Jordy-b mssquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
konichiwa!![]()
weet iemand ook of er in het noorden van nederland ergens manga wordt verkocht(engels,geen nederlandse met franse tussenvertaling bagger)
Acedemie lichamelijke opvoeding, opleiding om gymleraar beleidsbepaler sport te worden, wat ik doe dus. Echt geweldig hele dag alleen maar een beetje sportenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sportdag.
Ben niet goed in afkortingen.. wat is een ALO?
Ah zo.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef zBus het volgende:
[..]
Acedemie lichamelijke opvoeding, opleiding om gymleraar beleidsbepaler sport te worden, wat ik doe dus. Echt geweldig hele dag alleen maar een beetje sporten.
archonia ken ik alquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jordy-b mssdie heeft een paar topic geleden ergens in het land winkels bezocht, weet niet precies waar.
maar anders archonia is een goede winkel volgens mij
muahaha @ orealo
Ik vond Intial D altijd erg mooi geanimeerd met ak die CGI voor de auto's en battles. IK ben tot nu toe nog geen andere anime tegen gekomen die vergelijkbare CGI had voor races met auto's. Ook zijn de auto's in Intial D realistisch nagemaakt naar de orginele.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
* Mr_Belvedere doet weer eens een onvervalste TVP.
Goddomme mijn bestelling van Resevoir Chronicles is nooit gearriveerd. Kan ik het weer opnieuw bestellen. Ondertussen nog maar eens alle episodes van Hunter x Hunter gezien en de laatste afleveringen van Initial D aan het binnentrekken. Zouden er nog meer van dat soort race-series zijn zoals Initial D?
FMP TSR moest idd veeeel langer duren, dit was gewoon jammerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:51 schreef Zeurberus het volgende:
Slowchat massive![]()
FMP is gewoon stoer
FMP Fumoffu speelt zich nagenoeg alleen op school af en is echt te grappig![]()
FMP The Second Raid is weer in de style van FMP en veelste kort![]()
In Groningen heb je de winkel Zinnebeeld... Dit is een strip/film/muziekwinkeltje in de Pelsterstraat (een smalle straat die aan de Vismarkt grenst en parallel loopt aan de Herestraat).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
konichiwa!![]()
weet iemand ook of er in het noorden van nederland ergens manga wordt verkocht(engels,geen nederlandse met franse tussenvertaling bagger)
als daar nog reclame in wordt gemaakt voor winkels die anime/manga verkopen (zoals boudisque), post het dan hier ookquote:
abcd?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:35 schreef outcast_within het volgende:
ik heb trouwens nog steeds mijn air vraag.
wat doe ik met ep a b c en D?
het zijn geen eps iig. 1 op 1 ding van 10minunten een newsflash van 1 minuut. geen idee kijk ze wel aan het eindequote:
dat is wel duurquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
In Groningen heb je de winkel Zinnebeeld... Dit is een strip/film/muziekwinkeltje in de Pelsterstraat (een smalle straat die aan de Vismarkt grenst en parallel loopt aan de Herestraat).
De winkel is superchaotisch... het meeste spul zit in dozen verstopt.
De laatste keer dat ik er was, moest ik helemaal over de dozen heenstappen om op een richel van zo'n 40cm breed voor de kast met manga te kruipen. De nieuwste manga zit trouwens in de dozen bij de kast met manga (aan de kant van de kassa)...
De meeste manga's zijn 11 euro (ongeacht de dikte), de wat nieuwere manga's zijn 14... DVD's zijn net zo duur als elders (twintig euro voor afleveringen, dik in de dertig/veertig euro voor special editions)... Maar 't schijnt dat er wel wat onderhandelingsruimte is bij die kerel daar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |