Ja [url=http://www.outcast_within.justgotowned.com]hier[/url]quote:Op woensdag 19 april 2006 17:01 schreef outcast_within het volgende:
Iemand weet waar ik devil beside you kan "kopen"
PM kuch
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:05 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja [url=http://www.outcast_within.justgotowned.com]hier[/url]
Koreaanse animaties lijken heel veel op animé en worden wel 'ns onder animé gerekend... (officieel heet 't manhwa-yonghwa*, maar krijg dat maar 'ns uit je strot)... Een bekende Koreaanse animatie is Sky Blue (aka Wonderful Days)...quote:Op woensdag 19 april 2006 20:35 schreef mschol het volgende:
uit de OP:
Anime komt dus in ieder geval uit Japan, alle tekenfilms die daar niet vandaan komen worden over het algemeen geen anime genoemd (uitzonderingen daargelaten).
wat zijn dan uitzonderingen?
Wel meer Disney tekenfilmseries uit die tijd kwamen uit Japan, maar Ducktales was verreweg het grootste succes (hoewel de animatie niet erg goed was)quote:
ik zal je een leuker voorbeeld gevenquote:
kan niet geloven dat het orgioneel uit japan komt...quote:Op woensdag 19 april 2006 22:48 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ik zal je een leuker voorbeeld geven
ook Alfred J. Kwak is een anime
daar bekend als Ahiruu no Quack
'k dacht dat die wel redelijk bekend wasquote:Op woensdag 19 april 2006 22:48 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ik zal je een leuker voorbeeld geven
ook Alfred J. Kwak is een anime
daar bekend als Ahiruu no Quack
quote:19 april 06:
End or filler epsiodes
Comment: when will the current filler episodes end? when will the story
get back to main line. thanks for the help
Answer A: The fillers are scheduled next week. After that there will be a four episode Kakashi Gaiden arc, followed by a reanimation of the opening, and new ending animation. This information was received by us about four weeks ago from our sources inside Periot.
Answer B: Did you know that Dattebayo doesn't animate, design, contribute , or have any direct contact of any kind with the people responsible for Naruto? Well, It's true. We have no idea when the filler ends, no idea why they have chosen to do so much filler, and in general the staff doesn't like the filler (there are some exceptions to this).
Dank je wel voor het verpesten va Elfen Liedquote:Op zondag 16 april 2006 01:29 schreef blessed19 het volgende:
elfen lied had bij mij eerlijk gezegd echt totaal geen moment bezorgd van enige droevigheid.
de kleine sadistische puntjes in de serie (zoals het schelpje breken recht voor zijn ogen) heb ik wel een gniffel moeten laten.
de aktie was echt tof!alleen dat open einde. daar kan ik eerlijk gezegd echt niks mee... maar ach, misschien dat ze er een nieuwe serie erachteraan gooien. zou wel tof zijn!
we maken allemaal foutenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zo'n indrukwekkende lijst... en daar staat dan zo'n eend tussen.
Ach fruitsbasket was ook nog steeds leuk, ook al wist ik al iets van het einde dankzij dit topic.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:34 schreef SureZal het volgende:
[..]
Dank je wel voor het verpesten va Elfen Lied![]()
boeiend! je weet nog steeds niks over wat er gaat gebeuren.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:34 schreef SureZal het volgende:
[..]
Dank je wel voor het verpesten va Elfen Lied![]()
een beetje meer spijt mag ook welquote:Op donderdag 20 april 2006 15:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
boeiend! je weet nog steeds niks over wat er gaat gebeuren.veel pleizer, iig.
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
een beetje meer spijt mag ook wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was
Dit spookt dan wel door mijn hoofd als ik ep 20 zit te kijken bijv, en vermindert de pret wel een beetje.
Het gaat erom, dat als je al ook maar een indicatie hebt van hoe het einde afgaat lopen. De anime vreuge een klein beetje minder woord. Dat dat niet bij jou gebeurttoppie. Maar iemand anders kan er wel mee zitten.
ze zijn nu bij 181 naruto (vanochtend uitgekomen) en bleach 77 (week geleden)quote:Op donderdag 20 april 2006 16:21 schreef Orealo het volgende:
welke aflevering zit naruto ook alweer? ik heb echt in geen maanden meer gekeken, sinds februari ofzo, zelf voor bleach, zijn daar de fillers al afgelopen?
En qua filler he, als ik gewoon weer ga kijken zodra ze afgelopen zijn, mis ik niet veel boeiends, toch?
Heb geen zin om me daar doorheen te worstellen.
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]Je mag buiten je spoiler natuurlijk wel even aangeven over welke serie je gaat spoileren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
ken je het sarcasmegevoel niet?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je mag buiten je spoiler natuurlijk wel even aangeven over welke serie je gaat spoileren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |