Klinkt als een jubileum activiteitquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:53 schreef Orealo het volgende:
Oh oh oh !
Is 't niet eens tijd voor -ichigo- om de hall of fame te bereiken ?
-strawberry- dus![]()
Dat is geen 14.00 hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:39 schreef blessed19 het volgende:
...
ik wist dat het gister lomp werd, maar vanmiddag krijg je wel alle details te horen
zometeen de nieuwe ouran kijken
en ik kom rond 14:12 aan op CS
dewd....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:28 schreef Orealo het volgende:
13:45![]()
Overgens denk ik dat we met z'n drieeen zijn![]()
kroekroek moet ook komen! :$quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:28 schreef Orealo het volgende:
Wie gaan er allemaal dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:28 schreef Orealo het volgende:
Snap ik ook niet helemaal, maar daarvoor moet je de serie TOKKO gezien hebben denk ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:27 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En wat de hell zo leuk aan de TT? stelletje Pubers![]()
Weet niet precies hoe het werkt.. maar als je hier vaak genoeg komt voegt vanzelf iemand je toe aan de OP.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:11 schreef Timmah het volgende:
Krijg ik met zo'n 13 Anime-topics in mn History eigenlijk al eens een plaatsje in de OP?Of moet je dat zelf doen?
Ja, dat wachten duurde nu wel erg lang zeg maar.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe het werkt.. maar als je hier vaak genoeg komt voegt vanzelf iemand je toe aan de OP.
In mijn geval deed Orealo het, misschien kun je het hem vragen.Of wacht gewoon af.
Ja jij bent geen vrouw he.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja, dat wachten duurde nu wel erg lang zeg maar.Vooral aangezien mn maatje Suus dr al na 1 topic in stond.
.
In dat geval moet iemand jou eerst maar even in de OP zetten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja, dat wachten duurde nu wel erg lang zeg maar.Vooral aangezien mn maatje Suus dr al na 1 topic in stond.
.
Daar maak je onderscheid tussen zegmaar? Ik voel me gebruikt!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:16 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja jij bent geen vrouw he..
Vanavond na de meet gooi ik je gelijk in de wiki!
sorry!
Als jij me niet meer als een kind behandelt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:20 schreef Zeurberus het volgende:
Begin jij eerst nou maar eens aan Bleach, opstandig stuk tuig
Thanks.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:16 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja jij bent geen vrouw he..
Vanavond na de meet gooi ik je gelijk in de wiki!
sorry!
Zo mag ik het horenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jij me niet meer als een kind behandeld.![]()
Maar ik heb de torrents van Bleach al aan staan hoor.![]()
Je kan nu nog stoppen? Ben na een aflevering of 5 gestopt.. Alleen de OP was al verschrikkelijk. Kijk liever Haruhi Suzumiya, Ouran Host Club en XXXholic.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jij me niet meer als een kind behandeld.![]()
Maar ik heb de torrents van Bleach al aan staan hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |