abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38718364
Het grote Anime/Manga topic deel 21! Over de tieten in Tokko!
Met onder andere:
  • Abunai pre-sale starts!
  • Uitleg TT Die qunix toch
  • Uitbreiding Anime topic familie met: [Anime] [centraal] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is

Wat is anime?
    Anime is kortweg een verzamelwoord voor Japanse animatie. Het gaat hier dus om geanimeerde (over het algemeen getekende) films en series, in het Japans gesproken. Anime komt dus in ieder geval uit Japan, alle tekenfilms die daar niet vandaan komen worden over het algemeen geen anime genoemd (uitzonderingen daargelaten).

Wat is manga?
    Manga is de verzamelnaam voor Japanse strips. Manga is vergelijkbaar met onze eigen westerse strips, alleen zijn ze dan in het Japans en is de tekenstijl net zo als bij anime. Ook zijn de boekjes doorgaans in zwart-wit getekend. In Japan is manga veel populairder dan anime, terwijl dit in westerse landen juist omgekeerd is.

Veel anime is afgeleid van manga. Veel series en films zijn eerst bekend geworden door manga, en daarna geanimeerd. Zo is er ook een groep anime die afgeleid is van videogames. Dit is echter lang niet bij alle anime het geval, een groot deel is niet van manga of videogames afgeleid. Het is dus niet terecht anime als 'manga-films' te bestempelen.

]

Ik kan geen Japans. Wat nu?
    Als je geen Japans kunt, is dat zeker geen reden om geen anime te kijken. Om anime toegankelijk te maken voor het westerse publiek, zijn zogenaamde fansub-groups actief. Deze groepen nemen zogenaamde raw-versies, opgenomen van de Japanse televisie, en voorzien deze van ondertitels en het nodige commentaar, alvorens ze te distribueren via internet en p2p-programma's. Deze ondertitelde films en series worden fansubs of gewoon subs genoemd.
    Omdat anime ook in westerse landen op televisie verschijnt, en dan vooral gericht op het jongere publiek
    (denk in Nederland aan Dragonball Z en Pokémon), worden er ook dubbed versies of dubs gemaakt. Dit zijn ingesproken versies, zodat ook kleine kijkertjes die nog niet zo snel de ondertitels kunnen lezen, het fatsoenlijk kunnen volgen. Veel anime fans hebben hier echter problemen mee, omdat het het authentieke van anime wegneemt, namelijk de Japanse taal. Ook gaan er door deze vertalingen bijvoorbeeld veel woordspelingen en grapjes uit het Japanse origineel verloren.

Wat is 'gelicenceerde animé'?
    Als je op zoek gaat naar fansubs van series, gebeurt het nog wel eens dat een fansubgroep ergens in het midden van de serie ineens stopt met fansubben. Dit heeft ermee te maken dat de serie 'gelicenceerd' (licenced) is. Met deze term wordt bedoeld dat de serie is aangekocht door een Amerikaanse uitgever.
    Fansubs zijn in principe illegaal, omdat de copyrights van de Japanse eigenaar geschonden worden. Het schaadt de Japanse eigenaar echter niet als zo'n serie door fansubbers toegankelijk wordt gemaakt voor het westen (er is immers geen westerling die het in zijn hoofd haalt om een serie zonder Engelse ondertiteling uit Japan te importeren). Het idee achter fansubs is om de serie onder de aandacht te krijgen van Amerikaanse uitgevers, zodat je zo'n serie gewoon in Amerika kan gaan kopen. Het is dus zelfs reclame voor de Japanse copyright-houder! Er zijn dan ook zelden problemen tussen fansubgroepen en de Japanse uitgevers.
    Op het moment dat een serie gelicenceerd is (en dus binnenkort in Amerika te zien of te verkrijgen zal zijn), heeft de fansub zijn werk gedaan en houden de fansubbers op met fansubben. Het is dan de bedoeling dat je de serie die je tof vond gaat aanschaffen... Je ziet bij fansubs dan ook vaak de zin "please buy the DVD when it becomes available in your area" of "please buy the DVD to support the series" staan.
    Sites die helpen bij het zoeken naar fansubs hebben vaak als ijzeren regel dat series die in Amerika (verreweg de grootste markt voor animé met Engelstalige ondertiteling) gelicenceerd zijn, van de site worden verwijderd. Hierdoor vallen fansubs duidelijk aan de juiste kant van het grijze gebied tussen legaal en illegaal. Daarom worden fansubs toegestaan, hoewel ze strikt gesproken illegaal zijn.

Wat voor genres zijn er in anime? Wat moet ik kijken?
    Je hebt in anime allerlei soorten en maten. Alle genres die je tegenkomt bij Hollywood-films, heb je ook in anime. Je hebt humorseries (zoals bijv. Chobits) en films, maar ook andere genres zoals actie (bijv. Cowboy Bebop, Bleach), drama (bijv. Grave of the Fireflies), zoetsappige (bijv Kimi Ga Nozomu Eien) , noem maar op. Naast deze gangbare genres zijn er ook nog soorten anime die we niet terugzien in Hollywood-films. Een voorbeeld hiervan is mecha. Mecha-anime gaat ruwweg over grote futuristische robots die met elkaar battlen (bijv. Evangelion en Gundam Wing).
    Kortom, voor elk wat wils. Het hangt helemaal van jouw smaak af wat je wilt gaan kijken.
    Een populair anime op dit moment is, en deze werd in vorige topics ook veelvuldig besproken is Naruto, deze is nog steeds bezig er wordt dus elke week een ep uitgegeven.
    Een andere populaire is Bleach deze word ook veelvuldig besproken door Fok!ers (zie links verder in dit topic). Deze anime loopt nog steeds en is zeer populair.

Enkele anime series die in vorige topic werd besproken zijn: Hellsing, Chobits, 2x2 = Shinobuden, Ah My Goddess, Beck, Mai HiME, Getbackers Mai Otome, Midori no Hibi, grave of fireflies, Ergo Proxy , en Gundam Seed.

Ik vond iets leuk wat zou ik nog meer leuk vinden tip > http://anime-planet.com/animerec/
    Ook kun je kijken wat je medefokkers de leukste anime vonden in:
    Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing!

Het grote Anime/manga Offspring gedeelte (Allemaal anime familie op fok):
    De populariteit van dit topic heeft voor vele kindjes gezorgt. De verkiezings topic hierboven is daar een mooi voorbeeld van. Maar er is meer:
    [Anime] Naruto deeltje 3 (Film 2!) (klaag hier over fillers of meld dat er een nieuwe ep is)
    [ANIME] Bleach 2 : Fillers ahoy! (klaag hier over fillers of meld dat er een nieuwe ep is)
    Densha Otoko (Train man) Kitaaa! Een erg leuke tip van Hopey
    Het grote animé/manga meeting topic - Amsterdam De 1ste meet is al geweest (inc loot)
    Japanse cultuur enzo Topic Toon hier je bewondering voor dit vreemde land
    Onigiri's uit Japan Want zeg nou zelf, wie droomt er nou niet van een home-made lunchbox ^_^

Densha Otoko is trouwens live-action (met acteurs. Voor meer info Click

Fanstuff
    Cosplay is jezelf verkleden in een character uit een anime serie. Hieronder zie je een persoon verkleed als een personage uit naruto.

Deze mensen kun je vaak vinden op een soort van Anime beurzen. In nederland vinden deze ook plaats Zie:
    Animecon 2006 : 30th, 1st and 2nd of July
    Abunai 2006 : 27th, 28th and 29th of October (goedkoper )

Leuke intros
    Bleach

Japanse taal
    Als je teveel anime kijkt vallen sommige woorden op.
    Hier een topic waar je je woordjes die je uit anime leert kwijt kunt
    Leuke Japanse woorden. Leer hier gebrekkig Japans Topic

Gevleugelde uitspraken.
    Anime zit er vol mee. Een gevonden? Deelze! .

• Springtime of youth (Lee uit naruto als ie weer eens enthousiast is)
  • Your still xxx years too early to oppose me (Standaard reactie als iemand het tegen je opneemt die er niet klaar voor is. Bijv in: Naruto: Sasuke en Itachi, Midori: seiji en zus)
  • A cowardly love is all about looking for mistakes (Intro Midori No Hibi)

Nog meer bijzaken
    Tof japans muziek programma: hey hey hey
    Qunix dacht er ooit over om met zen allen een anime/manga te maken. Dus als je iets kan meld het (maar verwacht er niet te veel van)

Enkele site's over anime; hier vind je veel info over diverse anime.
    http://www.animenewsnetwork.com/
    http://www.animenfo.com/
    http://www.anipike.com/
    http://www.animenia.be/ (Qunix)

Hall of Fame

Almost Otaku/Otome!

Notice van Moderator : Geen links naar download sites!
    Maar PM'en kan altijd ^-^

Over dat download gebeuren.
    Gewoon downloaden die hap, tenzij je portomonee het aankan, of je moet em perse in dolby sexuele 3.92 om je heen geil 3/10 beeld formaat wil hebben met cardboard limited edition box eromheen.
    De feiten over wanneer het welof niet mag vind je hier en wat het betekent wanneer iets gelicenced is hier

Vorige delen
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15|16 |17|18 | 19 | 20 |

Deze OP staat altijd open voor veranderingen/verbeteringen.
    OP Opa Oma: Hopey >>> OP Papa Outcast_Within >> OP wikki chaos Mschol>> topic start hoer orealo
    >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
  • pi_38718376
    tieten...

TOKKO!

whoei! eindelijk eens een FP!
      zaterdag 10 juni 2006 @ 11:34:19 #3
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38718416
    Mogguh.

Tvp.

Gaat het alweer een beetje, meneer Dröge?
    pi_38718549
    ...

ik wist dat het gister lomp werd, maar vanmiddag krijg je wel alle details te horen

zometeen de nieuwe ouran kijken

en ik kom rond 14:12 aan op CS
    pi_38718685
    tokko
      zaterdag 10 juni 2006 @ 11:53:04 #6
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38718854
    Oh oh oh !
    Is 't niet eens tijd voor -ichigo- om de hall of fame te bereiken ?

-strawberry- dus
    pi_38719084
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 11:53 schreef Orealo het volgende:
    Oh oh oh !
    Is 't niet eens tijd voor -ichigo- om de hall of fame te bereiken ?

-strawberry- dus
    Klinkt als een jubileum activiteit

En @ schol: tokko ja geen idee, maar zowieso een leuke quote. ik gok dat het een serie is over tieten. meer hoef ik er ook eigenlijk niet over te weten
    pi_38719785
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 11:39 schreef blessed19 het volgende:
    ...

ik wist dat het gister lomp werd, maar vanmiddag krijg je wel alle details te horen

zometeen de nieuwe ouran kijken

en ik kom rond 14:12 aan op CS
    Dat is geen 14.00 he

Als alles op tijd rijd ben ik er rond 13.55 (lekker 7 min met de trein )

En wat de hell zo leuk aan de TT? stelletje Pubers
    Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
    Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
      zaterdag 10 juni 2006 @ 12:28:10 #9
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38719813
    13:45

Overgens denk ik dat we met z'n drieeen zijn
    pi_38719981
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 12:28 schreef Orealo het volgende:

dewd.... DAT GA IK NIET REDDEN!

verrotte tiscalli
    pi_38719988
    quote:

kroekroek moet ook komen! :$
      zaterdag 10 juni 2006 @ 12:35:00 #12
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38720002
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 12:34 schreef blessed19 het volgende:

[..]

kroekroek moet ook komen! :$
    Kom naar abunai. .
    pi_38720053
    waar is deze anime van?
    pi_38720710
    quote:

Wie gaan er allemaal dan? Veel plezier!
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 12:27 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

En wat de hell zo leuk aan de TT? stelletje Pubers
    Snap ik ook niet helemaal, maar daarvoor moet je de serie TOKKO gezien hebben denk ik.

[ Bericht 7% gewijzigd door -Strawberry- op 10-06-2006 13:13:54 ]
    pi_38720734
    Fuck dubbel.
    pi_38720763
    Krijg ik met zo'n 13 Anime-topics in mn History eigenlijk al eens een plaatsje in de OP? Of moet je dat zelf doen?
    Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
    pi_38720781
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 13:11 schreef Timmah het volgende:
    Krijg ik met zo'n 13 Anime-topics in mn History eigenlijk al eens een plaatsje in de OP? Of moet je dat zelf doen?
    Weet niet precies hoe het werkt.. maar als je hier vaak genoeg komt voegt vanzelf iemand je toe aan de OP.
    In mijn geval deed Orealo het, misschien kun je het hem vragen. Of wacht gewoon af.
    pi_38720805
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet niet precies hoe het werkt.. maar als je hier vaak genoeg komt voegt vanzelf iemand je toe aan de OP.
    In mijn geval deed Orealo het, misschien kun je het hem vragen. Of wacht gewoon af.
    Ja, dat wachten duurde nu wel erg lang zeg maar. Vooral aangezien mn maatje Suus dr al na 1 topic in stond. .
      zaterdag 10 juni 2006 @ 13:16:24 #19
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38720861
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 13:14 schreef Timmah het volgende:

[..]

Ja, dat wachten duurde nu wel erg lang zeg maar. Vooral aangezien mn maatje Suus dr al na 1 topic in stond. .
    Ja jij bent geen vrouw he. .
    Vanavond na de meet gooi ik je gelijk in de wiki!

sorry!
    pi_38720888
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 13:14 schreef Timmah het volgende:

[..]

In dat geval moet iemand jou eerst maar even in de OP zetten.
    Maar als ik heel eerlijk ben, zie ik jou hier helemaal niet zovaak.. dat kan ook aan mij liggen.
    Om even OT te blijven, zit nu de eerste aflevering van Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora te kijken.
    Had hem al veel eerder binnen kunnen hebben.. maar vergat telkens de downloads aan te zetten.
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 13:16 schreef Orealo het volgende:

[..]

sorry!
    Daar maak je onderscheid tussen zegmaar? Ik voel me gebruikt!

Muahaha je signature loopt alweer achter Orealo.
    pi_38720963
    Begin jij eerst nou maar eens aan Bleach, opstandig stuk tuig
    pi_38721010
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 13:20 schreef Zeurberus het volgende:
    Begin jij eerst nou maar eens aan Bleach, opstandig stuk tuig
    Als jij me niet meer als een kind behandelt.
    Maar ik heb de torrents van Bleach al aan staan hoor.
    pi_38721030
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 13:16 schreef Orealo het volgende:

[..]

sorry!
    Thanks.
    pi_38721045
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als jij me niet meer als een kind behandeld.
    Zo mag ik het horen
    pi_38721062
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als jij me niet meer als een kind behandeld.
    Je kan nu nog stoppen? Ben na een aflevering of 5 gestopt.. Alleen de OP was al verschrikkelijk. Kijk liever Haruhi Suzumiya, Ouran Host Club en XXXholic. .
    pi_38721084
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 13:24 schreef Timmah het volgende:

[..]

Je kan nu nog stoppen? Ben na een aflevering of 5 gestopt.. Alleen de OP was al verschrikkelijk. Kijk liever Haruhi Suzumiya, Ouran Host Club en XXXholic. .
    Ik oordeel liever zelf. Smaken verschillen. Zijn veel mensen die het wel
    een toffe serie vinden dus ik geef 'm een kans.
      zaterdag 10 juni 2006 @ 13:48:17 #27
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_38721569
    hmm... alweer een topic verder...
    Nah, nog even doorzetten en de werkdruk zakt weer bij mij. Zo kan ik weer wat meer hier rondhangen en wat nieuwe series kijken... Mijn anime-kijk-tempo ligt nu wel erg laag...
    Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
    MaxiTitan City
    pi_38722293
    Uit het vorige topic..
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 11:29 schreef blessed19 het volgende:
    ...

wij haten voetbal!
    Ik niet
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_38722304
    OMG de TT
    TVP enzo
    pi_38722451
    net Ouran Host Club 10 gezien :
    dat begin stukje _o-

en die pa
    pi_38723125
    TVP

*Kijkt Hunter x Hunter!
    ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
    pi_38729977
    Ben nog steeds Pita Ten aan het kijken.
    Best een aardige serie al moet ik zeggen dat ik nu (na 10 afleveringen) wel zoiets heb van, .....goh wanneer gebeurd er is wat. Desondanks kijk ik hem zeker nog af.
      zaterdag 10 juni 2006 @ 19:34:51 #33
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_38730050
    tvp
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 12:37 schreef TonyMalony het volgende:
    [afbeelding] waar is deze anime van?
    Het is Hajime no Ippo ook wel Fighting Spirit genoemd staat op 13e plaats op Animenfo ik heb zelf niet gezien
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 14:20 schreef SureZal het volgende:
    Uit het vorige topic..
    [..]

Ik niet
    Ik ook niet ik heb vroeger nog Captain Tsubasa en Ganbare! Kickers gezien en onlangs ook Hungry Heart - Wild Striker alleen zoek ik nog een serie over voetbal die ik vroeger gezien had maar ik kan het niet vinden ik weet de naam niet
      zaterdag 10 juni 2006 @ 19:41:59 #34
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_38730360
    weer een nieuw topic.....

tvp
      zaterdag 10 juni 2006 @ 19:45:06 #35
    147493 Diramor
    Wat nou nee
    pi_38730488
    Nog maar 4 daagjes, en dan bleach
    pi_38730635
    'k ben nou wat verder in de manga's van xxxHolic. Het is wel geinig hoe de link met Tsubasa duidelijker aanwezig is in de manga, dan in de xxxHolic animé...

Ik denk dan ook niet dat de animé echt gelinkt zal gaan worden aan Tsubasa, zoals de manga dat doet... Daarvoor heeft de animé een te vreemde volgorde, vergeleken met de manga. Mokona (dat zwarte, eenogige beestje) bijvoorbeeld, wordt in de manga veel later geďntroduceerd dan in de animé, en zijn doel wordt ook meteen duidelijk gemaakt...
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_38731864
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 19:48 schreef Jordy-B het volgende:
    'k ben nou wat verder in de manga's van xxxHolic. Het is wel geinig hoe de link met Tsubasa duidelijker aanwezig is in de manga, dan in de xxxHolic animé...

Ik denk dan ook niet dat de animé echt gelinkt zal gaan worden aan Tsubasa, zoals de manga dat doet... Daarvoor heeft de animé een te vreemde volgorde, vergeleken met de manga. Mokona (dat zwarte, eenogige beestje) bijvoorbeeld, wordt in de manga veel later geďntroduceerd dan in de animé, en zijn doel wordt ook meteen duidelijk gemaakt...
    Van wat ik mij van Tsubasa Chronicle kan herinneren had Mokona altijd gewoon 2 ogen hoor, als deze ze tenminste een keer opendeed.
    pi_38732392
    ah ja, sorrie... Bij de zwarte mokona zie je die ogen nooit (zwart op zwart, zeg maar)...

Maar dus dat ding met dat geval op z'n voorhoofd...

[ Bericht 4% gewijzigd door Jordy-B op 10-06-2006 21:03:17 ]
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_38732916
    Voor de mensen die Japans willen leren, hier een video tutorial dat in Japan wordt uitgezonden om Engels te leren:
    http://www.flabber.nl/archief/016579.php
    pi_38734319
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 19:48 schreef Jordy-B het volgende:

De mangas zijn echt helemaal geweldig. Bizarre verhalen, met een tekenstijl die in de manga veel beter uit de verf komt dan in de anime.... Vooral het stuk met de oortjes uit Chobits en andere links naar CLAMP-series vind ik geweldig.
      zaterdag 10 juni 2006 @ 23:55:51 #41
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38738144
    En weer thuis.
    En geslaagd.
    En straks meer.
    pi_38738208
    Wat is een waardige serie om na FMA te kijken/?
    pi_38738250
    WTF!

Je bent eerder thuis dan ik ben, ging de bus wat harder dan normaal ofzo

Inderdaad later meer, eerst even de gereserveerde kip verorberen en nog meer bier
      zondag 11 juni 2006 @ 00:05:37 #44
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_38738358
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 19:34 schreef stroopje het volgende:
    Het is Hajime no Ippo ook wel Fighting Spirit genoemd staat op 13e plaats op Animenfo ik heb zelf niet gezien
    De serie is geniaal.

Humor, drama, actie, nog meer humor, wat high school achtige romance, meer geweldige actie en nog meer humor.
    Laat je niet afschrikken van het feit dat het min of meer een boks-anime is. Ik zelf had (en heb nog steeds eigenlijk) niets met boksen, maar was toch enorm gefascineerd door het verhaal.
    Die 76 episodes gaan geen moment vervelen.
    pi_38739198
    Hier volgt een korte samenvatting van de middag/avond

- Het trefpunt is volgens de overige aanwezigen verplaatst, ik zat netjes op een bankje te wachten bij het trefpunt en ze stonden ergens in de buurt

- De mediamarkt heeft geen accu's waar Orealo wat aan heeft, wel hebben ze toffe dvd's zoals The Blob

- De Boudisque heeft leuke aanbiedingen, toch blijkt het moeilijk te zijn om 3 films te vinden die aan de actie ' 3 voor 25' mee doen. De gelukkige winnaars zijn: Ghost In The Shell , The Brother en een dia-dvd met digitaal bewerkte foto's (serieus Orealo, ik wil dat gedrocht een keer zien)

- Tevens heeft de Boudisque veel sympho cd's, maar helaas waren ze daar niet bekend met Roboc(k)op (c)Kraus(s)

- De rabobank heeft te weinig banken om te pinnen voor Blessed, doch zijn wij er welgeteld 6 tegen gekomen tijdens diverse routes door utreg.

- De Kebab had volgens Kroekoek teweinig knoflook

- Mensen pleuren alles in ijsjes, waaronder fruit en nootjes

- Men heeft weinig vertrouwen in ondergetekende als het gaat om het Ledig Erf (kroeg) vinden

- Ondergetekende nam idd een (niet gemeende) de-tour

- Ledig Erf zat helemaal vol, en de helft van het terras bestond uit een podium voor een band

- In de buurt zat een Japans terras/restaurant

- Die eervol vermeld dient te worden: http://www.leen-restaurant.nl/leen_content.html

- Hier gaat de volgende meet plaatsvinden

- De foto's wijzen uit waarom

- Japans bier genaamd Chang is lekker

- Een schommel stoel ook

- De terugreis naar de binnenstad was sneller dan de heenreis

- Het was gezellig

- De deuren van mijn trein sloten zich direct achter mij

-Volgende keer meer mensen en minder lopen
    pi_38739306
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 00:05 schreef Sh0g het volgende:

[..]

De serie is geniaal.

Humor, drama, actie, nog meer humor, wat high school achtige romance, meer geweldige actie en nog meer humor.
    Laat je niet afschrikken van het feit dat het min of meer een boks-anime is. Ik zelf had (en heb nog steeds eigenlijk) niets met boksen, maar was toch enorm gefascineerd door het verhaal.
    Die 76 episodes gaan geen moment vervelen.
    Die ga ik dus volgen! Ff zoeken nu
    pi_38739451
    minder lopen, inderdaad!

mijn loot is 13 ghosts, brother, van god los. een cd van marcus miller en de nieuwe cd van luca turilli!

tsja, ik heb gezondigd... geen anime/manga... maar het is toch echt van de domme dat je nooit een rabo tegen komt, als je er eentje nodig hebt

maar dat le:en restaurant was inderdaad te gaaf voor woorden! zeker dat ''terras'' aan het water! die lui zijn best creabea geweest.

maar al met al een toffe dag. volgende keer houden we een meet om bij le:en te gaan eten. ik neem aan dat mensen als uppie, jordy, outcast en sinaasappeltje ook meekomen
    pi_38739539
    Japans eten is toch eigelijk wel een must bij een anime meeting

Het is ff klooien met die stokjes maar daarna verdomd leuk

Oh jah, nog even iets, ik ga mij verdiepen in manga's.....al heb ik gezegd dat nooit te doen

Peer-pressure is a bitch
    pi_38739560
    zeg het er gewoon even bij als je de meet ook 's avonds plaatsvindt...

De enige reden dat ik er niet ben, was gewoon omdat er 's avonds niets zou gebeuren en ik 's middags niet kan vanwege werk (en ik kan niet zomaar twee weken vantevoren pas vrij vragen, want we zitten wat krap met personeel... nou ja, ik kan het wel vragen, maar ik krijg het niet).
    pi_38739666
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 00:56 schreef Jordy-B het volgende:

De enige reden dat ik er niet ben, was gewoon omdat er 's avonds niets zou gebeuren en ik 's middags niet kan vanwege werk (en ik kan niet zomaar twee weken vantevoren pas vrij vragen, want we zitten wat krap met personeel... nou ja, ik kan het wel vragen, maar ik krijg het niet).
    Geloof mij, het was van mijn kant absoluut niet de bedoeling om het door te trekken, ik heb 2x naar huis gebeld om te vermelden dat ik eerst later kwam eten en vervolgens niet kwam eten.

Het liep allemaal een beetje uit de hand

(wat wil je als je in een hangstoel/mat zit met een japans biertje palm in je klauwen na een half uur lopen, dan sta je echt voorlopig niet meer op)

Zover ik weet gaan we over +/- 1 maand weer , wat dus 8 juli zou betekenen. Dan is de planning om niet eerst de hele binnenstad te plunderen maar gelijk naar Le:en te gaan en daar het terras onveilig maken, mits het mooi weer is.

Even kijken wat de rest er van zegt maar je kan denk ik deze datum in je agenda gooien, en de rest natuurlijk ook

[ Bericht 9% gewijzigd door Zeurberus op 11-06-2006 01:10:37 ]
    pi_38739897
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 00:56 schreef Jordy-B het volgende:

ey! onze meets zijn schijnbaar niet echt structueel en voorspelbaar. ik had zelf in gedachten om rond 19:00 weer thuis te zijn, maar het liep anders dan verwacht.

de volgende meet zal ''gewoon'' een diner worden bij le:en. denk dat we om 18:00 daar dan zullen afspreken, en de mensen met de trein zullen dan om 17:00 afspreken op station.

de desbetreffende datum zal over een maand a anderhalve maand zijn. we zullen rekening houden met dat werkende mensen vrij moeten vragen, dus je krijgt het zo vroeg mogelijk te horen.

het is overigens niet duur bij le:en. een gerecht kost gemiddeld 5,50 euro. neem je er 2, dan heb je echt zat! alleen dat bier was wel 3,50 maar ach... dat mag ook wel vind ik.
    pi_38739995
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 01:14 schreef blessed19 het volgende:

[..]

ey! meets zijn nooit structueel en voorspelbaar. ik had zelf in gedachten om rond 19:00 weer thuis te zijn, maar het liep anders dan verwacht.

de volgende meet zal ''gewoon'' een diner worden bij le:en. denk dat we om 18:00 daar dan zullen afspreken, en de mensen met de trein zullen dan om 17:00 afspreken op station.

de desbetreffende datum zal over een maand a anderhalve maand zijn. we zullen rekening houden met dat werkende mensen vrij moeten vragen, dus je krijgt het zo vroeg mogelijk te horen.

het is overigens niet duur bij le:en. een gerecht kost gemiddeld 5,50 euro. neem je er 2, dan heb je echt zat! alleen dat bier was wel 3,50 maar ach... dat mag ook wel vind ik.
    Even voor de duidelijkheid: Het speciale bier was 3,50 (dus Chang en Iki en....nog een ) je kan ook gewoon om heineken vragen, wat altijd beter is dan grolsch

Het eten zelf was idd goedkoop en leuk

Even ivm stufi en dergelijke , hoe zit iedereen met de vrijdagavond of zaterdag van 28 juli of 29 juli? Dan is stufi net gestort namelijk en zou iedereen geld moeten hebben?

Ik weet dat het midden in de vakantie is en dit is alleen een peiling om te kijken of het wat is qua financieen, maar wie is dan weg en wie is dan aanwezig?
    pi_38740056
    kan dit in het speciale animé-meetingtopic worden voortgezet?
    Het grote animé/manga meeting topic - Amsterdam
      Moderator zondag 11 juni 2006 @ 01:24:37 #54
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_38740118
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 01:21 schreef Jordy-B het volgende:
    Het grote animé/manga meeting topic - Amsterdam
    Deze oproep kan ik van harte ondersteunen.
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
    pi_38740130
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 01:24 schreef Mike het volgende:

[..]

Deze oproep kan ik van harte ondersteunen.
    kan je van dat topic dan even - amsterdam uit de titel slopen?
      Moderator zondag 11 juni 2006 @ 01:27:20 #56
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_38740166
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 01:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

kan je van dat topic dan even - amsterdam uit de titel slopen?
    Jazeker.
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
    pi_38740285
    quote:
    Het grote animé/manga meeting topic
    Wil ik best doen, maar wil je in het gevolg dan niet meer 'zeuren' dat je iets mist van de meeting? (ook al is dat onze schuld)

Nagenoeg alleen de users die geweest zijn kijken in dat topic en dus niet nieuwe mensen.

Ik geef eerlijk toe dat we nu hier iets tever doordraven maar dat is meer omdat we de volgende keer zoveel mogelijk mensen erbij willen hebben.

Kortom, laat ons ff een paar post fun hebben met hoe het was (evt met foto's) zodat iedereen hier weet hoe het was. En dan gaan we wel weer verder op msn of dat topic
    pi_38740289
    quote:
    Het grote animé/manga meeting topic
    goed punt! anders wordt het een rommeltje
    pi_38740583
    trouwens, de nieuwe Higurashi_no_Naku_Koro_ni is uitgekomen

ik ga maar eens wat anime kijken en heerlijk slapen! morgen een gigantische drukke dag!
      zondag 11 juni 2006 @ 09:43:25 #60
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_38742696
    hehe over iets minder dan 3 weken eindelijk weer een animecon
    any of you going ???
    pi_38744721
    ik niet. abunai wel hoogstwaarschijnlijk!
    pi_38746326
    volgende keer probeer ik ook bij de meeting te zijn

* Gaat hoogstwaarschijnlijk naar Abunai
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_38746338
    Laatste van Noein is uitgekomen... Tot nu toe zag ik geen einde aan het verhaal. Ben benieuwd. Ik download het nu.
    pi_38746695
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 19:33 schreef Koranaga het volgende:
    Ben nog steeds Pita Ten aan het kijken.
    Best een aardige serie al moet ik zeggen dat ik nu (na 10 afleveringen) wel zoiets heb van, .....goh wanneer gebeurd er is wat. Desondanks kijk ik hem zeker nog af.
    het is wat langzaam af en toe ja, zeker met die irritante bloempot kapsel. maar er zat voor mij iig op een gegeven moment genoeg rode draad in om em strak af te kijken
    pi_38746827
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 13:11 schreef Timmah het volgende:
    Ik ken herken je avatar waarom je er niet in zit?
    Tjah je valt niet zo op denk. Maar wees welkom in de OP
    trouwens met het jubileum deel mogen wel een paar almost otaku's uit de lijst ^_^ (van de helft heb ik geen idee meer wie ze zijn )

@zeurberus: Het is een geweldige TT. In het vorige deel begon iemand met de intentie een inhoudsvolle anime gerelateerde post te maken met: "over de tieten in tokko"
    c'est encroyable, n'est pas?
    pi_38746891
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 13:38 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ik ken herken je avatar waarom je er niet in zit?
    Tjah je valt niet zo op denk. Maar wees welkom in de OP
    trouwens met het jubileum deel mogen wel een paar almost otaku's uit de lijst ^_^ (van de helft heb ik geen idee meer wie ze zijn )
    zt er dan ook namen in, plaatjes maakt het zo onoverzichtelijk
      zondag 11 juni 2006 @ 13:45:12 #67
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_38747010
    TVP: Ben weer op zoek naar anime, na even naar gewone series te hebben gekeken en films. Iemand nog een aanrader.? Ben weer eens inspiratieloos. Liever een serie die al afgelopen is.
    Seen it all done it all, can't remember most of it
    pi_38747036
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef Hopey het volgende:
    TVP: Ben weer op zoek naar anime, na even naar gewone series te hebben gekeken en films. Iemand nog een aanrader.? Ben weer eens inspiratieloos. Liever een serie die al afgelopen is.
    je leeft nog!
    pi_38747157
    quote:
    ouran high host club. (nuchter meisje middenklasse, komt terrecht op een "rijke" school) leuke serie, en ik wil weten of het meisje en jongen nu wat gaan krijgen )

the melancholy of pomtiedom taziki. (chronologisch helemaal doorelkaar gehusselt, high-school, apart verhaal)

Allebei iets van 10 eps al uit. dus als je daar mee klaar bent is de volgende alweer bijna uit!
    ----
    Hoi oma
      zondag 11 juni 2006 @ 13:52:20 #70
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_38747176
    quote:
    Yakitate Japan is leuk en is net afgelopen
    (verschillende sooorten brood bakkken voor de win P: )
    en anders Good old Shakugan no Shana )verhaal over een jongen en een meisje waarvan het meisje een soort van slayer is : ) )???
      zondag 11 juni 2006 @ 14:47:35 #71
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_38748762
    Hooi jah ben er weer. Maar ik zoek alleen anime die afgelopen zijn. Omdat ik binnenkort naar buitenland vertrekt, wil ik even mijn hd een beetje vullen met anime. Yakitate lijkt me leuk, alleen kan niet vanaf ep 1 vinden. Tenminste geen bot. Iemand deze gezien: Mahou Shoujotai?
    Seen it all done it all, can't remember most of it
    pi_38748907
    Noein gaat nog door
    pi_38750021
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 13:24 schreef Timmah het volgende:

[..]

Na aflevering 5 al gestopt? Ik ben pas bij aflevering 26 begonnen! Bleach
    pi_38750996
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 14:53 schreef Qunix het volgende:
    Noein gaat nog door
    24 eps? Snel zo even 23 kijken.
    pi_38754470
    tvp, damn 3 dagen weggeweest en al nieuwe topic etc, ff doorlezen
    pi_38755444
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 17:51 schreef koffiegast het volgende:
    tvp, damn 3 dagen weggeweest en al nieuwe topic etc, ff doorlezen
    Het gaat razend snel tegenwoordig.
    pi_38755948
    Net Chobits afgekeken...

Dag Chii...
    Hallo zwart gat...
    pi_38755981
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 18:43 schreef Jordy-B het volgende:
    Net Chobits afgekeken...

Dag Chi...
    Hallo zwart gat...
    Chi was tog niet geheel verdwenen, bedoel op het eind na de 'verlating' kwamen nog wat emoties ten bove of?
      zondag 11 juni 2006 @ 18:47:20 #79
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38756073
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 18:44 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Chi was tog niet geheel verdwenen, bedoel op het eind na de 'verlating' kwamen nog wat emoties ten bove of?
    Hij bedoeld denk ik dat de serie afgelopen is en hij nu een zwart gat qua tijd heeft.
    pi_38756167
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 18:47 schreef Orealo het volgende:

[..]

Hij bedoeld denk ik dat de serie afgelopen is en hij nu een zwart gat qua tijd heeft.
    ja... duh!

Maar niet te lang, want als je m'n lijstje met nog af te kijken animé hebt gezien, weet je dat er nog wel wat werk aan de winkel is... 'k ga nu kiezen welke serie ik wil zien (Tsubasa, denk ik)...
    pi_38756571
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 18:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

ja... duh!

Maar niet te lang, want als je m'n lijstje met nog af te kijken animé hebt gezien, weet je dat er nog wel wat werk aan de winkel is... 'k ga nu kiezen welke serie ik wil zien (Tsubasa, denk ik)...
    Ik ga binnenkort ook aan Tsubasa beginnen.
    pi_38757108
    Ik ga eens kijken wat ik van Beck kan vinden, heb daar gister ook toffe verhalen over gehoord

Ennuh Kroekroek, onthou jij wel ff dat jij alleen high-school drama's mag kijken als meisje zijnde
    pi_38757705
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 19:23 schreef Zeurberus het volgende:
    Ik ga eens kijken wat ik van Beck kan vinden, heb daar gister ook toffe verhalen over gehoord

Ennuh Kroekroek, onthou jij wel ff dat jij alleen high-school drama's mag kijken als meisje zijnde
    Ja nee! Dat is dus echt ZO niet waar. Je weet het hč? Die discussie van gister over de mannelijkheid van bepaalde individuen. Ik noem geen namen.

\Orealo kijkt de slappe drama's voor mij. Zo kan ik de geweldadige en andere leuke anime kijken.

Het eerste en tweede deel van mijn post zijn totaal onafhankelijk van elkaar. En hebben dan ook geen connecties.
    pi_38758105
    70 % was het he?

Hmmz, kan Beck nergens vinden, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mijn inbox vol te gooien met eventeuele links
    pi_38758212
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 19:56 schreef Zeurberus het volgende:
    70 % was het he?

Hmmz, kan Beck nergens vinden, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mijn inbox vol te gooien met eventeuele links
    Vraag maar aan Orealo. Hij is er zo fan van.
      zondag 11 juni 2006 @ 20:11:35 #86
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38758518
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 19:56 schreef Zeurberus het volgende:
    70 % was het he?

Done
      zondag 11 juni 2006 @ 20:17:51 #87
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38758698
    Ik hoor hier eigenlijk verdacht weinig over inuyasha!
    Terwijl dit toch wel een 'grote' serie is.

En sinds ik nu 2 action figures heb..

Wie heeft 'm gezien en kan hem mij aan/afraden?
    pi_38758911
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 20:11 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Done
    Senk joe!

Orealo, een maat van me die volgt het en raad het mij ook continu aan, dus het zou een toffe serie moeten zijn.

Veel demoontjes enzo
      zondag 11 juni 2006 @ 20:31:33 #89
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38759081
    Bij deel 25 eens kijken of we een betere Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing! maken??? Kijken of er inmiddels veranderingen zijn (iedereen ziet elke keer weer nieuwe series). En er zijn nu ook meer mensen die mee kunnen voten!

Maar misschien nu iets anders opzetten... zo houden we Jordy ook tevreden
    pi_38759222
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 20:17 schreef Orealo het volgende:

Ik moet er nog aan beginnen....
    pi_38760239
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 20:17 schreef Orealo het volgende:

Zijn ze nog heel? Ik was al bang dat ik Inuyasha's zwaardje/hand zou breken.
      zondag 11 juni 2006 @ 21:04:48 #92
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_38760241
    Mijn manga van blessed is binnen.
    "Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
      zondag 11 juni 2006 @ 21:07:42 #93
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38760364
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 21:04 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Zijn ze nog heel? Ik was al bang dat ik Inuyasha's zwaardje/hand zou breken.
    Zwaardje is idd afgebroken toen inuyasha het gevecht aanging met Silva.
    da's een kat voor de anderen

Het was een mooi gevecht, maar toen silva d'r super pwned pawn attack uitvoerde, vloog inuyasha met een noodvaart van het doosje met nootjes, op de grond en het kleine zwaardje was doormidden.

Maar goed, Masamune was ook in tweeen, maar deed 't ook goed .

Wat mij keihard ontopic gooit met de vraag, wie heeft er de Chrono Trigger OVA gezien?

.
    pi_38761338
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 21:07 schreef Orealo het volgende:

[..]

Zwaardje is idd afgebroken toen inuyasha het gevecht aanging met Silva.
    da's een kat voor de anderen

Het was een mooi gevecht, maar toen silva d'r super pwned pawn attack uitvoerde, vloog inuyasha met een noodvaart van het doosje met nootjes, op de grond en het kleine zwaardje was doormidden.

Maar goed, Masamune was ook in tweeen, maar deed 't ook goed .

Wat mij keihard ontopic gooit met de vraag, wie heeft er de Chrono Trigger OVA gezien?

[afbeelding]
    .
    [afbeelding]
    WHAAAA!!!!!!!!! DIE OVA MOET IK ZIEN!
    pi_38763579
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 20:31 schreef uppie83 het volgende:
    Bij deel 25 eens kijken of we een betere Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing! maken??? Kijken of er inmiddels veranderingen zijn (iedereen ziet elke keer weer nieuwe series). En er zijn nu ook meer mensen die mee kunnen voten!

Maar misschien nu iets anders opzetten... zo houden we Jordy ook tevreden
    1. bied aan om weer het topic te starten op precies dezelfde manier als de vorige keer.
    2. iemand anders een beter idee heeft. Mag die het ook meteen uitvoeren

S.c. edit: idd
    p.s ik daag de hardste klagers van de vorige keer uit om zich aan te bieden als Topic-Starter ^_^

[ Bericht 7% gewijzigd door outcast_within op 11-06-2006 22:41:14 ]
      zondag 11 juni 2006 @ 22:39:21 #96
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38763718
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 22:35 schreef outcast_within het volgende:

[..]

1. bied aan om weer het topic te starten op precies dezelfde manier als de vorige keer.
    We hebben nog 3 topics er tussen zitten om er over na te denken
    pi_38763819
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 22:35 schreef outcast_within het volgende:

[..]

mijn methode aanhouden? Aparte categorieën, drie stemmen per categorie, stemmen worden door één iemand opgeteld. (en dat zal ik dan dus wel doen)
    pi_38763956
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 22:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

mijn methode aanhouden? Aparte categorieën, drie stemmen per categorie, stemmen worden door één iemand opgeteld. (en dat zal ik dan dus wel doen)
    speaking of the devil ^_^

ik ben voor Moet je nog iets van een vooronde of een voorbereidings topic maken oid?
      zondag 11 juni 2006 @ 22:46:17 #99
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38763994
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 22:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Aangezien er vorige keer veel commentaar was stel ik voor dat we nu jouw methode proberen
    pi_38764048
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef outcast_within het volgende:

[..]

speaking of the devil ^_^

ik ben voor Moet je nog iets van een vooronde of een voorbereidings topic maken oid?
    Neuh... gewoon tzt een nieuw verkiezingstopic openen waarin in de OP de spelregels en de categorieën worden uitgelegd.

Wat de uiteindelijke spelregels worden, kunnen we zonder problemen hier of in het vorige verkiezingstopic, Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing! bespreken. Laten we het daar bespreken, om dit topic 'n beetje schoon te houden...
      zondag 11 juni 2006 @ 22:49:42 #101
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38764132
    pagina 3 startpost. .

Lijkt me een strak plan .
      zondag 11 juni 2006 @ 22:52:08 #102
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38764258
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 22:41 schreef Orealo het volgende:
    Ja met deze snelheid is ie zo vol. .
    Maar goed het lijkt mij ook een goed plan. Heb net je laatste post in dat topic nog even doorgenomen. Weet niet precies wat je daar bedoelt met voorbereidingen, maar dat zie ik wel. Verder lijkt het me handig om er in dit topic niet te veel posts aan vuil te maken, want daar is het aparte topic voor kuch kuch
    pi_38764340
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 22:47 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Neuh... gewoon tzt een nieuw verkiezingstopic openen waarin in de OP de spelregels en de categorieën worden uitgelegd.

Wat de uiteindelijke spelregels worden, kunnen we zonder problemen hier of in het vorige verkiezingstopic, Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing! bespreken. Laten we het daar bespreken, om dit topic 'n beetje schoon te houden...
    Als iemand zo nodig een startpost maakt. quote dan meteen het belangrijkste van de vorige pagina erbij.

Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing!
    Dit topic dus mensen voor de aankomende verkiezing
    pi_38765243
    Of je maakt gewoon geen pagina-startpost en gaat er vanuit dat mensen in staat zijn om naar de vorige bladzijde te gaan...
    pi_38765625
    Om te kijken of de categorie Films vijf stemmen kan krijgen (ivm het aantal animé-films dat de Fok!kertjes gezien hebben), plaats ik de poll ook hier even. Het maakt hierbij niet uit of het een film van een serie is...

Ken je tenminste vijf animé-films om op te stemmen?
    ť Ja!
    ť Nee!

maak je eigen FOK! poll zelf!

De poll heeft véél meer views dan stemmen... 't ding is nogal nutteloos als er niet op gestemd wordt, dus ga's stemmen...
      zondag 11 juni 2006 @ 23:33:35 #106
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38765876
    Even de mededeling er bij... films van series zijn ook films ... die tellen dus mee bij de categorie films !!!
    pi_38765879
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 23:17 schreef Jordy-B het volgende:
    Of je maakt gewoon geen pagina-startpost en gaat er vanuit dat mensen in staat zijn om naar de vorige bladzijde te gaan...
    maar als je het doet, dan kun je net zo goed... wat ik al zei
    pi_38766141
    One Piece the Movie 1 t/m 5
    pi_38766207
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 23:43 schreef Qunix het volgende:
    One Piece the Movie 1 t/m 5
    Daarnaast:

Akira
    Ghost In The Shell
    Blood the last Vampire
    Cardcaptor Sakura The Movie 1
    Cardcaptor Sakura The Movie 2
    Rurouni Kenshin - Reminiscence
    Naruto 1
    Naruto 2
    xxxHolic
    One Piece The Movie 1
    One Piece The Movie 2
    One Piece The Movie 3
    One Piece The Movie 3
    One Piece The Movie 5

gezien.

Oops.... Moest de edit hebben
    pi_38766261
    Die naruto films zijn nou niet echt benoemen waard eigenlijk
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
    pi_38766658
    xxxHolic aflevering 10 was spannend...

Ik had toevallig gister het verhaal in de manga gelezen, maar ze hebben er in de animé een paar draaien aan gegeven...
    pi_38766807
    Er is me iets opgevallen in "Anime land". Komst van Ergo Proxy, verbeteringen aan One Piece, Bleach en nog een paar. Het wordt een beetje next-gen-anime.

Ergo Proxy ziet er zééééér mooi uit (de intro en het begin). One Piece vanaf 220 ongeveer zie je enorm grote veranderingen, tekenstijl en dat het hdtv geworden is. Bij Bleach de intro en de tussen stuk.

Is het jullie ook al opgevallen dat wat ik noemde enorm verbetert is met hi-tech dingen enzo?
    pi_38767035
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 00:07 schreef Qunix het volgende:
    Er is me iets opgevallen in "Anime land". Komst van Ergo Proxy, verbeteringen aan One Piece, Bleach en nog een paar. Het wordt een beetje next-gen-anime.

Ergo Proxy ziet er zééééér mooi uit (de intro en het begin). One Piece vanaf 220 ongeveer zie je enorm grote veranderingen, tekenstijl en dat het hdtv geworden is. Bij Bleach de intro en de tussen stuk.

Is het jullie ook al opgevallen dat wat ik noemde enorm verbetert is met hi-tech dingen enzo?
    the melancholy of hurika pitatoeja is ook net iets strakker getekent volgens mij. Plus er word af en toe gestrooit met wat special effects.

Ik weet niet of je het kan hebben over een echte verbetering. Zolang de tekenstijl maar bij de serie past niet?
    pi_38767240
    De kwaliteit verbetert gewoon steeds meer (voornamelijk door het intensievere gebruik van computers, en special effects)...

Rond de tijd van de release van Cowboy Bebop ('98) begon men met de eerste 3D-segmenten en het gebruik van special effects als rook.
    Rond Arjuna ('01) werd er steeds meer gebruik gemaakt van licht-effecten en nam 3D een grotere rol in (maar nog niet echt gemengd met getekende delen).
    Bij Mai HiME ('04) viel het pas echt goed op dat men steeds vaker de achtergrond out of focus maakte, waardoor de voorgrond meer aandacht kreeg. Rond die tijd zag je ook steeds meer het gebruik van 3D-objecten tussen de getekende animatie...

Animé wordt gewoon steeds beter en Ergo Proxy is gewoon toevallig de serie die nu de toon zet.

Het is trouwens niet ongewoon om binnen een serie verschillende kwaliteit te zien. Meestal zijn de eerste en laatste afleveringen van betere kwaliteit dan de afleveringen in het midden. En bij lange series als Bleach zou het schandalig zijn als ze tijdens de serie de kwaliteit niet zouden aanpassen... Bleach loopt immers al bijna twee jaar...
    pi_38767278
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 00:15 schreef outcast_within het volgende:

[..]

the melancholy of hurika pitatoeja is ook net iets strakker getekent volgens mij. Plus er word af en toe gestrooit met wat special effects.

Ik weet niet of je het kan hebben over een echte verbetering. Zolang de tekenstijl maar bij de serie past niet?
    Ja dat wel... Wel is het mij opgevallen dat "ineens" aantal series aantal hi-tech effects gebruiken.
    pi_38768156
    ik vind persoonlijk het beperkt genruik van hightech beelden (a la solty rei of The third)
    best OK maar meer mag het absoluut niet worden
    de oude tekenstijl verdwijnt al, en door al het hi-tech spul gaat het 10x sneller
    ik was altijd wel gecharmeerd van de non anime 101 dalmations (de oude film van disney dus)
    en anime hebben , zo ver ik gezien heb, altijd een toch wat strakkere lijnen etc aangehouden, op zich niet erg maar het mag niet te worden..
    pi_38768405
    Mensen maken toch ook geen stomme zwart-witfilms meer, terwijl die ook hun charmes hebben...

Maar ik ben het met je eens dat het gebruik van special effects wel wat minder mag... En dan met name de special effects die duidelijk volledig computer-gegenereerd zijn. Maar het gebruik van computers om de bewegende beelden gedetailleerder te maken en de animaties soepeler te maken, kan ik alleen maar toejuichen. Het is nog niet zo dat de animé alleen nog maar draait om de kwaliteit van de beelden en niet meer om het verhaal, zoals je dat wel ziet in bijvoorbeeld computerspellen (ook iets waar grafische ontwikkeling een belangrijke rol speelt).
      maandag 12 juni 2006 @ 01:24:42 #118
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_38768502
    Van mij mogen bijvoorbeeld tussenstukjes die twee settings aan elkaar lijmen rustig high tech computer gegenereerd eruit zien. Als ze bijvoorbeeld een stad laten zien of een eiland of whatever. Of zoals ze bij FMP die onderzeeboot laten zien in compleet computer gegenereerd water. Ik vind dat op zich wel mooi gedaan, maar dit is dan ook de max.
    pi_38770591
    Ben nog een echte newbie, geen 5 films gezien..
    Maar dat komt snel genoeg, ben hard op weg. Downloaden gaat hier nogal traag helaas.
    pi_38770814
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 08:24 schreef -Strawberry- het volgende:
    Ben nog een echte newbie, geen 5 films gezien..
    Maar dat komt snel genoeg, ben hard op weg. Downloaden gaat hier nogal traag helaas.
    aan 5 films kom ik wel...
    totoro, mononoke, kiki, spirited, CCS movie 1 & 2, Naasica, Naruto 1
    waarschijnlijk nog wel meer maar zou ze zo snel niet weten

--edit--
    Akira ook
    Gits 1 + 2
    Wings Of Honneamise

[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 12-06-2006 08:56:23 ]
      maandag 12 juni 2006 @ 08:52:26 #121
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38770856
    hmm..
    Naruto 1,2
    Fullmetal Alchemist
    Akira
    Pokemon
    Spirited Away

hmm.

Trouwens die film die ik bij de meet gekocht heb, is vet tof, ben alleen de naam vergeten.
    pi_38770876
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 08:52 schreef Orealo het volgende:
    hmm..
    Naruto 1,2
    Fullmetal Alchemist
    Akira
    Pokemon
    Spirited Away

hmm.

Trouwens die film die ik bij de meet gekocht heb, is vet tof, ben alleen de naam vergeten.
    Ja, als je Pokemon mee gaat tellen. Daar heb ik vroeger wel een stuk of 5 films van gezien.
      maandag 12 juni 2006 @ 09:35:05 #123
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_38771475
    Gisteren Millenium Actress gezien.

Leuke film die de grens tussen fictie & non-fictie telkens doet verdwijnen. Ik wil ook even een applausje geven voor de geweldige muziekkeuze. Goede film, maar geen classic ala Howl's moving castle/Spirited Away.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_38771534

ik zal mss ook wel dan wat anime films gezien hebben, maar wss dan niet waard om te nomineren.

pokemon the movie.
    pi_38772534
    hehe ik kom makkelijk aan de 5 films

- Spirited Away
    - Ghost in the Shell
    - Streetfighter II the animated movie
    - Streetfighter Alpha
    - The Wings of Honeamisse (spelling :S)
    - Urotsukidoji
    - Grave of the Fireflies
    - Appleseed (oude)
    - A Chinese Ghost story (al is die chinees en niet echt anime)
    - Akira

En dit is alleen nog maar wat ik orgineel thuis heb liggen
    pi_38779098
    dit is even GIGANTISCH offtopic maar moet het even kwijt:

Ik heb zojuist mijn rijbewijs gehaald
    pi_38779147
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 14:39 schreef Zeurberus het volgende:
    dit is even GIGANTISCH offtopic maar moet het even kwijt:

Ik heb zojuist mijn rijbewijs gehaald
    mooi nu kun je al die kleine meisjes zelf opzoeken die niet naar meets mogen, gefeliciteert
    pi_38779177
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 14:40 schreef outcast_within het volgende:

[..]

mooi nu kun je al die kleine meisjes zelf opzoeken die niet naar meets mogen, gefeliciteert

Maak gelijk mijn plannen maar publiek he
      maandag 12 juni 2006 @ 14:43:08 #129
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38779218
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 10:28 schreef Zeurberus het volgende:

- Urotsukidoji

En dit is alleen nog maar wat ik orgineel thuis heb liggen
    Je wist zeker niet wat je kocht
    pi_38779344
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 14:43 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Je wist zeker niet wat je kocht
    nou..wel dus

Was de aller eerste anime doe ik ooit zag, was toen een keer op canal + (op een fatsoenlijk tijdstip)

Enige probleem was dat de verkoper bij de FRS ook wist wat voor film het was...de 'veel plezier ermee' kwam dus ook anders over dan normaal
    pi_38781109
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 14:40 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Kleine meisjes..
    pi_38783169
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kleine meisjes..
    Ja. Die vind hij het leukst. Daarom kijkt hij ook altijd high school drama anime's met kleine meisjes enzo.
    pi_38783308
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 17:09 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Ja. Die vind hij het leukst. Daarom kijkt hij ook altijd high school drama anime's met kleine meisjes enzo.

Maar bedoelde eigenlijk dat ik mezelf geen klein meisje meer vind, maar zo kun je het idd ook bekijken.

Maar laten we maar ophouden met onze Wouter te plagen.
    pi_38786182
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 17:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar bedoelde eigenlijk dat ik mezelf geen klein meisje meer vind, maar zo kun je het idd ook bekijken.

Maar laten we maar ophouden met onze Wouter te plagen.
    Oh hij had het niet over jou hoor.

Ben jij geen klein meisje meer? Kan ik me nauwelijks voorstellen. Sorry dat ik het zeg . Nou oke, klein meisje is misschien een beetje overdreven, maar ik kan me niet voorstellen dat je nu al volwassen bent.
      maandag 12 juni 2006 @ 18:55:46 #135
    139770 Miasan
    Roemer has it
    pi_38786197
    * Miasan is nieuw in dit topic

Nog 18 dagen tot animecon~ Ik ga samen met mijn vriend cosplayen als Kaname Chidori en Sousuke Sagara uit Full Metal Panic, zijn er meer mensen hier die naar Acon gaan (cosplayen)?
    Hoofdletter, komma,
    punten en grammatica.
    Bericht is leesbaar.
    pi_38786244
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef Miasan het volgende:

Nog 18 dagen tot animecon~ Ik ga samen met mijn vriend cosplayen als Kaname Chidori en Sousuke Sagara uit Full Metal Panic, zijn er meer mensen hier die naar Acon gaan (cosplayen)?
    Mag ik de eerste zijn die jou welkom heet?

Ik ben vorig jaar naar Animecon gegaan, maar de meesten gaan dit jaar naar Abunai, waar ik vorig jaar ook gecosplayed heb. Ga je een heel weekend of een dag?
    pi_38786333
    Nekopan!

Je icon hee.
      maandag 12 juni 2006 @ 19:03:41 #138
    139770 Miasan
    Roemer has it
    pi_38786446
    Nekopan
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 18:57 schreef Kroekroek het volgende:
    Mag ik de eerste zijn die jou welkom heet?

Ik ben vorig jaar naar Animecon gegaan, maar de meesten gaan dit jaar naar Abunai, waar ik vorig jaar ook gecosplayed heb. Ga je een heel weekend of een dag?
    Ik ga het hele weekend natuurlijk. Ik verblijf in hotel Hengelo, nadat ik op pijnlijke wijze niet aan een kamer ben gekomen in almelo ><
    Naja, als wie was je gecosplayed op Abunai?
    Hoofdletter, komma,
    punten en grammatica.
    Bericht is leesbaar.
      maandag 12 juni 2006 @ 19:05:07 #139
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38786497
    Klinkt een beetje raar dat dit van mij komt, maar passen we op de slowchat..?
    't loopt een 'klein' beetje uit de hand..
    pi_38786556
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 19:03 schreef Miasan het volgende:
    Nekopan
    [..]

Ik ga het hele weekend natuurlijk. Ik verblijf in hotel Hengelo, nadat ik op pijnlijke wijze niet aan een kamer ben gekomen in almelo ><
    Naja, als wie was je gecosplayed op Abunai?
    Nekopan is echt vet!

Ik was als Temari gegaan van Naruto. Ik had speciaal een character uitgekozen waar ik op kon lijken. Moeilijk om iemand te vinden met blond haar . Maar Temari was perfect. Ook met 4 staartjes en een grote paarse trui. [jurk eigenlijk maar oke] Wat wel jammer was, iemand had mijn waaier gemold . Ik zou een nieuwe krijgen, maar nog niks van gekomen.
    pi_38786606
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 19:05 schreef Orealo het volgende:
    Ja meester en heerser . of niet

Wanneer kom ik in de openingspost te staan? Ik ben wel op een meet geweest!
      maandag 12 juni 2006 @ 19:09:34 #142
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38786645
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 19:08 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Ja meester en heerser . of niet

Wanneer kom ik in de openingspost te staan? Ik ben wel op een meet geweest!
    Beetje jammer van dat 'of niet', anders had ik je er meteen ingezet..

Maar on topic..
    Iemand die hier Jing : King of Bandits : Twilight Tales (manga) gelezen heeft?
      maandag 12 juni 2006 @ 19:12:26 #143
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38786735
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 19:05 schreef Orealo het volgende:
    Mag cosplay hier ook al niet? Heeft toch ook met animé te maken?
    ウプピエ 八十三 &lt;&lt; u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
    pi_38786873
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 19:12 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen hč.. Dank je!
      maandag 12 juni 2006 @ 19:18:02 #145
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38786940
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 19:12 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Jawel, maar daarvoor hadden we 't over de meet, kleine meisjes en rijbewijzen.
    Slowchat loopt sowieso in de offspring ook een beetje uit de hand, maar daar doe ik net zo hard aan mee.
    en ik ben ook geen mod, anders was 't snel afgelopen
      maandag 12 juni 2006 @ 19:31:50 #146
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_38787458
    Ik heb een tijd niets te doen dus wil ik wel beginnen aan een serie.. Wat raden jullie me aan?

Ik houd verhaal, maar ook van actie (als het maar niet zoals DG is). luv alle miyazaki films.
      maandag 12 juni 2006 @ 19:33:49 #147
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38787576
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 19:31 schreef BMH het volgende:
    Ik heb een tijd niets te doen dus wil ik wel beginnen aan een serie.. Wat raden jullie me aan?

Ik houd verhaal, maar ook van actie (als het maar niet zoals DG is). luv alle miyazaki films.
    Elfen Lied of Fullmetal Alchemist
    Beiden vol actie en een lekker verhaal.

Elfen lied is iets horror achtiger, en Full Metal Alchemist moet je maar net van houden, ik vond 't een briljante serie
    pi_38787859
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 19:33 schreef Orealo het volgende:

[..]

Elfen Lied of Fullmetal Alchemist
    Beiden vol actie en een lekker verhaal.

Elfen lied is iets horror achtiger, en Full Metal Alchemist moet je maar net van houden, ik vond 't een briljante serie
    Die moet ik eigenlijk ook nog zien. Ik heb echt iets gemist.
    pi_38788306
    Wie heeft hier eigenlijk nog meer gecosplayed? En als wat?
      maandag 12 juni 2006 @ 20:05:23 #150
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38788731
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 19:31 schreef BMH het volgende:

Trigun, Cowboy Bebop en Samurai Champloo... drie series met verhaal (de een wat meer dan de ander), actie en ook nog eens geweldige humor tussendoor.

[edit]
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 19:15 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen hč.. Dank je!
    Graag gedaan

Uiteraard zou het leuk zijn om foto's te zien van mensen die hebben gecosplayed
    [/edit]
    pi_38789161
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 20:05 schreef uppie83 het volgende:

Uiteraard zou het leuk zijn om foto's te zien van mensen die hebben gecosplayed
    Ik had er 1tje in mijn fotoboek staan. Ik zet hem wel weer even terug. Onze taak was om op Abunai! duizend kraanvogels voor de vrede te vouwen, en die werden dan naar Hiroshima verstuurd. Volgens mij hadden we de 900 gered.
    Waarvan onze groep er echt al 15 ofzo hadden [we waren met z'n zessen geloof ik]
    Een goede vriend van me was een jaar naar Japan geweest en hij kon het uit zijn hoofd .

4de pagina startpost
    pi_38789244
    Zo, geregeld. De foto was alleen op de laatste dag, dus ik had mijn staartjes uitgedaan. Op die dag werden juist net de meeste foto's genomen .
      maandag 12 juni 2006 @ 20:31:12 #153
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38789604
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 20:20 schreef Kroekroek het volgende:
    Zo, geregeld. De foto was alleen op de laatste dag, dus ik had mijn staartjes uitgedaan. Op die dag werden juist net de meeste foto's genomen .
    Oh is die linker een cosplay foto... had ik nog niet eens door

Ik zie het vooral aan het vouwwerk dat je in je handen houdt
    pi_38789653
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 20:31 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Oh is die linker een cosplay foto... had ik nog niet eens door

Ik zie het vooral aan het vouwwerk dat je in je handen houdt
    Ja het vouwwerk . Nee normaal draag ik geen grote paarse jurken, sorry. Ik had ook dat netgedoe wat ze om haar benen heeft. En ik had schoenen geruild met een vriend. Maar dat staat er niet op .
    Het was echt zo'n grote paarse trui. Heel comfortabel, maar wel warm. Daarbij kwam mijn waaier ook te pas. Op deze dag was hij al kapot, dus ik had heb niet meer bij me.
    pi_38791083
    Over de TT:

Licht Ontvlambaar maandag 12 juni 2006 @ 22:20:45 #156
    94264 Uzumaki_Naruto
    Fearless Vampire Killer
    pi_38795312
    quote:
    Thank-You for choosing DVD Pacific!
    Details of your Order ID: ******* are provided below:
    696798 | Elfen Lied: Vector 4 1 x $16.37

You have selected the following shipping method/status for this order:

Shipping Method - International Priority Air Mail
    Shipping Status - Ship what is currently available (combine)

To view the progress of your order at any time please view the "Invoices"
    history of your account.

All orders will ship under an invoice.

Remember..we do not charge your credit card until an order ships.

Best Regards,
    Management and Team
    DVD Pacific
    en dan heb ik elfen lied ook weer compleet

daarna fga ik misschien deze maar kopen:
    Cardcaptor Sakura: Clow Book Set
    pi_38797992
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 17:09 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

heej au.
    we waren zeurberus aan het belachelijk maken. niet mij

maar goed ik verdiende ze wel nadat ik jullie beschuldigt heb van geflirt en complimenten visserij ^_^

weer vriendjes?
    --
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef Kroekroek het volgende:
    Oh hij had het niet over jou hoor.
    ik had het over jij, strawberry en hopey ^_^ die zeur is me der ook eentje
    --
    over de cosplay: ik moet nog op de foto als naruto fan zijnde, maar ik wacht nog op bob
    tegen die nieuwe heuj welkom. wel bleibe plakken he ^_^
      maandag 12 juni 2006 @ 23:53:51 #159
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_38798475
    Miasan welkom!

Qunix is dat nu ook je bureaublad achtergrond?
      dinsdag 13 juni 2006 @ 00:46:32 #160
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38800187
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 20:32 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Ja het vouwwerk . Nee normaal draag ik geen grote paarse jurken, sorry. Ik had ook dat netgedoe wat ze om haar benen heeft. En ik had schoenen geruild met een vriend. Maar dat staat er niet op .
    Het was echt zo'n grote paarse trui. Heel comfortabel, maar wel warm. Daarbij kwam mijn waaier ook te pas. Op deze dag was hij al kapot, dus ik had heb niet meer bij me.
    Is paars niet je kleur of hou je niet van jurken

En verder helemaal vergeten om Miasan te verwelkomen
    pi_38802418
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef Miasan het volgende:

Welkom. Veel plezier hier, maar dat zal wel lukken. Zeker vaker langskomen!
    pi_38804240
    eh?!? is powerpuff ook anime? of hebben ze dit gewoon van cartoon network overgenomen en een Z japanse versie van gemaakt?

Het ziet er iig niet zo leuk uit als de orginele naar mijn mening.

reclame filmpje 1
    reclame filmpje 2

Edit je post BIAAATCH
    edit S.c edits ftw mmmwoah
    eddit: Joh zo fanatiek ben ik ook weer niet hoor. zowieso over een half uur ben ik sporten. gmail f5'ert. heb je geen auto gmail ophaal notificatie proggie?
    edddit: i'm your bob shirt printen dan maar?

eddddit omg: ik denk ik own bob eruit met mijn advanced s.c.edit sub actie. komt hij met een s.cedit quote break actie. (die op zich wel cool is maar wel veel regels in beslag neemt)

[ Bericht 6% gewijzigd door outcast_within op 13-06-2006 10:45:39 ]
      dinsdag 13 juni 2006 @ 10:07:07 #163
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38804265
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 10:06 schreef outcast_within het volgende:
    eh?!? is powerpuff ook anime? of hebben ze dit gewoon van cartoon network overgenomen en een Z japanse versie van gemaakt?

Het ziet er iig niet zo leuk uit als de orginele naar mijn mening.
    check je mail biiaaattccchh
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    edit : Nee, want ik heb je weer gemailed. .
    quote:
    edit : ja die zijn een beetje matig, de hele tijd dit topic f5én
    Net als m'n mail. .
    quote:
    eddit: Joh zo fanatiek ben ik ook weer niet hoor. zowieso over een half uur ben ik sporten. gmail f5'ert. heb je geen auto gmail ophaal notificatie proggie?
    Edit : jawel, thuis..
    hier heb ik de basic html (omdat ze de (ik denk javascript) versie geblocked hebben, en die basic html update niet automatisch, dus hele tijd f5'en .

edit : werken is tof, net een brief "NS, Bedankt dat jullie vanavond mijn BOB waren! nu ga ik slapen!" .
    quote:
    I'm your bob shirt printen dan maar?
    Die wil ik sowieso

Muahahaa\ ik ben werken succes met sporten

[ Bericht 4% gewijzigd door Orealo op 13-06-2006 11:00:05 ]
      dinsdag 13 juni 2006 @ 12:16:23 #164
    119554 -Strawberry-
    pi_38807735
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 10:06 schreef outcast_within het volgende:

Edit je post BIAAATCH
    edddit: i'm your bob shirt printen dan maar?

eddddit omg: ik denk ik own bob eruit met mijn advanced s.c.edit sub actie. komt hij met een s.cedit quote break actie. (die op zich wel cool is maar wel veel regels in beslag neemt)
    Hier snap ik dus even helemaal niets van, maar goed. Zal wel weer aan mij liggen.
    Kan dat niet gewoon per mail? ik Niemand snapt het toch
      dinsdag 13 juni 2006 @ 13:33:20 #165
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38810178
    Idd gaan jullie lekker even in elkaars fotoboek spelen ofzo
      dinsdag 13 juni 2006 @ 13:52:37 #166
    77135 mschol
    pi_38810757
    ikheb gister trouwens eindelijk fruits basket afgekeken:
    ik vond de twist in het verhaal van kyo wel beetje zo van: we moeten er even snel iets bijverzinnen..
    maar al met al een leuke serie..
      dinsdag 13 juni 2006 @ 14:03:47 #167
    63613 outcast_within
    of toch niet
    pi_38811145
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hier snap ik dus even helemaal niets van, maar goed. Zal wel weer aan mij liggen.
    Kan dat niet gewoon per mail? ik Niemand snapt het toch
    orealo en ik hebben ons even laten gaan. excuses

Ontopic:
    Ik heb info gevonden over de orginele power puffs en:
    quote:
    The Powerpuff Girls is an American animated television series about three little girls born with superpowers who have dedicated their lives to fighting crime and the forces of evil. The series was created by animator Craig McCracken, and first produced by Hanna-Barbera (now Cartoon Network Studios) for Cartoon Network.
    het is orgineel amerikaans dus. en de jappaners gaan het kopieeren. Word interessant wat ze allemaal veranderen om het geschikt te maken voor het japanse publiek. Maar als ik moet kiezen doe mij dan maar het orgineel
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 13:52 schreef mschol het volgende:
    Fruitsbasket
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
      dinsdag 13 juni 2006 @ 14:10:53 #168
    69211 koffiegast
    langzinnig
    pi_38811390
    Ik heb de trailer van powerpuff girls Z (belangrijk!) gezien en het zag er eigenlijk veel leuker uit, veel bruter/lekker los en leuke fantasie erbij ipv de standaard mep dit mep dat gevecht naar me idee en de zusjes zien er wat er 'leuker' uit

gisteravond amenaideyo katsu 9 gezien, vond hem wat minder dan voorgaande series ook al lijkt aan de ene kant het weer wat duidelijker op te gaan qua chitose/ikkou en dat kazuki er maar es werk weer van gaat maken, ik denk niet dat ie bij eps 12 eindigt, tenzij er nog een reeks episodes komt.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 14:44:39 #169
    119554 -Strawberry-
    pi_38812611
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 14:03 schreef outcast_within het volgende:

Ontopic:
    Ik heb info gevonden over de orginele power puffs en:

het is orgineel amerikaans dus. en de jappaners gaan het kopieeren. Word interessant wat ze allemaal veranderen om het geschikt te maken voor het japanse publiek. Maar als ik moet kiezen doe mij dan maar het orgineel
    [afbeelding]
    Heb ik ook nog wel gekeken [de amerikaanse]
    Japanse lijkt me opzich ook wel leuk, maar orgineel is meestal mooier wat mij betreft. Maar kan toevallig een keer anders zijn, wie weet.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:24:49 #170
    142142 Kroekroek
    pi_38814113
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 21:07 schreef Qunix het volgende:
    Over de TT:

[afbeelding]
    Die blik van die gast ook .
    Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoDe snelste VPN - FastestVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:26:38 #171
    65494 Zeurberus
    pi_38814172
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 15:24 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Ik zou ook vreemd opkijken als ik daar zulke smiley's zag
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:27:15 #172
    142142 Kroekroek
    pi_38814199
    Een Japanse Powerpuff Girls..
    Ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Het lijkt me wel.. apart. De Amerikaanse versie was wel lachen, maar ik weet niet of dit echt zo'n verbetering is..
    Eens onderzoeken dan .
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:28:20 #173
    142142 Kroekroek
    pi_38814238
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 15:26 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik zou ook vreemd opkijken als ik daar zulke smiley's zag
    Zeker. Ik zou eerst raar opkijken, en dan heel hard lachen.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:29:00 #174
    65494 Zeurberus
    pi_38814267
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 15:28 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Zeker. Ik zou eerst raar opkijken, en dan heel hard lachen.
    Ik zou mijn ogen er niet vanaf kunnen houden
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:29:37 #175
    142142 Kroekroek
    pi_38814288
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 21:07 schreef Qunix het volgende:
    Over de TT:

[afbeelding]
    Ja, die serie ga ik ook kijken .
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:30:10 #176
    142142 Kroekroek
    pi_38814306
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 15:29 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik zou mijn ogen er niet vanaf kunnen houden
    Dan lach je met je ogen open .
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:31:10 #177
    69211 koffiegast
    langzinnig
    pi_38814330
    hey hey dames en heren wat minder slowchat

ben benieuwd naar nieuwe powerpuff girls
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:31:36 #178
    65494 Zeurberus
    pi_38814346
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 15:30 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Dan lach je met je ogen open .

Ontopic:

Beck is bijna binnen!
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:36:01 #179
    142142 Kroekroek
    pi_38814526
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 15:31 schreef koffiegast het volgende:
    hey hey dames en heren wat minder slowchat

ben benieuwd naar nieuwe powerpuff girls
    Ik ook hee! Ik wil weten hoe erg het is .
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:36:34 #180
    142142 Kroekroek
    pi_38814550
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 15:31 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ontopic:

Beck is bijna binnen!
    Veel plezier met kijken! Ik ben erg benieuwd wat je ervan vind. De meningen zijn een beetje verdeeld.

We willen natuurlijk wel weten aan wiens kant je staat .
    De snelste VPN - FastestVPNSurf volledig anoniem met NordVPNZenmate VPN
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:39:00 #181
    65494 Zeurberus
    pi_38814645
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 15:36 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Veel plezier met kijken! Ik ben erg benieuwd wat je ervan vind. De meningen zijn een beetje verdeeld.

We willen natuurlijk wel weten aan wiens kant je staat .
    Het kan wel even duren voordat ik er aan kan beginnen dankzij die kut hoere tyfus grafk%nker school van mij en alles wat daarbij komt kijken.

Beetje tentamens 2 weken naar voren schuiven

Gelukkig is het niet warm waardoor je extra gemotiveerd bent en gelukkig sta ik ook niet onder veel stress, dat zou wat zijn zeg
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:46:30 #182
    142142 Kroekroek
    pi_38814884
    Anime kijken is bij mij nu ook een beetje in het slop geraakt. Maar over anderhalve week heb ik weer genoeg tijd om in te lopen.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 16:00:30 #183
    124400 Qunix
    pi_38815305
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 23:53 schreef Sh0g het volgende:
    Miasan welkom!

Qunix is dat nu ook je bureaublad achtergrond?
    Ik heb geen wallpaper
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 15:24 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Heb je de pink gezien van dat wijf dan? Gaat zo in de tiet

One Piece 266 gisteren gekeken Tôffe serie!
    Nu ben ik Hajime No Ippo en Bubblegum crisis 2040 aan het *downloaden* kopen
      dinsdag 13 juni 2006 @ 16:07:16 #184
    2962 Jordy-B
    pi_38815512
    Ik vond het van Powerpuff Girls Z wel wat maf dat ze niet gewoon Japanse namen verzonnen hebben, ipv aan te modderen met de Amerikaanse namen die ze met goed fatsoen niet uit hun strot krijgen...
      dinsdag 13 juni 2006 @ 16:22:13 #185
    142142 Kroekroek
    pi_38816067
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 16:00 schreef Qunix het volgende:

Heb je de pink gezien van dat wijf dan? Gaat zo in de tiet
    Had ik nog niet op gelet .
    Heb je het originele plaatje niet nog ergens liggen?
      dinsdag 13 juni 2006 @ 16:26:51 #186
    30097 blessed19
    pi_38816257
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 16:22 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

hentai!
      dinsdag 13 juni 2006 @ 16:30:40 #187
    142142 Kroekroek
    pi_38816413
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 16:26 schreef blessed19 het volgende:

[..]

hentai!
    Nietus! Het is 'volkomen normale' anime.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 16:33:13 #188
    65494 Zeurberus
    pi_38816544
    Wie soept er even een tentacle in?
      dinsdag 13 juni 2006 @ 16:35:26 #189
    142142 Kroekroek
    pi_38816645
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 16:33 schreef Zeurberus het volgende:
    Wie soept er even een tentacle in?
    *scheld* Die dingen hou je maar bij je!
      dinsdag 13 juni 2006 @ 16:38:32 #190
    30097 blessed19
    pi_38816750
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 16:35 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

*scheld* Die dingen hou je maar bij je!
    jij hebt al genoeg aan je tentackle bob?

wat schattig!
    Zavvi - Fandom en GeekgearAnoniem en veilig met ProtonVPNDe snelste VPN - FastestVPN
      dinsdag 13 juni 2006 @ 16:45:18 #191
    142142 Kroekroek
    pi_38816986
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 16:38 schreef blessed19 het volgende:

[..]

jij hebt al genoeg aan je tentackle bob?

wat schattig!
    Het is niet 'mijn' tentacle-Bob . Misschien is hij iets voor jou? Want je houdt toch zo van die dingen?
      dinsdag 13 juni 2006 @ 16:46:33 #192
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38817019
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 16:45 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Het
    .
      dinsdag 13 juni 2006 @ 16:48:21 #193
    30097 blessed19
    pi_38817071
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 16:46 schreef Orealo het volgende:

[..]

.
    *gniffel*

*proest*

BWAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA

maargoed! on-topic.

the third heeft me wel nieuwsgierig gemaakt! ga hem ff kopen en bekijken
      dinsdag 13 juni 2006 @ 16:53:20 #194
    142142 Kroekroek
    pi_38817233
    Mijn broer heeft mijn Black Cat DVD verstopt . Nu kan ik het niet kijken. Heb melij

[ Bericht 36% gewijzigd door Kroekroek op 13-06-2006 17:02:00 ]
      dinsdag 13 juni 2006 @ 18:10:25 #195
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38819601
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 16:53 schreef Kroekroek het volgende:
    Mijn broer heeft mijn Black Cat DVD verstopt . Nu kan ik het niet kijken. Heb melij
    Ik heb gehoord dat je hard kan slaan... misschien een methode om informatie los te peuteren?
      dinsdag 13 juni 2006 @ 18:40:19 #196
    124400 Qunix
    pi_38820535
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 16:22 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

dinsdag 13 juni 2006 @ 18:43:49 #197
    142142 Kroekroek
    pi_38820665
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 18:40 schreef Qunix het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Ah, bedankt. Die handen zitten wel raar ja.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 18:44:35 #198
    142142 Kroekroek
    pi_38820703
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 18:10 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat je hard kan slaan... misschien een methode om informatie los te peuteren?
    Dat werkt niet bij mijn broer helaas. Ik vecht ook liever niet met hem. Gewoon veel zeuren werkt beter. En vrouw-zijnde zou ik dat goed moeten kunnen .
      dinsdag 13 juni 2006 @ 18:46:11 #199
    142142 Kroekroek
    pi_38820756
    Het plaatje heet ook 'tieten_origineel.jpeg'
      dinsdag 13 juni 2006 @ 18:49:02 #200
    142142 Kroekroek
    pi_38820854
    Informatie verspreid zich wel snel zeg.
    Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
      dinsdag 13 juni 2006 @ 18:54:32 #201
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_38821035
    Gebruik die edit knop eens, Kroepoek

Eigenlijk zijn de Harry's van tokko veel te bol. Het bovenste lijntje van haar rechter Harry moet eigenlijk een beetje naar binnen vallen, voor het natuurlijke "hang-effect"
      dinsdag 13 juni 2006 @ 18:55:05 #202
    69211 koffiegast
    langzinnig
    pi_38821047
    zegguh, er komen hier ook kleine kinderen or!
      dinsdag 13 juni 2006 @ 19:02:35 #203
    119554 -Strawberry-
    pi_38821310
    Des te langer je naar dat plaatje kijkt, des te meer rare dingen vallen je op.
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 18:55 schreef koffiegast het volgende:
    Zoals? Of bedoelde je jezelf daarmee

Waar gaat Tokko eigenlijk over? Hoor er inneens heel veel over en ken de serie eigenlijk niet.

Kroepoek Wilde het ook al een keer zeggen, maar hield me in.

Edit: Hoezo heeft Orealo die naam voor je bedacht dan Kroekroek? Kenden jullie elkaar al langer?
    Sorry, ik ben weer eens nieuwsgierig.

Dumb me, ik ga weer off-topic. Reageer er maar op als je ook wat on-topics erbij post.
    Of in het FB natuurlijk.

[ Bericht 32% gewijzigd door -Strawberry- op 13-06-2006 19:12:54 ]
      dinsdag 13 juni 2006 @ 19:08:02 #204
    142142 Kroekroek
    pi_38821518
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 18:54 schreef Sh0g het volgende:

Eigenlijk zijn de Harry's van tokko veel te bol. Het bovenste lijntje van haar rechter Harry moet eigenlijk een beetje naar binnen vallen, voor het natuurlijke "hang-effect"
    Het spijt mij zeer.
    Niet spotten met mijn naam. [ Ik heb hem niet zelf bedacht, daarvoor moet je bij Orealo aankloppen ]
    Je hebt gelijk.

Edit: Ik hou voortaan mijn mond wel .
      dinsdag 13 juni 2006 @ 19:13:28 #205
    69211 koffiegast
    langzinnig
    pi_38821735
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
    Des te langer je naar dat plaatje kijkt, des te meer rare dingen vallen je op.
    [..]

Zoals? Of bedoelde je jezelf daarmee

Waar gaat Tokko eigenlijk over? Hoor er inneens heel veel over en ken de serie eigenlijk niet.

Kroepoek Wilde het ook al een keer zeggen, maar hield me in.

Edit: Hoezo heeft Orealo die naam voor je bedacht dan Kroekroek? Kenden jullie elkaar al langer?
    Sorry, ik ben weer eens nieuwsgierig.

Dumb me, ik ga weer off-topic. Reageer er maar op als je ook wat on-topics erbij post.
    Of in het FB natuurlijk.
    nee en nee
      dinsdag 13 juni 2006 @ 19:17:10 #206
    142142 Kroekroek
    pi_38821890
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:13 schreef koffiegast het volgende:

[..]

nee en nee
    Maar je hebt geen antwoord gegeven op de vraag waar Tokko over gaat .
      dinsdag 13 juni 2006 @ 19:18:26 #207
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38821934
    quote:

Is idd logischer... maar het wordt wel vaker op deze manier getekend.
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 18:55 schreef koffiegast het volgende:
    Ja en die kunnen ook die series binnenhalen...
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:08 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Het spijt mij zeer.
    Niet spotten met mijn naam. [ Ik heb hem niet zelf bedacht, daarvoor moet je bij Orealo aankloppen ]
    Je hebt gelijk.

Edit: Ik hou voortaan mijn mond wel .
    Niet nodig, zolang het niet te veel op Outcast's slowchatten gaat lijken Aangezien je nu een post kwartet heb gemaakt (net zoals hij geregeld doet) wordt dat niet door iedereen in dank afgenomen
      dinsdag 13 juni 2006 @ 19:20:35 #208
    142142 Kroekroek
    pi_38822022
    Ik ken het Outcast-verschijnsel ja. Ik vond zelf ook al dat ik er iets te veel op ging lijken. Liet me even gaan. Nogmaals mijn diepste excuses. Ik zal me voortaan inhouden.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 19:34:33 #209
    69211 koffiegast
    langzinnig
    pi_38822664
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef Kroekroek het volgende:
    Ik ken het Outcast-verschijnsel ja. Ik vond zelf ook al dat ik er iets te veel op ging lijken. Liet me even gaan. Nogmaals mijn diepste excuses. Ik zal me voortaan inhouden.
    kusje erop en het is goed
      dinsdag 13 juni 2006 @ 19:39:56 #210
    142142 Kroekroek
    pi_38822891
    Hebben jullie Outcast ook een kusje gegeven? Of is het speciaal voor meisjes? In dat geval raad ik -Strawberry- mijn gedrag ook aan .
    Betrouwbaar en snel - ExpressVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNZenmate VPN
      dinsdag 13 juni 2006 @ 19:41:00 #211
    69211 koffiegast
    langzinnig
    pi_38822937
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:39 schreef Kroekroek het volgende:
    Hebben jullie Outcast ook een kusje gegeven?
    ehh daar hebben we het ff niet over
      dinsdag 13 juni 2006 @ 19:47:29 #212
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_38823170
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:08 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Niet spotten met mijn naam.
    sumimasen, ik kon het niet helpen, elke keer als ik je naam zie lees ik wat anders. soms ook koekoek.

om het maar over anime te hebben: ik ben nu bezig met FMP fumoffu. FMP en FMP TSR heb ik beide met heel veel plezier gekeken. Echte aanraders. Dat hele mecha viel uiteindelijk reuze mee en was eigenlijk nog best leuk. Vooral omdat ze ook nogal grappige dingen met die machines doen, met name in de TSR OVA, dat is echt TE grappig gewoon. De gevechten waren vrij kort maar wel spectaculair gemaakt moet ik zeggen. TSR bevat meer "gore" en blote Harry's. De humor is grandioos en komt ook op onverwachte momenten. Die stemmen van Tessa en Kyouko ("ne, ne, Kana-chan!") zijn echt goed. Met fumoffu zit ik bij ep 3, dus gelukkig heb ik nog ff.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 19:51:18 #213
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_38823366
    Hehe "Harry's".
    "Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
      dinsdag 13 juni 2006 @ 21:04:41 #214
    137966 Koranaga
    pi_38826476
    Ik vond de hele Full Metal Panic serie fantastisch. Ik hoop ook dat ze er nog een vervolg (of meerdere ) op maken.
    Ik heb thuis ook nog 4 manga delen van Full Metal Panic ! Overload ! liggen. Deze bevatten lossen verhalen (eigenlijk is elk hoofdstuk een verhaal). Echt hilarisch.
    Sosuke Kaname
      dinsdag 13 juni 2006 @ 21:05:56 #215
    30097 blessed19
    pi_38826541
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:51 schreef RipCore het volgende:
    Hehe "Harry's".
    ik heb zonet een verhaal geschreven over ene henk en harry de werklozen
      dinsdag 13 juni 2006 @ 23:06:13 #216
    63613 outcast_within
    of toch niet
    pi_38832176
    Waar zijn mijn kusjes? graag voor elk kwartet een aub ^_^
    -
    die pink in dat plaatje is echt freaky. niet aan mij besteed.
    -
    Tentacle bob? whehe had ik nu maar paint skilz.
    -
    Hier komt straks mijn mening over the melanchoom van pietje puk ep 11
    edit :mmmwoah
    SPOILER

[ Bericht 12% gewijzigd door outcast_within op 14-06-2006 00:35:15 ]
      dinsdag 13 juni 2006 @ 23:31:55 #217
    65494 Zeurberus
    pi_38833221
    Als men de humor in FMP en FMP:TSR al leuk vind dan lig je echt per aflevering over de grond te rollen bij Fumoffu

Beste anime-reeks ooit imo.

En ja ik ga het nog een keer zeggen: TSR IS VERDOMME VEELSTE KORT!

Edit:

Kroekroekpoekiewoekiedoekie whatever, Black Cat zou geen haast moeten hebben voor je. Het is echt een 13 in een dozijn anime waarbij het kleurgebruik orgineel is. Ik vond er op een gegeven moment geen hol meer aan.

Zo, en nu maar eens Beck bekijken
      woensdag 14 juni 2006 @ 00:33:56 #218
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_38835344
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 23:06 schreef outcast_within het volgende:
    Hier komt straks mijn mening over the melanchoom van pietje puk ep 11
    als je er "melanoom" van had gemaakt, ging het over de longkanker van pietje puk.
    Ga eens al je variaties terugzoeken en onder elkaar zetten als je niets te doen hebt
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 23:31 schreef Zeurberus het volgende:
    Als men de humor in FMP en FMP:TSR al leuk vind dan lig je echt per aflevering over de grond te rollen bij Fumoffu

Beste anime-reeks ooit imo.

En ja ik ga het nog een keer zeggen: TSR IS VERDOMME VEELSTE KORT!
    100% mee eens!!
      woensdag 14 juni 2006 @ 00:46:02 #219
    77135 mschol
    pi_38835747
    hmm ben nu bij ep 17 van Aishiteru ze Baby en vind em tot nu toe nog niet echt enorm dramatisch ofzo??? oke er zat 1 ep/verhaaltje
    SPOILER
    die idd wel bij mij het predikaat droevig krijgt
    maar voor de rest vnd ik et best mee vallen allemaal
    en strawberry panic, zag er ook wel lache uit.
    ook maar een keertje kopen..
      woensdag 14 juni 2006 @ 00:56:24 #220
    2962 Jordy-B
    pi_38836012
    Hoe zat het dan met die afleveringen over Yuzuyu met haar krijtjes?

Aishiteruze Baby
    SPOILER
    Cyberghost VPNZavvi - Fandom en GeekgearCyberghost VPN
      woensdag 14 juni 2006 @ 00:59:22 #221
    77135 mschol
    pi_38836064
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 00:56 schreef Jordy-B het volgende:
    Hoe zat het dan met die afleveringen over Yuzuyu met haar krijtjes?

Aishiteruze Baby
    SPOILER
    hm tja.. nee niet echt.. zielig maar niet zielig genoeg..

maar hierbij dus bewezen dat die zakdoekjes die me werden aangeboden lichtelijk ovder done waren voor mij

ik vind die kokoro wel droog zo af en toe
    zit er trouwens aan chin (van kokoro-chin) nog een bepaalde betekenis?
    wikipedia zegt dit namelijk:
    quote:
    Non-standard variations of chan include chin (ちん, chin?), and tan (たん, tan?).
      woensdag 14 juni 2006 @ 01:04:22 #222
    65494 Zeurberus
    pi_38836180
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 00:46 schreef mschol het volgende:
    hmm ben nu bij ep 17 van Aishiteru ze Baby en vind em tot nu toe nog niet echt enorm dramatisch ofzo??? oke er zat 1 ep/verhaaltje
    SPOILER
    die idd wel bij mij het predikaat droevig krijgt
    maar voor de rest vnd ik et best mee vallen allemaal
    en strawberry panic, zag er ook wel lache uit.
    ook maar een keertje kopen..
    Bij Aishiteruze Baby raakt het verhaal je of niet, ik heb persoonlijk echt een tyfus hekel aan kinderen maar zo gekwetst/genaaid worden als dat meisje hoeft ook weer niet zeg maar. Ik kon alleen de jank scenes in de serie niet goed hebben, dat moest van mij zo snel mogelijk over zijn

Bij jankende kinderen in het openbaar vraag ik mij ook meestal af waarom de stembanden niet doorgeknipt kunnen worden net als bij honden in testlabs, lekker rustig enzo

Even iets anders: Ik heb zojuist de eerste 2 eps van Beck gezien en het is TOF! (sorry Kroe-kutnaam-om-te-typen ik kies de kant van Blessed en Orealo). Ik weet dat ik gezegd heb dat je een anime niet mag beoordelen voor 5 eps maar dit straalt een zekere klasse uit. Tel daarbij op dat het door diverse mensen een serie is die aangeraden word, en ik heb het gevoel dat het zelfs na 2 eps al goed zit. Het loopt allemaal lekker vlot door, je krijgt (zoals zoveel series) een leuke indruk hoe 'het echte leven' in japan is en muziek speelt de hoofdrol, als je de gitaren vervangt met 2 draaitafels en een mengpaneel dan heb je mij als hoofdrol speler

De twee minpunten voor mijzelf zijn dat er soms wat zichtbare CGI in zit (de eeuwige discussie) en de dwang van japanners om engels te spreken terwijl ze dat (taaltechnisch) niet kunnen. Gelukkig zijn dit geen minpunten die dodend zijn voor een serie dus het is zeker een serie die ik zo snel mogelijk wil af kijken. Super bedankt aan iedereen die hem aanraadde.

oeh, Blessed , in ep 2 word er voor het eerst gespeeld en ik snap meteen waarom jij je speakers had aangesloten voor deze serie, idd lekkere basslines En in ep 3 word het nog een tikkeltje beter

[ Bericht 1% gewijzigd door Zeurberus op 14-06-2006 01:19:41 ]
      woensdag 14 juni 2006 @ 02:45:50 #223
    65494 Zeurberus
    pi_38837665
    hehe

Niet geheel anime maar wel anime related : http://www.youtube.com/watch?v=0XxI-hvPRRA

woensdag 14 juni 2006 @ 14:03:46 #224
    80266 SureZal
    Baka!
    pi_38847434
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 02:45 schreef Zeurberus het volgende:
    hehe

Niet geheel anime maar wel anime related : http://www.youtube.com/watch?v=0XxI-hvPRRA

GE-WEL-DIG
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
      woensdag 14 juni 2006 @ 14:46:03 #225
    119554 -Strawberry-
    pi_38849091
    quote:
    hehe

LE-LIJK!! Anthonymon.. Maar wel super grappig. Ze kijken er alleen zo vies bij.
    Dat doet niemand ze na, gestoord is het gewoon! Geweldig.
    Het erge is alleen, volgensmij denken ze nog stoer te zijn ook!
    Had hem nog nooit eerder gezien.
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:39 schreef Kroekroek het volgende:
    Hebben jullie Outcast ook een kusje gegeven? Of is het speciaal voor meisjes? In dat geval raad ik -Strawberry- mijn gedrag ook aan .
    Hij komt hem maar halen.

Niemand heeft mij nog verteld waar Tokko over gaat.. Ben zelf te lui om het op te zoeken. Iemand?

[ Bericht 20% gewijzigd door -Strawberry- op 14-06-2006 14:54:12 ]
      woensdag 14 juni 2006 @ 14:47:31 #226
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38849140
    quote:
    hehe

Wat een hopeloos figuur
      woensdag 14 juni 2006 @ 14:56:11 #227
    119554 -Strawberry-
    pi_38849456
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 14:47 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Wat een hopeloosze figuuren
      woensdag 14 juni 2006 @ 14:58:24 #228
    142142 Kroekroek
    pi_38849530
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 23:31 schreef Zeurberus het volgende:

Kroekroekpoekiewoekiedoekie whatever, Black Cat zou geen haast moeten hebben voor je. Het is echt een 13 in een dozijn anime waarbij het kleurgebruik orgineel is. Ik vond er op een gegeven moment geen hol meer aan.

Zo, en nu maar eens Beck bekijken
    Ja weet ik veel. Orealo heeft me alleen aflevering 1 en de helft van 2 laten zien. Het zag er wel lollig uit .

Veel plezier met Beck .
      Licht Ontvlambaar woensdag 14 juni 2006 @ 15:00:10 #229
    94264 Uzumaki_Naruto
    Fearless Vampire Killer
    pi_38849590
    ik kijk weer eens te weinig anime

vanavond even een anime marathon houden
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:01:36 #230
    142142 Kroekroek
    pi_38849646
    quote:
    hehe

Heb je die NU PAS gevonden? Mijn broer valt me er al maanden mee lastig.
    VyprVPN - de snelle VPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoZenmate VPN
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:01:57 #231
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38849668
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
    Sorry... ik had em al afgegooid voor die tweede er bij kwam
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:02:33 #232
    142142 Kroekroek
    pi_38849686
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:

Niemand heeft mij nog verteld waar Tokko over gaat.. Ben zelf te lui om het op te zoeken. Iemand?
    Ja dat wilde ik ook weten. Ik had het nog extra gevraagd, maar het is een soort taboe ofzo.
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:03:43 #233
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38849717
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:01 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Heb je die NU PAS gevonden? Mijn broer valt me er al maanden mee lastig.
    Als ik animé aan het kijken ben wordt er ook altijd geroepen dat het kinderspul is en dat het lijkt op Pokémon en/of Dragonball.
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:12:40 #234
    119554 -Strawberry-
    pi_38850031
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:01 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Sorry... ik had em al afgegooid voor die tweede er bij kwam
    het einde is juist het meest hilarisch..
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:14:00 #235
    63613 outcast_within
    of toch niet
    pi_38850103
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:02 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Ja dat wilde ik ook weten. Ik had het nog extra gevraagd, maar het is een soort taboe ofzo.
    als het na een paar keer vragen het antwoord niet gegeven is OP EEN VRAAG DIE IK HEB GESTELD-edit. dan google ik het en deel ik het met jullie inclusief een quote van de post waarin mijn vraag niet werd beantwoord

[ Bericht 4% gewijzigd door outcast_within op 14-06-2006 15:19:49 ]
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:15:30 #236
    142142 Kroekroek
    pi_38850152
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:03 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Als ik animé aan het kijken ben wordt er ook altijd geroepen dat het kinderspul is en dat het lijkt op Pokémon en/of Dragonball.
    Dat valt nog mee. Als ik een tekening maak met een beetje fantasie erin dachten sommige mensen dat ik een Pokémon had nagetekend. DAT is pas een belediging . Die van jou ook natuurlijk .
    Je hoeft maar even creatief te doen en ja hoor, het wordt weer afgestempeld als Pokémon. Die zooi moet verboden worden!
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:16:13 #237
    142142 Kroekroek
    pi_38850175
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:14 schreef outcast_within het volgende:

[..]

als het na een paar keer vragen het antwoord niet gegeven is. dan google ik het en deel ik het met jullie inclusief een quote van de post waarin mijn vraag niet werd beantwoord
    Jaaa! Doe dat .

Edit: Sorry voor de 2 posts achter elkaar. Ik was het even vergeten, sorry sorry enzo. Jammergenoeg kan ik deze post niet meer wissen.
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:19:08 #238
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38850345
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:15 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Dat valt nog mee. Als ik een tekening maak met een beetje fantasie erin dachten sommige mensen dat ik een Pokémon had nagetekend. DAT is pas een belediging . Die van jou ook natuurlijk .
    Je hoeft maar even creatief te doen en ja hoor, het wordt weer afgestempeld als Pokémon. Die zooi moet verboden worden!
    Mee eensch is
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:21:56 #239
    63613 outcast_within
    of toch niet
    pi_38850449
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:16 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Jaaa! Doe dat .

Edit: Sorry voor de 2 posts achter elkaar. Ik was het even vergeten, sorry sorry enzo. Jammergenoeg kan ik deze post niet meer wissen.
    zie mijn ge-edite post. je snapte mijn bedoeling niet helemaal maar vooruit.
    ik ga wel even tokko opzoeken
    quote:
    Shindo lives with his younger sister since they moved from Machida years ago. Recently, he graduated from cadet to the The Special Mobile Investigation Force to avenge his parents death. He has also been having recurring dreams of a girl for some time, but they are growing more frequent. She seems to be covered in blood holding a giant sword. Later that day, he sees her, wearing a police uniform. She is a member of Section 2, Special Public Safety Task Force, or Tokko for short. There are many rumors about Tokko, one of which is that they use swords to execute criminals. There are even rumors that they aren't even human.
    Shindou has just become a new investigator for Tokki: The Special Mobile Investigation Force. On the day of his graduation, he finally sees the half-naked girl that he had seen in his dreams in real life and finds out that she's part of Tokko: The Special Public Safety Task Force. Shindou ends up joining Tokko to avenge his parents' death whose bodies had been ripped to pieces...
    maar niks over hoe een pink in een tiet kan verdwijnen...
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:23:36 #240
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_38850523
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 14:47 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Wat een hopeloos figuur
    het zijn er 2
    het allerlaatste stukje is een beetje grappig, maar verder vind ik ze behoorlijk voor lul staan. ik zou me als hun ouders diep schamen.
    VyprVPN - de snelle VPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetBekijk het streamingaanbod van Primevideo
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:34:08 #241
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_38850913
    Bob is even een maandje weg, vakantie
    Lekker uitrusten, tot over een maandje ofzo!
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:34:28 #242
    119554 -Strawberry-
    pi_38850928
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:34 schreef Orealo het volgende:
    Zo lang? Veel plezier!
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:36:47 #243
    63613 outcast_within
    of toch niet
    pi_38851004
    quote:

stelt zich al een tvp van een bob uit paraguay voor.

tot zo he
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:43:10 #244
    142142 Kroekroek
    pi_38851212
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:23 schreef Sh0g het volgende:

[..]

het zijn er 2
    het allerlaatste stukje is een beetje grappig, maar verder vind ik ze behoorlijk voor lul staan. ik zou me als hun ouders diep schamen.
    Het is niet het enige filmpje dat ze hebben gemaakt. Ze hebben er ook nog 1 van Mortal Kombat . Die moet je ook eens zien hee.
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:21 schreef outcast_within het volgende:

[..]

zie mijn ge-edite post. je snapte mijn bedoeling niet helemaal maar vooruit.
    ik ga wel even tokko opzoeken
    [..]

maar niks over hoe een pink in een tiet kan verdwijnen...
    Sorry, ik had er overheen gelezen. Bedankt voor de info. En dat pink-tiet verschijnsel gaan we onderzoek naar doen .
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:49:10 #245
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38851419
    quote:
    Een maand Dan zijn we waarschijnlijk al bij het jubileumtopic
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:43 schreef Kroekroek het volgende:

Sorry, ik had er overheen gelezen. Bedankt voor de info. En dat pink-tiet verschijnsel gaan we onderzoek naar doen .
    Ze is gewoon der siliconen aan het rechtschuiven
    (Hebben we ook gelijk de onnatuurlijke vorm verklaard )
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:54:12 #246
    2962 Jordy-B
    pi_38851598
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Een maand Dan zijn we waarschijnlijk al bij het jubileumtopic
    Met het huidige tempo wel, ja...
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:55:57 #247
    63613 outcast_within
    of toch niet
    pi_38851649
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef uppie83 het volgende:
    Ze is gewoon der siliconen aan het rechtschuiven
    (Hebben we ook gelijk de onnatuurlijke vorm verklaard )
    was het dan een onnatuurlijk vorm dan?
    wat kijken jullie toch goed naar tieten plaatjes
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:59:16 #248
    142142 Kroekroek
    pi_38851725
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:55 schreef outcast_within het volgende:

[..]

was het dan een onnatuurlijk vorm dan?
    wat kijken jullie toch goed naar tieten plaatjes
    Ik als vrouw kan wel toegeven dat ze niet helemaal kloppen. Ik keek er niet naar tot de opmerking over de pinken langskwam.

We moeten toch wat te doen hebben?

Het begint wel een omstreden onderwerp te worden. Misschien moeten we die borsten eens achter ons laten.
      woensdag 14 juni 2006 @ 16:09:59 #249
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38852234
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:59 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Ik als vrouw kan wel toegeven dat ze niet helemaal kloppen. Ik keek er niet naar tot de opmerking over de pinken langskwam.

We moeten toch wat te doen hebben?

Het begint wel een omstreden onderwerp te worden. Misschien moeten we die borsten eens achter ons laten.
    Maar maar maar.... Shog begon...
    quote:

woensdag 14 juni 2006 @ 16:37:02 #250
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_38853183
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 16:09 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Maar maar maar.... Shog begon...
    [..]
    maar het is wel on-topic
    Surf prive met PureVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
      woensdag 14 juni 2006 @ 16:52:53 #251
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_38853669
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 16:37 schreef Sh0g het volgende:

[..]

maar het is wel on-topic
    ach zolang het ontopic is vind ik het wel prima hoor
      woensdag 14 juni 2006 @ 17:22:07 #252
    77135 mschol
    pi_38854615
    quote:
    Greetings M. Scholten from DVD Pacific.

We thought you'd like to know that we processed your Invoice ID *******
    today.
    This invoice contains:
    1 | Elfen Lied: Vector 4

This invoice has now entered shipping and will depart from our warehouse
    within the next 24 hours.
    Thanks for shopping at DVD Pacific, and we hope to see you again soon.
    dus ergenv volgende week binnen
      woensdag 14 juni 2006 @ 17:46:13 #253
    142142 Kroekroek
    pi_38855273
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 16:37 schreef Sh0g het volgende:

[..]

maar het is wel on-topic
    Nou dan is het goed .
      woensdag 14 juni 2006 @ 18:12:25 #254
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_38856120
    ik zoek de titel van een anime, waarvan ik alleen nog maar een vage beschrijving weet. misschien kan iemand me helpen, het plot gaat ongeveer zo:

Een kerel slaagt niet voor zijn toelating tot de uni van tokyo, daarom wordt hij door z'n ouders naar z'n oma gestuurd, die één of ander pension / hotel (of iets dergelijks) runned. Hij wordt daar aangesteld als hoofd (dacht ik), maar de vrouwen die daar wonen, die moeten niks van mannen hebben en balen ervan dat hij er nu werkt.

Zoiets was het. Ik kan d'r niet meer opkomen wat de titel is. Amaenaedeyo was het in ieder geval niet.
      woensdag 14 juni 2006 @ 18:17:57 #255
    77135 mschol
    pi_38856256
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 18:12 schreef Sh0g het volgende:
    ik zoek de titel van een anime, waarvan ik alleen nog maar een vage beschrijving weet. misschien kan iemand me helpen, het plot gaat ongeveer zo:

Een kerel slaagt niet voor zijn toelating tot de uni van tokyo, daarom wordt hij door z'n ouders naar z'n oma gestuurd, die één of ander pension / hotel (of iets dergelijks) runned. Hij wordt daar aangesteld als hoofd (dacht ik), maar de vrouwen die daar wonen, die moeten niks van mannen hebben en balen ervan dat hij er nu werkt.

Zoiets was het. Ik kan d'r niet meer opkomen wat de titel is. Amaenaedeyo was het in ieder geval niet.
    Love Hina!!!! (99.9% zeker, heb hier namelijk de volledige serie op dvd (9 stuks) liggen )
      woensdag 14 juni 2006 @ 18:18:27 #256
    65494 Zeurberus
    pi_38856264
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 18:12 schreef Sh0g het volgende:

Jezus wat een onderwerp weer, nog ff en er word een anime gemaakt over iemand die de hele dag slaapt ofzo

Helaas kan ik je niet helpen met het vinden van de titel.
      woensdag 14 juni 2006 @ 18:27:16 #257
    142142 Kroekroek
    pi_38856512
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 18:17 schreef mschol het volgende:

[..]

Love Hina!!!! (99.9% zeker, heb hier namelijk de volledige serie op dvd (9 stuks) liggen )
    Gaat Love Hina daarover?!?!?! Nooit geweten. Nooit zo in verdiept. Wow, wat een verrassing.
      woensdag 14 juni 2006 @ 18:31:09 #258
    77135 mschol
    pi_38856629
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 18:27 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Gaat Love Hina daarover?!?!?! Nooit geweten. Nooit zo in verdiept. Wow, wat een verrassing.
    quote:
    Age rating: Teenagers (May contain bloody violence, bad language, nudity)
    Genres: Comedy, Romance, Shounen, slice of life

Plot Summary:
    Keitaro Urashima is determined to be accepted into Tokyo University, the hardest Japanese University of all to get into, because of a promise he made to a girl when he was young... a girl whose name he can't even remember. After failing to get into Tokyo U twice, he is kicked out by his parents and goes to live with his Grandmother at her hotel, but it seems it has been turned into an all girls boarding house. What's more, much to his surprise and to the tenants disgust, Keitaro is made manager of the boarding house.
    15 years ago, a young boy, Urashima Keitaro, made a promise with a girl that they will enter Toudai (Tokyo University) and find happiness together. 15 years after, he has failed his second retake of the Toudai entrance exams. One morning he recieves a call from his grandmother, Urashima Hina, to go to Hinata Lodge, the same place Keitaro had made the promise with the girl 15 years back. Upon arriving, to his surprise (or shock) Hinata Lodge is no longer an inn, but is now a all-girls dormitory. To make matters worse, he was made the manager of the dormitory against the disapprovals of all the tenants.
      woensdag 14 juni 2006 @ 18:32:26 #259
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_38856672
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 18:17 schreef mschol het volgende:
    DOH! DOH! DOH! DOH! etc

Ik kwam nota bene langs de beschrijving op anidb. Maar ik had een ander plaatje in mijn hoofd en na de eerste regel gelezen te hebben (Keitaro and his childhood sweetheart make a promise to be accepted at and to meet each other at the prestigous Toudai University before she moved out of his life.) dacht ik: neuh, lijkt erop, maar dat is em ook niet

In ieder geval bedankt!! Nog ruim een uur en dan heb ik de complete serie ook "gekocht". Specials en Love Hina Again erbij.
      woensdag 14 juni 2006 @ 18:46:08 #260
    69211 koffiegast
    langzinnig
    pi_38857061
    love hina .. (L) zonde zo weinig afleveringen (ook al zijn het er 27 ofzo )

van zulke verhalen zou je haast hope dat het je overkwam
    Zenmate VPNDe snelste VPN - FastestVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
      woensdag 14 juni 2006 @ 18:54:35 #261
    137966 Koranaga
    pi_38857285
    Het is inderaad een erg leuke serie.
    En inderaad hij is veelste kort.
      woensdag 14 juni 2006 @ 19:51:40 #262
    2962 Jordy-B
    pi_38859365
    Love Hina is een van de weinige series waarvan ik het echt ontzettend jammer vond dat 'ie was afgelopen... Een tweede seizoen, please!
      woensdag 14 juni 2006 @ 21:01:00 #263
    77135 mschol
    pi_38862218
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 18:32 schreef Sh0g het volgende:

[..]

DOH! DOH! DOH! DOH! etc

Ik kwam nota bene langs de beschrijving op anidb. Maar ik had een ander plaatje in mijn hoofd en na de eerste regel gelezen te hebben (Keitaro and his childhood sweetheart make a promise to be accepted at and to meet each other at the prestigous Toudai University before she moved out of his life.) dacht ik: neuh, lijkt erop, maar dat is em ook niet

In ieder geval bedankt!! Nog ruim een uur en dan heb ik de complete serie ook "gekocht". Specials en Love Hina Again erbij.
    ik heb em echt op dvd (zie me signature, dvd profiler lijst..) heb ooit voor $140 de Love hina perfect collection gekocht..
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 18:46 schreef koffiegast het volgende:
    love hina .. (L) zonde zo weinig afleveringen (ook al zijn het er 27 ofzo )

van zulke verhalen zou je haast hope dat het je overkwam
    totaal zijn er 25 eps + 2 'films' (spring + winter special) en nog een OVA (Love Hina again) 3 eps

en wat betreft dat overkomen: nou als et was minder geweldadig zou zijn, geen probleem mee
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 18:54 schreef Koranaga het volgende:
    Het is inderaad een erg leuke serie.
    En inderaad hij is veelste kort.
    yup idd te Kort, zelfs met de specials & de OVA
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 19:51 schreef Jordy-B het volgende:
    Love Hina is een van de weinige series waarvan ik het echt ontzettend jammer vond dat 'ie was afgelopen... Een tweede seizoen, please!
    denk het niet dat een 2de seizoen er ooit komt. het verhaal is 'af' gemaakt in de OVA
      woensdag 14 juni 2006 @ 21:30:02 #264
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_38863364
    Ik ben vandaag begonnen aan Elfen Lied..... Bij het begin is het even slikken (zoveel hoofden rollen, dat ben ik niet gewend -Miyazaki lover ). Snap niet precies wat de naaktscenes toevoegen aan het verhaal/karakters, maar dat zou wel een sellingpoint zijn voor bepaalde mensen.

Anyhoo.. De serie ziet er mooi uit en kijk lekker weg.

Thanks for the tips!
      woensdag 14 juni 2006 @ 21:54:40 #265
    30097 blessed19
    pi_38864313
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 21:30 schreef BMH het volgende:
    Ik ben vandaag begonnen aan Elfen Lied..... Bij het begin is het even slikken (zoveel hoofden rollen, dat ben ik niet gewend -Miyazaki lover ). Snap niet precies wat de naaktscenes toevoegen aan het verhaal/karakters, maar dat zou wel een sellingpoint zijn voor bepaalde mensen.

Thanks for the tips!
    een paar threads geleden noemen we het functioneel bloot.
    SPOILER
      woensdag 14 juni 2006 @ 22:32:23 #266
    77135 mschol
    pi_38865847
    quote:
    Ik ben vandaag begonnen aan Elfen Lied..... Bij het begin is het even slikken (zoveel hoofden rollen, dat ben ik niet gewend -Miyazaki lover ).
    dat hadf ik ook in het begin..
    echt zo van
    *GLUP* das eff andere koek..

maar nu staat de dvd box naast o.a. love hina, my neighbor totoro, princess mononoke, kiki's delivery service...en wacht ik alleen nog op volume 4
      woensdag 14 juni 2006 @ 22:35:37 #267
    65494 Zeurberus
    pi_38865982
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 22:32 schreef mschol het volgende:

[..]

dat hadf ik ook in het begin..
    echt zo van
    *GLUP* das eff andere koek..

maar nu staat de dvd box naast o.a. love hina, my neighbor totoro, princess mononoke, kiki's delivery service...en wacht ik alleen nog op volume 4
    Ben ik dan echt zo gestoord dat ik het helemaal niet zo schokkend maar eerder grappig vond?

Ik blijf er trouwens bij dat die eerste 5 min van ep 1 echt het geniaalste zijn van de hele serie
      woensdag 14 juni 2006 @ 22:50:14 #268
    77135 mschol
    pi_38866823
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 22:35 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ben ik dan echt zo gestoord dat ik het helemaal niet zo schokkend maar eerder grappig vond?
    ligt er denk ik aan wat je er van verwachtte..

ik ben niet echt een geweldadig type, en keek ook dat soort anime niet, en dan moet je toch even slikken, maar na 1 ep had ik ook zo iets van meer van hetzelfde, maar wel cool
      woensdag 14 juni 2006 @ 22:57:49 #269
    65494 Zeurberus
    pi_38867299
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef mschol het volgende:

[..]

ligt er denk ik aan wat je er van verwachtte..

ik ben niet echt een geweldadig type, en keek ook dat soort anime niet, en dan moet je toch even slikken, maar na 1 ep had ik ook zo iets van meer van hetzelfde, maar wel cool
    Ik volgde het real-time dus elke week een nieuwe release. Ik werd vooral aangetrokken door de waarschuwing vooraf bj de eerste ep. Eindelijk weer eens wat grofs dacht ik en het bleek zo te zijn, helaas werd het op een gegeven moment meer grappig dan grof
      woensdag 14 juni 2006 @ 23:16:05 #270
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_38868179
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 22:35 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik blijf er trouwens bij dat die eerste 5 min van ep 1 echt het geniaalste zijn van de hele serie
    Ik vond het ook niet echt schokkend, omdat er geen verhaal aan de slachtoffers zat.
    Het wordt anders in de rest van het verhaal.

Ik had wel bij dat
    SPOILER
    zoiets van
    Wat daarna volgde kon ik die smerige !^$@# alleen maar toewensen.
    En dan dat stukje waar
    SPOILER
    Dat is eigenlijk veel schokkender.
    Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoDe snelste VPN - FastestVPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
      woensdag 14 juni 2006 @ 23:19:20 #271
    65494 Zeurberus
    pi_38868318
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 23:16 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Ik vond het ook niet echt schokkend, omdat er geen verhaal aan de slachtoffers zat.
    Het wordt anders in de rest van het verhaal.

Ik had wel bij dat
    SPOILER
    zoiets van
    Wat daarna volgde kon ik die smerige !^$@# alleen maar toewensen.
    En dan dat stukje waar
    SPOILER
    Dat is eigenlijk veel schokkender.
    SPOILER
      woensdag 14 juni 2006 @ 23:24:22 #272
    69211 koffiegast
    langzinnig
    pi_38868533
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 21:01 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb em echt op dvd (zie me signature, dvd profiler lijst..) heb ooit voor $140 de Love hina perfect collection gekocht..
    [..]

totaal zijn er 25 eps + 2 'films' (spring + winter special) en nog een OVA (Love Hina again) 3 eps

en wat betreft dat overkomen: nou als et was minder geweldadig zou zijn, geen probleem mee
    [..]

yup idd te Kort, zelfs met de specials & de OVA
    [..]

denk het niet dat een 2de seizoen er ooit komt. het verhaal is 'af' gemaakt in de OVA
    zomg
    kom er zojuist achter dat ik de ova niet eens heb gezien? kijkvoer!
    'op youtube hebben ze alleen maar 1 en 2 geen 3 )
      woensdag 14 juni 2006 @ 23:24:41 #273
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38868552
    Hmm klinkt allemaal lekker gewelddadig
      woensdag 14 juni 2006 @ 23:29:25 #274
    65494 Zeurberus
    pi_38868751
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 23:24 schreef uppie83 het volgende:
    Hmm klinkt allemaal lekker gewelddadig
    Beserk al gezien?

Die serie is gesponsord door Heinz
      woensdag 14 juni 2006 @ 23:41:46 #275
    142142 Kroekroek
    pi_38869217
    Wie van jullie heeft wel eens van JDorama gehoord? Is me net aangeraden.

Ik kan me vaagjes herrineren dat ik er eens iets over gehoord heb, maar wat?
      woensdag 14 juni 2006 @ 23:49:28 #276
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_38869522
    Website met verzameling van series en acteurs in zogenaamde jdorama's, j-drama's dus.
      woensdag 14 juni 2006 @ 23:51:05 #277
    142142 Kroekroek
    pi_38869591
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 23:49 schreef RipCore het volgende:
    Website met verzameling van series en acteurs in zogenaamde jdorama's, j-drama's dus.
    Ah thanks.

Ik realiseer me nu net even dat ik echt een domme opmerking tegenover die persoon heb gemaakt. Oh minder fijn .
    Verkeerd gelezen. Er stond 'een' JDorama. *blond blond*

Lang leve de edit knop. Nu maar hopen dat hij het niet gezien heeft .
      woensdag 14 juni 2006 @ 23:55:01 #278
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38869741
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 23:29 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Beserk al gezien?

Die serie is gesponsord door Heinz
    Nee ook nog niet...
    Ik heb beide series zelfs nog niet eens in mijn bezit
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:12:48 #279
    2962 Jordy-B
    pi_38870282
    Een paar dagen geleden kwam het eerste deel van de serie Ace wo nerae! uit... Een Jdorama met in de hoofdrol de tienerster (hoewel ze tegenwoordig geen tiener meer is, volgens mij) Aya Ueto...

Serie gaat over de beroemde tennisclub op een Japanse school, waar Aya Ueto als eerstejaars in de selectie terecht komt.

Nou moeten ze in de eerste episode spelen dat ze niet kunnen tennissen... En dit doen ze zó ongeloofwaardig dat ik niet eens de eerste aflevering (drie kwartier) uit heb willen zien. 'k vind Aya Ueto 'n poepie, maar ik ga me natuurlijk niet uitgebreid op staan vreten bij zo'n serie.
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:16:19 #280
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_38870388
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 19:51 schreef Jordy-B het volgende:
    Het is echt jammer dat er geen tweede seizoen ervan is
    Heb Yakitate Japan helemaal gekeken en inderdaad Jordy je had gelijk want de laatste paar eps zijn beetje uitgekauwd maar die rare reacties redden het verhaal toch

Ik ben ook begonnen aan GTO hele leuke oude serie past precies bij mijn smaak

effe nog paar series kijken voor het lustrum
    VyprVPN - de snelle VPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:16:21 #281
    63613 outcast_within
    of toch niet
    pi_38870392
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 23:51 schreef Kroekroek het volgende:
    Lang leve de edit knop. Nu maar hopen dat hij het niet gezien heeft .
    awwwww kawaaii ^_^
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:16:25 #282
    69211 koffiegast
    langzinnig
    pi_38870395
    Iemand die me kan mailen waar ik love hina torrents kan vinden ova enzo, youtube zijn ze english en half volledig
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:18:56 #283
    77135 mschol
    pi_38870481
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef koffiegast het volgende:
    Iemand die me kan mailen waar ik love hina torrents kan vinden ova enzo, youtube zijn ze english en half volledig
    wiul best mailen maar zonder mail adres gaat et zo lastig
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:19:29 #284
    63613 outcast_within
    of toch niet
    pi_38870501
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef koffiegast het volgende:
    sip mode snif ik kan nergens love hina afleveringen "kopen" vooral de ova is moeilijk te vinden.
    wss dat ik ze nu nooit zal zien
    ... mompelt iets over subtiliteit enzo
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:19:50 #285
    69211 koffiegast
    langzinnig
    pi_38870515
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 00:18 schreef mschol het volgende:

[..]

wiul best mailen maar zonder mail adres gaat et zo lastig
    verdraaid!

naja oelewappersenfrikandellenzijnhandeldezerdagen edit
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:19:52 #286
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_38870517
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 00:12 schreef Jordy-B het volgende:
    Een paar dagen geleden kwam het eerste deel van de serie Ace wo nerae! uit... Een Jdorama met in de hoofdrol de tienerster (hoewel ze tegenwoordig geen tiener meer is, volgens mij) Aya Ueto...
    Die serie is allang uit joh. Alleen nieuw is dat de eerste afleveringen van een dvdrip zijn ipv hdtv (of wat ze ook gebruikten..).

hihi ik heb Jordy verbeterd, nu hopen dat ik gelijk heb ook!

[ Bericht 3% gewijzigd door RipCore op 15-06-2006 00:25:20 ]
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:20:38 #287
    69211 koffiegast
    langzinnig
    pi_38870547
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef outcast_within het volgende:

[..]

... mompelt iets over subtiliteit enzo
    nou hoor, heb ik paar torrent sites gevonden hebben ze ze niet was op de goeie weg

hebben we al titel voor volgend deel?
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:23:53 #288
    77135 mschol
    pi_38870654
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef koffiegast het volgende:

[..]

verdraaid!

naja --hier stond een mail adres---
    youve got mail,
    edit je mail eff weg (spambots etc..)

ow en nu net bij ep 24 van Aishiteru ze Baby
    ben benieuwd
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:27:56 #289
    69211 koffiegast
    langzinnig
    pi_38870770
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 00:23 schreef mschol het volgende:

[..]

youve got mail,
    edit je mail eff weg (spambots etc..)

ow en nu net bij ep 24 van Aishiteru ze Baby
    ben benieuwd
    hartstikke bedankt
    hierna maar es de opvolger van ai yori kijken, ondertussen high school girls binnenhalen (ben benieuwd Oo)

titel volgend deel (nog oproep )
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:30:52 #290
    2962 Jordy-B
    pi_38870841
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef RipCore het volgende:

[..]

Die serie is allang uit joh. Alleen nieuw is dat de eerste afleveringen van een dvdrip zijn ipv hdtv (of wat ze ook gebruikten..).

hihi ik heb Jordy verbeterd, nu hopen dat ik gelijk heb ook!
    Bleek gewoon een re-release van episode 1 en 2... Jij hebt dus een beetje gelijk en ik heb 'n beetje gelijk.

Neemt niet weg dat het kut is dat de regisseur Aya zo beroerd heeft laten acteren, want in Azumi was ze wel tof...
    VyprVPN - de snelle VPNZavvi - Fandom en GeekgearSurfshark - veilig toegang tot het open internet
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:32:19 #291
    63613 outcast_within
    of toch niet
    pi_38870870
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 00:30 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Bleek gewoon een re-release van episode 1 en 2... Jij hebt dus een beetje gelijk en ik heb 'n beetje gelijk.

Neemt niet weg dat het kut is dat de regisseur Aya zo beroerd heeft laten acteren, want in Azumi was ze wel tof...
    voor alsnog is dat het beste wat ooit iemand gelukt is.

nou ja ik heb je nog een keer geprobeerd te overtuigen dat dat OPliedje van jou klonk als de bloodhound gang
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:42:16 #292
    2962 Jordy-B
    pi_38871116
    Ik ben echt niet te beroerd om m'n ongelijk toe te geven... 't komt hier gewoon niet zo vaak voor dat ik echt ongelijk heb...

'k ben ergens in dit topic nog de fout ingegaan met xxxHolic's Mokona en heb dat gewoon toegegeven (met een uitleg waaom ik de fout maakte)...
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:43:30 #293
    63613 outcast_within
    of toch niet
    pi_38871148
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 00:42 schreef Jordy-B het volgende:
    Ik ben echt niet te beroerd om m'n ongelijk toe te geven... 't komt gewoon niet zo vaak voor dat ik echt ongelijk heb...

'k ben ergens in dit topic nog de fout ingegaan met xxxHolic's Mokona...
    En heeeeel af en toe heb je extreem gelijk, maar daar komen we in topic 24 ofzo wel een keer op terug
    -

de wiki is er iig klaar voor. jordy ts'en iets voor jou?
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:50:28 #294
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_38871335
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 00:30 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja dat zei ik, alleen nieuw is het feit dat het een dvdrip is, de eerste versies waren van de tv geript = re-release.

En ja, het was brak geacteerd.
      donderdag 15 juni 2006 @ 01:13:34 #295
    2962 Jordy-B
    pi_38871958
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 00:43 schreef outcast_within het volgende:
    de wiki is er iig klaar voor. jordy ts'en iets voor jou?
    Neuh... Ga gerust je gang...
      donderdag 15 juni 2006 @ 07:09:48 #296
    119554 -Strawberry-
    pi_38873677
    quote:

Thanks for the tips!
    Ik was er gelukkig op voorbereid, maar het is best wel grof ja. Maar er komt nog meer..
    Kleine spoiler, kan hem wel lezen. Een beetje over dat naakt.
    SPOILER
      donderdag 15 juni 2006 @ 08:16:50 #297
    30097 blessed19
    pi_38873833
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 07:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik was er gelukkig op voorbereid, maar het is best wel grof ja. Maar er komt nog meer..
    Kleine spoiler, kan hem wel lezen. Een beetje over dat naakt.
    SPOILER
    eigenlijk dus ook wat ik schreef
      donderdag 15 juni 2006 @ 08:55:39 #298
    119554 -Strawberry-
    pi_38874220
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 08:16 schreef blessed19 het volgende:

[..]

eigenlijk dus ook wat ik schreef
    Oops, jouw post had ik nog niet gezien. Maar zoiets bedoelde ik inderdaad ook.
    Trouwens Elfen Lied is niet alleen grof maar ook heel grappig af en toe.
      donderdag 15 juni 2006 @ 10:25:40 #299
    58063 uppie83
    Sousousou
    pi_38876129
    Zo hoort het ook... sommige series zijn echt alleen maar serieus. Geef mij maar een serie met wat van die geweldige droge Japanse humor
      donderdag 15 juni 2006 @ 10:52:16 #300
    63613 outcast_within
    of toch niet
    pi_38876812
    Hime-sama_Goyoujin_01

totale waste of time. deed zich voor als een dubbel aflevering bleach
    Cyberghost VPNDe snelste VPN - FastestVPNZenmate VPN
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')