Ik heb van Ichigo 100% en Green Green alle afleveringen gezien en ik heb de eerste seizoen van Amaenaideyo gezien tweede seizoen is net begonnen ik vind het een leuke anime zeker de moeite waard als je van comedy - ecchi genre houdtquote:Op donderdag 20 april 2006 22:48 schreef DropjesLover het volgende:
ichigo 100% echt helemaal geweldig neergezet, qua stijl, een goed verhaal (wil wel eens ontbreken bij ecchi-anime), ik vind het zo goed dat ik er bijna voor in japan zou gaan willen wonen (ware het niet dat japan nogal "buitenlander-onvriendelijk" is, oa alleen op een bank zitten in een overvolle metro schijnt geen uitzondering te zijn). het zijn trouwens 12 afleveringen + 5 OVA en een special
green green, lijkt ook wat op ichigo 100%, maar ik vind deze weer net iets over de top persoonlijk. maar wel zeer leuk om te kijken
midori...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:21 schreef Crashcat het volgende:
Hoorde ik Midori hier ergens?
[afbeelding]
tis dat ik em nie kan vinden anders was hij al bezig met binnenhalen..quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:18 schreef Crashcat het volgende:
Girls Bravo dan ??
ik heb de eerste 3 afleveringen van Amaenaideyo gezien, maar dat vond k toch niet echt iets, alleen maar chicks in een klooster met cup D minimaalquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:36 schreef stroopje het volgende:
[..]
Ik heb van Ichigo 100% en Green Green alle afleveringen gezien en ik heb de eerste seizoen van Amaenaideyo gezien tweede seizoen is net begonnen ik vind het een leuke anime zeker de moeite waard als je van comedy - ecchi genre houdt
Ik ben ook aan Honey & Clover begonnen moet nog Fruit Basket binnenhalen terwijl iedereen het heeft gezien![]()
Heb nog Black Lagoon ep 1 gezienzeker moeite waard om het te volgen ben op zoek naar de 2 ep ervan
I prevent hotlinking of images from my site, but you can view the original here:quote:
You registered just to tell us that?quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:23 schreef krunk het volgende:
[..]
I prevent hotlinking of images from my site, but you can view the original here:
http://www.krunk4ever.com/gallery/v/misc/Berserk.jpg.html
//krunk (^_^x)
Yeah don't mind blessed19 he's annoying like thatquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:23 schreef krunk het volgende:
[..]
I prevent hotlinking of images from my site, but you can view the original here:
http://www.krunk4ever.com/gallery/v/misc/Berserk.jpg.html
//krunk (^_^x)
I'm NOT ANNOYING!quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Yeah don't mind blessed19 he's annoying like that
quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:31 schreef blessed19 het volgende:
verrek! ik zit die serie nu ook net te kijken. ik vindt het best een eng yaoi gehalte om eerlijk te zijn...
ach ga em ooit wel bekijken (in iedergeval de eerste aflevering) kan ik zelf bepalen hoe erg ik het vindquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:51 schreef blessed19 het volgende:
STAY AWAY FROM IT!!!!!!!!
vindt het te eng om de tweede aflevering te kijken
Vertelquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:02 schreef torn_Machina het volgende:
Eindelijk een batch torrent van Solty Rei. Kan ik die ook eindelijk eens een keer gaan kijken.![]()
En ik zie net dat Ani-Jiyuu Ergo Proxy 6 heeft gereleased. Toch maar even kijken, beter dan niks.![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:09 schreef torn_Machina het volgende:
Wil je een mailtje? Sites zijn toch niet toegestaan?![]()
Ach, valt reuze mee..quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:31 schreef blessed19 het volgende:
verrek! ik zit die serie nu ook net te kijken. ik vindt het best een eng yaoi gehalte om eerlijk te zijn...
Ik wou eigenlijk iets weten over de serie, maar dat is ook goedquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:09 schreef torn_Machina het volgende:
Wie doet de fansub?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:09 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb in een van de eerdere topics al wat verteld over Solty Reiquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:13 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk iets weten over de serie, maar dat is ook goed![]()
nyanko heeft het in mkv-formaat gezet...quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:21 schreef torn_Machina het volgende:
Jullie hebben allebei mail. Ik weet vrij weinig van de serie, alleen dat het mecha is en dat het veel cgi bevat.![]()
Fansubs zijn gedaan door Nyanko ep 8 tot 24 en 1t/m 7 door Shinsen
Boeit mij vrij weinig welk formaat ze gebruiken, als beeld kwaliteit en geluid maar goed zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
nyanko heeft het in mkv-formaat gezet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |