roflquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:52 schreef Orealo het volgende:
Geen idee, maar Shikamaru doet mee, dus het is bij voorbaat al een goeie film.
wijzig bericht funtie.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:48 schreef Zeurberus het volgende:
jezus kon je echt niets beters verzinnen dan dit![]()
![]()
En voordat je het vraagt, nee ik kon ook geen betere tvp verzinnen![]()
Echt een Shikamaru fan he?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:52 schreef Orealo het volgende:
Geen idee, maar Shikamaru doet mee, dus het is bij voorbaat al een goeie film.
Ik las ergens dat het t/m aflevering 186 door gaat. Dit is tot nu toe bekend. Misschien dat het nog langer kan doorgaan.quote:Op zondag 30 april 2006 11:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
zijn de fillers nu al afgelopen?
Laten wij het hopen, de vorige geruchten waren tot nu toe niet op de waarheid gebaseerd...quote:Op zondag 30 april 2006 12:27 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het t/m aflevering 186 door gaat. Dit is tot nu toe bekend. Misschien dat het nog langer kan doorgaan.
Ik hoop dat 183 de laatste is =(
doe mij maar naruto maar dan alleen wanneer ie in z'n nine-tails mode isquote:Op zondag 30 april 2006 07:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt een Shikamaru fan he?Ook één van mijn favo characters.
ik haal em wel binnen, en hij komtr netjes in het "nog te kijken anime" lijstje gezetquote:Op zondag 30 april 2006 13:45 schreef Orealo het volgende:
ik haal 'm nu binnen, en ga 'm vandaag kijken
quote:
Gaara heeft nieuwe vette moves met zand natuurlijk ik hoop dat ze in de serie Naruto meer nieuwe moves laten doen want met alleen Rasengan is het niet goedquote:Op zondag 30 april 2006 02:00 schreef outcast_within het volgende:
Gaara. Ik hoef nergens moeite voor te doen men zand beschermt me toch wel?
Over hoeveel tijd kan ik hem komen kijken?quote:Op zondag 30 april 2006 14:53 schreef Orealo het volgende:
Cool!![]()
Hoeveel screentime heeft Shikamaru ongeveer? zien we hem in actie?
1 minuut 23.quote:Op zondag 30 april 2006 14:57 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Over hoeveel tijd kan ik hem komen kijken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |