abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 april 2006 @ 13:59:20 #201
120136 Gluttony
there is no spoon
pi_37126190
Gelukkig zijn volgende week die kutfillers afgelopen. Sommige fillers waren wel leuk (dat ene eiland met dat viswijf, de huidige saga) anderen waren van...iets minder niveau. Ik kan niet wachten op de Kakashi Gaiden en hetgene wat er allemaal na komt.
I want to have a real life...but I don't know where to download it.
pi_37128328
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:34 schreef SureZal het volgende:

[..]

Dank je wel voor het verpesten va Elfen Lied
boeiend! je weet nog steeds niks over wat er gaat gebeuren. veel pleizer, iig.
pi_37128459
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:02 schreef blessed19 het volgende:

[..]

boeiend! je weet nog steeds niks over wat er gaat gebeuren. veel pleizer, iig.
een beetje meer spijt mag ook wel
pi_37129180
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:06 schreef outcast_within het volgende:

[..]

een beetje meer spijt mag ook wel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_37129370
Het gaat jou meer om het verhaal.

Mij ook, maar toch. Fruitsbaskets had ik hier al gelezen
dat het einde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was

Dit spookt dan wel door mijn hoofd als ik ep 20 zit te kijken bijv, en vermindert de pret wel een beetje.

Het gaat erom, dat als je al ook maar een indicatie hebt van hoe het einde afgaat lopen. De anime vreuge een klein beetje minder woord. Dat dat niet bij jou gebeurt toppie. Maar iemand anders kan er wel mee zitten.
pi_37129491
  donderdag 20 april 2006 @ 16:21:26 #207
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37130812
welke aflevering zit naruto ook alweer? ik heb echt in geen maanden meer gekeken, sinds februari ofzo, zelf voor bleach, zijn daar de fillers al afgelopen?

En qua filler he, als ik gewoon weer ga kijken zodra ze afgelopen zijn, mis ik niet veel boeiends, toch?
Heb geen zin om me daar doorheen te worstellen.
pi_37130880
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:21 schreef Orealo het volgende:
welke aflevering zit naruto ook alweer? ik heb echt in geen maanden meer gekeken, sinds februari ofzo, zelf voor bleach, zijn daar de fillers al afgelopen?

En qua filler he, als ik gewoon weer ga kijken zodra ze afgelopen zijn, mis ik niet veel boeiends, toch?
Heb geen zin om me daar doorheen te worstellen.
ze zijn nu bij 181 naruto (vanochtend uitgekomen) en bleach 77 (week geleden)
pi_37131286
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:31 schreef blessed19 het volgende:

[..]
SPOILER
Je mag buiten je spoiler natuurlijk wel even aangeven over welke serie je gaat spoileren...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_37131842
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:34 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je mag buiten je spoiler natuurlijk wel even aangeven over welke serie je gaat spoileren...
ken je het sarcasmegevoel niet?
pi_37134253
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:47 schreef blessed19 het volgende:

[..]

ken je het sarcasmegevoel niet?
jawel... maar 't is kut om een blanco spoiler te plaatsen waarin je 'n beetje zaken over het einde van hellsing verklapt, enzo...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_37137978
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:01 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

jawel... maar 't is kut om een blanco spoiler te plaatsen waarin je 'n beetje zaken over het einde van hellsing verklapt, enzo...
ik verklap helemaal niks over hellsing.
SPOILER
pi_37140036
Ik heb zojuist Honey & Clover afgekeken. Deze naam is al vaker op het forum voorbij gekomen en werd alom geprezen door RipCore. Ik wil even melden dat ik hem ook fantastisch vond en hem zeker aanraad voor degene die hem nog niet hebben gezien.
pi_37140212
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:02 schreef Koranaga het volgende:
Ik heb zojuist Honey & Clover afgekeken. Deze naam is al vaker op het forum voorbij gekomen en werd alom geprezen door RipCore. Ik wil even melden dat ik hem ook fantastisch vond en hem zeker aanraad voor degene die hem nog niet hebben gezien.
staat al een tijdje op me to-download-lijst
helaas heb ik a niet te veel ruimte meer en b) heb ik de series die ik al heb staan nog niet afgekeken (anders zou ik wel ruimte hebben gehad =)
pi_37140562
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:10 schreef blessed19 het volgende:

[..]

ik verklap helemaal niks over hellsing.
SPOILER
Je verklapt toch dat Hellsing
SPOILER

En Alucard is mooi 'n sukkel dat 'ie denkt dat mensen het niet opvalt dat 'ie z'n naam achterstevoren heeft geschreven...
  donderdag 20 april 2006 @ 21:20:54 #216
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_37140750
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:02 schreef Koranaga het volgende:

Heb je trouwens ook de extra episode gekeken? Over de mascotte van een amusementspark. Geniaal
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
  donderdag 20 april 2006 @ 21:45:02 #217
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_37141825
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:16 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je verklapt toch dat Hellsing
SPOILER

En Alucard is mooi 'n sukkel dat 'ie denkt dat mensen het niet opvalt dat 'ie z'n naam achterstevoren heeft geschreven...
nou doe jij het ook!
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_37142144
Kom op zeg... vertellen hoe één van de hoofdpersonen heet is geen spoileren, vriend.
pi_37142690
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:20 schreef RipCore het volgende:
Heb je trouwens ook de extra episode gekeken? Over de mascotte van een amusementspark. Geniaal
Nee die heb ik nog niet gezien. Ik ga meteen op zoek.
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:06 schreef mschol het volgende:
staat al een tijdje op me to-download-lijst
helaas heb ik a niet te veel ruimte meer en b) heb ik de series die ik al heb staan nog niet afgekeken (anders zou ik wel ruimte hebben gehad =)
Hier heb ik ook een beetje last van. Mijn lijst met series die ik wil zien blijft maar groeien.
pi_37142705
kan iemand bij vertellen waarom , in pita ten, koboshi die jongen mitarai dai-chan noemt ???
  donderdag 20 april 2006 @ 22:19:37 #221
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_37143748
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef Jordy-B het volgende:
Kom op zeg... vertellen hoe één van de hoofdpersonen heet is geen spoileren, vriend.
ik heb de serie al gezien, voor mij spoiler je niks, ik maakte een grapje.

anyway, na alle warme aanbevelingen ben ik nu ook bezig met honey & clover, lijkt me een leuke serie
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 20 april 2006 @ 22:28:16 #222
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_37144138
Har!

Mijn spammage werpt zijn vruchten af.

Spread the word, people!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_37145001
jullie hebben het hier best veel over hellsing en midori no hibi, maar ik heb die series al ruim een jaar geleden gekeken

je kan trouwens best veel LEGALE!!! anime downloaden via klik, ze kijken daar echt of een serie al gelicensed is, en onder andere veel beginnende series. alles via bittorrent
ik het de TS gelezen, een mod mag natuurlijk mijn post aanpassen als het niet mag.

verder is dit misschien een site voor de TS http://www.animenewsnetwork.com/ een database met zo goed als alle anime-series, met korte beschrijving, cast, theme songs, links, afleveringen, enz.

ik ben de laatste tijd weer veel geinteresseerd in de wat meer ecchi-anime (= erotisch getinte anime), persoonlijk vind ik:

ichigo 100% echt helemaal geweldig neergezet, qua stijl, een goed verhaal (wil wel eens ontbreken bij ecchi-anime), ik vind het zo goed dat ik er bijna voor in japan zou gaan willen wonen (ware het niet dat japan nogal "buitenlander-onvriendelijk" is, oa alleen op een bank zitten in een overvolle metro schijnt geen uitzondering te zijn). het zijn trouwens 12 afleveringen + 5 OVA en een special.

love love, lijkt wat op ichigo 100%, maar een ietwat minder verhaal. verder errug leuk

green green, lijkt ook wat op ichigo 100%, maar ik vind deze weer net iets over de top persoonlijk. maar wel zeer leuk om te kijken

ultimate girls, chicks die superkrachten krijgen, en dan xxl worden (en kleren die verdwijnen door energie-gebrek . persoonlijk vind ik deze niet zo super, maar wie nog een beetje in een soort van power-rangers fase zit en van anime houd een aanrader

give me your comments
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
  donderdag 20 april 2006 @ 22:58:43 #224
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_37145466
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:48 schreef DropjesLover het volgende:

ichigo 100% echt helemaal geweldig neergezet, qua stijl, een goed verhaal (wil wel eens ontbreken bij ecchi-anime), ik vind het zo goed dat ik er bijna voor in japan zou gaan willen wonen (ware het niet dat japan nogal "buitenlander-onvriendelijk" is, oa alleen op een bank zitten in een overvolle metro schijnt geen uitzondering te zijn). het zijn trouwens 12 afleveringen + 5 OVA en een special.
Voor ichigo 100 % zou ik toch echt niet in Japan willen gaan wonen hoor

Op een gegeven moment wordt de besluiteloosheid van Junpei gewoon frustrerend
Ik had tenminste op een gegeven moment dat ie zijn beslissing wel moest gaan maken...ik heb nog niet alle OVA's gezien, maar ik heb zo het idee dat hij daar ook zijn beslissing niet in gaat maken...

Ik kan je een betere ecchi serie aanraden: Mahoromatic
Mahoromatic heeft 2 seizoenen en er zit ook een goed verhaal in
pi_37145657
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef mschol het volgende:
kan iemand bij vertellen waarom , in pita ten, koboshi die jongen mitarai dai-chan noemt ???
Het schijnt gewoon een koosnaam te zijn...

Dai betekent trouwens heel veel/groot/meest
pi_37145667
ik kon om (kennelijk ecchi serie ) love hina wel lachuh (heb hier ook de perfect collection liggen = digipack 9 dvd's met ep 1-25+films + OVA)
pi_37145709
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:02 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het schijnt gewoon een koosnaam te zijn...

Dai betekent trouwens heel veel/groot/meest
hmm oke, dacht dat het iets negatiefs was
pi_37146390
pffffff zeg, ff hier een beetje rondkijken en maar weer eens gezocht
now downloading:
ouran highschool host club
hanaukyo maid tai
honey & clover
mahoromatic
highschool girls

moet binnenkort maar weer eens lege dvdtjes gaan kopen
pi_37146592
Hoorde ik Midori hier ergens?

なんだっけ
pi_37146694
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:21 schreef Crashcat het volgende:

[afbeelding]
pi_37146824
なんだっけ
pi_37147059
quote:

[afbeelding]
pi_37147072
quote:

[afbeelding]
jaaaah, midori (is trouwens een best populaire anime-chick naam)

eerst had ik ook alle afleveringen op cd enzo, maar na mn verhuizing ben k mega veel kwijt (ook mn legale morrowind ) moet k toch echt weer eens gaan kijken

trouwens;
zijn er hier op het forum (of kennen jullie) meisjes die ook van anime houden? mijn vriendin probeer ik af en toe wat te laten zien, zelf vind ze cowboy bebop en ichigo 100% errug leuk
pi_37147137
quote:
jullie hebben het hier best veel over hellsing en midori no hibi, maar ik heb die series al ruim een jaar geleden gekeken
Toevallig nu even over Hellsing, omdat die net genoemd werd... Midori no Hibi heeft gewoon een zekere fan gekregen (outcast_within) die de rare gewoonte heeft om het topic vol te spammen met series die 'ie aan het kijken is (momenteel zit 'ie in de Fruits Basket-fase).
quote:
je kan trouwens best veel LEGALE!!! anime downloaden via -knip-, ze kijken daar echt of een serie al gelicensed is, en onder andere veel beginnende series. alles via bittorrent
ik het de TS gelezen, een mod mag natuurlijk mijn post aanpassen als het niet mag.
Torrent-sites zijn per definitie verboden op het forum... Of de inhoud van die sites nou wel of niet legaal is, maakt niet uit.

Daarbij zijn niet-gelicenceerde afleveringen strikt gesproken niet legaal, maar enkel gedoogd.
quote:
verder is dit misschien een site voor de TS http://www.animenewsnetwork.com/ een database met zo goed als alle anime-series, met korte beschrijving, cast, theme songs, links, afleveringen, enz.
Als je de 'TS' echt gelezen zou hebben, zou je gezien hebben dat die site daar al vermeld staat.

De juiste afkorting is trouwens 'OP', wat staat voor OpeningsPost. De afkorting 'TS' staat voor TopicStarter.

Verder welkom in het grote Anime/Manga topic...

[ Bericht 1% gewijzigd door Jordy-B op 20-04-2006 23:44:37 ]
pi_37147507
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef Jordy-B het volgende:

Torrent-sites zijn per definitie verboden op het forum... Of de inhoud van die sites nou wel of niet legaal is, maakt niet uit.

Daarbij zijn niet-gelicenceerde afleveringen strikt gesproken niet legaal, maar enkel gedoogd.
beetje vreemd, om alle torrent-sites te verbieden. bij sommige wordt echt goed gekeken of iets (nog) legaal, voordat ze het plaatsen (de echte "goeie-rikken" onder die sites, waar vaak naar wordt verwezen bij de overbekende rechtzaken)

maargoed, daar gaat dit topic niet over
  donderdag 20 april 2006 @ 23:48:35 #236
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_37147688
quote:
je kan trouwens best veel LEGALE!!! anime downloaden via klik, ze kijken daar echt of een serie al gelicensed is, en onder andere veel beginnende series. alles via bittorrent
Das ook mijn favo link. Ze maken alleen maar een overzicht van torrents van (in de VS) ongelicenceerde anime, oude en nieuwe series en linken vervolgens door. Weet je zeker dat je safe zit (als je alleen maar safe wil downloaden), maar ik denk wel dat dat hier bekend was.
edit: ik lees Jordy's bericht boven mij nu pas, maar ik vroeg me af of er niet toch een verschil tussen sites die zelf torrents hosten en sites die alleen overzichten geven en zelf niets hosten. Lijkt me toch wel, dus waarom mag je van die laatste geen linkje geven?
quote:
ik ben de laatste tijd weer veel geinteresseerd in de wat meer ecchi-anime
Futari ecchi.

(van animenfo)
quote:
Makoto and Yura are both 25-years old and married as a couple. Pity for them because their marriage was arranged. However, they decided to repeat the platonic stage all over again, from going on an ordinary date to the "first night" experience. But the problem remains, Yura is a "virgin", and Makoto is a "cherry boy" for twenty five years.. they both have no experience at all at "you know what", so both Makoto and Yura decided to solve their problem at all costs...
4 OVA's die je in 1 avondje wegkijkt. Erg leuke anime wel en het verhaal leent zich voor een aantal komische momenten.
pi_37147737
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:44 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

beetje vreemd, om alle torrent-sites te verbieden. bij sommige wordt echt goed gekeken of iets (nog) legaal, voordat ze het plaatsen (de echte "goeie-rikken" onder die sites, waar vaak naar wordt verwezen bij de overbekende rechtzaken)

maargoed, daar gaat dit topic niet over
Het is een policy die een paar jaar geleden is gestart in Digital Corner, omdat er bij ieder topic over Edonkey2000 een shitload aan sites geplaatst werd...
Het ging er niet om dat de site wel of geen illegale zooi heeft, maar dat de Fok!moderator het niet kan controleren. Er is toen gekozen om alle edonkey-sites te verbieden.

Bij de komst van bittorrent is dezelfde policy aangehouden, maar dan voor torrentsites.

En nogmaals: strikt gesproken zijn fansubs illegaal... Het is gewoon dat de Japanse uitgevers er niets aan verliezen als de series als fansub worden uitgebracht... Het is zelfs goede reclame voor animé.
Fansubbers en uitgevers leven zo goed naast elkaar, dus het komt niet of nauwelijks voor dat fansubbers problemen krijgen door het copyright dat ze verbreken. De meeste fansubgroepen houden gelijk op als de uitgever (die dat nodig vindt) even een mailtje stuurt...

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordy-B op 20-04-2006 23:57:31 ]
pi_37148967
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het is een policy die een paar jaar geleden is gestart in Digital Corner, omdat er bij ieder topic over Edonkey2000 een shitload aan sites geplaatst werd...
Het ging er niet om dat de site wel of geen illegale zooi heeft, maar dat de Fok!moderator het niet kan controleren. Er is toen gekozen om alle edonkey-sites te verbieden.

Bij de komst van bittorrent is dezelfde policy aangehouden, maar dan voor torrentsites.

En nogmaals: strikt gesproken zijn fansubs illegaal... Het is gewoon dat de Japanse uitgevers er niets aan verliezen als de series als fansub worden uitgebracht... Het is zelfs goede reclame voor animé.
Fansubbers en uitgevers leven zo goed naast elkaar, dus het komt niet of nauwelijks voor dat fansubbers problemen krijgen door het copyright dat ze verbreken. De meeste fansubgroepen houden gelijk op als de uitgever (die dat nodig vindt) even een mailtje stuurt...
zo zijn er ook uitgevers die gewoon een fansubbing groep over nemen en de fake subs bannen maar wel de normale subs laten maken (zie funimation <-> dattabyo)
pi_37149047
Als ik daarop google, krijg ik geen resultaat...

oh, wacht... het is dattebayo

Funimation heeft vorig jaar trouwens nog gesodemieter gehad met Shinsen... Funimation wordt als Amerikaanse uitgever niet echt blij van fansubbers... Tenminste... 'k dacht niet dat funimation een Japanse tak had...

Shinsen heeft later ook Blood+ (tijdelijk) laten vallen, omdat die in handen kwam van Sony (en daarvan werd verwacht dat die niet eerst 'n vriendelijk mailtje sturen, maar gelijk een advocaat)

[ Bericht 22% gewijzigd door Jordy-B op 21-04-2006 00:38:35 ]
pi_37149445
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:30 schreef Jordy-B het volgende:
Als ik daarop google, krijg ik geen resultaat...

oh, wacht... het is dattebayo

Funimation heeft vorig jaar trouwens nog gesodemieter gehad met Shinsen... Funimation wordt als Amerikaanse uitgever niet echt blij van fansubbers... Tenminste... 'k dacht niet dat funimation een Japanse tak had...

Shinsen heeft later ook Blood+ (tijdelijk) laten vallen, omdat die in handen kwam van Sony (en daarvan werd verwacht dat die niet eerst 'n vriendelijk mailtje sturen, maar gelijk een advocaat)
he fuck alweer verkeerd gespeld (ik tik het altijd verkeerd kennelijk
die jappaners zijn vreemde people, kijk maar eens naar Pythagoras Switch
wel grappig mat alle constructies die ze maken maar redelijk nutteloos
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:36:23 #241
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_37150276
quote:

ichigo 100% echt helemaal geweldig neergezet, qua stijl, een goed verhaal (wil wel eens ontbreken bij ecchi-anime), ik vind het zo goed dat ik er bijna voor in japan zou gaan willen wonen (ware het niet dat japan nogal "buitenlander-onvriendelijk" is, oa alleen op een bank zitten in een overvolle metro schijnt geen uitzondering te zijn). het zijn trouwens 12 afleveringen + 5 OVA en een special

green green, lijkt ook wat op ichigo 100%, maar ik vind deze weer net iets over de top persoonlijk. maar wel zeer leuk om te kijken
Ik heb van Ichigo 100% en Green Green alle afleveringen gezien en ik heb de eerste seizoen van Amaenaideyo gezien tweede seizoen is net begonnen ik vind het een leuke anime zeker de moeite waard als je van comedy - ecchi genre houdt
Ik ben ook aan Honey & Clover begonnen moet nog Fruit Basket binnenhalen terwijl iedereen het heeft gezien
Heb nog Black Lagoon ep 1 gezien zeker moeite waard om het te volgen ben op zoek naar de 2 ep ervan
pi_37150665
Girls Bravo dan ??
なんだっけ
pi_37150678
quote:

[afbeelding]
midori...

NNOOO!!!!!

*yatta*

trouwens... lees alsjeblieft eerst het gehele topic eerst door, voordat je gaat rageren
pi_37151518
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 02:18 schreef Crashcat het volgende:
Girls Bravo dan ??
tis dat ik em nie kan vinden anders was hij al bezig met binnenhalen..
pi_37151567
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:36 schreef stroopje het volgende:

[..]

Ik heb van Ichigo 100% en Green Green alle afleveringen gezien en ik heb de eerste seizoen van Amaenaideyo gezien tweede seizoen is net begonnen ik vind het een leuke anime zeker de moeite waard als je van comedy - ecchi genre houdt
Ik ben ook aan Honey & Clover begonnen moet nog Fruit Basket binnenhalen terwijl iedereen het heeft gezien
Heb nog Black Lagoon ep 1 gezien zeker moeite waard om het te volgen ben op zoek naar de 2 ep ervan
ik heb de eerste 3 afleveringen van Amaenaideyo gezien, maar dat vond k toch niet echt iets, alleen maar chicks in een klooster met cup D minimaal yeah richt....
ik kon er trouwens maar 3 afleveringen van vinden vreemd genoeg, en die stonden al errug lang gesubmidt..
pi_37153698
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 02:19 schreef blessed19 het volgende:

[afbeelding]
I prevent hotlinking of images from my site, but you can view the original here:
http://www.krunk4ever.com/gallery/v/misc/Berserk.jpg.html

//krunk (^_^x)
http://www.krunk4ever.com
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:25:19 #247
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37153732
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:23 schreef krunk het volgende:

[..]

I prevent hotlinking of images from my site, but you can view the original here:

//krunk (^_^x)
You registered just to tell us that?
Thats very kind! thanks

A great website you have there btw
pi_37153887
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:23 schreef krunk het volgende:

[..]

//krunk (^_^x)
Yeah don't mind blessed19 he's annoying like that
I'm sure he'll learn his leason and figures out how to use sth like photobucket.

Edit:
Deze is wel grappig trouwens. Harry potter anime stijl
pi_37157203
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:31 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Yeah don't mind blessed19 he's annoying like that
I'm NOT ANNOYING!

and sorry for the hotlinking to your site
pi_37157961

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties