mailtje is wel aangekomen, maar ik was bijna direct gaan slapen. je krijgt meel terug!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:21 schreef RipCore het volgende:
Ik geloof niet dat mijn mail door de spamfilter van blessed is gekomen.
Hier kom ik na nader overleg nog even op terug!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zijn er nog mensen die geintresseerd zijn in action figures van de tortured soul reeks (mcfarclaine) of wat andere spawn series?
omdat je een ''vriend'' van me bent, heb ik bij die kerel heb kunnen reducen voor 20 euroquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:55 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Hier kom ik na nader overleg nog even op terug!
Een vriend van me is helemaal spawn (en andere comics) gek namelijk
Even over die posters, weet je al wat hij er voor vraagt? Ik vind de volle mep een beetje aan de hoge kant namelijk![]()
quote:gaat over Tohru Honda zij woont, als high school student, sinds een aantal weken alleen in een tentje (!!), dit omdat haar moeder overleden is bij een auto ongeluk en ze wilde niet bij andere familie leden wonen (oid, was mij niet geheel duidelijk)
vervolgens komt ze toevallig bij een huis uit naast haar tent waar zij ene Sohma Yuki ontmoet, dit is de 'prins' van haar klas maar met een erg rare kant:
zodra er een meisje naar hem toekomt/beet pakt etc.. duwt hij ze altijd weg, dit doet hij omdat hij niet wilt dat zijn geheim bekend wordt.. wat zijn gehiem van zijn familie is zal ik niet vertellen.
maar ik kon er hard om lachen
Dude... introducties van series hoeven niet in spoilertags...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:59 schreef mschol het volgende:
net de eerste 2 eps van fruit(s) basket zitten kijken![]()
tekenstijl vind ik minder maar het verhaal lijkt erg grappig
-knip-
Het is eigenlijk heel sneu, maar ik wist gewoon dat jij d'r over ging zeiken een goedbedoeld advies ging geven..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dude... introducties van series hoeven niet in spoilertags...
ikzelf vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje irri... ik dacht dat het grote spoilers waren, maar een inleiding wil ik wle altijd graag lezen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef RipCore het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel sneu, maar ik wist gewoon dat jij d'r over ging zeiken een goedbedoeld advies ging geven..
Het timen is het lastigst.. Subtitles op een video zetten (hardsub) is niet veel meer dan de *.ssa (of *.srt) samen compilen met de video.quote:Ik heb er naar divx films wel eens naar gekeken, en het moeilijkste lijkt me het vertalen, dan is het gewoon 'op 2 minuten en 32 seconden' 'Hoi ik ben heel vet' in een text bestandje tikken toch?
maar hoe ze dat op de video branden weet ik niet.
(divx is gewoon subtitels toevoegen vanaf het txt bestandje)
Werkt dat hier veel anders?
dank uquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:27 schreef zBus het volgende:
AzumiAls je een paar goeie films wil zien moet je kijken of je Old Boy, Zatoichi, Silmido of Fighter in the wind ergens kan vinden. Dat zijn echt super mooie aziatische films, wel vooral actie films maar echt super mooi gemaakt.
Ik heb ook de eerste 2 eps van Karas van iemand gekregen ergens eind Maart... de beelden waren echt van superkwaliteit, het verhaal weet ik niet, want ik heb alleen beeld gezien terwijl hij met een koptelefoon opzatquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:19 schreef VuiLBeest het volgende:
ik check weleens manga.com en die trailer vanKaras doet me![]()
Ik heb al verschillende gameshops en videowinkels afgelopen in den haag en rdam. maar geen van hen kende Karas.
Weten jullie een adres waar ik zoeken? liefst in de Randstad
Dank
och zoveel sc is het nou ook weer niet... (1 topic in 5 dagen is zo simpel)quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:37 schreef uppie83 het volgende:
Tevens TVP, ik ben er even 5 dagen niet en ik heb gewoon deel 18 overgeslagen...ach 90% is toch sc, nietwaar?
![]()
w00t!!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
omdat je een ''vriend'' van me bent, heb ik bij die kerel heb kunnen reducen voor 20 eurodat is inclusief verzendskosten.
maar dat overleg kan prima, maar morgen is definitief de laatste dag. de action figures gaan dan weg voor 6,50 de stuk.
edit! mocht hij intresse hebben, kan ik hem mijn tel nummer geven en kan ik morgenmiddag rond 15:00 kijken wat we nog hebben.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:40 schreef Sh0g het volgende:
Ganbatte!! SureZal-kun!!!
Trouwens, wie wilde hier ook alweer tragische anime zien? Misschien is dit wat:
Tomoya Mikami's life changed one day when his girlfriend Ayaka was hit by a car and killed on her way to meet Tomoya. He blamed himself for her death and never was the same after the accident. He began acting callously towards Yue and his other friends. Furthermore, every time Tomoya gets involved with a new girl, he sees images of Ayaka in his dreams. He decides he needs to find a way to say goodbye to his lost love once and for all, while dealing with several side romances at the same time.
[afbeelding]
3 x OVA van 30 minuten
Memories Off 2nd - 3 x OVA van 30 minuten
Memories Off 3.5 - 4 x OVA van +/- 26 minuten
Memories Off #5 - 1 OVA uit van 27 minuten en ongoing
Het zijn geen follow ups van elkaar, maar wel allemaal romantische drama's, voor de liefhebber.
*sterfquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:44 schreef zBus het volgende:
Nieuwe Bleach is uit, iemand al gezien of nog niet?
ey bleach is ook anime, en dit is een soort SC topic dus tjahquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
*sterf
@jordy-b ^_^ kuch kuch mooie startpost![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie hebben er gewoon de pest over in dat ik (per ongeluk) jullie startpost inpik...quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
*sterf
@jordy-b ^_^ kuch kuch mooie startpost![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |