abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:57:25 #271
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37161491
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
Woei
dvd is binnen, in welgeteld 4 dagen (gewone air mail maandag 2de paasdag besteld)

zo eff op gaan halen aangezien ik em niet heb besteld (geen CC enzo )
quote:
Nyu is a babe in the woods.
Washed up on the shore, unable to communicate, she's discovered by a pair of college students
!! dat klinkt zoooo verkeerd!
pi_37165377
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:57 schreef Orealo het volgende:

[..]

[..]

klinkt als een standaard elfen lied/onegai teachter/chobits begrip
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:03:47 #273
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37166614
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:11 schreef blessed19 het volgende:

[..]

klinkt als een standaard elfen lied/onegai teachter/chobits begrip
ok dan ben ik gewoon puberaal
pi_37167093
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:57 schreef Orealo het volgende:

[..]

[..]

dude

wel vette box btw erg mooi gedaan...
(en ik kan elfenlied nu kijken met 5.1 sound, is wel wat beter dan die stereo die ik had )
pi_37168472
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:03 schreef Orealo het volgende:

[..]

ok dan ben ik gewoon puberaal
that's okay

alleen ben jij wat jonger als mijn en ik vind het ook leuk
pi_37172791
hmm chobits binnengehaald, kennelijk van dezelfde studio als Card Captor sakura (niet verwarren met card captors, dit is een spinoff oid)
CCS vond ik goed dus dan ben ik ook wel benieuwd naar chobits..
pi_37174060
Dub of Sub?

Edit:

Dub is verschrikkelijk ja. Ook de reden dat ik em nooit meer ga kijken

[ Bericht 89% gewijzigd door outcast_within op 21-04-2006 23:48:20 ]
pi_37174674
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:13 schreef outcast_within het volgende:
Dub of Sub?
subbed chobits (+ ook nog een dub ) & subbed CCS in me bezit
en dubs doe ik nie aan jah!
pi_37174919
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:53 schreef mschol het volgende:

Ik had liever de Laputa box, maar dat gaat mij twee ribben uit mijn lijf kosten.

-edit. Ik zat nog op de vorige pagina
なんだっけ
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:56:44 #280
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37175064
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:50 schreef Crashcat het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik had liever de Laputa box, maar dat gaat mij twee ribben uit mijn lijf kosten.

Woow nice !
pi_37175451
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:50 schreef Crashcat het volgende:

[..]

[afbeelding]

die box die ik leit zien is ook nog te koop kost alleen 149 euro
dat vind ik met geen inkomen momenteel toch net eff te veel
pi_37176048
* Timmah wipt ook weer eens langs.

Ouran High School Host Club is zeker weten een aanrader!

Een serie die ik hier volgens mij nog niet gezien heb is "The Melancholy of Haruhi Suzumiya". De eerste Ep is een beetje vreemd, en vooral heel erg brak, maar pas in aflevering 2 komt het verhaal echt op gang. Mooie animatie, Leuk verhaal en vooral erg goede humor! . Momenteel zijn er 3 afleveringen uit geloof ik.

Verder zijn van de nieuwe series Disgaea en XXXHolic (Niet zo goed als de manga nog, maar zeker goed te pruimen) dikke aanraders...

Ligt het trouwens aan mij of wordt de anime in de nederlandse winkels steeds beter betaalbaar? De boudisque is volgens mij aardig omlaag gegaan in prijs met zn import anime...
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
pi_37176617
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:34 schreef Timmah het volgende:

Een serie die ik hier volgens mij nog niet gezien heb is "The Melancholy of Haruhi Suzumiya". De eerste Ep is een beetje vreemd, en vooral heel erg brak, maar pas in aflevering 2 komt het verhaal echt op gang. Mooie animatie, Leuk verhaal en vooral erg goede humor! . Momenteel zijn er 3 afleveringen uit geloof ik.

Verder zijn van de nieuwe series Disgaea en XXXHolic (Niet zo goed als de manga nog, maar zeker goed te pruimen) dikke aanraders...

Ligt het trouwens aan mij of wordt de anime in de nederlandse winkels steeds beter betaalbaar? De boudisque is volgens mij aardig omlaag gegaan in prijs met zn import anime...
ik koop geen anime in NL mdus zou het niet weten, trek alles uit USA, e.v.t. japan of UK
pi_37176711
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:34 schreef Timmah het volgende:

Disgaea is gewoon heel grappig met de Prinny Squad enzo. Laharl ftw. XXXholic volg ik ook, nog weinig over te melden, maar het is zeker vermakelijk.
Eerste ep van Tokko beviel mij ook wel en het is maar 12 eps volgens mij. Werd wel een keer tijd voor een anime met wat gore er in.
Volgende week begint Tsubasa Chronicles 2nd season.
En ik heb nog steeds niet de eerste 3 eps van Kiba gekeken. Is het wat? Anders neem ik niet eens de moeite om het te kijken.
pi_37177348
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:03 schreef torn_Machina het volgende:
Disgaea is gewoon heel grappig met de Prinny Squad enzo. Laharl ftw. XXXholic volg ik ook, nog weinig over te melden, maar het is zeker vermakelijk.
Disgaea wil ik wel een eerste aflevering zien.
XXXholic heb ik de film van gezien die aardig tôf was . Ben benieuwd hoe de serie gaat.

En je hebt een coole usericon

Noein
pi_37177593
Karasu Deze keer maar voor een minder drukke ava gekozen.
pi_37185215
Ik zag net ergens op het internet het woord fandub voorbij flitsen.

Is dat wat ik denk dat het is? waaai waaai. Hee orealo, Jordy-b laten we gruwelijk fout een anime serie in het nederlands dubben.
pi_37186056
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:42 schreef outcast_within het volgende:
Ik zag net ergens op het internet het woord fandub voorbij flitsen.

Is dat wat ik denk dat het is? waaai waaai. Hee orealo, Jordy-b laten we gruwelijk fout een anime serie in het nederlands dubben.
*ril*
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_37186875
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:23 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

*ril*
*rilt mee
pi_37187140
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:23 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

*ril*
Jij mag midori zijn
pi_37187923
Oh my God... dat wil ik niet eens bekijken...

Ben trouwens bijna klaar met FMA... ja het duurde lang, maar ik heb nou eenmaal niet heel veel tijd om te kijken.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_37187955
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:15 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Jij mag midori zijn
Waarom Midori? Is 't niet geiniger om een dub te doen van Ghost in the Shell, of 'n andere serie waar idioot veel in gekletst wordt?

Oeh... en om niet helemaal op te gaan in de slowchat...

'k heb gister de eerste aflevering van The Third ~ Aoi Hitomi no Shoujo ~ gezien...
De serie speelt zich af in de verre toekomst. Door een gigantische oorlog tussen de planeten, is er van de beschaving weinig over... Het grootste deel van de planeet bestaat uit ruïnes en woestijn. Vlak na de oorlog heeft een mens-achtige soort zich op aarde gevestigd. Deze groep heet The Third en door hun kracht weten ze over de aarde te heersen...

De hoofdpersoon van de serie is Honoka... Zij is de 'sword dancer'... een meisje die bijzonder goed overweg kan met haar zwaard... In opdracht van de weinige mensen die er nog zijn, trekt zij samen met haar cyborg/tank-achtige partner de woestijn in om de gigantische insecten die daar gevestigd zijn, een kopje en een handvol poten kleiner te maken. Op een dag komt ze tijdens haar verblijf in de woestijn een persoon tegen die nogal veel risico neemt tussen de spinnen. Deze persoon, Ikus, biedt haar een speciale opdracht aan...

Hoewel na de eerste aflevering het verhaal nog 'n beetje vaag is, heeft The Third echt een geweldige setting... Het is een SF die echter aanvoelt als een fantasy...

Maar vooral het grafische deel was geweldig... De prachtige omgeving, de nette animatie, fatsoenlijk gebruik van special effects voor zaken als rook en mist (je ziet nauwelijks verschil met het getekende deel) en het spaarzame gebruik van CGI (eveneens nauwelijks zichtbaar) deden me best achterover slaan...

[ Bericht 33% gewijzigd door Jordy-B op 22-04-2006 17:17:59 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_37198330
Hier wat info van de meet vanuit amsterdam.

ik heb redelijk wat op, dus excuses voore miuj schrijfgebruik.

het was vet ... alhgoewel het met maar *3* personen was (ohpey, waar was je nou"??? )

we hebben veel *loot* (zoals Orealo het noemt) binnen gehaald. we zijn zelfsa in Amstelveen geweest om eenjapanse toko/manga/anime/whatever shop te vinden! (dankje, hopey.... ) verder was het meer dan geslaagd (orealo heeft zelfs buiten de anime meet een *M*A*S*H* dvd box gekocht (de pauper).

Verder hebben we wederom heel amsterdam ontmoet. Alleen Korenogwattes heeft zich niet echt kenbaar gemaakt MAar gelukkig ging hij wel ee beetje los tijdens de gezamelijke *bar-avond (oehhhh) annyway! (orealo heeft per ongeluk een anyway gekocht, terwijl hij dacht dat het een dvd was... ) het was wel fucking gezellig. (behalve in de tram dat Kprenenogwattes perse aan mijn mijn beenmoest voelen )
pi_37200218
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:42 schreef blessed19 het volgende:
het was wel fucking gezellig. (behalve in de tram dat Kprenenogwattes perse aan mijn mijn beenmoest voelen )
pi_37200493
4chan.org doet niet aan hotlinken, Qunix...
pi_37200681
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:49 schreef Qunix het volgende:

[..]

[afbeelding]
hahahaha ROFL
pi_37201415
Geloof dat je morgen wel ff je post mag editen Blessed

Maar zo te zien was het gezellig en daar gaat het om.

Ontopic:

Eerste ep van The Third gezien en die bevalt goed, hoop dat de serie zo doorgaat

En nu weer verder met Ergo Proxy
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_37201532
Blessed, je hebt in het verkeerde topic gepost.
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:42 schreef blessed19 het volgende:
(behalve in de tram dat Kprenenogwattes perse aan mijn mijn beenmoest voelen )
Zat niet eens in de buurt. Het was Orealo hoor.

Verder was het een top dag hoor.

Morgen meer zinnigs
  zondag 23 april 2006 @ 00:57:56 #299
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37201796
Ja twas heel tof
Ik mail je morgen ff outcast.

OT : ooh hoe gaan we 't volgende deel noemen?
  zondag 23 april 2006 @ 00:59:40 #300
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37201817
wavels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')