En die link plaats je, want?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:46 schreef blessed19 het volgende:
bob (Orealo) is tof
en de broer van kroekroek ook!!
Liet jij als kind vaak je geslachtsdeel zien?
donequote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Plaats nog even een link in het oude topic.
De wiki was nog niet up-to-date. Moesten nog 2 linkjes in e.d.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Plaats nog even een link in het oude topic.
Tvp enzo.
Outcast waarom open jij hem eigenlijk en Sh0g niet?
Het was een link naar een post van bless die ge-edit was. Wss te beschamend.quote:En die link plaats je, want?
Was dat die offspring van kimi?quote:Vandaag trouwens Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora afgekeken.
Mooie drama serie, weer eens wat anders. Hoewel ik de drama opzich best mee vond vallen. Het verhaal zat goed in elkaar en de personages zijn erg leuk.![]()
Het is een serie van [maar] 6 afleveringen à 20 minuten, dus altijd goed om even tussendoor te kijken.
Wiki bijgewerkt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:09 schreef Sh0g het volgende:
Animecon komt eraan, dus dat kon nog in de op.![]()
Topic report is verstuurd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:09 schreef Sh0g het volgende:
En dat met die titel werkt niet, dus daar had ik "Et tu Bru...Jordy?" van gemaakt.![]()
Dat van archonia was 118 euro inclusief verzendkosten(6 euro)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:13 schreef Sh0g het volgende:
hoeveel is dat bij elkaar arucard? 180 euro ofzo? vraag ik uit nieuwsgierigheid![]()
Manga's voor ¤ 6, waarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:37 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat van archonia was 118 euro inclusief verzendkosten(6 euro)
De 4 andere waren 5,95 per stuk.
uh, ik snap 'em niet helemaal. Wat is een topic reportquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:26 schreef outcast_within het volgende:
Gefeliciteert. Topic is nog geen 20 minuten open en ik heb alweer de 2de topic report verstuurt.
En het mooie is: het blijft maar beter en beter worden. Je hebt ook geen last van fillers.quote:
Ook geniaal.quote:Ik ben ook begonnen met Golden Boy.
Vuile rat... jij begon met dat er bericht voor mij in je fotoboek zou staan...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:26 schreef outcast_within het volgende:
Gefeliciteert. Topic is nog geen 20 minuten open en ik heb alweer de 2de topic report verstuurt.
Laag niveau is niet erg. Maar het moet niet te erg worden he![]()
Vooral niet op de mooie eerste pagina van het topic
--
Topic is opgeschoont en TT is veranderd naar shog's alternatief![]()
Nu kijk ik Miyata vs Mashiba in de semi-finals van de rookiechamp. En Miyata is down en nu bij het aftellen is de ep voorbij en moet ik wachten op de volgendequote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:54 schreef Sh0g het volgende:
En het mooie is: het blijft maar beter en beter worden. Je hebt ook geen last van fillers.![]()
Het wordt wel balen als je na de serie, de movie en de ova in een zwart gat valt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
de afgelopen dagen heb ik ook REC gezien... Geinige serie, maar naarmate de serie vorderde vond ik hem steeds minder leuk... De volgorde is helemaal verkeerd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Jordy-B op 24-06-2006 22:27:52 ]Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Ik heb deel 1, best leukquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:13 schreef SureZal het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Shaman King, moet wel een leuke manga zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |