Ik heb gewoon niets boeiends te melden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:57 schreef Jordy-B het volgende:
Geen ongeďnspireerde TVP's, mensen...
waar slaat dodengod op?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:57 schreef Jordy-B het volgende:
Geen ongeďnspireerde TVP's, mensen...
dodengod!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:48 schreef koffiegast het volgende:
Tis niet creepy, tis een erg mooi verhaal over de 'perfecte student' die de wereld maar teveel slechte kanten vindt hebben, hij vindt dan een boek dat van een Dodengod is die het heeft laten vallen, het boek is een death note dat hem in staat is om mensen te laten streven zoals hij het schrijft in het boek wat voor hem een idee maakt tot een God, hij ziet zichzelf als de juiste persoon om "Justice" te handhaven en zo de wereld te ontdoen van al het geboefte. Maar uiteraard is de politie/geheime politie volop naar hem op zoek voor deze gebeurtenissen.
Ik vind zelf dat ik al teveel verklap, maar het is totaal niet creepy. Het is zeer tactisch en verbazingwekkend opgesteld dat je elke keer weer doet verbazen hoe slim 'mensen zouden kunnen' zijn. Er komt geen enkel creepy/vieze shit voor.
hahaquote:
dude wtfquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:16 schreef Sh0g het volgende:
[..]
omg die site![]()
toch nog een 'normaal' plaatje op kunnen vinden:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Death note is best wel tof.Zitten wel een paar leuke twists in en ben nu ook helemaal bij.
Er is toch nog maar tot en met aflevering 11?so desu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(klopt)
Zolang het bij die 2 blijft hoeft er toch geen nieuw topic te komen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:21 schreef koffiegast het volgende:
zeg jongens, het wordt met topic steeds meer hentai/ecchi. aangezien we hier ook wat jongerere mensen hebben en vrouwen en mensen die dit niet willen zien.. ik wil niet een spelverbreker zijn, maaruh, late we het beetje netjes houden
(maak een new topic aan desnoods)
KPD?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:45 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zolang het bij die 2 blijft hoeft er toch geen nieuw topic te komen?Maak anders fijn een topic in KPD aan voor dat soort pics.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |