quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
komt je leeftijd weer boven drijven?
echte bikkels spelen huisje boompje beestje
pim pam pet is veel stoerder!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
komt je leeftijd weer boven drijven?
echte bikkels spelen huisje boompje beestje
Porrrno!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef Intronic het volgende:
Dat verdelen in groepen vind ik wat minder, gewoon iedereen om 12:00?
Gewoon iets tofs van tevoren doen.
Kon je het niet bij een kwartet laten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:30 schreef Kroekroek het volgende:
Strawberry heeft ook gele tekst!Jatterd!
Ben jij langer dan hem?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:22 schreef Kroekroek het volgende:
Haha, ik heb weer zin in de volgende meet. Dan kan ik Intronic weer bang maken met mijn lengte
.
Tsss! Nee joh, hamertje tik want dan kun je voor de afwisseling eens iemand met de hamer op het hoofd "tikken" i.p.v. in het gezicht meppen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:20 schreef Kroekroek het volgende:
Pim pam pet is echt de shit! Wie heeft het thuis liggen? Dat spel MOET gewoon mee!
Ja dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat deden wij vroegâh ook wel eens.![]()
Pim pam pet met een bord? Wij hadden alleen kaartjes en zo'n draaiding..
serieus bob... dat full-time werken begint je nu wel heel erg aan te tastenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ook leuk is ik zie ik zie wat jij niet ziet, en ik ga op vakantie en ik neem mee.
Oooh kantoorspelletjes!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:22 schreef Kroekroek het volgende:
"Ooohhh Robin, je usericon is zo onwijs tof!"
Jij hebt een toffe icon, mag ik je aanraken?
Je weet het niet, er komen steeds meer vrouwen/meisjes in dit topic.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:49 schreef Sh0g het volgende:
[..]
![]()
![]()
Over die spelletjes hč, als de opkomst male / female nu ongeveer 1 op 5 zou zijn, zouden we "draai-de-(breezer)-fles" kunnen spelen.
Eerst drinkt iemand de fles leeg als dit een breezer is, geen nood, ik ken een geschikte kandidaat die ik ga trainen in het leegdrinken van breezersen vervolgens gaan we in een kring zitten en draait een persoon de fles. De persoon naar wie de fles wijst is vervolgens de gelukkige en krijgt een
M.a.w: dit spel zal waarschijnlijk nooit gespeeld gaan worden.![]()
Kantoorspelletjes? Wij doen dat altijd als we ons vervelen op vakantie enzo. Tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ook leuk is ik zie ik zie wat jij niet ziet, en ik ga op vakantie en ik neem mee.
Oooh kantoorspelletjes!
Nope, sinds gister niet meer!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:22 schreef Kroekroek het volgende:
Dan kan ik Intronic weer bang maken met mijn lengte.
wou je er nu al gaan zitten dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:30 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. ik zou wel mee willen gaan, maar ik kan nu even geen 30 euro ophoesten aan reiskosten![]()
![]()
Zo jammerquote:
Je hebt het toch niet over een bepaald iemand die ik ken hč?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:49 schreef Sh0g het volgende:
Eerst drinkt iemand de fles leeg als dit een breezer is, geen nood, ik ken een geschikte kandidaat die ik ga trainen in het leegdrinken van breezers![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:04 schreef Kroekroek het volgende:
Je hebt het toch niet over een bepaald iemand die ik ken hč?.
als je vanaf nu gewoon elke dag 1 euro opzij legt, heb je op de dag zelf ook nog genoeg voor eten/drinken/lasermiepenquote:
elke dag vanaf nu een halve euro sparen. zeur spaart ook een halve euro mee en dan ben je er zo.quote:
Hehe.. ik kijk wel evenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef Sh0g het volgende:
[..]
als je vanaf nu gewoon elke dag 1 euro opzij legt, heb je op de dag zelf ook nog genoeg voor eten/drinken/lasermiepen![]()
Ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:28 schreef zquing het volgende:
komt er nog een abunai meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |