quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:07 schreef uppie83 het volgende:
Nieuwe meeting topic
Het grote animé/manga meeting topic deel 3 we wachten op Ab
Orealo, kan jij em even snel nog neerzetten in je laatste post van het oude meeting topic?
Ja tof, als iedereen werkt of op school zitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:26 schreef outcast_within het volgende:
is vrijdag geen toffer plan trouwens?
mijn tactiek wat doe jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:31 schreef blessed19 het volgende:
zaterdag jah.
moet ff kijken, je hoort nog van me
Ik ben alleen bang dat wij de 15 mensen niet halenquote:Arrangement 1
U dient een half uur voor het laserspel aanwezig te zijn, vanaf dat ogenblik mag u drank halen aan de bar (fris, bier en wijn). Na dat halve uur mag u de namen gaan opgeven waaronder u wilt spelen in het spel. Het spel zelf duurt 20 minuten, daarna kan nog een half uur aan de bar besteld worden. Dit arrangement kost ¤15.00 per persoon.
Arrangement 2
U bent een half uur voor het laserspel aanwezig, vanaf dat moment mag u drank halen aan de bar (fris, bier en wijn). na dat halve uur mag u de namen gaanopgeven waaronder u wilt spelen in het spel. Het spel zelf duurt 20 minuten, daarna krijgt u een pauze van 20 minuten waarin u weer drank aan de bar kunt halen. Dan begint het tweede spel, hierna kan ook nog een half uur drank verkrijgen. Dit arrangement kost ¤22,50 per persoon.
Beide arrangementen dienen van te voren gereserveerd te worden, u speelt exclusief in de arena, wat betekent dat er geen andere spelers tegelijk meespelen. De arrangementen worden pas geboekt bij een minimale opkomst van 15 personen.
Als we daar gaan eten bestaat er de kans dat je de rest van de week ook niet meer naar school hoeftquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:54 schreef Zeurberus het volgende:
Daarna kunnen we wat gaan eten bij Mr Jacks (pizza/italiaan) in de buurt
1 op 8 personen loopt daar iets op he volgens de verhalen, dus als jij en ik de mac gaan plunderen dan zitten we goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:10 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Als we daar gaan eten bestaat er de kans dat je de rest van de week ook niet meer naar school hoeft![]()
![]()
dus jij komt sowieso?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:45 schreef outcast_within het volgende:
Vrijdag.
laserquesten is leuk, maar bedenk wel dat ik fanatiek ben. Aan halfbakken mietjes die bang zijn om een laser af te schieten heb ik niks ^_^
Kawaaaiiii, you are so honto honto coolquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:45 schreef outcast_within het volgende:
Vrijdag.
laserquesten is leuk, maar bedenk wel dat ik fanatiek ben. Aan halfbakken mietjes die bang zijn om een laser af te schieten heb ik niks ^_^
Probeer ons dan over te halen om naar jouw stad te komenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Utrecht.
Hoor al leuke dingen voorbij komen, laserquesten, paintballen, bios en karten.![]()
Ga eens weg newbie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:52 schreef Orealo het volgende:
Mag ik eigenlijk wel komen? ik heb al 3 delen niks in 't anime topic gepost..
Hmm en wiens fout is datquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:52 schreef Orealo het volgende:
Mag ik eigenlijk wel komen? ik heb al 3 delen niks in 't anime topic gepost..
De mijne!quote:
je zou daar iets leuks kunnen zeggen over die leuke avatar die aardbei heeftquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:50 schreef Orealo het volgende:
[..]
De mijne!
Maar ik heb de afgelopen tijd ook geen anime meer gekeken, its all live action, dus heb in dat topic ook weinig nieuws te melden.
Dankje voor de tip.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
je zou daar iets leuks kunnen zeggen over die leuke avatar die aardbei heeft
wie ben jij?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:49 schreef Drumpie het volgende:
Wie heeft nog mooi plaatje van anime voor me avater?
Hell yeah.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:09 schreef outcast_within het volgende:
Maar nog steeds zaterdag dus
30 september?
komt je leeftijd weer boven drijven?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is dat een idee voor de meet, kwartetten!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
komt je leeftijd weer boven drijven?
echte bikkels spelen huisje boompje beestje
pim pam pet is veel stoerder!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
komt je leeftijd weer boven drijven?
echte bikkels spelen huisje boompje beestje
Porrrno!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef Intronic het volgende:
Dat verdelen in groepen vind ik wat minder, gewoon iedereen om 12:00?
Gewoon iets tofs van tevoren doen.
Kon je het niet bij een kwartet laten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:30 schreef Kroekroek het volgende:
Strawberry heeft ook gele tekst!Jatterd!
Ben jij langer dan hem?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:22 schreef Kroekroek het volgende:
Haha, ik heb weer zin in de volgende meet. Dan kan ik Intronic weer bang maken met mijn lengte
.
Tsss! Nee joh, hamertje tik want dan kun je voor de afwisseling eens iemand met de hamer op het hoofd "tikken" i.p.v. in het gezicht meppen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:20 schreef Kroekroek het volgende:
Pim pam pet is echt de shit! Wie heeft het thuis liggen? Dat spel MOET gewoon mee!
Ja dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat deden wij vroegâh ook wel eens.![]()
Pim pam pet met een bord? Wij hadden alleen kaartjes en zo'n draaiding..
serieus bob... dat full-time werken begint je nu wel heel erg aan te tastenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ook leuk is ik zie ik zie wat jij niet ziet, en ik ga op vakantie en ik neem mee.
Oooh kantoorspelletjes!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:22 schreef Kroekroek het volgende:
"Ooohhh Robin, je usericon is zo onwijs tof!"
Jij hebt een toffe icon, mag ik je aanraken?
Je weet het niet, er komen steeds meer vrouwen/meisjes in dit topic.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:49 schreef Sh0g het volgende:
[..]
![]()
![]()
Over die spelletjes hè, als de opkomst male / female nu ongeveer 1 op 5 zou zijn, zouden we "draai-de-(breezer)-fles" kunnen spelen.
Eerst drinkt iemand de fles leeg als dit een breezer is, geen nood, ik ken een geschikte kandidaat die ik ga trainen in het leegdrinken van breezersen vervolgens gaan we in een kring zitten en draait een persoon de fles. De persoon naar wie de fles wijst is vervolgens de gelukkige en krijgt een
M.a.w: dit spel zal waarschijnlijk nooit gespeeld gaan worden.![]()
Kantoorspelletjes? Wij doen dat altijd als we ons vervelen op vakantie enzo. Tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ook leuk is ik zie ik zie wat jij niet ziet, en ik ga op vakantie en ik neem mee.
Oooh kantoorspelletjes!
Nope, sinds gister niet meer!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:22 schreef Kroekroek het volgende:
Dan kan ik Intronic weer bang maken met mijn lengte.
wou je er nu al gaan zitten dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:30 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. ik zou wel mee willen gaan, maar ik kan nu even geen 30 euro ophoesten aan reiskosten![]()
![]()
Zo jammerquote:
Je hebt het toch niet over een bepaald iemand die ik ken hè?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:49 schreef Sh0g het volgende:
Eerst drinkt iemand de fles leeg als dit een breezer is, geen nood, ik ken een geschikte kandidaat die ik ga trainen in het leegdrinken van breezers![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:04 schreef Kroekroek het volgende:
Je hebt het toch niet over een bepaald iemand die ik ken hè?.
als je vanaf nu gewoon elke dag 1 euro opzij legt, heb je op de dag zelf ook nog genoeg voor eten/drinken/lasermiepenquote:
elke dag vanaf nu een halve euro sparen. zeur spaart ook een halve euro mee en dan ben je er zo.quote:
Hehe.. ik kijk wel evenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef Sh0g het volgende:
[..]
als je vanaf nu gewoon elke dag 1 euro opzij legt, heb je op de dag zelf ook nog genoeg voor eten/drinken/lasermiepen![]()
Ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:28 schreef zquing het volgende:
komt er nog een abunai meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |