Geen idee probeer het en je komt ervanzelf achterquote:Op donderdag 13 april 2006 00:05 schreef mschol het volgende:
is de a4e release van fruits basket goed?
En toch kan het zijn dat de serie je na 5 eps zo erg grijpt dat je hem afkijkt. Nu begin je er niet aan puur omdat er CGI in zit en geef je het alsnog geen kans. Stel dat je de (p)review niet had gelezen en je kijkt 1 ep dus kom je toch dezelfde conclusie als dat je nu komt, je geeft de serie dus bij voorbaat geen kans.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:13 schreef blessed19 het volgende:
Ik denk dat ik nou een beetje begin te begrijpen wat jordy bedoelde... Om eerlijk te zijn erger ik me dood aan mensen die zeggen dat ze de eerste 5 afleveringen van een (nieuwe!) serie hebben gezien, en dat je bijna alle informatie over die serie er bijna radicaal uit hen moet trekken.
Omdat ik CGI echt verafschuw, weet ik door de post van jordy, dat Capeta dus echt niks voor mij is.
bij spiderman vroeger vond ik het wel vet als ie door de staten heen slingerdequote:Op donderdag 13 april 2006 01:10 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En toch kan het zijn dat de serie je na 5 eps zo erg grijpt dat je hem afkijkt. Nu begin je er niet aan puur omdat er CGI in zit en geef je het alsnog geen kans. Stel dat je de (p)review niet had gelezen en je kijkt 1 ep dus kom je toch dezelfde conclusie als dat je nu komt, je geeft de serie dus bij voorbaat geen kans.
Daar is dus de 5 ep 'regel' voor, geef alles een kans ook al lijkt het op het eerste gezicht niets
That said:
Ik kots ook ENORM op (duidelijk zichtbare) CGI in anime. Ik beschouw het als lui. Dit is dus ook de reden waarom ik dus fan ben van oudere anime's, hierin is nog duidelijk te zien dat het met de hand getekend is en dus meer moeite heeft gekost. Het mag er dan misschien niet zo fancy uitzien als Ergo Proxy , GITS of Vampire Hunter D: Bloodlust er is in ieder geval veel moeite in gestopt en niet te vergeten talent.
De animatie is gewoonweg niet mijn smaak (had ook veel moeite gehad met Metropolis). Dan kan het verhaal nog zo boeiend zijn, maar door de CGI en de (in mijn ogen) beroerde animatie is het voor mij al na 1 episode voldoende om deze anime geen kans te geven.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:10 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En toch kan het zijn dat de serie je na 5 eps zo erg grijpt dat je hem afkijkt. Nu begin je er niet aan puur omdat er CGI in zit en geef je het alsnog geen kans. Stel dat je de (p)review niet had gelezen en je kijkt 1 ep dus kom je toch dezelfde conclusie als dat je nu komt, je geeft de serie dus bij voorbaat geen kans.
Daar is dus de 5 ep 'regel' voor, geef alles een kans ook al lijkt het op het eerste gezicht niets
Precies. een van de redenen dat ik meteen wil weten of het wat isquote:Op donderdag 13 april 2006 14:54 schreef Orealo het volgende:
Ja, en dat is opzich wel jammer, want dan zijn de eerste echt heel lastig te vinden![]()
Maar ook wel leuk omdat er dan veel valt te zien![]()
Ik heb een paar afleveringen op tv ( op een van de astra kanalen ) gekeken en het is zeker de moeite waard om het te volgenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:57 schreef outcast_within het volgende:
Precies. een van de redenen dat ik meteen wil weten of het wat is
alleen het enige probleem is het vinden van de eerste paar episodes welke sub gebruik jij trouwensquote:Op donderdag 13 april 2006 14:54 schreef Orealo het volgende:
Ja, en dat is opzich wel jammer, want dan zijn de eerste echt heel lastig te vinden![]()
Maar ook wel leuk omdat er dan veel valt te zien![]()
Ik ben niet echt subbevoordeeld, maar als ik mag kiezen : dattebayo, lunar of de oude bakasan en Aone (oid)quote:Op donderdag 13 april 2006 22:10 schreef stroopje het volgende:
alleen het enige probleem is het vinden van de eerste paar episodes welke sub gebruik jij trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechte eindes vind ik niet goed, want dan hou ik er een kut gevoel aan overquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:54 schreef RipCore het volgende:
Ik ga nu een poging wagen om iets substantieels van mijn kant toe te voegen aan deze topic. Watch me fail.
Geachte kijkers, vandaag wilde ik het hebben over eindes van (anime)series.
Je hebt naar mijn idee grofweg drie hoofdcategorieën:
1. Goed einde
2. Slecht einde
3. Open einde
Welke vinden jullie over het algemeen beter, en waarom? (niet zeggen dat het per serie verschilt, want dat is natuurlijk logisch)
En dan nu de hamvraag:
In hoeverre bepaalt een einde de overal score van een serie voor jou? 30%? 50%? Waarom?
In de zin van lastig te beantwoorden? Of slechte vraag?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:19 schreef stroopje het volgende:
[..]
het is wel een kut hamvraag moet ik melden
Weet je zeker dat het alleen Engels is? Geen dual audio, dus Engels en Japans met subs?quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:20 schreef Rahl het volgende:
Hmm, ik heb nu Elfen Lied binnen maar het is Engels gesproken, is de Japanse zoveel beter dat die het meer waard is of kan ik met een gerust hart de engelse kijken?
wij hebben zelf iets tegen engelse dubs maar je zou het met een gerust hart kunnen kijkne hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:20 schreef Rahl het volgende:
Hmm, ik heb nu Elfen Lied binnen maar het is Engels gesproken, is de Japanse zoveel beter dat die het meer waard is of kan ik met een gerust hart de engelse kijken?
Ohja, ik zie t nu, ook Japans gesproken met engelse subsquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:32 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het alleen Engels is? Geen dual audio, dus Engels en Japans met subs?
Ja censuur hou ik ook niet zo vanquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:32 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
wij hebben zelf iets tegen engelse dubs maar je zou het met een gerust hart kunnen kijkne hoor
enige waaarvoor ik bang ben is een beetje censuur bij de dubs, maar kan daar niet over oordelen though
hmm ik vind ovcer het algemeen een goed einde beter en waarom.. tja ben een disney freak en daar eindigd ook alles goedquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:54 schreef RipCore het volgende:
Ik ga nu een poging wagen om iets substantieels van mijn kant toe te voegen aan deze topic. Watch me fail.
1. Goed einde
2. Slecht einde
3. Open einde
Welke vinden jullie over het algemeen beter, en waarom? (niet zeggen dat het per serie verschilt, want dat is natuurlijk logisch)
En dan nu de hamvraag:
In hoeverre bepaalt een einde de overal score van een serie voor jou? 30%? 50%? Waarom?
ik heb de laatste 5 episodes met engelse dubs doorgenomen. moet eerlijk zeggen dat het voor mij een stuk mooier was.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ohja, ik zie t nu, ook Japans gesproken met engelse subs
[..]
Ja censuur hou ik ook niet zo van
ik geloof dat t DVD rips zijn, van een engelse DVD dus.
Eerste aflevering zag er wel ontzettend cool uit, ga er met plezier naar kijken denk ik ^^
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:17 schreef Kroekroek het volgende:
Hmmm.
orealo hier![]()
Bij een vriendin on d'r account.
Ik ben gebanned omdat ik me niet in kon houden en zodoende dat plaatje van dat meisje in dat bad gepost.
dit weekend ga ik dus niet aanwezig zijn
volgende week op de meet natuurlijk wel.
Mag ik jullie een fijn pasen wensen en tot maandag![]()
het liefst een open einde, anders een slecht einde. de anime moet me zeg maar shockeren!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:54 schreef RipCore het volgende:
1. Goed einde
2. Slecht einde
3. Open einde
En dan nu de hamvraag:
welk plaatje?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:17 schreef Kroekroek het volgende:
Ik ben gebanned omdat ik me niet in kon houden en zodoende dat plaatje van dat meisje in dat bad gepost.
hij heeft het ongetwijfeld over tubgirl...quote:
als het om een limited edition gaat, en heb zo een vermoeden dat het hier een betreft.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:55 schreef mschol het volgende:
vraagje:
ik zit er over te denken om de R1 release van elfen lief (with artbox) te kopen:
nou is mijn vraag is het me geld waard om die artbox er voor 6 dollar bij te nemen?
en zijn er misschien nog andere versies te koop van elfen lied ?
omdat niemand zin heeft om een mooie OP te maken. En omdat de fillers niet zijn afgelopenquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom is er nog geen Naruto deel 3 topic.![]()
volgens mij nog 'maar' 2quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:47 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Uhuh eerst maar eens die fillers zien te overleven -_-;;;;;;
hoelang nog?! >_<
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerste 8 afleveringen gezien vandaag, ik vind het heel erg tof tot nu toe. Goed verhaal, ik kreeg een brok in mn keel bij behoorlijk veel momenten![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 00:59 schreef Rahl het volgende:
Elfen LiediddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerste 8 afleveringen gezien vandaag, ik vind het heel erg tof tot nu toe. Goed verhaal, ik kreeg een brok in mn keel bij behoorlijk veel momenten
ik zat op het eind ook zo van![]()
en das een teken dat een serie erg goed inelkaar zit als het je zo mee kan nemen het verhaal in...
daarom moet en zal ik em kopen![]()
Verplaats je het topic hier post... Kan iedereen het lezen.quote:Op maandag 17 april 2006 00:43 schreef ThaBrain het volgende:
Kom ik net sinds eeuwen weer eens op het aniway forum...zie ik dat Dejiko mij vanaf hier gequote heefthet topic heeft uiteindelijk zelfs 3 pagina's gekregen, maar hij is nu net op slot
Het ging over dat ik aniway-goldfishfdactory als vriendjespolitiek zag...volgens mij willen ze dat zelf niet zo zien...maarja...ik ga er maar niet meer over door![]()
Ein-de-lijkquote:Op maandag 17 april 2006 20:32 schreef Koranaga het volgende:
Heb zojuist een halve aflevering van Honey & Clover gekeken. Ik hoop dat de hele serie op dezelfde manier doorgaat ik lig helemaal in een deuk hier.![]()
ziet er vermakelijk uitquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:38 schreef RipCore het volgende:
REC
9 afleveringen à 12 minuten.
Romance/Drama/Comedy (in die volgorde).
Gaat over een Voice Actress en Salaryman.
En HOPPA weer één voor je lijstje.
Ik ben nu bij 161 en is zeer de moeite waard.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:33 schreef Orealo het volgende:
One piece is heel erg cool!
Ik heb de eerste paar afleveringen gezien en so far so good!
Heel vrolijk en orgineel, een vriend van me heeft er 100 gezien ofzo, en die blijft er ook over doopraten.
hoeveel episodes heeft One Piece?quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben nu bij 161 en is zeer de moeite waard.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeveel episodes heeft One Piece?
en wat voor soort serie is het?
en waar is ie te krijgen.?
Het zou er wel de serie voor zijn... Op de Nederlandse TV hebben ze liever zeer lange series (dus als Dragonball, Pokemon, Card Captor Sakura, etc) en of dat verder goeie of slechte series zijn, boeit niet zo...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:00 schreef Rahl het volgende:
was er een paar jaar geleden niet sprake van dat one piece op de nederlandse tv zou komen? meen me zoiets te herinneren
Piraten? hoe duf.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:14 schreef stroopje het volgende:
[..]
One Piece is een serie uit 1999 heeft net zoals Bleach en Naruto elke week een nieuwe episode het zit nu rond 262 ep en het blijft nog doorgaan![]()
Genre: adventure, comedy, fantasy
It was a time when pirates ruled the seas. Several bands of pirates were battling over the great hidden treasure, One Piece, which was left by the now legendary pirate captain, G. Roger. There was a young boy who admired the pirates. His name was Luffy. One day, he mistakenly eats the devil's fruit and turns himself into a rubber human being.
Ten years have passed since that incident. Luffy sets out to sail all alone. He sets out to become a great pirate captain and that's when his great adventure begins. I'm going to be the Pirate King! I'm going to get "One Piece!".
Ik ben al lange tijd bezig met het binnenhalen van eerste paar afleveringen maar het duurt wel erg langik hoop dat Qunix je meer kan helpen met het vinden ervan
ik vergeet t elke weekquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het zou er wel de serie voor zijn... Op de Nederlandse TV hebben ze liever zeer lange series (dus als Dragonball, Pokemon, Card Captor Sakura, etc) en of dat verder goeie of slechte series zijn, boeit niet zo...
TMF heeft wat dat betreft wel iets bijzonders gedaan door Cowboy Bebop uit te zenden (in het Japans!)... Alleen jammer dat ik nooit op TMF kom...
dies niet lang... die is maar 70 episodes en 2 films (ja ik heb em helemaal)quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het zou er wel de serie voor zijn... Op de Nederlandse TV hebben ze liever zeer lange series (dus als Dragonball, Pokemon, Card Captor Sakura, etc) en of dat verder goeie of slechte series zijn, boeit niet zo...
TMF heeft wat dat betreft wel iets bijzonders gedaan door Cowboy Bebop uit te zenden (in het Japans!)... Alleen jammer dat ik nooit op TMF kom...
hmmm piraten..quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:14 schreef stroopje het volgende:
[..]
One Piece is een serie uit 1999 heeft net zoals Bleach en Naruto elke week een nieuwe episode het zit nu rond 262 ep en het blijft nog doorgaan![]()
Genre: adventure, comedy, fantasy
It was a time when pirates ruled the seas. Several bands of pirates were battling over the great hidden treasure, One Piece, which was left by the now legendary pirate captain, G. Roger. There was a young boy who admired the pirates. His name was Luffy. One day, he mistakenly eats the devil's fruit and turns himself into a rubber human being.
Ten years have passed since that incident. Luffy sets out to sail all alone. He sets out to become a great pirate captain and that's when his great adventure begins. I'm going to be the Pirate King! I'm going to get "One Piece!".
Ik ben al lange tijd bezig met het binnenhalen van eerste paar afleveringen maar het duurt wel erg langik hoop dat Qunix je meer kan helpen met het vinden ervan
Ik vind alles met meer dan 26 episodes lang...quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dies niet lang... die is maar 70 episodes en 2 films (ja ik heb em helemaal)
probleem is dat ze hier nar 35 afleveringen (1ste 'seizoen' ) weer naar 1 gingen...
Na 160 zijn er alleen mp4 bestanden. Dus down ik dit, ben bezig met binnen halen.....quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:14 schreef stroopje het volgende:
aha op die fiets...quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vind alles met meer dan 26 episodes lang...
een tv-seizoen is zo'n 13 episodes... Met een aankoop van Card Captor Sakura zitten ze dus zo'n zes seizoenen gebakken als ze één aflevering per week uitzenden... Maar je kunt er dus een heel seizoen mee vullen als je iedere werkdag een aflevering uitzendt.
Bij kortere series (tot twee seizoenen, dus 26 afleveringen) lukt dat niet, en zit je dus vast aan één à twee afleveringen per week, wat niet zo handig is voor de zender...
Ik geloof dat ze CCS trouwens wel met één aflevering per week hebben uitgezonden... op de zaterdagmorgen, ofzo?
Die eerste episode is briljant. zo leuk. hij word wel eventjes ook wat slechter volgens mij. Maar afkijken dat doe je zowiezo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
aha op die fiets...
yup idd op de zaterdagmorgen (samen met sailormoon![]()
)
--edit--
net de eerste episode Pita ten gekeken..
lijkt erop dat dat wel mijn soort serie is
quote:Op woensdag 19 april 2006 00:28 schreef Sh0g het volgende:
woohoo
ik vond persoonlijk Gunslinger girl ook erg goed.. (en een aanrader)quote:Op woensdag 19 april 2006 00:28 schreef Sh0g het volgende:
Hallo anime fans!
Eerste post in deze topicreeks. Ben sinds een aantal maanden druk bezig om series te verzamelen en te kijken. Dat begon na het kijken van de serie Hajime no Ippo (werd me aangeraden door een vriend en kenner), welke ik echt een absolute topserie vind en ervoor zorgde dat ik aan anime verslingerd raakte. Daarna Elfenlied, waar ik ook van onder de indruk was en nu bezig met:
Goldenboy (hilarisch!)
Kimi ga Nozomu Eien
I''S Pure (erg mooie anime met grappige extra's)
Tenjou Tenge
Verder heb ik wat series klaarliggen o.a. Ah! My Goddess, Azumanga Daioh, Beck, Buzzer Beater, Full Metal Panic + tweede seizoen, I My Me Strawberry Eggs, Onegai teacher, Onegai twins en Trigun en nog wat films: Grave of the fireflies, Nausicaa (etc), Appleseed, Ghost in the shell.
Ondertussen ben ik ook alvast begonnen om nieuwe series te verzamelen, o.a. Ah! My Goddess 2, Air Gear, Highschool girls, Strawberry Panic en Utawarerumono.
Het lijkt erop of ik wat hard van stapel loop, maar dat is puur enthousiasme en gedeeltelijk ook jullie schuld. Dit omdat ik deze topicreeks al wel een tijdje heb doorgespit op aanraders en reviews en series die me aantrokken ben ik meteen gaan zoeken. Ik probeer niet teveel tegelijk te kijken, maar jah ik heb al gemerkt dat het best verslavend is.
koffie helpt.
dit wil ik nog allemaal kijken aan anime...:quote:Op woensdag 19 april 2006 00:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1 keer in de week 2 episodes kijken is niet voor jou weggelegd
![]()
die was me ook al eerder aangeraden en stond op mijn 'wanted' lijstje.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond persoonlijk Gunslinger girl ook erg goed.. (en een aanrader)
ah das ook een leuk lijstje. die ouran high school heb ik ook inmiddels de eerste ep van gezien. wat een wazige characters, maar wel grappig. Ene leek wel een biseksuele metroseksueel ofzoiets. tis een anime gericht op een vrouwelijk publiek, maar jah, nu ik 1 episode heb gezien moet ik de rest ook zien, nare gewoonte is dat.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dit wil ik nog allemaal kijken aan anime...:
Pita ten (anime, 26 eps)
Onegai twins (anime, 12 eps)
fruits basket (anime, 26 eps)
REC (anime, 9 eps)
rizlemine (anime, 24 eps)
Sakura Diaries(anime, 12 eps)
transformers (anime, seizoenen 1,2,3,4)
naruto (anime, vanaf ep 50)
Grave of the fireflies
Honey & Clover (anime, ?? eps ) //moet ik nog eff binnen hengelen
Ouran High School Host Club (anime, ?? eps) //moet ik nog eff binnen hengelen
chobits (anime, 26 eps)
tis allemaal ooit ergens begonnen door een neef die zei dat ik princess mononoke moest gaan kijken..
sindsdien kijk is steeds vaker en meer anime ...
Tenzij je naar een radio station/webradio luistert dat alleen dat soort muziek uitzendt.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:11 schreef Sh0g het volgende:
Daarnaast ben ik ook nog bezig met het verzamelen van goede OST's. sommige series hebben echt steengoede intro of ending themes.100x beter dan radio luisteren.
oh die is erg gaaf.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:58 schreef mschol het volgende:
ik ben nu ook nezig met dlden van Hanbun No Tsuki ga Noboru Sora
http://www.animenfo.com/a(...)hanbun_no_tsuki.html
zo wat ik las lijkt het me een droevige serie.. maar wel een goede serie..quote:Op woensdag 19 april 2006 09:10 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
oh die is erg gaaf.
erg goed verhaal ook IMHO ^_^
Ja [url=http://www.outcast_within.justgotowned.com]hier[/url]quote:Op woensdag 19 april 2006 17:01 schreef outcast_within het volgende:
Iemand weet waar ik devil beside you kan "kopen"
PM kuch
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:05 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja [url=http://www.outcast_within.justgotowned.com]hier[/url]
Koreaanse animaties lijken heel veel op animé en worden wel 'ns onder animé gerekend... (officieel heet 't manhwa-yonghwa*, maar krijg dat maar 'ns uit je strot)... Een bekende Koreaanse animatie is Sky Blue (aka Wonderful Days)...quote:Op woensdag 19 april 2006 20:35 schreef mschol het volgende:
uit de OP:
Anime komt dus in ieder geval uit Japan, alle tekenfilms die daar niet vandaan komen worden over het algemeen geen anime genoemd (uitzonderingen daargelaten).
wat zijn dan uitzonderingen?
Wel meer Disney tekenfilmseries uit die tijd kwamen uit Japan, maar Ducktales was verreweg het grootste succes (hoewel de animatie niet erg goed was)quote:
ik zal je een leuker voorbeeld gevenquote:
kan niet geloven dat het orgioneel uit japan komt...quote:Op woensdag 19 april 2006 22:48 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ik zal je een leuker voorbeeld geven
ook Alfred J. Kwak is een anime
daar bekend als Ahiruu no Quack
'k dacht dat die wel redelijk bekend wasquote:Op woensdag 19 april 2006 22:48 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ik zal je een leuker voorbeeld geven
ook Alfred J. Kwak is een anime
daar bekend als Ahiruu no Quack
quote:19 april 06:
End or filler epsiodes
Comment: when will the current filler episodes end? when will the story
get back to main line. thanks for the help
Answer A: The fillers are scheduled next week. After that there will be a four episode Kakashi Gaiden arc, followed by a reanimation of the opening, and new ending animation. This information was received by us about four weeks ago from our sources inside Periot.
Answer B: Did you know that Dattebayo doesn't animate, design, contribute , or have any direct contact of any kind with the people responsible for Naruto? Well, It's true. We have no idea when the filler ends, no idea why they have chosen to do so much filler, and in general the staff doesn't like the filler (there are some exceptions to this).
Dank je wel voor het verpesten va Elfen Liedquote:Op zondag 16 april 2006 01:29 schreef blessed19 het volgende:
elfen lied had bij mij eerlijk gezegd echt totaal geen moment bezorgd van enige droevigheid.
de kleine sadistische puntjes in de serie (zoals het schelpje breken recht voor zijn ogen) heb ik wel een gniffel moeten laten.
de aktie was echt tof!alleen dat open einde. daar kan ik eerlijk gezegd echt niks mee... maar ach, misschien dat ze er een nieuwe serie erachteraan gooien. zou wel tof zijn!
we maken allemaal foutenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zo'n indrukwekkende lijst... en daar staat dan zo'n eend tussen.
Ach fruitsbasket was ook nog steeds leuk, ook al wist ik al iets van het einde dankzij dit topic.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:34 schreef SureZal het volgende:
[..]
Dank je wel voor het verpesten va Elfen Lied![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |