abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38381552
Azumi Als je een paar goeie films wil zien moet je kijken of je Old Boy, Zatoichi, Silmido of Fighter in the wind ergens kan vinden. Dat zijn echt super mooie aziatische films, wel vooral actie films maar echt super mooi gemaakt.

Ik zelf ben Fullmetal Alchamist aan het kijken, was eerder nooit verder gekomen dan aflevering 10 ofzo. Nu rag ik er echt in snel trein vaart doorheen. Echt een geweldige serie mooi gemaakt en een sterk verhaal tot nu toe. Nog 19 afleveringen te gaan Kijken wat de homunculus brengen .
pi_38388347
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:21 schreef RipCore het volgende:
Ik geloof niet dat mijn mail door de spamfilter van blessed is gekomen.
mailtje is wel aangekomen, maar ik was bijna direct gaan slapen. je krijgt meel terug!

owjah!

zijn er nog mensen die geintresseerd zijn in action figures van de tortured soul reeks (mcfarclaine) of wat andere spawn series?
pi_38388514
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:52 schreef blessed19 het volgende:

[..]

zijn er nog mensen die geintresseerd zijn in action figures van de tortured soul reeks (mcfarclaine) of wat andere spawn series?
Hier kom ik na nader overleg nog even op terug!

Een vriend van me is helemaal spawn (en andere comics) gek namelijk

Even over die posters, weet je al wat hij er voor vraagt? Ik vind de volle mep een beetje aan de hoge kant namelijk
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_38388981
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:55 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Hier kom ik na nader overleg nog even op terug!

Een vriend van me is helemaal spawn (en andere comics) gek namelijk

Even over die posters, weet je al wat hij er voor vraagt? Ik vind de volle mep een beetje aan de hoge kant namelijk
omdat je een ''vriend'' van me bent, heb ik bij die kerel heb kunnen reducen voor 20 euro dat is inclusief verzendskosten.

maar dat overleg kan prima, maar morgen is definitief de laatste dag. de action figures gaan dan weg voor 6,50 de stuk.

edit! mocht hij intresse hebben, kan ik hem mijn tel nummer geven en kan ik morgenmiddag rond 15:00 kijken wat we nog hebben.
pi_38391532
damn jullie gaan echt te snel, vroeg me al af waarom my active topics maar niet vertoonde :/

anyways ontopic:
zojuist tenjou tenge afgekeken uiteindelijk, * koffiegast want OVA
kijk verder final approach, wel erg merkwaardig verhaal
pi_38391975
net de eerste 2 eps van fruit(s) basket zitten kijken

tekenstijl vind ik minder maar het verhaal lijkt erg grappig
quote:
gaat over Tohru Honda zij woont, als high school student, sinds een aantal weken alleen in een tentje (!!), dit omdat haar moeder overleden is bij een auto ongeluk en ze wilde niet bij andere familie leden wonen (oid, was mij niet geheel duidelijk)
vervolgens komt ze toevallig bij een huis uit naast haar tent waar zij ene Sohma Yuki ontmoet, dit is de 'prins' van haar klas maar met een erg rare kant:
zodra er een meisje naar hem toekomt/beet pakt etc.. duwt hij ze altijd weg, dit doet hij omdat hij niet wilt dat zijn geheim bekend wordt.. wat zijn gehiem van zijn familie is zal ik niet vertellen.
maar ik kon er hard om lachen

[ Bericht 4% gewijzigd door mschol op 30-05-2006 23:24:33 ]
pi_38392072
ooh fruit basket, de volgende die ik ga kijken
(herinnert zich aan de uur langdurende AMV hell 3 waar hylarisch stuk voorkomt met fruit basket anime )
pi_38392199
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:59 schreef mschol het volgende:
net de eerste 2 eps van fruit(s) basket zitten kijken

tekenstijl vind ik minder maar het verhaal lijkt erg grappig
-knip-
Dude... introducties van series hoeven niet in spoilertags...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 23:08:40 #39
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38392528
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 23:02 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dude... introducties van series hoeven niet in spoilertags...
Het is eigenlijk heel sneu, maar ik wist gewoon dat jij d'r over ging zeiken een goedbedoeld advies ging geven..

"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_38392724
ja en terrecht ^_^
spoilers is zoiets van ik vond die en die scene zo grappig.
een intro is een intro.

Fruitsbasket was leuk. vol met van die leuke verhalen, goede boodschappen, etc. etc.
pi_38392732
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef RipCore het volgende:

[..]

Het is eigenlijk heel sneu, maar ik wist gewoon dat jij d'r over ging zeiken een goedbedoeld advies ging geven..

ikzelf vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje irri... ik dacht dat het grote spoilers waren, maar een inleiding wil ik wle altijd graag lezen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 23:12:40 #42
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38392769
Hij heeft ook gelijk, het is alleen zo.. typerend.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_38392896
Blij dat ik zo keurig aan je verwachtingen weet te voldoen...

Spoilertags zijn een prettige en belangrijke functie, maar overdadig gebruik ervan maakt topics onleesbaar. Algemene informatie over een serie (de introductie) mag je gewoon neerzetten... Spoilertags gebruik je als je wat wil vertellen over de latere episodes van een serie, of als je bijvoorbeeld het einde wil vertellen... Als je ze op zo'n manier verkeerd gebruikt, worden ze gewoon niet gelezen door de mensen die de serie nog niet gezien hebben en dat is juist de groep mensen voor wie het introductieverhaal interessant is.

Maar het was wel erg fijn dat je gewoon kon zien over welke serie de spoiler ging
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38393412
na het gezeik advies heb ik de tags wel veranderd
pi_38393957
quote:
Ik heb er naar divx films wel eens naar gekeken, en het moeilijkste lijkt me het vertalen, dan is het gewoon 'op 2 minuten en 32 seconden' 'Hoi ik ben heel vet' in een text bestandje tikken toch?

maar hoe ze dat op de video branden weet ik niet.
(divx is gewoon subtitels toevoegen vanaf het txt bestandje)
Werkt dat hier veel anders?
Het timen is het lastigst.. Subtitles op een video zetten (hardsub) is niet veel meer dan de *.ssa (of *.srt) samen compilen met de video.
Typesetten is ook best lastig maar maakt het geheel wel vele malen mooier
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  woensdag 31 mei 2006 @ 00:02:07 #46
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38394882
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 19:27 schreef zBus het volgende:
Azumi Als je een paar goeie films wil zien moet je kijken of je Old Boy, Zatoichi, Silmido of Fighter in the wind ergens kan vinden. Dat zijn echt super mooie aziatische films, wel vooral actie films maar echt super mooi gemaakt.
dank u
  woensdag 31 mei 2006 @ 00:11:15 #47
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_38395218
tvp
Een paar dagen niet op fok geweest en jullie zijn al bezig met topic 19 stelletje slowsletten chatters
En Orealo is die nieuwe anime site van je al klaar het is wel een hele goede idee ik zag al een paar goede suggesties in de vorige topic.
Ik ben bezig met het bekijken van Fruit Basket eindelijk het duurde wel erg lang en mijn eerste indruk is goed

truste
pi_38395769
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:19 schreef VuiLBeest het volgende:
ik check weleens manga.com en die trailer vanKaras doet me

Ik heb al verschillende gameshops en videowinkels afgelopen in den haag en rdam. maar geen van hen kende Karas.

Weten jullie een adres waar ik zoeken? liefst in de Randstad

Dank
Ik heb ook de eerste 2 eps van Karas van iemand gekregen ergens eind Maart... de beelden waren echt van superkwaliteit, het verhaal weet ik niet, want ik heb alleen beeld gezien terwijl hij met een koptelefoon opzat

Tevens TVP, ik ben er even 5 dagen niet en ik heb gewoon deel 18 overgeslagen... ach 90% is toch sc, nietwaar?
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_38396588
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 00:37 schreef uppie83 het volgende:

Tevens TVP, ik ben er even 5 dagen niet en ik heb gewoon deel 18 overgeslagen... ach 90% is toch sc, nietwaar?
och zoveel sc is het nou ook weer niet... (1 topic in 5 dagen is zo simpel)
in dig sc deden we er geregeld 2-4 per dag
pi_38396625
Ik word gewoon geholpen door een co-founder van SARS (amrayu) met fansubben

voor de mensen die SARS niet kennen: SARS is echt 1 van de beste Jdrama fansubs (o.a. HYD)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_38396667
wow...

Hoelang laat de volgende gokusen 2 aflevering op zich wachten?
  woensdag 31 mei 2006 @ 02:40:06 #52
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38397381
Ganbatte!! SureZal-kun!!!

Trouwens, wie wilde hier ook alweer tragische anime zien? Misschien is dit wat:

Tomoya Mikami's life changed one day when his girlfriend Ayaka was hit by a car and killed on her way to meet Tomoya. He blamed himself for her death and never was the same after the accident. He began acting callously towards Yue and his other friends. Furthermore, every time Tomoya gets involved with a new girl, he sees images of Ayaka in his dreams. He decides he needs to find a way to say goodbye to his lost love once and for all, while dealing with several side romances at the same time.

3 x OVA van 30 minuten

Memories Off 2nd - 3 x OVA van 30 minuten
Memories Off 3.5 - 4 x OVA van +/- 26 minuten
Memories Off #5 - 1 OVA uit van 27 minuten en ongoing

Het zijn geen follow ups van elkaar, maar wel allemaal romantische drama's, voor de liefhebber.
pi_38398117
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:05 schreef blessed19 het volgende:

[..]

omdat je een ''vriend'' van me bent, heb ik bij die kerel heb kunnen reducen voor 20 euro dat is inclusief verzendskosten.

maar dat overleg kan prima, maar morgen is definitief de laatste dag. de action figures gaan dan weg voor 6,50 de stuk.

edit! mocht hij intresse hebben, kan ik hem mijn tel nummer geven en kan ik morgenmiddag rond 15:00 kijken wat we nog hebben.
w00t!!!

20 euro is een deal, thanks

Ik heb je email adres aan die vriend gegeven dus denk dat je vanmiddag wel wat hoort. Stuur voor de zekerheid ff je tel nummer naar mijn adres dan bel ik het nummer wel door

Nogmaals bedankt voor het regelen van alles
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  woensdag 31 mei 2006 @ 08:43:24 #54
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38398601
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 02:40 schreef Sh0g het volgende:
Ganbatte!! SureZal-kun!!!

Trouwens, wie wilde hier ook alweer tragische anime zien? Misschien is dit wat:

Tomoya Mikami's life changed one day when his girlfriend Ayaka was hit by a car and killed on her way to meet Tomoya. He blamed himself for her death and never was the same after the accident. He began acting callously towards Yue and his other friends. Furthermore, every time Tomoya gets involved with a new girl, he sees images of Ayaka in his dreams. He decides he needs to find a way to say goodbye to his lost love once and for all, while dealing with several side romances at the same time.

[afbeelding]
3 x OVA van 30 minuten

Memories Off 2nd - 3 x OVA van 30 minuten
Memories Off 3.5 - 4 x OVA van +/- 26 minuten
Memories Off #5 - 1 OVA uit van 27 minuten en ongoing

Het zijn geen follow ups van elkaar, maar wel allemaal romantische drama's, voor de liefhebber.

Bedankt voor de tip, die klinken wel goed
pi_38398634
Nieuwe Bleach is uit, iemand al gezien of nog niet?
pi_38398717
nog niet..
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_38398882
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:44 schreef zBus het volgende:
Nieuwe Bleach is uit, iemand al gezien of nog niet?
*sterf

@jordy-b ^_^ kuch kuch mooie startpost
pi_38399037
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:57 schreef outcast_within het volgende:

[..]

*sterf

ey bleach is ook anime, en dit is een soort SC topic dus tjah
pi_38399325
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_38409247
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:57 schreef outcast_within het volgende:

[..]

*sterf

Jullie hebben er gewoon de pest over in dat ik (per ongeluk) jullie startpost inpik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')