AniWay geen vriendjespolitiek?? wie denk je dat de Yoni illustraties tekent voor de Aniway: Claire Shumacher....wie is degene met het meeste aantal fans bij GFF?? Claire dus.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:36 schreef Jor-an het volgende:
[..]
mwoah...vind ik nog wel meevallen hoor. Aniway is in mijn ogen geen vriendjespolitiek. Tuurlijk als je bij GFF én AniWay zit, is het toch gewoon makkelijk een slag uit te halen? Elke circle heeft zijn of haar eigen manieren van overleven en dat staat verder los van de inhoud van AniWay, waar het uiteindelijk om draait.
Tuurlijk, je kan reviews overal lezen, je kan ze ook gratis lezen op het internet, maar als ik hun reviews lees wordt ik er wel echt wijzer van, en dat kan ik ook niet van alle site's zeggen. En je zegt zelf dat je de laatste delen niet echt hebt geoordeeld, en juist in die laatste delen zijn er veel positieve veranderingen doorgebracht.
Je kent dan vast wel Cheesecake? ik vind die lui echt geweldigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:11 schreef ThaBrain het volgende:
jeuj nieuw topic![]()
Ik ben benieuwd naar de komende uitgaves van de Nederlandse Dojin circlesben benieuwd wat ze ons nu weer zullen brengen
om eerlijk te zijn heb ik alleen Apple van cheesecakequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Je kent dan vast wel Cheesecake? ik vind die lui echt geweldigheb 2 boekjes van ze, maar ik heb wel meer gelezen
Coolquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:17 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik alleen Apple van cheesecake![]()
Ik heb wel het boekje van Cannibal Cat kunnen doorbladerenBen er nog bij geweest dat ze de maskers aan het maken waren....jaja ik stond op de camping bij de laatste Abunai
![]()
verder.....Een vriend van mij heeft net zijn guest art ingeleverd voor Howling Riot en die gast heeft dus een beetje contacten daar, dus heb ik af en toe een beetje inside information![]()
![]()
Verder heb ik zelf een beetje het plan om wat op te zetten, maar dat is voor de wat langere termijn
Vertel, wat wil je gaan opzetten? Een eigen conventie? Wil je een eigen serie of film maken?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:17 schreef ThaBrain het volgende:
Verder heb ik zelf een beetje het plan om wat op te zetten, maar dat is voor de wat langere termijn
in Apple staan zeker coole dingenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:19 schreef Orealo het volgende:
Waar blijft Outcast![]()
[..]
Coolik stond ook op de camping bij de laatste abunai
![]()
Ik heb zelf Stawberry en Okashii, omdat daar FMA en Naruto instonden, staan in apple coole dingen?
Ik wil samen met iemand een circle opzetten...daar gaat alleen veel tijd in zitten en we willen met wat vernieuwends komen binnen het dojin wereldje. Iets met een hele andere filosofie erachter, maar het is nog allemaal toekomstmuziek en er is nog niet echt iets concreets.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:22 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Vertel, wat wil je gaan opzetten? Een eigen conventie? Wil je een eigen serie of film maken?
Ik zou zeggen keep us informedquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:28 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ik wil samen met iemand een circle opzetten...daar gaat alleen veel tijd in zitten en we willen met wat vernieuwends komen binnen het dojin wereldje. Iets met een hele andere filosofie erachter, maar het is nog allemaal toekomstmuziek en er is nog niet echt iets concreets.![]()
Hij wordt inderdaad hoog beoordeeld... (zelfs voor zo'n nieuwe serie)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef Zeurberus het volgende:
Ik weet dat het onderhand gespam is maar DAMN wat blijft Ergo Proxy in mijn kop hangen, dit is serieus een aanrader om erbij te nemen als lopende serie.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |