quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef wdn het volgende:
Nog meer humor:
http://www.animenewsnetwork.com/review/dragonball-evolution
[..]
De eindconclusie vond ik wel erg grappigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef wdn het volgende:
Nog meer humor:
http://www.animenewsnetwork.com/review/dragonball-evolution
[..]
De eerste afleveringen van GG, toen die gestopt waren van QQ (zelfde leden die verder gingen), en toen daar niks meer van vernomen werd ben ik overgestapt op CoalGuys.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:15 schreef mschol het volgende:
van wie hebben jullie toradora gezien? Coalgirls/guys?
is dat een beetje redelijke sub?
anders wacht ik namelijk wel op AniYoshi
Bij ef a tale of melodies merkte je anders zeer duidelijk het verschil tussen chihiro en coal guys. Wat een bagger maakte ze ervan. Alleen de karaoke al.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:10 schreef Quir het volgende:
[..]
De eerste afleveringen van GG, toen die gestopt waren van QQ (zelfde leden die verder gingen), en toen daar niks meer van vernomen werd ben ik overgestapt op CoalGuys.
Op geen van de subgroepen iets aan te merken, af en toe 'n klein foutje, maar ze vallen je alleen op als taalpurist.
Ik heb hem net gezien. Mensen toch wat een bagger.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:55 schreef msnk het volgende:
[..]
De eindconclusie vond ik wel erg grappig
Wie hebben hem gezien, en wat vonden jullie ervan? Een maat van me zegt dat hij, ondanks het verneuken van de franchise, het wel een leuke film vond om naar te kijken.
*knip*
Kwaliteit van subs... Ja vond ik CoalGuys wel okay. Ik ben inmiddels zover dat ik subgroepen wel op fouten kan betrappen maar dat had ik bij CoalGuys niet zo erg. De groep die nu Soul Eater doet - naam ff kwijt - die zijn pas erg.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:15 schreef mschol het volgende:
van wie hebben jullie toradora gezien? Coalgirls/guys?
is dat een beetje redelijke sub?
anders wacht ik namelijk wel op AniYoshi
Tsubaki-Hatsuyuki?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kwaliteit van subs... Ja vond ik CoalGuys wel okay. Ik ben inmiddels zover dat ik subgroepen wel op fouten kan betrappen maar dat had ik bij CoalGuys niet zo erg. De groep die nu Soul Eater doet - naam ff kwijt - die zijn pas erg.
Aero?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kwaliteit van subs... Ja vond ik CoalGuys wel okay. Ik ben inmiddels zover dat ik subgroepen wel op fouten kan betrappen maar dat had ik bij CoalGuys niet zo erg. De groep die nu Soul Eater doet - naam ff kwijt - die zijn pas erg.
des te meer reden voor mij om em in de bios te kijken.. heb toch een unlimited cardquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:35 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Als je wilt voelen hoe het is om bestolen te worden dan moet je Dragonball-Evolution in de bioscoop gaan kijken.
Je bedoeld ugs?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
je verlaat ons...quote:Op zondag 29 maart 2009 21:03 schreef Orealo het volgende:
[TK] Anime Collectie
Doe er je voordeel mee!.
maar jij bent hier ook vrijwel niet meer.quote:Op maandag 30 maart 2009 07:36 schreef Orealo het volgende:
Never!, kzal altijd wel een anime geek blijven.
Ik vind het alleen zonde om al het spul te laten staan, wetende dat ik er niks meer mee ga doen.
Veel spullen in je kamer zoals deze kamers?quote:Op maandag 30 maart 2009 07:36 schreef Orealo het volgende:
Ik vind het alleen zonde om al het spul te laten staan, wetende dat ik er niks meer mee ga doen.
Jeetje! Dan heb je toch wel issues denk ik hoor!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:15 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Veel spullen in je kamer zoals deze kamers?
http://www.dannychoo.com/(...)mirai/0000/00/0.html
misschien ben ik nog wel onintressanter als userquote:Op maandag 30 maart 2009 19:20 schreef Ge4ce het volgende:
Ik ben er nog! Meest oninteressante user!
Niet persé. Ik heb mij zwaar moeten inhouden elke keer dat ik in Akiba was. Het is gewoon te aanlokkelijk als je steeds weer een mooiere figuur of iets dergelijks spot..quote:Op maandag 30 maart 2009 20:32 schreef Orealo het volgende:
[..]
Jeetje! Dan heb je toch wel issues denk ik hoor!
Ja zit wat in, aan de andere kant is zo'n verzameling wel heel erg leuk.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:58 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Niet persé. Ik heb mij zwaar moeten inhouden elke keer dat ik in Akiba was. Het is gewoon te aanlokkelijk als je steeds weer een mooiere figuur of iets dergelijks spot..
Maar ik bleef tegen mijzelf zeggen dat ik er thuis toch niks mee doe. Zo'n 'verslaving' kan snel gaan, weet ik uit eigen ervaring.
Maar hey, niemand?quote:Op maandag 30 maart 2009 07:36 schreef Orealo het volgende:
baggeren doe je maar in ONZquote:Op maandag 30 maart 2009 21:27 schreef Orealo het volgende:
Een echte, onvervalste, overheerlijke KWARTET!
Die ja.quote:
die ga ik ook archiveren..quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef Sh0g het volgende:
Gewoon wachten op aniyoshi. Dat is nu het voordeel van Anidb... zet je gewoon een notification aan voor wanneer aniyoshi hem compleet heeft en hoef je alleen nog de batch te vinden in de tokyo bieb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |