Jordy-b mssquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
konichiwa!![]()
weet iemand ook of er in het noorden van nederland ergens manga wordt verkocht(engels,geen nederlandse met franse tussenvertaling bagger)
Acedemie lichamelijke opvoeding, opleiding om gymleraar beleidsbepaler sport te worden, wat ik doe dus. Echt geweldig hele dag alleen maar een beetje sportenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sportdag.
Ben niet goed in afkortingen.. wat is een ALO?
Ah zo.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef zBus het volgende:
[..]
Acedemie lichamelijke opvoeding, opleiding om gymleraar beleidsbepaler sport te worden, wat ik doe dus. Echt geweldig hele dag alleen maar een beetje sporten.
archonia ken ik alquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jordy-b mssdie heeft een paar topic geleden ergens in het land winkels bezocht, weet niet precies waar.
maar anders archonia is een goede winkel volgens mij
muahaha @ orealo
Ik vond Intial D altijd erg mooi geanimeerd met ak die CGI voor de auto's en battles. IK ben tot nu toe nog geen andere anime tegen gekomen die vergelijkbare CGI had voor races met auto's. Ook zijn de auto's in Intial D realistisch nagemaakt naar de orginele.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
* Mr_Belvedere doet weer eens een onvervalste TVP.
Goddomme mijn bestelling van Resevoir Chronicles is nooit gearriveerd. Kan ik het weer opnieuw bestellen. Ondertussen nog maar eens alle episodes van Hunter x Hunter gezien en de laatste afleveringen van Initial D aan het binnentrekken. Zouden er nog meer van dat soort race-series zijn zoals Initial D?
FMP TSR moest idd veeeel langer duren, dit was gewoon jammerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:51 schreef Zeurberus het volgende:
Slowchat massive![]()
FMP is gewoon stoer
FMP Fumoffu speelt zich nagenoeg alleen op school af en is echt te grappig![]()
FMP The Second Raid is weer in de style van FMP en veelste kort![]()
In Groningen heb je de winkel Zinnebeeld... Dit is een strip/film/muziekwinkeltje in de Pelsterstraat (een smalle straat die aan de Vismarkt grenst en parallel loopt aan de Herestraat).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
konichiwa!![]()
weet iemand ook of er in het noorden van nederland ergens manga wordt verkocht(engels,geen nederlandse met franse tussenvertaling bagger)
als daar nog reclame in wordt gemaakt voor winkels die anime/manga verkopen (zoals boudisque), post het dan hier ookquote:
abcd?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:35 schreef outcast_within het volgende:
ik heb trouwens nog steeds mijn air vraag.
wat doe ik met ep a b c en D?
het zijn geen eps iig. 1 op 1 ding van 10minunten een newsflash van 1 minuut. geen idee kijk ze wel aan het eindequote:
dat is wel duurquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
In Groningen heb je de winkel Zinnebeeld... Dit is een strip/film/muziekwinkeltje in de Pelsterstraat (een smalle straat die aan de Vismarkt grenst en parallel loopt aan de Herestraat).
De winkel is superchaotisch... het meeste spul zit in dozen verstopt.
De laatste keer dat ik er was, moest ik helemaal over de dozen heenstappen om op een richel van zo'n 40cm breed voor de kast met manga te kruipen. De nieuwste manga zit trouwens in de dozen bij de kast met manga (aan de kant van de kassa)...
De meeste manga's zijn 11 euro (ongeacht de dikte), de wat nieuwere manga's zijn 14... DVD's zijn net zo duur als elders (twintig euro voor afleveringen, dik in de dertig/veertig euro voor special editions)... Maar 't schijnt dat er wel wat onderhandelingsruimte is bij die kerel daar...
bol.com verkoopt ook manga [bij engelse boeken]quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:57 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen... Hier in de buurt (ik woon in Assen) heb ik het nog niet goedkoper gezien. Modern Papier (een paar adressen verder in de Pelsterstraat) is zelfs nog iets duurder.
Er zijn 13 episodes en er is een summer special van 2 x 24 minuten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
het zijn geen eps iig. 1 op 1 ding van 10minunten een newsflash van 1 minuut. geen idee kijk ze wel aan het einde
mailtje is wel aangekomen, maar ik was bijna direct gaan slapen. je krijgt meel terug!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:21 schreef RipCore het volgende:
Ik geloof niet dat mijn mail door de spamfilter van blessed is gekomen.
Hier kom ik na nader overleg nog even op terug!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zijn er nog mensen die geintresseerd zijn in action figures van de tortured soul reeks (mcfarclaine) of wat andere spawn series?
omdat je een ''vriend'' van me bent, heb ik bij die kerel heb kunnen reducen voor 20 euroquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:55 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Hier kom ik na nader overleg nog even op terug!
Een vriend van me is helemaal spawn (en andere comics) gek namelijk
Even over die posters, weet je al wat hij er voor vraagt? Ik vind de volle mep een beetje aan de hoge kant namelijk![]()
quote:gaat over Tohru Honda zij woont, als high school student, sinds een aantal weken alleen in een tentje (!!), dit omdat haar moeder overleden is bij een auto ongeluk en ze wilde niet bij andere familie leden wonen (oid, was mij niet geheel duidelijk)
vervolgens komt ze toevallig bij een huis uit naast haar tent waar zij ene Sohma Yuki ontmoet, dit is de 'prins' van haar klas maar met een erg rare kant:
zodra er een meisje naar hem toekomt/beet pakt etc.. duwt hij ze altijd weg, dit doet hij omdat hij niet wilt dat zijn geheim bekend wordt.. wat zijn gehiem van zijn familie is zal ik niet vertellen.
maar ik kon er hard om lachen
Dude... introducties van series hoeven niet in spoilertags...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:59 schreef mschol het volgende:
net de eerste 2 eps van fruit(s) basket zitten kijken![]()
tekenstijl vind ik minder maar het verhaal lijkt erg grappig
-knip-
Het is eigenlijk heel sneu, maar ik wist gewoon dat jij d'r over ging zeiken een goedbedoeld advies ging geven..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dude... introducties van series hoeven niet in spoilertags...
ikzelf vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje irri... ik dacht dat het grote spoilers waren, maar een inleiding wil ik wle altijd graag lezen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef RipCore het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel sneu, maar ik wist gewoon dat jij d'r over ging zeiken een goedbedoeld advies ging geven..
Het timen is het lastigst.. Subtitles op een video zetten (hardsub) is niet veel meer dan de *.ssa (of *.srt) samen compilen met de video.quote:Ik heb er naar divx films wel eens naar gekeken, en het moeilijkste lijkt me het vertalen, dan is het gewoon 'op 2 minuten en 32 seconden' 'Hoi ik ben heel vet' in een text bestandje tikken toch?
maar hoe ze dat op de video branden weet ik niet.
(divx is gewoon subtitels toevoegen vanaf het txt bestandje)
Werkt dat hier veel anders?
dank uquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:27 schreef zBus het volgende:
AzumiAls je een paar goeie films wil zien moet je kijken of je Old Boy, Zatoichi, Silmido of Fighter in the wind ergens kan vinden. Dat zijn echt super mooie aziatische films, wel vooral actie films maar echt super mooi gemaakt.
Ik heb ook de eerste 2 eps van Karas van iemand gekregen ergens eind Maart... de beelden waren echt van superkwaliteit, het verhaal weet ik niet, want ik heb alleen beeld gezien terwijl hij met een koptelefoon opzatquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:19 schreef VuiLBeest het volgende:
ik check weleens manga.com en die trailer vanKaras doet me![]()
Ik heb al verschillende gameshops en videowinkels afgelopen in den haag en rdam. maar geen van hen kende Karas.
Weten jullie een adres waar ik zoeken? liefst in de Randstad
Dank
och zoveel sc is het nou ook weer niet... (1 topic in 5 dagen is zo simpel)quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:37 schreef uppie83 het volgende:
Tevens TVP, ik ben er even 5 dagen niet en ik heb gewoon deel 18 overgeslagen...ach 90% is toch sc, nietwaar?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |