43 schreef ThaBrain het volgende:
Kom ik net sinds eeuwen weer eens op het aniway forum...zie ik dat Dejiko mij vanaf hier gequote heefthet topic heeft uiteindelijk zelfs 3 pagina's gekregen, maar hij is nu net op slot
Het ging over dat ik aniway-goldfishfdactory als vriendjespolitiek zag...volgens mij willen ze dat zelf niet zo zien...maarja...ik ga er maar niet meer over door![]()
Ein-de-lijkquote:Op maandag 17 april 2006 20:32 schreef Koranaga het volgende:
Heb zojuist een halve aflevering van Honey & Clover gekeken. Ik hoop dat de hele serie op dezelfde manier doorgaat ik lig helemaal in een deuk hier.![]()
ziet er vermakelijk uitquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:38 schreef RipCore het volgende:
REC
9 afleveringen à 12 minuten.
Romance/Drama/Comedy (in die volgorde).
Gaat over een Voice Actress en Salaryman.
En HOPPA weer één voor je lijstje.
Ik ben nu bij 161 en is zeer de moeite waard.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:33 schreef Orealo het volgende:
One piece is heel erg cool!
Ik heb de eerste paar afleveringen gezien en so far so good!
Heel vrolijk en orgineel, een vriend van me heeft er 100 gezien ofzo, en die blijft er ook over doopraten.
hoeveel episodes heeft One Piece?quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben nu bij 161 en is zeer de moeite waard.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeveel episodes heeft One Piece?
en wat voor soort serie is het?
en waar is ie te krijgen.?
Het zou er wel de serie voor zijn... Op de Nederlandse TV hebben ze liever zeer lange series (dus als Dragonball, Pokemon, Card Captor Sakura, etc) en of dat verder goeie of slechte series zijn, boeit niet zo...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:00 schreef Rahl het volgende:
was er een paar jaar geleden niet sprake van dat one piece op de nederlandse tv zou komen? meen me zoiets te herinneren
Piraten? hoe duf.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:14 schreef stroopje het volgende:
[..]
One Piece is een serie uit 1999 heeft net zoals Bleach en Naruto elke week een nieuwe episode het zit nu rond 262 ep en het blijft nog doorgaan![]()
Genre: adventure, comedy, fantasy
It was a time when pirates ruled the seas. Several bands of pirates were battling over the great hidden treasure, One Piece, which was left by the now legendary pirate captain, G. Roger. There was a young boy who admired the pirates. His name was Luffy. One day, he mistakenly eats the devil's fruit and turns himself into a rubber human being.
Ten years have passed since that incident. Luffy sets out to sail all alone. He sets out to become a great pirate captain and that's when his great adventure begins. I'm going to be the Pirate King! I'm going to get "One Piece!".
Ik ben al lange tijd bezig met het binnenhalen van eerste paar afleveringen maar het duurt wel erg langik hoop dat Qunix je meer kan helpen met het vinden ervan
ik vergeet t elke weekquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het zou er wel de serie voor zijn... Op de Nederlandse TV hebben ze liever zeer lange series (dus als Dragonball, Pokemon, Card Captor Sakura, etc) en of dat verder goeie of slechte series zijn, boeit niet zo...
TMF heeft wat dat betreft wel iets bijzonders gedaan door Cowboy Bebop uit te zenden (in het Japans!)... Alleen jammer dat ik nooit op TMF kom...
dies niet lang... die is maar 70 episodes en 2 films (ja ik heb em helemaal)quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het zou er wel de serie voor zijn... Op de Nederlandse TV hebben ze liever zeer lange series (dus als Dragonball, Pokemon, Card Captor Sakura, etc) en of dat verder goeie of slechte series zijn, boeit niet zo...
TMF heeft wat dat betreft wel iets bijzonders gedaan door Cowboy Bebop uit te zenden (in het Japans!)... Alleen jammer dat ik nooit op TMF kom...
hmmm piraten..quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:14 schreef stroopje het volgende:
[..]
One Piece is een serie uit 1999 heeft net zoals Bleach en Naruto elke week een nieuwe episode het zit nu rond 262 ep en het blijft nog doorgaan![]()
Genre: adventure, comedy, fantasy
It was a time when pirates ruled the seas. Several bands of pirates were battling over the great hidden treasure, One Piece, which was left by the now legendary pirate captain, G. Roger. There was a young boy who admired the pirates. His name was Luffy. One day, he mistakenly eats the devil's fruit and turns himself into a rubber human being.
Ten years have passed since that incident. Luffy sets out to sail all alone. He sets out to become a great pirate captain and that's when his great adventure begins. I'm going to be the Pirate King! I'm going to get "One Piece!".
Ik ben al lange tijd bezig met het binnenhalen van eerste paar afleveringen maar het duurt wel erg langik hoop dat Qunix je meer kan helpen met het vinden ervan
Ik vind alles met meer dan 26 episodes lang...quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dies niet lang... die is maar 70 episodes en 2 films (ja ik heb em helemaal)
probleem is dat ze hier nar 35 afleveringen (1ste 'seizoen' ) weer naar 1 gingen...
Na 160 zijn er alleen mp4 bestanden. Dus down ik dit, ben bezig met binnen halen.....quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:14 schreef stroopje het volgende:
aha op die fiets...quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vind alles met meer dan 26 episodes lang...
een tv-seizoen is zo'n 13 episodes... Met een aankoop van Card Captor Sakura zitten ze dus zo'n zes seizoenen gebakken als ze één aflevering per week uitzenden... Maar je kunt er dus een heel seizoen mee vullen als je iedere werkdag een aflevering uitzendt.
Bij kortere series (tot twee seizoenen, dus 26 afleveringen) lukt dat niet, en zit je dus vast aan één à twee afleveringen per week, wat niet zo handig is voor de zender...
Ik geloof dat ze CCS trouwens wel met één aflevering per week hebben uitgezonden... op de zaterdagmorgen, ofzo?
Die eerste episode is briljant. zo leuk. hij word wel eventjes ook wat slechter volgens mij. Maar afkijken dat doe je zowiezo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
aha op die fiets...
yup idd op de zaterdagmorgen (samen met sailormoon![]()
)
--edit--
net de eerste episode Pita ten gekeken..
lijkt erop dat dat wel mijn soort serie is
quote:Op woensdag 19 april 2006 00:28 schreef Sh0g het volgende:
woohoo
ik vond persoonlijk Gunslinger girl ook erg goed.. (en een aanrader)quote:Op woensdag 19 april 2006 00:28 schreef Sh0g het volgende:
Hallo anime fans!
Eerste post in deze topicreeks. Ben sinds een aantal maanden druk bezig om series te verzamelen en te kijken. Dat begon na het kijken van de serie Hajime no Ippo (werd me aangeraden door een vriend en kenner), welke ik echt een absolute topserie vind en ervoor zorgde dat ik aan anime verslingerd raakte. Daarna Elfenlied, waar ik ook van onder de indruk was en nu bezig met:
Goldenboy (hilarisch!)
Kimi ga Nozomu Eien
I''S Pure (erg mooie anime met grappige extra's)
Tenjou Tenge
Verder heb ik wat series klaarliggen o.a. Ah! My Goddess, Azumanga Daioh, Beck, Buzzer Beater, Full Metal Panic + tweede seizoen, I My Me Strawberry Eggs, Onegai teacher, Onegai twins en Trigun en nog wat films: Grave of the fireflies, Nausicaa (etc), Appleseed, Ghost in the shell.
Ondertussen ben ik ook alvast begonnen om nieuwe series te verzamelen, o.a. Ah! My Goddess 2, Air Gear, Highschool girls, Strawberry Panic en Utawarerumono.
Het lijkt erop of ik wat hard van stapel loop, maar dat is puur enthousiasme en gedeeltelijk ook jullie schuld. Dit omdat ik deze topicreeks al wel een tijdje heb doorgespit op aanraders en reviews en series die me aantrokken ben ik meteen gaan zoeken. Ik probeer niet teveel tegelijk te kijken, maar jah ik heb al gemerkt dat het best verslavend is.
koffie helpt.
dit wil ik nog allemaal kijken aan anime...:quote:Op woensdag 19 april 2006 00:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1 keer in de week 2 episodes kijken is niet voor jou weggelegd
![]()
die was me ook al eerder aangeraden en stond op mijn 'wanted' lijstje.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond persoonlijk Gunslinger girl ook erg goed.. (en een aanrader)
ah das ook een leuk lijstje. die ouran high school heb ik ook inmiddels de eerste ep van gezien. wat een wazige characters, maar wel grappig. Ene leek wel een biseksuele metroseksueel ofzoiets. tis een anime gericht op een vrouwelijk publiek, maar jah, nu ik 1 episode heb gezien moet ik de rest ook zien, nare gewoonte is dat.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dit wil ik nog allemaal kijken aan anime...:
Pita ten (anime, 26 eps)
Onegai twins (anime, 12 eps)
fruits basket (anime, 26 eps)
REC (anime, 9 eps)
rizlemine (anime, 24 eps)
Sakura Diaries(anime, 12 eps)
transformers (anime, seizoenen 1,2,3,4)
naruto (anime, vanaf ep 50)
Grave of the fireflies
Honey & Clover (anime, ?? eps ) //moet ik nog eff binnen hengelen
Ouran High School Host Club (anime, ?? eps) //moet ik nog eff binnen hengelen
chobits (anime, 26 eps)
tis allemaal ooit ergens begonnen door een neef die zei dat ik princess mononoke moest gaan kijken..
sindsdien kijk is steeds vaker en meer anime ...
Tenzij je naar een radio station/webradio luistert dat alleen dat soort muziek uitzendt.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:11 schreef Sh0g het volgende:
Daarnaast ben ik ook nog bezig met het verzamelen van goede OST's. sommige series hebben echt steengoede intro of ending themes.100x beter dan radio luisteren.
oh die is erg gaaf.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:58 schreef mschol het volgende:
ik ben nu ook nezig met dlden van Hanbun No Tsuki ga Noboru Sora
http://www.animenfo.com/a(...)hanbun_no_tsuki.html
zo wat ik las lijkt het me een droevige serie.. maar wel een goede serie..quote:Op woensdag 19 april 2006 09:10 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
oh die is erg gaaf.
erg goed verhaal ook IMHO ^_^
Ja [url=http://www.outcast_within.justgotowned.com]hier[/url]quote:Op woensdag 19 april 2006 17:01 schreef outcast_within het volgende:
Iemand weet waar ik devil beside you kan "kopen"
PM kuch
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:05 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja [url=http://www.outcast_within.justgotowned.com]hier[/url]
Koreaanse animaties lijken heel veel op animé en worden wel 'ns onder animé gerekend... (officieel heet 't manhwa-yonghwa*, maar krijg dat maar 'ns uit je strot)... Een bekende Koreaanse animatie is Sky Blue (aka Wonderful Days)...quote:Op woensdag 19 april 2006 20:35 schreef mschol het volgende:
uit de OP:
Anime komt dus in ieder geval uit Japan, alle tekenfilms die daar niet vandaan komen worden over het algemeen geen anime genoemd (uitzonderingen daargelaten).
wat zijn dan uitzonderingen?
Wel meer Disney tekenfilmseries uit die tijd kwamen uit Japan, maar Ducktales was verreweg het grootste succes (hoewel de animatie niet erg goed was)quote:
ik zal je een leuker voorbeeld gevenquote:
kan niet geloven dat het orgioneel uit japan komt...quote:Op woensdag 19 april 2006 22:48 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ik zal je een leuker voorbeeld geven
ook Alfred J. Kwak is een anime
daar bekend als Ahiruu no Quack
'k dacht dat die wel redelijk bekend wasquote:Op woensdag 19 april 2006 22:48 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ik zal je een leuker voorbeeld geven
ook Alfred J. Kwak is een anime
daar bekend als Ahiruu no Quack
quote:19 april 06:
End or filler epsiodes
Comment: when will the current filler episodes end? when will the story
get back to main line. thanks for the help
Answer A: The fillers are scheduled next week. After that there will be a four episode Kakashi Gaiden arc, followed by a reanimation of the opening, and new ending animation. This information was received by us about four weeks ago from our sources inside Periot.
Answer B: Did you know that Dattebayo doesn't animate, design, contribute , or have any direct contact of any kind with the people responsible for Naruto? Well, It's true. We have no idea when the filler ends, no idea why they have chosen to do so much filler, and in general the staff doesn't like the filler (there are some exceptions to this).
Dank je wel voor het verpesten va Elfen Liedquote:Op zondag 16 april 2006 01:29 schreef blessed19 het volgende:
elfen lied had bij mij eerlijk gezegd echt totaal geen moment bezorgd van enige droevigheid.
de kleine sadistische puntjes in de serie (zoals het schelpje breken recht voor zijn ogen) heb ik wel een gniffel moeten laten.
de aktie was echt tof!alleen dat open einde. daar kan ik eerlijk gezegd echt niks mee... maar ach, misschien dat ze er een nieuwe serie erachteraan gooien. zou wel tof zijn!
we maken allemaal foutenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zo'n indrukwekkende lijst... en daar staat dan zo'n eend tussen.
Ach fruitsbasket was ook nog steeds leuk, ook al wist ik al iets van het einde dankzij dit topic.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:34 schreef SureZal het volgende:
[..]
Dank je wel voor het verpesten va Elfen Lied![]()
boeiend! je weet nog steeds niks over wat er gaat gebeuren.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:34 schreef SureZal het volgende:
[..]
Dank je wel voor het verpesten va Elfen Lied![]()
een beetje meer spijt mag ook welquote:Op donderdag 20 april 2006 15:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
boeiend! je weet nog steeds niks over wat er gaat gebeuren.veel pleizer, iig.
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
een beetje meer spijt mag ook wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was
Dit spookt dan wel door mijn hoofd als ik ep 20 zit te kijken bijv, en vermindert de pret wel een beetje.
Het gaat erom, dat als je al ook maar een indicatie hebt van hoe het einde afgaat lopen. De anime vreuge een klein beetje minder woord. Dat dat niet bij jou gebeurttoppie. Maar iemand anders kan er wel mee zitten.
ze zijn nu bij 181 naruto (vanochtend uitgekomen) en bleach 77 (week geleden)quote:Op donderdag 20 april 2006 16:21 schreef Orealo het volgende:
welke aflevering zit naruto ook alweer? ik heb echt in geen maanden meer gekeken, sinds februari ofzo, zelf voor bleach, zijn daar de fillers al afgelopen?
En qua filler he, als ik gewoon weer ga kijken zodra ze afgelopen zijn, mis ik niet veel boeiends, toch?
Heb geen zin om me daar doorheen te worstellen.
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]Je mag buiten je spoiler natuurlijk wel even aangeven over welke serie je gaat spoileren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
ken je het sarcasmegevoel niet?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je mag buiten je spoiler natuurlijk wel even aangeven over welke serie je gaat spoileren...
jawel... maar 't is kut om een blanco spoiler te plaatsen waarin je 'n beetje zaken over het einde van hellsing verklapt, enzo...quote:
ik verklap helemaal niks over hellsing.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
jawel... maar 't is kut om een blanco spoiler te plaatsen waarin je 'n beetje zaken over het einde van hellsing verklapt, enzo...
staat al een tijdje op me to-download-lijstquote:Op donderdag 20 april 2006 21:02 schreef Koranaga het volgende:
Ik heb zojuist Honey & Clover afgekeken. Deze naam is al vaker op het forum voorbij gekomen en werd alom geprezen door RipCore. Ik wil even melden dat ik hem ook fantastisch vond en hem zeker aanraad voor degene die hem nog niet hebben gezien.![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik verklap helemaal niks over hellsing.Je verklapt toch dat HellsingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Alucard is mooi 'n sukkel dat 'ie denkt dat mensen het niet opvalt dat 'ie z'n naam achterstevoren heeft geschreven...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:02 schreef Koranaga het volgende:
Ik heb zojuist Honey & Clover afgekeken. Deze naam is al vaker op het forum voorbij gekomen en werd alom geprezen door RipCore. Ik wil even melden dat ik hem ook fantastisch vond en hem zeker aanraad voor degene die hem nog niet hebben gezien.![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je verklapt toch dat Hellsingnou doe jij het ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Alucard is mooi 'n sukkel dat 'ie denkt dat mensen het niet opvalt dat 'ie z'n naam achterstevoren heeft geschreven...![]()
Nee die heb ik nog niet gezien. Ik ga meteen op zoek.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:20 schreef RipCore het volgende:
Heb je trouwens ook de extra episode gekeken? Over de mascotte van een amusementspark. Geniaal
Hier heb ik ook een beetje last van. Mijn lijst met series die ik wil zien blijft maar groeien.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:06 schreef mschol het volgende:
staat al een tijdje op me to-download-lijst
helaas heb ik a niet te veel ruimte meer en b) heb ik de series die ik al heb staan nog niet afgekeken(anders zou ik wel ruimte hebben gehad =)
ik heb de serie al gezien, voor mij spoiler je niks, ik maakte een grapje.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef Jordy-B het volgende:
Kom op zeg... vertellen hoe één van de hoofdpersonen heet is geen spoileren, vriend.
Voor ichigo 100 % zou ik toch echt niet in Japan willen gaan wonen hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 22:48 schreef DropjesLover het volgende:
ichigo 100% echt helemaal geweldig neergezet, qua stijl, een goed verhaal (wil wel eens ontbreken bij ecchi-anime), ik vind het zo goed dat ik er bijna voor in japan zou gaan willen wonen (ware het niet dat japan nogal "buitenlander-onvriendelijk" is, oa alleen op een bank zitten in een overvolle metro schijnt geen uitzondering te zijn). het zijn trouwens 12 afleveringen + 5 OVA en een special.
Het schijnt gewoon een koosnaam te zijn...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef mschol het volgende:
kan iemand bij vertellen waarom , in pita ten, koboshi die jongen mitarai dai-chan noemt ???
hmm oke, dacht dat het iets negatiefs wasquote:Op donderdag 20 april 2006 23:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het schijnt gewoon een koosnaam te zijn...
Dai betekent trouwens heel veel/groot/meest
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:21 schreef Crashcat het volgende:
Hoorde ik Midori hier ergens?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:21 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
jaaaah, midori (is trouwens een best populaire anime-chick naam)quote:Op donderdag 20 april 2006 23:21 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
Toevallig nu even over Hellsing, omdat die net genoemd werd... Midori no Hibi heeft gewoon een zekere fan gekregen (outcast_within) die de rare gewoonte heeft om het topic vol te spammen met series die 'ie aan het kijken is (momenteel zit 'ie in de Fruits Basket-fase).quote:Op donderdag 20 april 2006 22:48 schreef DropjesLover het volgende:
jullie hebben het hier best veel over hellsing en midori no hibi, maar ik heb die series al ruim een jaar geleden gekeken![]()
Torrent-sites zijn per definitie verboden op het forum... Of de inhoud van die sites nou wel of niet legaal is, maakt niet uit.quote:je kan trouwens best veel LEGALE!!! anime downloaden via -knip-, ze kijken daar echt of een serie al gelicensed is, en onder andere veel beginnende series. alles via bittorrent
ik het de TS gelezen, een mod mag natuurlijk mijn post aanpassen als het niet mag.
Als je de 'TS' echt gelezen zou hebben, zou je gezien hebben dat die site daar al vermeld staat.quote:verder is dit misschien een site voor de TS http://www.animenewsnetwork.com/ een database met zo goed als alle anime-series, met korte beschrijving, cast, theme songs, links, afleveringen, enz.
beetje vreemd, om alle torrent-sites te verbieden. bij sommige wordt echt goed gekeken of iets (nog) legaal, voordat ze het plaatsen (de echte "goeie-rikken" onder die sites, waar vaak naar wordt verwezen bij de overbekende rechtzaken)quote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef Jordy-B het volgende:
Torrent-sites zijn per definitie verboden op het forum... Of de inhoud van die sites nou wel of niet legaal is, maakt niet uit.
Daarbij zijn niet-gelicenceerde afleveringen strikt gesproken niet legaal, maar enkel gedoogd.
Das ook mijn favo link. Ze maken alleen maar een overzicht van torrents van (in de VS) ongelicenceerde anime, oude en nieuwe series en linken vervolgens door. Weet je zeker dat je safe zit (als je alleen maar safe wil downloaden), maar ik denk wel dat dat hier bekend was.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:48 schreef DropjesLover het volgende:
je kan trouwens best veel LEGALE!!! anime downloaden via klik, ze kijken daar echt of een serie al gelicensed is, en onder andere veel beginnende series. alles via bittorrent
Futari ecchi.quote:ik ben de laatste tijd weer veel geinteresseerd in de wat meer ecchi-anime
4 OVA's die je in 1 avondje wegkijkt. Erg leuke anime wel en het verhaal leent zich voor een aantal komische momenten.quote:Makoto and Yura are both 25-years old and married as a couple. Pity for them because their marriage was arranged. However, they decided to repeat the platonic stage all over again, from going on an ordinary date to the "first night" experience. But the problem remains, Yura is a "virgin", and Makoto is a "cherry boy" for twenty five years.. they both have no experience at all at "you know what", so both Makoto and Yura decided to solve their problem at all costs...
Het is een policy die een paar jaar geleden is gestart in Digital Corner, omdat er bij ieder topic over Edonkey2000 een shitload aan sites geplaatst werd...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:44 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
beetje vreemd, om alle torrent-sites te verbieden. bij sommige wordt echt goed gekeken of iets (nog) legaal, voordat ze het plaatsen (de echte "goeie-rikken" onder die sites, waar vaak naar wordt verwezen bij de overbekende rechtzaken)
maargoed, daar gaat dit topic niet over![]()
zo zijn er ook uitgevers die gewoon een fansubbing groep over nemen en de fake subs bannen maar wel de normale subs laten makenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is een policy die een paar jaar geleden is gestart in Digital Corner, omdat er bij ieder topic over Edonkey2000 een shitload aan sites geplaatst werd...
Het ging er niet om dat de site wel of geen illegale zooi heeft, maar dat de Fok!moderator het niet kan controleren. Er is toen gekozen om alle edonkey-sites te verbieden.
Bij de komst van bittorrent is dezelfde policy aangehouden, maar dan voor torrentsites.
En nogmaals: strikt gesproken zijn fansubs illegaal... Het is gewoon dat de Japanse uitgevers er niets aan verliezen als de series als fansub worden uitgebracht... Het is zelfs goede reclame voor animé.
Fansubbers en uitgevers leven zo goed naast elkaar, dus het komt niet of nauwelijks voor dat fansubbers problemen krijgen door het copyright dat ze verbreken. De meeste fansubgroepen houden gelijk op als de uitgever (die dat nodig vindt) even een mailtje stuurt...
he fuck alweer verkeerd gespeld (ik tik het altijd verkeerd kennelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:30 schreef Jordy-B het volgende:
Als ik daarop google, krijg ik geen resultaat...
oh, wacht... het is dattebayo
Funimation heeft vorig jaar trouwens nog gesodemieter gehad met Shinsen... Funimation wordt als Amerikaanse uitgever niet echt blij van fansubbers... Tenminste... 'k dacht niet dat funimation een Japanse tak had...
Shinsen heeft later ook Blood+ (tijdelijk) laten vallen, omdat die in handen kwam van Sony (en daarvan werd verwacht dat die niet eerst 'n vriendelijk mailtje sturen, maar gelijk een advocaat)
Ik heb van Ichigo 100% en Green Green alle afleveringen gezien en ik heb de eerste seizoen van Amaenaideyo gezien tweede seizoen is net begonnen ik vind het een leuke anime zeker de moeite waard als je van comedy - ecchi genre houdtquote:Op donderdag 20 april 2006 22:48 schreef DropjesLover het volgende:
ichigo 100% echt helemaal geweldig neergezet, qua stijl, een goed verhaal (wil wel eens ontbreken bij ecchi-anime), ik vind het zo goed dat ik er bijna voor in japan zou gaan willen wonen (ware het niet dat japan nogal "buitenlander-onvriendelijk" is, oa alleen op een bank zitten in een overvolle metro schijnt geen uitzondering te zijn). het zijn trouwens 12 afleveringen + 5 OVA en een special
green green, lijkt ook wat op ichigo 100%, maar ik vind deze weer net iets over de top persoonlijk. maar wel zeer leuk om te kijken
midori...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:21 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
tis dat ik em nie kan vinden anders was hij al bezig met binnenhalen..quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:18 schreef Crashcat het volgende:
Girls Bravo dan ??
ik heb de eerste 3 afleveringen van Amaenaideyo gezien, maar dat vond k toch niet echt iets, alleen maar chicks in een klooster met cup D minimaalquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:36 schreef stroopje het volgende:
[..]
Ik heb van Ichigo 100% en Green Green alle afleveringen gezien en ik heb de eerste seizoen van Amaenaideyo gezien tweede seizoen is net begonnen ik vind het een leuke anime zeker de moeite waard als je van comedy - ecchi genre houdt
Ik ben ook aan Honey & Clover begonnen moet nog Fruit Basket binnenhalen terwijl iedereen het heeft gezien![]()
Heb nog Black Lagoon ep 1 gezienzeker moeite waard om het te volgen ben op zoek naar de 2 ep ervan
I prevent hotlinking of images from my site, but you can view the original here:quote:
You registered just to tell us that?quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:23 schreef krunk het volgende:
[..]
I prevent hotlinking of images from my site, but you can view the original here:
http://www.krunk4ever.com/gallery/v/misc/Berserk.jpg.html
//krunk (^_^x)
Yeah don't mind blessed19 he's annoying like thatquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:23 schreef krunk het volgende:
[..]
I prevent hotlinking of images from my site, but you can view the original here:
http://www.krunk4ever.com/gallery/v/misc/Berserk.jpg.html
//krunk (^_^x)
I'm NOT ANNOYING!quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Yeah don't mind blessed19 he's annoying like that
quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:31 schreef blessed19 het volgende:
verrek! ik zit die serie nu ook net te kijken. ik vindt het best een eng yaoi gehalte om eerlijk te zijn...
ach ga em ooit wel bekijken (in iedergeval de eerste aflevering) kan ik zelf bepalen hoe erg ik het vindquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:51 schreef blessed19 het volgende:
STAY AWAY FROM IT!!!!!!!!
vindt het te eng om de tweede aflevering te kijken
Vertelquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:02 schreef torn_Machina het volgende:
Eindelijk een batch torrent van Solty Rei. Kan ik die ook eindelijk eens een keer gaan kijken.![]()
En ik zie net dat Ani-Jiyuu Ergo Proxy 6 heeft gereleased. Toch maar even kijken, beter dan niks.![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:09 schreef torn_Machina het volgende:
Wil je een mailtje? Sites zijn toch niet toegestaan?![]()
Ach, valt reuze mee..quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:31 schreef blessed19 het volgende:
verrek! ik zit die serie nu ook net te kijken. ik vindt het best een eng yaoi gehalte om eerlijk te zijn...
Ik wou eigenlijk iets weten over de serie, maar dat is ook goedquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:09 schreef torn_Machina het volgende:
Wie doet de fansub?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:09 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb in een van de eerdere topics al wat verteld over Solty Reiquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:13 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk iets weten over de serie, maar dat is ook goed![]()
nyanko heeft het in mkv-formaat gezet...quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:21 schreef torn_Machina het volgende:
Jullie hebben allebei mail. Ik weet vrij weinig van de serie, alleen dat het mecha is en dat het veel cgi bevat.![]()
Fansubs zijn gedaan door Nyanko ep 8 tot 24 en 1t/m 7 door Shinsen
Boeit mij vrij weinig welk formaat ze gebruiken, als beeld kwaliteit en geluid maar goed zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
nyanko heeft het in mkv-formaat gezet...
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
Woei
dvd is binnen, in welgeteld 4 dagen (gewone air mail maandag 2de paasdag besteld)
zo eff op gaan halen aangezien ik em niet heb besteld (geen CC enzo)
quote:Nyu is a babe in the woods.
Washed up on the shore, unable to communicate, she's discovered by a pair of college students
ok dan ben ik gewoon puberaalquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
klinkt als een standaard elfen lied/onegai teachter/chobits begrip
quote:
subbed chobits (+ ook nog een dubquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:13 schreef outcast_within het volgende:
Dub of Sub?
quote:
Woow nice !quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:50 schreef Crashcat het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik had liever de Laputa box, maar dat gaat mij twee ribben uit mijn lijf kosten.
-edit. Ik zat nog op de vorige pagina![]()
die box die ik leit zien is ook nog te koop kost alleen 149 euroquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:50 schreef Crashcat het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik had liever de Laputa box, maar dat gaat mij twee ribben uit mijn lijf kosten.
-edit. Ik zat nog op de vorige pagina![]()
ik koop geen anime in NLquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:34 schreef Timmah het volgende:
* Timmah wipt ook weer eens langs.
Ouran High School Host Club is zeker weten een aanrader!
Een serie die ik hier volgens mij nog niet gezien heb is "The Melancholy of Haruhi Suzumiya". De eerste Ep is een beetje vreemd, en vooral heel erg brak, maar pas in aflevering 2 komt het verhaal echt op gang. Mooie animatie, Leuk verhaal en vooral erg goede humor!. Momenteel zijn er 3 afleveringen uit geloof ik.
Verder zijn van de nieuwe series Disgaea en XXXHolic (Niet zo goed als de manga nog, maar zeker goed te pruimen) dikke aanraders...
Ligt het trouwens aan mij of wordt de anime in de nederlandse winkels steeds beter betaalbaar? De boudisque is volgens mij aardig omlaag gegaan in prijs met zn import anime...
Disgaea is gewoon heel grappig met de Prinny Squad enzo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:34 schreef Timmah het volgende:
* Timmah wipt ook weer eens langs.
Ouran High School Host Club is zeker weten een aanrader!
Een serie die ik hier volgens mij nog niet gezien heb is "The Melancholy of Haruhi Suzumiya". De eerste Ep is een beetje vreemd, en vooral heel erg brak, maar pas in aflevering 2 komt het verhaal echt op gang. Mooie animatie, Leuk verhaal en vooral erg goede humor!. Momenteel zijn er 3 afleveringen uit geloof ik.
Verder zijn van de nieuwe series Disgaea en XXXHolic (Niet zo goed als de manga nog, maar zeker goed te pruimen) dikke aanraders...
Ligt het trouwens aan mij of wordt de anime in de nederlandse winkels steeds beter betaalbaar? De boudisque is volgens mij aardig omlaag gegaan in prijs met zn import anime...
Disgaea wil ik wel een eerste aflevering zien.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:03 schreef torn_Machina het volgende:
Disgaea is gewoon heel grappig met de Prinny Squad enzo.Laharl ftw. XXXholic volg ik ook, nog weinig over te melden, maar het is zeker vermakelijk.
![]()
*ril*quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:42 schreef outcast_within het volgende:
Ik zag net ergens op het internet het woord fandub voorbij flitsen.
Is dat wat ik denk dat het is?waaai waaai. Hee orealo, Jordy-b laten we gruwelijk fout een anime serie in het nederlands dubben.
Waarom Midori? Is 't niet geiniger om een dub te doen van Ghost in the Shell, of 'n andere serie waar idioot veel in gekletst wordt?quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:42 schreef blessed19 het volgende:
het was wel fucking gezellig. (behalve in de tram dat Kprenenogwattes perse aan mijn mijn beenmoest voelen)
Zat niet eens in de buurt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:42 schreef blessed19 het volgende:
(behalve in de tram dat Kprenenogwattes perse aan mijn mijn beenmoest voelen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |