Die ja.quote:
die ga ik ook archiveren..quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef Sh0g het volgende:
Gewoon wachten op aniyoshi. Dat is nu het voordeel van Anidb... zet je gewoon een notification aan voor wanneer aniyoshi hem compleet heeft en hoef je alleen nog de batch te vinden in de tokyo bieb.
zover ik weet : gg=qq en coalguys is een andere groep, die volgens mij kwaliteit niet erg hoog in het vaandel hebben staanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:23 schreef wdn het volgende:
Coalguys=gg=qq toch?
Slechter dan chihiro zal het niet zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:57 schreef Ascendancy het volgende:
Coal guys is inderdaad een andere groep. En als je het mij vraagt pure bagger
Jaaaaa endat is ook Louise Françoise le Blanc de la Vallièrequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef mschol het volgende:
gisteren wel begonnen met toradora (op m'n tv)...
eerste reactie:
taiga = nagi (van hayate)?
shana !?!?!?, Louise??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Jaaaaa endat is ook Louise Françoise le Blanc de la VallièreEn Alphonse Elric (
)
EN SHANA!
Waarschijnlijk wel, want bij de manga is het verhaal veeeel langer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:23 schreef wdn het volgende:
Coalguys=gg=qq toch?
The Valkyria Chronicles PV ziet er goed uit. In de trailer duidelijk 2 amv's te zien uit de game![]()
Skip Beat is afgelopen en was uitzonderlijk leuk.Hopelijk komt er een vervolg want het einde laat veel open
Elric is van FMA dus die ken je nog nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
shana !?!?!?, Louise??
dat had ik dus helemaal niet herkend
alphonse Elric? ook van zero no tsukaima?
damn.,... die heeft wel in veel series d'r stem laten horenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Elric is van FMA dus die ken je nog niet
Nog 1: ze deed ook Mizore Shirayuki van Rosario+Vampire![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Rie_Kugimiya
En hier een afbeelding: http://www.imenterprise.jp/data.php?id=12&sid=3893d4dc7d0c1da109fcb4e2d8f221a8
Jummyquote:You should be able to expect a very high-caliber anime from this team: the director is Kenji Kamiyama, who directed Ghost in the Shell: Stand Alone Complex and Seirei no Moribito, and wrote Blood: The Last Vampire.
Expect epic music, too-- Kenji Kawai, of Sorcerer Hunters, Sky Crawlers and Irresponsible Captain Tylor fame, is composing.
Interestingly, Chika Umino, creator of Honey and Clover, is doing character design for the new series, so if it looks a bit familiar, that's why!
Sinds wanneer heeft Kagura zich omgebouwd naar een jongen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:50 schreef wdn het volgende:
Ze speelt ook geregeld "mannen". Alphonse Elric (FMA) en Kagura (Gintama).
Oops ik zat aan de verkeerde te denkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Kagura zich omgebouwd naar een jongen?
Chihiro heeft inderdaad vaak bagger subs. Maar Ef- a tale of melodies valt daar niet onder.quote:
Bij lange na niet iedereen hoor. Ik bekijk ze wel 's, bij gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef Quir het volgende:
En ik snap écht niet waarom iedereen Coalguys zo slecht vind.
Geen mening hieroverquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef Quir het volgende:
En ik snap écht niet waarom iedereen Coalguys zo slecht vind.
Ik ben ze aan het verzamelen zodat ik ze in een rits kan doorkijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:30 schreef Sh0g het volgende:
Iemand hier die Hetalia Axis Powers volgt? Een webanime van 5 min/episode. Het gaat over Europa vlak voor WOII en elke character vertegenwoordigt het land als karikatuur met Italië en Duitsland als main characters.
Het is best leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |