Hmmz, 30 september is goed te doen
![]()
Liever wel een vrijdag dan een zaterdag in verband met OV
(iedereen die naar school moet of moet werken heeft spinazie gegeten die donderdag
![]()
)
Ik ben bekend met het Laserquesten in Utreg en het is zeker leuk om te doen maar wel ietswat prijzig. De 'zaal' daar is goed te doen en in mijn 'jonge' jaren ben ik er aardig vaak geweest en heb ik nog wat persoonlijk beledigd daar. (zo'n pikkie ging ons alles haarfijn uitleggen terwijl wij er voor de 2e keer in 30 min stonden en toen kwam ik met de opmerking dat het voor hem zeker een parttime job was
![]()
, helaas kwam hij mij achterna met een gun die al mijn punten wegnam tijdens het spel
![]()
). Daarna kunnen we wat gaan eten bij Mr Jacks (pizza/italiaan) in de buurt en dan terug om boven het laserquesten massive te gaan poolen.
Het is maar een idee, ik vind opzich Le:en ook een leuk plan
http://www.laserquestutrecht.nl/normaal:
Een normaal spel kost ¤8,50, hiervoor speel je 20 minuten. Elk eventueel tweede spel kost ¤7,00. Aan het einde van elk spel word je een scorekaartje uitgereikt in de bar.
Er zijn twee arrangementen:
quote:
Arrangement 1
U dient een half uur voor het laserspel aanwezig te zijn, vanaf dat ogenblik mag u drank halen aan de bar (fris, bier en wijn). Na dat halve uur mag u de namen gaan opgeven waaronder u wilt spelen in het spel. Het spel zelf duurt 20 minuten, daarna kan nog een half uur aan de bar besteld worden. Dit arrangement kost ¤15.00 per persoon.
Arrangement 2
U bent een half uur voor het laserspel aanwezig, vanaf dat moment mag u drank halen aan de bar (fris, bier en wijn). na dat halve uur mag u de namen gaanopgeven waaronder u wilt spelen in het spel. Het spel zelf duurt 20 minuten, daarna krijgt u een pauze van 20 minuten waarin u weer drank aan de bar kunt halen. Dan begint het tweede spel, hierna kan ook nog een half uur drank verkrijgen. Dit arrangement kost ¤22,50 per persoon.
Beide arrangementen dienen van te voren gereserveerd te worden, u speelt exclusief in de arena, wat betekent dat er geen andere spelers tegelijk meespelen. De arrangementen worden pas geboekt bij een minimale opkomst van 15 personen.
Ik ben alleen bang dat wij de 15 mensen niet halen
Het poolen:
http://www.inutrechtuit.nl/index.php?module=leuks&leuks_id=2Dit zit dus boven het laserquesten en is geloof ik rond 2,- of 3, - per uur per tafel. Het is niet de goedkoopste maar wel een leuke tent, maar dienen we wel de tafels te reserveren icm met het laserquesten.
Wat natuurlijk de ultieme optie is rond 12.00 beginnen met shoppen, dan rond 15.00 gaan Laserquesten, daarna een uurtje of 2 poolen (met een lichte snack) en dan door naar Le:en.
Dit neemt voor sommige wellicht wel een maand salaris in beslag
[ Bericht 23% gewijzigd door Zeurberus op 02-08-2006 03:02:23 ]
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w