* ThE_ED heeft pas geleden Nadesico gekeken. (Een hele zooi afleveringen, was wel koel.)
Ik ben nu zelf bezig met wat ontwerpjes te maken. Het gaat wel goed, ik zat in de collegezaal een beetje te schetsen ipv aantekeningen te maken en iemand die achter mij zat wild ehet zelfs kopen. (Kep het maar gegeven, was maar een halve schets op lijntjespapier...)
quote:Ik kon eerst helemaal geen figuren tekenen. Toen ben ik maar begonnen met natekenen eerst. Zodat je leert kennen hoe een poppetje nou eigenlijk in elkaar zit.
Op woensdag 31 oktober 2001 18:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
GRMBL. Ik wil al minstens 1,5 jaar Anime tekenen, maar ik heb gewoon geen aanleg. Maar anime roelt toch best wel zwaar.
(Mijn DBZ tekeningen vonden ooit op GoT gretig aftrek trouwens.)
quote:Archonia
Op woensdag 31 oktober 2001 18:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
GRMBL. Ik wil al minstens 1,5 jaar Anime tekenen, maar ik heb gewoon geen aanleg. Maar anime roelt toch best wel zwaar.
Goede winkel in belgie (bezorgt ook) met veel anime spul, o.a. boeken over tekenen
'k kan me nog steeds herinneren dat ik (jaren geleden) om half een 's nachts tijdens het kanaalzwemmen ineens (op de tweede Belg) midden in Akira viel (nou ja, midden... 't was nog maar net begonnen) en tot half drie met m'n kin op m'n knieën en m'n tong uit de bek ben blijven kijken...
wauw...
En daarna Akira
Ook een aanrader is de serie Lain, wat modernere anime, maar wel cool.
En de serie Trigun... erg vermakelijk.
Manga tekenen vind ik best lastig, het wordt al gauw te blij, ik teken zelf meer in comic-stijl, al heb ik wel es wat getekend van Blade of the Immortal dat er best redelijk uitzag.
quote:Volgens mij heb ik die nog ergens liggen.. nog niet aan toe gekomen..
Op woensdag 31 oktober 2001 19:25 schreef Penance het volgende:
Als je ooit ook maar 1 anime film in je hele leven kijkt, laat dat dan Princess Mononoke zijn... is al een paar jaar oud, maar beter dan dat wordt het niet.
is een beetje allround: actie, humor, goeie rode draad door de serie, leuke afleveringen, erg verschillende personages...
en echt ongelovelijk goeie muziek (alleen de intro al... *kippevel*)
quote:En heb je dat ook ergens open staan om te downen?
Op woensdag 31 oktober 2001 19:51 schreef MiSS_TiquE het volgende:Jammer dat we nog geen onwerpen kunnen zien van je. Ik heb ook tevergeefs geprobeerd wat op papier te zetten. Misschien moet ik maar weer eens wat gaan oefenen.
Ik vind Anime kijken geweldig ik heb 20 gig aan anime op me hd en ik weet niet hoeveel op cd.
www.animebgx.net is wel cool.......gave wallpapers!
quote:Doen, doen , doen!
Op donderdag 01 november 2001 11:35 schreef ThE_ED het volgende:
Ik zal misschien van het weekend mijn scanner weer eens aan het werk zetten ofzo...
Hoe is het mogelijk nog meer manga freaks. Kennen jullie Devilman ook???? heel erg goed.
En iedereen die manga mooi vind moet Akira hebben gezien.
The guyver is ook heel cool.
quote:Coool!!! Ik ben dolblij met mijn Inu Yasha achtergrond
Op woensdag 31 oktober 2001 19:54 schreef Emizea het volgende:[..]
En heb je dat ook ergens open staan om te downen?
![]()
www.animebgx.net is wel cool.......gave wallpapers!
Ff zoeken, volgens mij staan op een fansite nog ergens een paar tekeningen van mij...
quote:komt nog wel
Op vrijdag 02 november 2001 15:46 schreef Seborik het volgende:
geen Hentai Ed?
quote:oh... hlpdsk vindt mij niet echt aardig
Op vrijdag 02 november 2001 15:58 schreef ThE_ED het volgende:[..]
komt nog wel
dat had ik HlpDsK (van GoT) nog ooit eens beloofd... Misschien van het weekend, als ik dan nog tijd over heb
quote:mij wel denk ik.. wel 1x een meningsverschil gehad... maar daar kwamen we snel uit.
Op vrijdag 02 november 2001 16:13 schreef Seborik het volgende:[..]
oh... hlpdsk vindt mij niet echt aardig
quote:ik heb hem verrot gescholden en ben toen gebanned
Op vrijdag 02 november 2001 16:29 schreef ThE_ED het volgende:[..]
mij wel denk ik.. wel 1x een meningsverschil gehad... maar daar kwamen we snel uit.
Voor de liefhebber
Ik teken zelf ook, ff wat urls zoeken van tekeningen (ben die zowat dingen allemaal kwijt..}
http://www.jwk.f2s.com/Wecoli-Vegeta_WEB.jpg M'n eerste tekening, een Vegeta. ^^* [DBZ dus.]
http://www.jwk.f2s.com/Wecoli-yamcha_WEB.jpg Een Yamcha [DBZ ook duh..]
http://www.jwk.f2s.com/Chibi-Veggie_WEB.jpg Een chibi Vegeta.. [wordt je het al zat?]
http://www.xs4all.nl/~benbever/wec/Miyoushi_WEB.jpg En dit is één van me laatste tekeningen. ^^*
Ik had er nog veel meer maar daar heb ik de urls dus niet meer van.
quote:ja, de anime serie van the guyver is wel tof, maar heb je wel eens zo'n liveaction versie er van gezien? vreselijk! argh! hoe kan je een prachtig concept toch zo ongeloofelijk verknallen?
Op vrijdag 02 november 2001 11:38 schreef Quarentine het volgende:
Goed!!!Hoe is het mogelijk nog meer manga freaks. Kennen jullie Devilman ook???? heel erg goed.
En iedereen die manga mooi vind moet Akira hebben gezien.
The guyver is ook heel cool.
en ja, Princess Mononoke is echt te gek! (je moet wel een beetje thuis zijn in Japanse mythe om het volledig te kunnen waarderen) en Akira natuurlijk ook. (en DBZ!!!)
en heeft iemand Spriggan al gezien? die film is van de makers van Akira en gebasseerd op de 'Striker' manga, waarvan bigballoon 2 jaar geleden nog een Nederlandse uitgaven van uitgaf. die film is ook tof!
mijn lievelings series zijn:
1. Trigun (lagguh!)
2. Neon Genesis Evangelion (a.k.a. EVA) (snik, prachtig!)
3. Dragon Ball Z (stond eerst op 1, totdat ik een zooi Trigun en EVA episodes van Kazaa had gedownload)
lievelings Anime's:
1. Akira (door die film ben ik echt helemaal anime en manga verslaafd geworden! (ik had'em ook voor het eerst op Belgie 2 gezien, Jordy-B, maar ik kende'em al daarvoor.)
2. Princess Mononoke (do i need to say more?)
3. Spriggan (de manga was tof, de film was toffer!)
j
a, ik kan wel uren over manga en anime door blijven praten!
[Dit bericht is gewijzigd door M_THE_MAN op 02-11-2001 21:21]
quote:Alsof ineens +17000 FOK!Kers op 't Anime MB komen.
Op vrijdag 02 november 2001 18:38 schreef RedGuy het volgende:
http://www.anime-paradijs.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgiVoor de liefhebber
Anywayz, Princess Mononoke is idd de mooieste die ik tot nu toe heb gezien, niet dat het er veel zijn, maar toch. Ninja scroll is trouwens ook een mooie. Lekker bloederig ook! Die Jappen kunnen alles zo mooi tekenen heh, zo natuurgetrouw. Alles lijkt echt, de natuur, de blaadjes, het water, weer, en ook de mensen en hoe ze dood gaan. Soms een beetje over de top, maar das ook wel weer vet.
quote:Ja, af en toe is het wel aardig geweldadig. Zoals in Fist Of The North Star, waarin het hoofdpersoon vijanden uitelkaar kan laten spatten, door alleen maar een gerichte klap tegen de juiste zenuw te geven.
Op vrijdag 02 november 2001 23:22 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Alsof ineens +17000 FOK!Kers op 't Anime MB komen.
Anywayz, Princess Mononoke is idd de mooieste die ik tot nu toe heb gezien, niet dat het er veel zijn, maar toch. Ninja scroll is trouwens ook een mooie. Lekker bloederig ook!
Die Jappen kunnen alles zo mooi tekenen heh, zo natuurgetrouw. Alles lijkt echt, de natuur, de blaadjes, het water, weer, en ook de mensen en hoe ze dood gaan. Soms een beetje over de top, maar das ook wel weer vet.
quote:De geruchten over een evt. deel 2 van Akira gaan al ruim 6 jaar (en waarschijnlijk al langer) de rondte. Er is totaal geen info over te vinden, en hoe gaaf het me ook lijkt om een vervolg hierop te zien denk ik niet dat het er ooit van komt.
Op zaterdag 03 november 2001 15:34 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
Ja, af en toe is het wel aardig geweldadig. Zoals in Fist Of The North Star, waarin het hoofdpersoon vijanden uitelkaar kan laten spatten, door alleen maar een gerichte klap tegen de juiste zenuw te geven.
Ninja Scroll heb ik op DVD trouwens, is ook heeel vet ja. Een van de betere aktie anime's.
En ik heb gehoord dat er een deel 2 van Akira uitkomt! (*kwijl!*)
Verdere tips:
Rurouni Kenshin - Serie over een ronddwalende samurai, prachtig verhaal en werkelijk prachtig getekend.
anime (tenchi en dragonball, thank god 4 internet) hebben me al vele studiepunten gekost
Vampire Hunter D is ook een van de betere films, mooi getekend, beetje duistere sfeer, en een weirde hoofdrolspeler.
En BLOOD, the last vampire is ook erg mooi, en wat recenter, dus makkelijker aan te komen.
http://www.ultimateanime.com/index.php3
En een leuke Trigun page met screencaps/spoilers/enz.
quote:je bedoeld toch zeker niet de originele Vampire Hunter D? want die zuigt! (letterlijk en figuurlijk) slecht getekend, lomp verhaal.
Op zondag 04 november 2001 10:09 schreef Penance het volgende:
Kenshin is idd. mooi, alleen is de serie iets van 95 delen, dus het duurt ff voor je ze allemaal gezien hebt.Vampire Hunter D is ook een van de betere films, mooi getekend, beetje duistere sfeer, en een weirde hoofdrolspeler.
En BLOOD, the last vampire is ook erg mooi, en wat recenter, dus makkelijker aan te komen.
Patlabor issook leuk BTW, goeie sfeer, sterk verhaal, maar je moet hem wel een paar keer zien voordat je hem helemaal doorhebt.
quote:LOL. ja, hij was echt slecht!
Op zondag 04 november 2001 14:36 schreef Penance het volgende:
Jah, sorry, die bedoelde ik ook, ik was die ouwe alweer vergeten (onderdrukte herinneringen enzo).
Patlabor issook leuk BTW, goeie sfeer, sterk verhaal, maar je moet hem wel een paar keer zien voordat je hem helemaal doorhebt.
[/quote]
ja dat heb je wel vaker bij anime's. kijk maar eens naar het einde van Neon Genesis Evangelion. als je die in een keer snapt, ben je gegarrandeerd hoogbegaafd!
quote:AAAAAARGGH! Die moet ik nog steeds kijken! Erg hè?
Op zondag 04 november 2001 16:46 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
ja dat heb je wel vaker bij anime's. kijk maar eens naar het einde van Neon Genesis Evangelion. als je die in een keer snapt, ben je gegarrandeerd hoogbegaafd!
PS. Voor al die mensen die na het lezen van mijn post meteen de originele Vampire Hunter D zijn gaan downloaden: SORRY!
quote:ja, die hebben nu voor 400 mb aan pure zooi op hun HD staan
Op zondag 04 november 2001 17:54 schreef Penance het volgende:[..]
AAAAAARGGH! Die moet ik nog steeds kijken! Erg hè?
Maar dan zet ik m meteen op repeat!PS. Voor al die mensen die na het lezen van mijn post meteen de originele Vampire Hunter D zijn gaan downloaden: SORRY!
Ook NIET doen: Battle Arena Toshinden (the movie)
Het verhaal is nl. direct overgenomen van het SPEL (ja, je leest het goed) De artwork is sketchy op zn best en de dialogen... dit product bezorgt je meer koude rillingen dan een nieuwjaarsduik in de Beringzee.
quote:pijnlijk!
Op zondag 04 november 2001 19:59 schreef Penance het volgende:
Of nog erger: het staat al op CD!!!!!
[/quote]
Ook NIET doen: Battle Arena Toshinden (the movie)
Het verhaal is nl. direct overgenomen van het SPEL (ja, je leest het goed) De artwork is sketchy op zn best en de dialogen... dit product bezorgt je meer koude rillingen dan een nieuwjaarsduik in de Beringzee.
[/quote]
heb die film niet gezien maar zo te lezen mis ik ook nix.
je hebt toch ook een anime van Tekken? zal ook wel weer pure crap zijn.
quote:[OFFTOPIC]
Op zaterdag 03 november 2001 23:06 schreef koetjeboe het volgende:
aha, een perfect topic om in te beginnenanime (tenchi en dragonball, thank god 4 internet) hebben me al vele studiepunten gekost
![]()
Hoooooooi roelie
[/OFFTOPIC]
quote:you sick bastard!
Op dinsdag 06 november 2001 21:18 schreef Fokkie het volgende:
Tank Police - Bij vlagen erg komisch
Cyber City Oedo 808 - Coole politieserie
Cool Devices - Hentai van minimaal 11 afleveringen - als je een beetje van SM en bondage houdt
quote:Kenshin....duurt ff?? nee hoor...binnen een week heb je de OVA(Original Video Animation), Film en serie wel gezien hoor....wel ff doorkijken.
Op zondag 04 november 2001 10:09 schreef Penance het volgende:
Kenshin is idd. mooi, alleen is de serie iets van 95 delen, dus het duurt ff voor je ze allemaal gezien hebt.Vampire Hunter D is ook een van de betere films, mooi getekend, beetje duistere sfeer, en een weirde hoofdrolspeler.
Inu Yasha is ook wel leuk...Vraag maar aan Miss TiquE.
Ze kan het je wel uitleggen...Maar weer...er zijn tot nu toe 47 eps uit en ik hoop enigszins dat ze binnenkort het afronden want ze beginnen een beetje in herhaling te vallen vind ik.
Lain....redelijk serie...Maar ik raad het geen beginner aan omdat beginners meestal toch niet gelijk wat zware kost willen en lain is toch wel enigszins psychologisch.
Zelfde geldt voor Neon Genesis Evangelion....Geweldige serie, maar enigszins zware psychologische kost.
Cowboy bebop vind ik zelf persoonlijk niet geweldig....simpel verhaaltje en weinig plot.
Sinds kort is er een nieuwe serie genaamd Hellsing....Pas 2 eps in omloop(voor zover ik het weet), maar kan erg goed worden. Iets ala Buffy the Vampire Hunter alleen dat de Vampire Slayer ook een vampier is en werkt voor een mens.
Lekker goed duister en enigszins bloederig dus go for it.
Nog een zeer goede serie is Vandread!! Seizoen 1 is allang geweest en seizoen 2 is pas geleden begonnen en ik vind hem geweldig. BTW...als je hiervan een fansub neemt neem die van Elite-Fansubs....tot nu toe beste kwaliteit die ik tegen ben gekomen van vandread was van hun afkomstig.
Argento Soma is ook een mooie serie....Hoofdpersoon krijgt goede uitbouw en diepgang...lekker veel twistjes in het verhaal...leuk tot laatste eps...al hoewel jammer van de open einde. * TranQuil haat open einde bij een film/serie
Flame of Recca is ook wel leuk...beetje oud....weinig echt verhaal dat wel maar lekker simpel dus ook wel leuk af en toe. Lekker veel "magische" ninja wapens erin...tournament met vechters....geheime onsterfelijkheidstechniek...iemand die erachter zit om onsterfelijk te worden.
BTW...persoonlijk heb ik zelf ook aardig wat anime en tis wel mooi om het achter de hand te hebben.....zo nu en dan als ik me verveel gooi ik een filmpje op. Handig zo een 40G hdd...kan je lekker veel op kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |