quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
Woei
dvd is binnen, in welgeteld 4 dagen (gewone air mail maandag 2de paasdag besteld)
zo eff op gaan halen aangezien ik em niet heb besteld (geen CC enzo)
quote:Nyu is a babe in the woods.
Washed up on the shore, unable to communicate, she's discovered by a pair of college students
ok dan ben ik gewoon puberaalquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
klinkt als een standaard elfen lied/onegai teachter/chobits begrip
quote:
subbed chobits (+ ook nog een dubquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:13 schreef outcast_within het volgende:
Dub of Sub?
quote:
Woow nice !quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:50 schreef Crashcat het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik had liever de Laputa box, maar dat gaat mij twee ribben uit mijn lijf kosten.
-edit. Ik zat nog op de vorige pagina![]()
die box die ik leit zien is ook nog te koop kost alleen 149 euroquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:50 schreef Crashcat het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik had liever de Laputa box, maar dat gaat mij twee ribben uit mijn lijf kosten.
-edit. Ik zat nog op de vorige pagina![]()
ik koop geen anime in NLquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:34 schreef Timmah het volgende:
* Timmah wipt ook weer eens langs.
Ouran High School Host Club is zeker weten een aanrader!
Een serie die ik hier volgens mij nog niet gezien heb is "The Melancholy of Haruhi Suzumiya". De eerste Ep is een beetje vreemd, en vooral heel erg brak, maar pas in aflevering 2 komt het verhaal echt op gang. Mooie animatie, Leuk verhaal en vooral erg goede humor!. Momenteel zijn er 3 afleveringen uit geloof ik.
Verder zijn van de nieuwe series Disgaea en XXXHolic (Niet zo goed als de manga nog, maar zeker goed te pruimen) dikke aanraders...
Ligt het trouwens aan mij of wordt de anime in de nederlandse winkels steeds beter betaalbaar? De boudisque is volgens mij aardig omlaag gegaan in prijs met zn import anime...
Disgaea is gewoon heel grappig met de Prinny Squad enzo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:34 schreef Timmah het volgende:
* Timmah wipt ook weer eens langs.
Ouran High School Host Club is zeker weten een aanrader!
Een serie die ik hier volgens mij nog niet gezien heb is "The Melancholy of Haruhi Suzumiya". De eerste Ep is een beetje vreemd, en vooral heel erg brak, maar pas in aflevering 2 komt het verhaal echt op gang. Mooie animatie, Leuk verhaal en vooral erg goede humor!. Momenteel zijn er 3 afleveringen uit geloof ik.
Verder zijn van de nieuwe series Disgaea en XXXHolic (Niet zo goed als de manga nog, maar zeker goed te pruimen) dikke aanraders...
Ligt het trouwens aan mij of wordt de anime in de nederlandse winkels steeds beter betaalbaar? De boudisque is volgens mij aardig omlaag gegaan in prijs met zn import anime...
Disgaea wil ik wel een eerste aflevering zien.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:03 schreef torn_Machina het volgende:
Disgaea is gewoon heel grappig met de Prinny Squad enzo.Laharl ftw. XXXholic volg ik ook, nog weinig over te melden, maar het is zeker vermakelijk.
![]()
*ril*quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:42 schreef outcast_within het volgende:
Ik zag net ergens op het internet het woord fandub voorbij flitsen.
Is dat wat ik denk dat het is?waaai waaai. Hee orealo, Jordy-b laten we gruwelijk fout een anime serie in het nederlands dubben.
Waarom Midori? Is 't niet geiniger om een dub te doen van Ghost in the Shell, of 'n andere serie waar idioot veel in gekletst wordt?quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:42 schreef blessed19 het volgende:
het was wel fucking gezellig. (behalve in de tram dat Kprenenogwattes perse aan mijn mijn beenmoest voelen)
Zat niet eens in de buurt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:42 schreef blessed19 het volgende:
(behalve in de tram dat Kprenenogwattes perse aan mijn mijn beenmoest voelen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |