Klinkt als een jubileum activiteitquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:53 schreef Orealo het volgende:
Oh oh oh !
Is 't niet eens tijd voor -ichigo- om de hall of fame te bereiken ?
-strawberry- dus![]()
Dat is geen 14.00 hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:39 schreef blessed19 het volgende:
...
ik wist dat het gister lomp werd, maar vanmiddag krijg je wel alle details te horen
zometeen de nieuwe ouran kijken
en ik kom rond 14:12 aan op CS
dewd....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:28 schreef Orealo het volgende:
13:45![]()
Overgens denk ik dat we met z'n drieeen zijn![]()
kroekroek moet ook komen! :$quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:28 schreef Orealo het volgende:
Wie gaan er allemaal dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:28 schreef Orealo het volgende:
Snap ik ook niet helemaal, maar daarvoor moet je de serie TOKKO gezien hebben denk ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:27 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En wat de hell zo leuk aan de TT? stelletje Pubers![]()
Weet niet precies hoe het werkt.. maar als je hier vaak genoeg komt voegt vanzelf iemand je toe aan de OP.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:11 schreef Timmah het volgende:
Krijg ik met zo'n 13 Anime-topics in mn History eigenlijk al eens een plaatsje in de OP?Of moet je dat zelf doen?
Ja, dat wachten duurde nu wel erg lang zeg maar.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe het werkt.. maar als je hier vaak genoeg komt voegt vanzelf iemand je toe aan de OP.
In mijn geval deed Orealo het, misschien kun je het hem vragen.Of wacht gewoon af.
Ja jij bent geen vrouw he.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja, dat wachten duurde nu wel erg lang zeg maar.Vooral aangezien mn maatje Suus dr al na 1 topic in stond.
.
In dat geval moet iemand jou eerst maar even in de OP zetten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja, dat wachten duurde nu wel erg lang zeg maar.Vooral aangezien mn maatje Suus dr al na 1 topic in stond.
.
Daar maak je onderscheid tussen zegmaar? Ik voel me gebruikt!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:16 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja jij bent geen vrouw he..
Vanavond na de meet gooi ik je gelijk in de wiki!
sorry!
Als jij me niet meer als een kind behandelt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:20 schreef Zeurberus het volgende:
Begin jij eerst nou maar eens aan Bleach, opstandig stuk tuig
Thanks.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:16 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja jij bent geen vrouw he..
Vanavond na de meet gooi ik je gelijk in de wiki!
sorry!
Zo mag ik het horenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jij me niet meer als een kind behandeld.![]()
Maar ik heb de torrents van Bleach al aan staan hoor.![]()
Je kan nu nog stoppen? Ben na een aflevering of 5 gestopt.. Alleen de OP was al verschrikkelijk. Kijk liever Haruhi Suzumiya, Ouran Host Club en XXXholic.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jij me niet meer als een kind behandeld.![]()
Maar ik heb de torrents van Bleach al aan staan hoor.![]()
Ik oordeel liever zelf. Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Je kan nu nog stoppen? Ben na een aflevering of 5 gestopt.. Alleen de OP was al verschrikkelijk. Kijk liever Haruhi Suzumiya, Ouran Host Club en XXXholic..
Het is Hajime no Ippo ook wel Fighting Spirit genoemd staat op 13e plaats op Animenfo ik heb zelf niet gezienquote:
Ik ook niet ik heb vroeger nog Captain Tsubasa en Ganbare! Kickers gezien en onlangs ook Hungry Heart - Wild Striker alleen zoek ik nog een serie over voetbalquote:
Van wat ik mij van Tsubasa Chronicle kan herinneren had Mokona altijd gewoon 2 ogen hoor, als deze ze tenminste een keer opendeed.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:48 schreef Jordy-B het volgende:
'k ben nou wat verder in de manga's van xxxHolic. Het is wel geinig hoe de link met Tsubasa duidelijker aanwezig is in de manga, dan in de xxxHolic animé...
Ik denk dan ook niet dat de animé echt gelinkt zal gaan worden aan Tsubasa, zoals de manga dat doet... Daarvoor heeft de animé een te vreemde volgorde, vergeleken met de manga. Mokona (dat zwarte, eenogige beestje) bijvoorbeeld, wordt in de manga veel later geďntroduceerd dan in de animé, en zijn doel wordt ook meteen duidelijk gemaakt...
De mangas zijn echt helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:48 schreef Jordy-B het volgende:
'k ben nou wat verder in de manga's van xxxHolic. Het is wel geinig hoe de link met Tsubasa duidelijker aanwezig is in de manga, dan in de xxxHolic animé...
Ik denk dan ook niet dat de animé echt gelinkt zal gaan worden aan Tsubasa, zoals de manga dat doet... Daarvoor heeft de animé een te vreemde volgorde, vergeleken met de manga. Mokona (dat zwarte, eenogige beestje) bijvoorbeeld, wordt in de manga veel later geďntroduceerd dan in de animé, en zijn doel wordt ook meteen duidelijk gemaakt...
De serie is geniaal.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:34 schreef stroopje het volgende:
Het is Hajime no Ippo ook wel Fighting Spirit genoemd staat op 13e plaats op Animenfo ik heb zelf niet gezien
Die ga ik dus volgen! Ff zoeken nuquote:Op zondag 11 juni 2006 00:05 schreef Sh0g het volgende:
[..]
De serie is geniaal.
Humor, drama, actie, nog meer humor, wat high school achtige romance, meer geweldige actie en nog meer humor.![]()
Laat je niet afschrikken van het feit dat het min of meer een boks-anime is. Ik zelf had (en heb nog steeds eigenlijk) niets met boksen, maar was toch enorm gefascineerd door het verhaal.
Die 76 episodes gaan geen moment vervelen.![]()
Geloof mij, het was van mijn kant absoluut niet de bedoeling om het door te trekken, ik heb 2x naar huis gebeld om te vermelden dat ik eerst later kwam eten en vervolgens niet kwam eten.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:56 schreef Jordy-B het volgende:
zeg het er gewoon even bij als je de meet ook 's avonds plaatsvindt...
De enige reden dat ik er niet ben, was gewoon omdat er 's avonds niets zou gebeuren en ik 's middags niet kan vanwege werk (en ik kan niet zomaar twee weken vantevoren pas vrij vragen, want we zitten wat krap met personeel... nou ja, ik kan het wel vragen, maar ik krijg het niet).
ey! onze meets zijn schijnbaar niet echt structueel en voorspelbaar. ik had zelf in gedachten om rond 19:00 weer thuis te zijn, maar het liep anders dan verwacht.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:56 schreef Jordy-B het volgende:
zeg het er gewoon even bij als je de meet ook 's avonds plaatsvindt...
De enige reden dat ik er niet ben, was gewoon omdat er 's avonds niets zou gebeuren en ik 's middags niet kan vanwege werk (en ik kan niet zomaar twee weken vantevoren pas vrij vragen, want we zitten wat krap met personeel... nou ja, ik kan het wel vragen, maar ik krijg het niet).
Even voor de duidelijkheid: Het speciale bier was 3,50 (dus Chang en Iki en....nog eenquote:Op zondag 11 juni 2006 01:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ey! meets zijn nooit structueel en voorspelbaar. ik had zelf in gedachten om rond 19:00 weer thuis te zijn, maar het liep anders dan verwacht.
de volgende meet zal ''gewoon'' een diner worden bij le:en. denk dat we om 18:00 daar dan zullen afspreken, en de mensen met de trein zullen dan om 17:00 afspreken op station.
de desbetreffende datum zal over een maand a anderhalve maand zijn. we zullen rekening houden met dat werkende mensen vrij moeten vragen, dus je krijgt het zo vroeg mogelijk te horen.
het is overigens niet duur bij le:en. een gerecht kost gemiddeld 5,50 euro. neem je er 2, dan heb je echt zat!alleen dat bier was wel 3,50
maar ach... dat mag ook wel vind ik.
Deze oproep kan ik van harte ondersteunen.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:21 schreef Jordy-B het volgende:
kan dit in het speciale animé-meetingtopic worden voortgezet?
Het grote animé/manga meeting topic - Amsterdam
kan je van dat topic dan even - amsterdam uit de titel slopen?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Deze oproep kan ik van harte ondersteunen.
Jazeker.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
kan je van dat topic dan even - amsterdam uit de titel slopen?
Wil ik best doen, maar wil je in het gevolg dan niet meer 'zeuren' dat je iets mist van de meeting? (ook al is dat onze schuld)quote:Op zondag 11 juni 2006 01:21 schreef Jordy-B het volgende:
Het grote animé/manga meeting topic
goed punt! anders wordt het een rommeltjequote:Op zondag 11 juni 2006 01:21 schreef Jordy-B het volgende:
Het grote animé/manga meeting topic
het is wat langzaam af en toe ja, zeker met die irritante bloempot kapsel. maar er zat voor mij iig op een gegeven moment genoeg rode draad in om em strak af te kijkenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:33 schreef Koranaga het volgende:
Ben nog steeds Pita Ten aan het kijken.![]()
Best een aardige serie al moet ik zeggen dat ik nu (na 10 afleveringen) wel zoiets heb van, .....goh wanneer gebeurd er is wat. Desondanks kijk ik hem zeker nog af.![]()
Ik ken herken je avatarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:11 schreef Timmah het volgende:
Krijg ik met zo'n 13 Anime-topics in mn History eigenlijk al eens een plaatsje in de OP?Of moet je dat zelf doen?
zt er dan ook namen in, plaatjes maakt het zo onoverzichtelijkquote:Op zondag 11 juni 2006 13:38 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik ken herken je avatarwaarom je er niet in zit?
Tjah je valt niet zo op denk. Maar wees welkom in de OP
trouwens met het jubileum deel mogen wel een paar almost otaku's uit de lijst ^_^ (van de helft heb ik geen idee meer wie ze zijn)
je leeft nog!quote:Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef Hopey het volgende:
TVP: Ben weer op zoek naar anime, na even naar gewone series te hebben gekeken en films. Iemand nog een aanrader.? Ben weer eens inspiratieloos. Liever een serie die al afgelopen is.
ouran high host club. (nuchter meisje middenklasse, komt terrecht op een "rijke" school) leuke serie, en ik wil weten of het meisje en jongen nu wat gaan krijgenquote:Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef Hopey het volgende:
TVP: Ben weer op zoek naar anime, na even naar gewone series te hebben gekeken en films. Iemand nog een aanrader.? Ben weer eens inspiratieloos. Liever een serie die al afgelopen is.
Yakitate Japan is leuk en is net afgelopenquote:Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef Hopey het volgende:
Na aflevering 5 al gestopt?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Je kan nu nog stoppen? Ben na een aflevering of 5 gestopt.. Alleen de OP was al verschrikkelijk. Kijk liever Haruhi Suzumiya, Ouran Host Club en XXXholic..
Het gaat razend snel tegenwoordig.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:51 schreef koffiegast het volgende:
tvp, damn 3 dagen weggeweest en al nieuwe topic etc, ff doorlezen
Chi was tog niet geheel verdwenen, bedoel op het eind na de 'verlating' kwamen nog wat emoties ten bove of?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:43 schreef Jordy-B het volgende:
Net Chobits afgekeken...
Dag Chi...![]()
![]()
Hallo zwart gat...
Hij bedoeld denk ik dat de serie afgelopen is en hij nu een zwart gat qua tijd heeft.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:44 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Chi was tog niet geheel verdwenen, bedoel op het eind na de 'verlating' kwamen nog wat emoties ten bove of?
ja... duh!quote:Op zondag 11 juni 2006 18:47 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hij bedoeld denk ik dat de serie afgelopen is en hij nu een zwart gat qua tijd heeft.![]()
Ik ga binnenkort ook aan Tsubasa beginnen.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ja... duh!
Maar niet te lang, want als je m'n lijstje met nog af te kijken animé hebt gezien, weet je dat er nog wel wat werk aan de winkel is... 'k ga nu kiezen welke serie ik wil zien (Tsubasa, denk ik)...
Ja nee! Dat is dus echt ZO niet waar. Je weet het hč? Die discussie van gister over de mannelijkheid van bepaalde individuen. Ik noem geen namen.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:23 schreef Zeurberus het volgende:
Ik ga eens kijken wat ik van Beck kan vinden, heb daar gister ook toffe verhalen over gehoord
Ennuh Kroekroek, onthou jij wel ff dat jij alleen high-school drama's mag kijken als meisje zijnde![]()
Vraag maar aan Orealo. Hij is er zo fan van.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:56 schreef Zeurberus het volgende:
70 % was het he?
Hmmz, kan Beck nergens vinden, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mijn inbox vol te gooien met eventeuele links![]()
Donequote:Op zondag 11 juni 2006 19:56 schreef Zeurberus het volgende:
70 % was het he?
Hmmz, kan Beck nergens vinden, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mijn inbox vol te gooien met eventeuele links![]()
Senk joe!quote:
Ik moet er nog aan beginnen....quote:Op zondag 11 juni 2006 20:17 schreef Orealo het volgende:
Ik hoor hier eigenlijk verdacht weinig over inuyasha!
Terwijl dit toch wel een 'grote' serie is.
En sinds ik nu 2 action figures heb..
Wie heeft 'm gezien en kan hem mij aan/afraden?![]()
Zijn ze nog heel?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:17 schreef Orealo het volgende:
Ik hoor hier eigenlijk verdacht weinig over inuyasha!
Terwijl dit toch wel een 'grote' serie is.
En sinds ik nu 2 action figures heb..
Wie heeft 'm gezien en kan hem mij aan/afraden?![]()
Zwaardje is idd afgebroken toen inuyasha het gevecht aanging met Silva.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:04 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Zijn ze nog heel?Ik was al bang dat ik Inuyasha's zwaardje/hand zou breken.
WHAAAA!!!!!!!!! DIE OVA MOET IK ZIEN!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:07 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zwaardje is idd afgebroken toen inuyasha het gevecht aanging met Silva.
da's een kat voor de anderen
Het was een mooi gevecht, maar toen silva d'r super pwned pawn attack uitvoerde, vloog inuyasha met een noodvaart van het doosje met nootjes, op de grond en het kleine zwaardje was doormidden.
Maar goed, Masamune was ook in tweeen, maar deed 't ook goed.
Wat mij keihard ontopic gooit met de vraag, wie heeft er de Chrono Trigger OVA gezien?![]()
[afbeelding]
.
[afbeelding]
1. bied aan om weer het topic te starten op precies dezelfde manier als de vorige keer.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:31 schreef uppie83 het volgende:
Bij deel 25 eens kijken of we een betere Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing! maken??? Kijken of er inmiddels veranderingen zijn (iedereen ziet elke keer weer nieuwe series). En er zijn nu ook meer mensen die mee kunnen voten!
Maar misschien nu iets anders opzetten... zo houden we Jordy ook tevreden![]()
We hebben nog 3 topics er tussen zitten om er over na te denkenquote:Op zondag 11 juni 2006 22:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. bied aan om weer het topic te starten op precies dezelfde manier als de vorige keer.
2. iemand anders een beter idee heeft. Mag die het ook meteen uitvoeren![]()
mijn methode aanhouden? Aparte categorieën, drie stemmen per categorie, stemmen worden door één iemand opgeteld. (en dat zal ik dan dus wel doen)quote:Op zondag 11 juni 2006 22:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. bied aan om weer het topic te starten op precies dezelfde manier als de vorige keer.
2. iemand anders een beter idee heeft. Mag die het ook meteen uitvoeren![]()
speaking of the devil ^_^quote:Op zondag 11 juni 2006 22:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
mijn methode aanhouden? Aparte categorieën, drie stemmen per categorie, stemmen worden door één iemand opgeteld. (en dat zal ik dan dus wel doen)
Aangezien er vorige keer veel commentaar was stel ik voor dat we nu jouw methode proberenquote:Op zondag 11 juni 2006 22:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
mijn methode aanhouden? Aparte categorieën, drie stemmen per categorie, stemmen worden door één iemand opgeteld. (en dat zal ik dan dus wel doen)
Neuh... gewoon tzt een nieuw verkiezingstopic openen waarin in de OP de spelregels en de categorieën worden uitgelegd.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
speaking of the devil ^_^
ik ben voorMoet je nog iets van een vooronde of een voorbereidings topic maken oid?
Maar goed het lijkt mij ook een goed plan. Heb net je laatste post in dat topic nog even doorgenomen. Weet niet precies wat je daar bedoelt met voorbereidingen, maar dat zie ik wel. Verder lijkt het me handig om er in dit topic niet te veel posts aan vuil te maken, want daar is het aparte topic voor kuch kuchquote:
Als iemand zo nodig een startpost maakt. quote dan meteen het belangrijkste van de vorige pagina erbij.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Neuh... gewoon tzt een nieuw verkiezingstopic openen waarin in de OP de spelregels en de categorieën worden uitgelegd.
Wat de uiteindelijke spelregels worden, kunnen we zonder problemen hier of in het vorige verkiezingstopic, Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing! bespreken. Laten we het daar bespreken, om dit topic 'n beetje schoon te houden...
maar als je het doet, dan kun je net zo goed... wat ik al zeiquote:Op zondag 11 juni 2006 23:17 schreef Jordy-B het volgende:
Of je maakt gewoon geen pagina-startpost en gaat er vanuit dat mensen in staat zijn om naar de vorige bladzijde te gaan...
Daarnaast:quote:
the melancholy of hurika pitatoeja is ook net iets strakker getekent volgens mij. Plus er word af en toe gestrooit met wat special effects.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:07 schreef Qunix het volgende:
Er is me iets opgevallen in "Anime land". Komst van Ergo Proxy, verbeteringen aan One Piece, Bleach en nog een paar. Het wordt een beetje next-gen-anime.
Ergo Proxy ziet er zééééér mooi uit (de intro en het begin). One Piece vanaf 220 ongeveer zie je enorm grote veranderingen, tekenstijl en dat het hdtv geworden is. Bij Bleach de intro en de tussen stuk.
Is het jullie ook al opgevallen dat wat ik noemde enorm verbetert is met hi-tech dingen enzo?
Ja dat wel... Wel is het mij opgevallen dat "ineens" aantal series aantal hi-tech effects gebruiken.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
the melancholy of hurika pitatoeja is ook net iets strakker getekent volgens mij. Plus er word af en toe gestrooit met wat special effects.
Ik weet niet of je het kan hebben over een echte verbetering. Zolang de tekenstijl maar bij de serie past niet?
aan 5 films kom ik wel...quote:Op maandag 12 juni 2006 08:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben nog een echte newbie, geen 5 films gezien..
Maar dat komt snel genoeg, ben hard op weg. Downloaden gaat hier nogal traag helaas.
Ja, als je Pokemon mee gaat tellen. Daar heb ik vroeger wel een stuk of 5 films van gezien.quote:Op maandag 12 juni 2006 08:52 schreef Orealo het volgende:
hmm..
Naruto 1,2
Fullmetal Alchemist
Akira
Pokemon
Spirited Away
hmm.
Trouwens die film die ik bij de meet gekocht heb, is vet tof, ben alleen de naam vergeten.
mooi nu kun je al die kleine meisjes zelf opzoeken die niet naar meets mogen, gefeliciteertquote:Op maandag 12 juni 2006 14:39 schreef Zeurberus het volgende:
dit is even GIGANTISCH offtopic maar moet het even kwijt:
Ik heb zojuist mijn rijbewijs gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 14:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
mooi nu kun je al die kleine meisjes zelf opzoeken die niet naar meets mogen, gefeliciteert![]()
![]()
Je wist zeker niet wat je kochtquote:Op maandag 12 juni 2006 10:28 schreef Zeurberus het volgende:
- Urotsukidoji![]()
En dit is alleen nog maar wat ik orgineel thuis heb liggen![]()
nou..wel dusquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 14:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
mooi nu kun je al die kleine meisjes zelf opzoeken die niet naar meets mogen, gefeliciteert![]()
![]()
Ja. Die vind hij het leukst. Daarom kijkt hij ook altijd high school drama anime's met kleine meisjes enzo.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:09 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ja. Die vind hij het leukst. Daarom kijkt hij ook altijd high school drama anime's met kleine meisjes enzo.
Oh hij had het niet over jou hoor.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar bedoelde eigenlijk dat ik mezelf geen klein meisje meer vind, maar zo kun je het idd ook bekijken.
Maar laten we maar ophouden met onze Wouter te plagen.![]()
Mag ik de eerste zijn die jou welkom heet?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef Miasan het volgende:
* Miasan is nieuw in dit topic![]()
Nog 18 dagen tot animecon~ Ik ga samen met mijn vriend cosplayen als Kaname Chidori en Sousuke Sagara uit Full Metal Panic, zijn er meer mensen hier die naar Acon gaan (cosplayen)?
Ik ga het hele weekend natuurlijk.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:57 schreef Kroekroek het volgende:
Mag ik de eerste zijn die jou welkom heet?![]()
Ik ben vorig jaar naar Animecon gegaan, maar de meesten gaan dit jaar naar Abunai, waar ik vorig jaar ook gecosplayed heb. Ga je een heel weekend of een dag?
Nekopan is echt vet!quote:Op maandag 12 juni 2006 19:03 schreef Miasan het volgende:
Nekopan![]()
[..]
Ik ga het hele weekend natuurlijk.Ik verblijf in hotel Hengelo, nadat ik op pijnlijke wijze niet aan een kamer ben gekomen in almelo ><
Naja, als wie was je gecosplayed op Abunai?
Ja meester en heerserquote:Op maandag 12 juni 2006 19:05 schreef Orealo het volgende:
Klinkt een beetje raar dat dit van mij komt, maar passen we op de slowchat..?
't loopt een 'klein' beetje uit de hand..
Beetje jammer van dat 'of niet', anders had ik je er meteen ingezet..quote:Op maandag 12 juni 2006 19:08 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ja meester en heerser. of niet
Wanneer kom ik in de openingspost te staan? Ik ben wel op een meet geweest!![]()
Mag cosplay hier ook al niet?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:05 schreef Orealo het volgende:
Klinkt een beetje raar dat dit van mij komt, maar passen we op de slowchat..?
't loopt een 'klein' beetje uit de hand..
Ik wilde net zeggen hč.. Dank je!quote:Op maandag 12 juni 2006 19:12 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Mag cosplay hier ook al niet?Heeft toch ook met animé te maken?
Jawel, maar daarvoor hadden we 't over de meet, kleine meisjes en rijbewijzen.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:12 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Mag cosplay hier ook al niet?Heeft toch ook met animé te maken?
Elfen Lied of Fullmetal Alchemistquote:Op maandag 12 juni 2006 19:31 schreef BMH het volgende:
Ik heb een tijd niets te doen dus wil ik wel beginnen aan een serie.. Wat raden jullie me aan?
Ik houd verhaal, maar ook van actie (als het maar niet zoals DG is). luv alle miyazaki films.
Die moet ik eigenlijk ook nog zien. Ik heb echt iets gemist.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:33 schreef Orealo het volgende:
[..]
Elfen Lied of Fullmetal Alchemist
Beiden vol actie en een lekker verhaal.
Elfen lied is iets horror achtiger, en Full Metal Alchemist moet je maar net van houden, ik vond 't een briljante serie
Trigun, Cowboy Bebop en Samurai Champloo... drie series met verhaal (de een wat meer dan de ander), actie en ook nog eens geweldige humor tussendoor.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:31 schreef BMH het volgende:
Ik heb een tijd niets te doen dus wil ik wel beginnen aan een serie.. Wat raden jullie me aan?
Ik houd verhaal, maar ook van actie (als het maar niet zoals DG is). luv alle miyazaki films.
Graag gedaanquote:
Ik had er 1tje in mijn fotoboek staan. Ik zet hem wel weer even terug. Onze taak was om op Abunai! duizend kraanvogels voor de vrede te vouwen, en die werden dan naar Hiroshima verstuurd. Volgens mij hadden we de 900 gered.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:05 schreef uppie83 het volgende:
Uiteraard zou het leuk zijn om foto's te zien van mensen die hebben gecosplayed
Oh is die linker een cosplay foto... had ik nog niet eens doorquote:Op maandag 12 juni 2006 20:20 schreef Kroekroek het volgende:
Zo, geregeld. De foto was alleen op de laatste dag, dus ik had mijn staartjes uitgedaan. Op die dag werden juist net de meeste foto's genomen.
Ja het vouwwerkquote:Op maandag 12 juni 2006 20:31 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Oh is die linker een cosplay foto... had ik nog niet eens door![]()
Ik zie het vooral aan het vouwwerk dat je in je handen houdt![]()
en dan heb ik elfen lied ook weer compleetquote:Thank-You for choosing DVD Pacific!
Details of your Order ID: ******* are provided below:
696798 | Elfen Lied: Vector 4 1 x $16.37
You have selected the following shipping method/status for this order:
Shipping Method - International Priority Air Mail
Shipping Status - Ship what is currently available (combine)
To view the progress of your order at any time please view the "Invoices"
history of your account.
All orders will ship under an invoice.
Remember..we do not charge your credit card until an order ships.
Best Regards,
Management and Team
DVD Pacific
heej au.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:09 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ja. Die vind hij het leukst. Daarom kijkt hij ook altijd high school drama anime's met kleine meisjes enzo.
ik had het over jij, strawberry en hopey ^_^ die zeur is me der ook eentjequote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef Kroekroek het volgende:
Oh hij had het niet over jou hoor.
Is paars niet je kleur of hou je niet van jurkenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:32 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ja het vouwwerk. Nee normaal draag ik geen grote paarse jurken, sorry. Ik had ook dat netgedoe wat ze om haar benen heeft. En ik had schoenen geruild met een vriend. Maar dat staat er niet op
.
Het was echt zo'n grote paarse trui. Heel comfortabel, maar wel warm. Daarbij kwam mijn waaier ook te pas. Op deze dag was hij al kapot, dus ik had heb niet meer bij me.
Welkom.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef Miasan het volgende:
* Miasan is nieuw in dit topic![]()
Nog 18 dagen tot animecon~ Ik ga samen met mijn vriend cosplayen als Kaname Chidori en Sousuke Sagara uit Full Metal Panic, zijn er meer mensen hier die naar Acon gaan (cosplayen)?
check je mail biiaaattccchhquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:06 schreef outcast_within het volgende:
eh?!? is powerpuff ook anime? of hebben ze dit gewoon van cartoon network overgenomen en een Z japanse versie van gemaakt?
Het ziet er iig niet zo leuk uit als de orginele naar mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. edit : Nee, want ik heb je weer gemailed..
edit : ja die zijn een beetje matig, de hele tijd dit topic f5énquote:edit S.c edits ftw mmmwoah![]()
Net als m'n mail..
Edit : jawel, thuis..quote:eddit: Joh zo fanatiek ben ik ook weer niet hoor. zowieso over een half uur ben ik sporten. gmail f5'ert. heb je geen auto gmail ophaal notificatie proggie?
hier heb ik de basic html (omdat ze de (ik denk javascript) versie geblocked hebben, en die basic html update niet automatisch, dus hele tijd f5'en.
edit : werken is tof, net een brief "NS, Bedankt dat jullie vanavond mijn BOB waren! nu ga ik slapen!".
Die wil ik sowiesoquote:I'm your bob shirt printen dan maar?![]()
Muahahaa\ ik ben werkensucces met sporten
Hier snap ik dus even helemaal niets van, maar goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:06 schreef outcast_within het volgende:
Edit je post BIAAATCH
edit S.c edits ftw mmmwoah
eddit: Joh zo fanatiek ben ik ook weer niet hoor. zowieso over een half uur ben ik sporten. gmail f5'ert. heb je geen auto gmail ophaal notificatie proggie?
edddit: i'm your bob shirt printen dan maar?
eddddit omg: ik denk ik own bob eruit met mijn advanced s.c.edit sub actie. komt hij met een s.cedit quote break actie. (die op zich wel cool is maar wel veel regels in beslag neemt)
orealo en ik hebben ons even laten gaan. excusesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier snap ik dus even helemaal niets van, maar goed.Zal wel weer aan mij liggen.
Kan dat niet gewoon per mail? ik Niemand snapt het toch
het is orgineel amerikaans dus. en de jappaners gaan het kopieeren. Word interessant wat ze allemaal veranderen om het geschikt te maken voor het japanse publiek. Maar als ik moet kiezen doe mij dan maar het orgineelquote:The Powerpuff Girls is an American animated television series about three little girls born with superpowers who have dedicated their lives to fighting crime and the forces of evil. The series was created by animator Craig McCracken, and first produced by Hanna-Barbera (now Cartoon Network Studios) for Cartoon Network.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:52 schreef mschol het volgende:
FruitsbasketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook nog wel gekeken [de amerikaanse]quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:03 schreef outcast_within het volgende:
Ontopic:
Ik heb info gevonden over de orginele power puffs en:
het is orgineel amerikaans dus. en de jappaners gaan het kopieeren. Word interessant wat ze allemaal veranderen om het geschikt te maken voor het japanse publiek. Maar als ik moet kiezen doe mij dan maar het orgineel
[afbeelding]
Ik zou ook vreemd opkijken als ik daar zulke smiley's zagquote:
Zeker. Ik zou eerst raar opkijken, en dan heel hard lachen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:26 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik zou ook vreemd opkijken als ik daar zulke smiley's zag
Ik zou mijn ogen er niet vanaf kunnen houdenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:28 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Zeker. Ik zou eerst raar opkijken, en dan heel hard lachen.
Dan lach je met je ogen openquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:29 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik zou mijn ogen er niet vanaf kunnen houden![]()
quote:
Ik ook hee! Ik wil weten hoe erg het isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:31 schreef koffiegast het volgende:
hey hey dames en heren wat minder slowchat
ben benieuwd naar nieuwe powerpuff girls
Veel plezier met kijken! Ik ben erg benieuwd wat je ervan vind. De meningen zijn een beetje verdeeld.quote:
Het kan wel even duren voordat ik er aan kan beginnen dankzij die kut hoere tyfus grafk%nker school van mij en alles wat daarbij komt kijken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:36 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Veel plezier met kijken! Ik ben erg benieuwd wat je ervan vind. De meningen zijn een beetje verdeeld.
We willen natuurlijk wel weten aan wiens kant je staat.
Ik heb geen wallpaperquote:Op maandag 12 juni 2006 23:53 schreef Sh0g het volgende:
Miasanwelkom!
Qunixis dat nu ook je bureaublad achtergrond?
![]()
Heb je de pink gezien van dat wijf dan?quote:
Had ik nog niet op geletquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:00 schreef Qunix het volgende:
Heb je de pink gezien van dat wijf dan?Gaat zo in de tiet
hentai!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:22 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Had ik nog niet op gelet.
Heb je het originele plaatje niet nog ergens liggen?
jij hebt al genoeg aan je tentackle bob?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:35 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
*scheld* Die dingen hou je maar bij je!![]()
Het is niet 'mijn' tentacle-Bobquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
jij hebt al genoeg aan je tentackle bob?
wat schattig!
*gniffel*quote:
Ik heb gehoord dat je hard kan slaan... misschien een methode om informatie los te peuteren?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:53 schreef Kroekroek het volgende:
Mijn broer heeft mijn Black Cat DVD verstopt. Nu kan ik het niet kijken. Heb melij
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:22 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Had ik nog niet op gelet.
Heb je het originele plaatje niet nog ergens liggen?
Dat werkt niet bij mijn broer helaas. Ik vecht ook liever niet met hem. Gewoon veel zeuren werkt beter. En vrouw-zijnde zou ik dat goed moeten kunnenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:10 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je hard kan slaan... misschien een methode om informatie los te peuteren?![]()
Zoals?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:55 schreef koffiegast het volgende:
zegguh, er komen hier ook kleine kinderen or!
Het spijt mij zeer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:54 schreef Sh0g het volgende:
Gebruik die edit knop eens, Kroepoek![]()
![]()
Eigenlijk zijn de Harry's van tokko veel te bol. Het bovenste lijntje van haar rechter Harry moet eigenlijk een beetje naar binnen vallen, voor het natuurlijke "hang-effect"![]()
nee en neequote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Des te langer je naar dat plaatje kijkt, des te meer rare dingen vallen je op.
[..]
Zoals?Of bedoelde je jezelf daarmee
![]()
Waar gaat Tokko eigenlijk over? Hoor er inneens heel veel over en ken de serie eigenlijk niet.
KroepoekWilde het ook al een keer zeggen, maar hield me in.
Edit: Hoezo heeft Orealo die naam voor je bedacht dan Kroekroek? Kenden jullie elkaar al langer?
Sorry, ik ben weer eens nieuwsgierig.![]()
Dumb me, ik ga weer off-topic. Reageer er maar op als je ook wat on-topics erbij post.
Of in het FB natuurlijk.![]()
Is idd logischer... maar het wordt wel vaker op deze manier getekend.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:54 schreef Sh0g het volgende:
![]()
Eigenlijk zijn de Harry's van tokko veel te bol. Het bovenste lijntje van haar rechter Harry moet eigenlijk een beetje naar binnen vallen, voor het natuurlijke "hang-effect"![]()
Ja en die kunnen ook die series binnenhalen...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:55 schreef koffiegast het volgende:
zegguh, er komen hier ook kleine kinderen or!
Niet nodig, zolang het niet te veel op Outcast's slowchatten gaat lijkenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:08 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Het spijt mij zeer.
Niet spotten met mijn naam. [ Ik heb hem niet zelf bedacht, daarvoor moet je bij Orealo aankloppen ]
Je hebt gelijk.
Edit: Ik hou voortaan mijn mond wel.
kusje erop en het is goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef Kroekroek het volgende:
Ik ken het Outcast-verschijnsel ja. Ik vond zelf ook al dat ik er iets te veel op ging lijken. Liet me even gaan. Nogmaals mijn diepste excuses. Ik zal me voortaan inhouden.
ehh daar hebben we het ff niet overquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:39 schreef Kroekroek het volgende:
Hebben jullie Outcast ook een kusje gegeven?
sumimasen, ik kon het niet helpen, elke keer als ik je naam zie lees ik wat anders. soms ook koekoek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door outcast_within op 14-06-2006 00:35:15 ]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:06 schreef outcast_within het volgende:
Hier komt straks mijn mening over the melanchoom van pietje puk ep 11
100% mee eens!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:31 schreef Zeurberus het volgende:
Als men de humor in FMP en FMP:TSR al leuk vind dan lig je echt per aflevering over de grond te rollen bij Fumoffu
Beste anime-reeks ooit imo.
En ja ik ga het nog een keer zeggen: TSR IS VERDOMME VEELSTE KORT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die idd wel bij mij het predikaat droevig krijgt
maar voor de rest vnd ik et best mee vallen allemaal
en strawberry panic, zag er ook wel lache uit.
ook maar een keertje kopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:56 schreef Jordy-B het volgende:
Hoe zat het dan met die afleveringen over Yuzuyu met haar krijtjes?
Aishiteruze Babyhm tja.. nee niet echt.. zielig maar niet zielig genoeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hierbij dus bewezen dat die zakdoekjes die me werden aangeboden lichtelijk ovder done waren voor mij![]()
ik vind die kokoro wel droog zo af en toe
zit er trouwens aan chin (van kokoro-chin) nog een bepaalde betekenis?
wikipedia zegt dit namelijk:quote:Non-standard variations of chan include chin (ちん, chin?), and tan (たん, tan?).
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:46 schreef mschol het volgende:
hmm ben nu bij ep 17 van Aishiteru ze Baby en vind em tot nu toe nog niet echt enorm dramatisch ofzo??? oke er zat 1 ep/verhaaltjeBij Aishiteruze Baby raakt het verhaal je of niet, ik heb persoonlijk echt een tyfus hekel aan kinderen maar zo gekwetst/genaaid worden als dat meisje hoeft ook weer niet zeg maar. Ik kon alleen de jank scenes in de serie niet goed hebben, dat moest van mij zo snel mogelijk over zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die idd wel bij mij het predikaat droevig krijgt
maar voor de rest vnd ik et best mee vallen allemaal
en strawberry panic, zag er ook wel lache uit.
ook maar een keertje kopen..
Bij jankende kinderen in het openbaar vraag ik mij ook meestal af waarom de stembanden niet doorgeknipt kunnen worden net als bij honden in testlabs, lekker rustig enzo
Even iets anders: Ik heb zojuist de eerste 2 eps van Beck gezien en het is TOF! (sorry Kroe-kutnaam-om-te-typen ik kies de kant van Blessed en Orealo). Ik weet dat ik gezegd heb dat je een anime niet mag beoordelen voor 5 eps maar dit straalt een zekere klasse uit. Tel daarbij op dat het door diverse mensen een serie is die aangeraden word, en ik heb het gevoel dat het zelfs na 2 eps al goed zit. Het loopt allemaal lekker vlot door, je krijgt (zoals zoveel series) een leuke indruk hoe 'het echte leven' in japan is en muziek speelt de hoofdrol, als je de gitaren vervangt met 2 draaitafels en een mengpaneel dan heb je mij als hoofdrol speler![]()
De twee minpunten voor mijzelf zijn dat er soms wat zichtbare CGI in zit (de eeuwige discussie) en de dwang van japanners om engels te spreken terwijl ze dat (taaltechnisch) niet kunnen. Gelukkig zijn dit geen minpunten die dodend zijn voor een serie dus het is zeker een serie die ik zo snel mogelijk wil af kijken. Super bedankt aan iedereen die hem aanraadde.
oeh, Blessed , in ep 2 word er voor het eerst gespeeld en ik snap meteen waarom jij je speakers had aangesloten voor deze serie, idd lekkere basslinesEn in ep 3 word het nog een tikkeltje beter
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Zeurberus op 14-06-2006 01:19:41 ]Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
GE-WEL-DIGquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:45 schreef Zeurberus het volgende:
hehe
Niet geheel anime maar wel anime related : http://www.youtube.com/watch?v=0XxI-hvPRRA
![]()
![]()
LE-LIJK!! Anthonymon..quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:45 schreef Zeurberus het volgende:
hehe
Niet geheel anime maar wel anime related : http://www.youtube.com/watch?v=0XxI-hvPRRA
![]()
![]()
Hij komt hem maar halen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:39 schreef Kroekroek het volgende:
Hebben jullie Outcast ook een kusje gegeven?Of is het speciaal voor meisjes? In dat geval raad ik -Strawberry- mijn gedrag ook aan
.
Wat een hopeloos figuurquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:45 schreef Zeurberus het volgende:
hehe
![]()
![]()
Ja weet ik veel. Orealo heeft me alleen aflevering 1 en de helft van 2 laten zien. Het zag er wel lollig uitquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:31 schreef Zeurberus het volgende:
Kroekroekpoekiewoekiedoekie whatever, Black Cat zou geen haast moeten hebben voor je. Het is echt een 13 in een dozijn anime waarbij het kleurgebruik orgineel is. Ik vond er op een gegeven moment geen hol meer aan.
Zo, en nu maar eens Beck bekijken
Heb je die NU PAS gevonden?quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:45 schreef Zeurberus het volgende:
hehe
![]()
![]()
Sorry... ik had em al afgegooid voor die tweede er bij kwamquote:
Ja dat wilde ik ook weten. Ik had het nog extra gevraagd, maar het is een soort taboe ofzo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Niemand heeft mij nog verteld waar Tokko over gaat..Ben zelf te lui om het op te zoeken. Iemand?
Als ik animé aan het kijken ben wordt er ook altijd geroepen dat het kinderspul is en dat het lijkt op Pokémon en/of Dragonball.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:01 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Heb je die NU PAS gevonden?Mijn broer valt me er al maanden mee lastig.
het einde is juist het meest hilarisch..quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:01 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Sorry... ik had em al afgegooid voor die tweede er bij kwam![]()
als het na een paar keer vragen het antwoord niet gegeven is OP EEN VRAAG DIE IK HEB GESTELD-edit. dan google ik het en deel ik het met jullie inclusief een quote van de post waarin mijn vraag niet werd beantwoordquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:02 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook weten. Ik had het nog extra gevraagd, maar het is een soort taboe ofzo.
Dat valt nog mee. Als ik een tekening maak met een beetje fantasie erin dachten sommige mensen dat ik een Pokémon had nagetekend. DAT is pas een beledigingquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:03 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Als ik animé aan het kijken ben wordt er ook altijd geroepen dat het kinderspul is en dat het lijkt op Pokémon en/of Dragonball.![]()
Jaaa! Doe datquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
als het na een paar keer vragen het antwoord niet gegeven is. dan google ik het en deel ik het met jullie inclusief een quote van de post waarin mijn vraag niet werd beantwoord![]()
Mee eensch isquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:15 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Als ik een tekening maak met een beetje fantasie erin dachten sommige mensen dat ik een Pokémon had nagetekend. DAT is pas een belediging. Die van jou ook natuurlijk
.
Je hoeft maar even creatief te doen en ja hoor, het wordt weer afgestempeld als Pokémon. Die zooi moet verboden worden!![]()
zie mijn ge-edite post. je snapte mijn bedoeling niet helemaal maar vooruit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:16 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Jaaa! Doe dat.
Edit: Sorry voor de 2 posts achter elkaar. Ik was het even vergeten, sorry sorry enzo. Jammergenoeg kan ik deze post niet meer wissen.
maar niks over hoe een pink in een tiet kan verdwijnen...quote:Shindo lives with his younger sister since they moved from Machida years ago. Recently, he graduated from cadet to the The Special Mobile Investigation Force to avenge his parents death. He has also been having recurring dreams of a girl for some time, but they are growing more frequent. She seems to be covered in blood holding a giant sword. Later that day, he sees her, wearing a police uniform. She is a member of Section 2, Special Public Safety Task Force, or Tokko for short. There are many rumors about Tokko, one of which is that they use swords to execute criminals. There are even rumors that they aren't even human.
Shindou has just become a new investigator for Tokki: The Special Mobile Investigation Force. On the day of his graduation, he finally sees the half-naked girl that he had seen in his dreams in real life and finds out that she's part of Tokko: The Special Public Safety Task Force. Shindou ends up joining Tokko to avenge his parents' death whose bodies had been ripped to pieces...
het zijn er 2quote:
Zo lang?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:34 schreef Orealo het volgende:
Bob is even een maandje weg, vakantie![]()
Lekker uitrusten, tot over een maandje ofzo!![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:34 schreef Orealo het volgende:
Het is niet het enige filmpje dat ze hebben gemaakt. Ze hebben er ook nog 1 van Mortal Kombatquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:23 schreef Sh0g het volgende:
[..]
het zijn er 2![]()
het allerlaatste stukje is een beetje grappig, maar verder vind ik ze behoorlijk voor lul staan. ik zou me als hun ouders diep schamen.![]()
Sorry, ik had er overheen gelezen. Bedankt voor de info. En dat pink-tiet verschijnsel gaan we onderzoek naar doenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
zie mijn ge-edite post. je snapte mijn bedoeling niet helemaal maar vooruit.
ik ga wel even tokko opzoeken
[..]
maar niks over hoe een pink in een tiet kan verdwijnen...
Een maandquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:34 schreef Orealo het volgende:
Ze is gewoon der siliconen aan het rechtschuivenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:43 schreef Kroekroek het volgende:
Sorry, ik had er overheen gelezen. Bedankt voor de info. En dat pink-tiet verschijnsel gaan we onderzoek naar doen.
Met het huidige tempo wel, ja...quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Een maandDan zijn we waarschijnlijk al bij het jubileumtopic
was het dan een onnatuurlijk vorm dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef uppie83 het volgende:
Ze is gewoon der siliconen aan het rechtschuiven![]()
(Hebben we ook gelijk de onnatuurlijke vorm verklaard)
Ik als vrouw kan wel toegeven dat ze niet helemaal kloppen. Ik keek er niet naar tot de opmerking over de pinken langskwam.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
was het dan een onnatuurlijk vorm dan?
wat kijken jullie toch goed naar tieten plaatjes![]()
Maar maar maar.... Shog begon...quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:59 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ik als vrouw kan wel toegeven dat ze niet helemaal kloppen. Ik keek er niet naar tot de opmerking over de pinken langskwam.
We moeten toch wat te doen hebben?
Het begint wel een omstreden onderwerp te worden. Misschien moeten we die borsten eens achter ons laten.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:54 schreef Sh0g het volgende:
![]()
maar het is wel on-topicquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:09 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Maar maar maar.... Shog begon...![]()
[..]
quote:Greetings M. Scholten from DVD Pacific.
We thought you'd like to know that we processed your Invoice ID *******
today.
This invoice contains:
1 | Elfen Lied: Vector 4
This invoice has now entered shipping and will depart from our warehouse
within the next 24 hours.
Thanks for shopping at DVD Pacific, and we hope to see you again soon.
Love Hina!!!! (99.9% zeker, heb hier namelijk de volledige serie op dvd (9 stuks) liggenquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:12 schreef Sh0g het volgende:
ik zoek de titel van een anime, waarvan ik alleen nog maar een vage beschrijving weet. misschien kan iemand me helpen, het plot gaat ongeveer zo:
Een kerel slaagt niet voor zijn toelating tot de uni van tokyo, daarom wordt hij door z'n ouders naar z'n oma gestuurd, die één of ander pension / hotel (of iets dergelijks) runned. Hij wordt daar aangesteld als hoofd (dacht ik), maar de vrouwen die daar wonen, die moeten niks van mannen hebben en balen ervan dat hij er nu werkt.
Zoiets was het. Ik kan d'r niet meer opkomen wat de titel is. Amaenaedeyo was het in ieder geval niet.
Jezus wat een onderwerp weer, nog ff en er word een anime gemaakt over iemand die de hele dag slaapt ofzoquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:12 schreef Sh0g het volgende:
ik zoek de titel van een anime, waarvan ik alleen nog maar een vage beschrijving weet. misschien kan iemand me helpen, het plot gaat ongeveer zo:
Een kerel slaagt niet voor zijn toelating tot de uni van tokyo, daarom wordt hij door z'n ouders naar z'n oma gestuurd, die één of ander pension / hotel (of iets dergelijks) runned. Hij wordt daar aangesteld als hoofd (dacht ik), maar de vrouwen die daar wonen, die moeten niks van mannen hebben en balen ervan dat hij er nu werkt.
Zoiets was het. Ik kan d'r niet meer opkomen wat de titel is. Amaenaedeyo was het in ieder geval niet.
Gaat Love Hina daarover?!?!?!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Love Hina!!!! (99.9% zeker, heb hier namelijk de volledige serie op dvd (9 stuks) liggen)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:27 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Gaat Love Hina daarover?!?!?!Nooit geweten. Nooit zo in verdiept. Wow, wat een verrassing.
quote:Age rating: Teenagers (May contain bloody violence, bad language, nudity)
Genres: Comedy, Romance, Shounen, slice of life
Plot Summary:
Keitaro Urashima is determined to be accepted into Tokyo University, the hardest Japanese University of all to get into, because of a promise he made to a girl when he was young... a girl whose name he can't even remember. After failing to get into Tokyo U twice, he is kicked out by his parents and goes to live with his Grandmother at her hotel, but it seems it has been turned into an all girls boarding house. What's more, much to his surprise and to the tenants disgust, Keitaro is made manager of the boarding house.
15 years ago, a young boy, Urashima Keitaro, made a promise with a girl that they will enter Toudai (Tokyo University) and find happiness together. 15 years after, he has failed his second retake of the Toudai entrance exams. One morning he recieves a call from his grandmother, Urashima Hina, to go to Hinata Lodge, the same place Keitaro had made the promise with the girl 15 years back. Upon arriving, to his surprise (or shock) Hinata Lodge is no longer an inn, but is now a all-girls dormitory. To make matters worse, he was made the manager of the dormitory against the disapprovals of all the tenants.
DOH!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:17 schreef mschol het volgende:
Love Hina!!!! (99.9% zeker, heb hier namelijk de volledige serie op dvd (9 stuks) liggen)
ik heb em echt op dvd (zie me signature, dvd profiler lijst..) heb ooit voor $140 de Love hina perfect collection gekocht..quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:32 schreef Sh0g het volgende:
[..]
DOH!DOH!
DOH!
DOH!
etc
Ik kwam nota bene langs de beschrijving op anidb. Maar ik had een ander plaatje in mijn hoofd en na de eerste regel gelezen te hebben (Keitaro and his childhood sweetheart make a promise to be accepted at and to meet each other at the prestigous Toudai University before she moved out of his life.) dacht ik: neuh, lijkt erop, maar dat is em ook niet![]()
In ieder geval bedankt!! Nog ruim een uur en dan heb ik de complete serie ook "gekocht". Specials en Love Hina Again erbij.
totaal zijn er 25 eps + 2 'films' (spring + winter special) en nog een OVA (Love Hina again) 3 epsquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:46 schreef koffiegast het volgende:
love hina .. (L) zonde zo weinig afleveringen (ook al zijn het er 27 ofzo)
van zulke verhalen zou je haast hope dat het je overkwam
yup idd te Kort, zelfs met de specials & de OVAquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:54 schreef Koranaga het volgende:
Het is inderaad een erg leuke serie.![]()
En inderaad hij is veelste kort.![]()
denk het niet dat een 2de seizoen er ooit komt. het verhaal is 'af' gemaakt in de OVAquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:51 schreef Jordy-B het volgende:
Love Hina is een van de weinige series waarvan ik het echt ontzettend jammer vond dat 'ie was afgelopen... Een tweede seizoen, please!
een paar threads geleden noemen we het functioneel bloot.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:30 schreef BMH het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan Elfen Lied..... Bij het begin is het even slikken (zoveel hoofden rollen, dat ben ik niet gewend -Miyazaki lover). Snap niet precies wat de naaktscenes toevoegen aan het verhaal/karakters, maar dat zou wel een sellingpoint zijn voor bepaalde mensen.
Anyhoo.. De serie ziet er mooi uit en kijk lekker weg.
Thanks for the tips!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat hadf ik ook in het begin..quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:30 schreef BMH het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan Elfen Lied..... Bij het begin is het even slikken (zoveel hoofden rollen, dat ben ik niet gewend -Miyazaki lover).
Ben ik dan echt zo gestoord dat ik het helemaal niet zo schokkend maar eerder grappig vond?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hadf ik ook in het begin..
echt zo van
*GLUP* das eff andere koek..
maar nu staat de dvd box naast o.a. love hina, my neighbor totoro, princess mononoke, kiki's delivery service...en wacht ik alleen nog op volume 4![]()
ligt er denk ik aan wat je er van verwachtte..quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:35 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ben ik dan echt zo gestoord dat ik het helemaal niet zo schokkend maar eerder grappig vond?
Ik volgde het real-time dus elke week een nieuwe release. Ik werd vooral aangetrokken door de waarschuwing vooraf bj de eerste ep. Eindelijk weer eens wat grofs dacht ik en het bleek zo te zijn, helaas werd het op een gegeven moment meer grappig dan grofquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt er denk ik aan wat je er van verwachtte..
ik ben niet echt een geweldadig type, en keek ook dat soort anime niet, en dan moet je toch even slikken, maar na 1 ep had ik ook zo iets vanmeer van hetzelfde, maar wel cool
![]()
Ik vond het ook niet echt schokkend, omdat er geen verhaal aan de slachtoffers zat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:35 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ben ik dan echt zo gestoord dat ik het helemaal niet zo schokkend maar eerder grappig vond?
Ik blijf er trouwens bij dat die eerste 5 min van ep 1 echt het geniaalste zijn van de hele serie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoiets van![]()
![]()
Wat daarna volgde kon ik die smerige !^$@# alleen maar toewensen.
En dan dat stukje waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat is eigenlijk veel schokkender.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:16 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet echt schokkend, omdat er geen verhaal aan de slachtoffers zat.
Het wordt anders in de rest van het verhaal.
Ik had wel bij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoiets van![]()
![]()
Wat daarna volgde kon ik die smerige !^$@# alleen maar toewensen.
En dan dat stukje waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat is eigenlijk veel schokkender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w![]()
zomgquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em echt op dvd (zie me signature, dvd profiler lijst..) heb ooit voor $140 de Love hina perfect collection gekocht..
[..]
totaal zijn er 25 eps + 2 'films' (spring + winter special) en nog een OVA (Love Hina again) 3 eps
en wat betreft dat overkomen: nou als et was minder geweldadig zou zijn, geen probleem mee
[..]
yup idd te Kort, zelfs met de specials & de OVA
[..]
denk het niet dat een 2de seizoen er ooit komt. het verhaal is 'af' gemaakt in de OVA
kom er zojuist achter dat ik de ova niet eens heb gezien?![]()
kijkvoer!
'op youtube hebben ze alleen maar 1 en 2geen 3
)
![]()
Hmm klinkt allemaal lekker gewelddadig
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P![]()
Beserk al gezien?quote:
Die serie is gesponsord door Heinz
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w![]()
Wie van jullie heeft wel eens van JDorama gehoord? Is me net aangeraden.![]()
Ik kan me vaagjes herrineren dat ik er eens iets over gehoord heb, maar wat?![]()
![]()
Website met verzameling van series en acteurs in zogenaamde jdorama's, j-drama's dus."Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"![]()
Ah thanks.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:49 schreef RipCore het volgende:
Website met verzameling van series en acteurs in zogenaamde jdorama's, j-drama's dus.
Ik realiseer me nu net even dat ik echt een domme opmerking tegenover die persoon heb gemaakt. Oh minder fijn.
Verkeerd gelezen. Er stond 'een' JDorama. *blond blond*
Lang leve de edit knop. Nu maar hopen dat hij het niet gezien heeft.
![]()
Nee ook nog niet...quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:29 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Beserk al gezien?
Die serie is gesponsord door Heinz![]()
Ik heb beide series zelfs nog niet eens in mijn bezit
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P![]()
Een paar dagen geleden kwam het eerste deel van de serie Ace wo nerae! uit... Een Jdorama met in de hoofdrol de tienerster (hoewel ze tegenwoordig geen tiener meer is, volgens mij) Aya Ueto...
Serie gaat over de beroemde tennisclub op een Japanse school, waar Aya Ueto als eerstejaars in de selectie terecht komt.
Nou moeten ze in de eerste episode spelen dat ze niet kunnen tennissen... En dit doen ze zó ongeloofwaardig dat ik niet eens de eerste aflevering (drie kwartier) uit heb willen zien. 'k vind Aya Ueto 'n poepie, maar ik ga me natuurlijk niet uitgebreid op staan vreten bij zo'n serie.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
Het is echt jammer dat er geen tweede seizoen ervan isquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:51 schreef Jordy-B het volgende:
Love Hina is een van de weinige series waarvan ik het echt ontzettend jammer vond dat 'ie was afgelopen... Een tweede seizoen, please!![]()
Heb Yakitate Japan helemaal gekeken en inderdaad Jordy je had gelijk want de laatste paar eps zijn beetje uitgekauwd maar die rare reacties redden het verhaal toch
Ik ben ook begonnen aan GTO hele leuke oude serie past precies bij mijn smaak![]()
effe nog paar series kijken voor het lustrum![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:51 schreef Kroekroek het volgende:
Lang leve de edit knop. Nu maar hopen dat hij het niet gezien heeft.
awwwww kawaaii ^_^
![]()
Iemand die me kan mailen waar ik love hina torrents kan vindenova enzo, youtube zijn ze english en half volledig
![]()
![]()
wiul best mailen maar zonder mail adres gaat et zo lastigquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef koffiegast het volgende:
Iemand die me kan mailen waar ik love hina torrents kan vindenova enzo, youtube zijn ze english en half volledig
![]()
![]()
... mompelt iets over subtiliteit enzoquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef koffiegast het volgende:
sip mode snif ik kan nergens love hina afleveringen "kopen" vooral de ova is moeilijk te vinden.
wss dat ik ze nu nooit zal zien![]()
verdraaid!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
wiul best mailen maar zonder mail adres gaat et zo lastig
naja oelewappersenfrikandellenzijnhandeldezerdagen edit![]()
![]()
Die serie is allang uit joh. Alleen nieuw is dat de eerste afleveringen van een dvdrip zijn ipv hdtv (of wat ze ook gebruikten..).quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:12 schreef Jordy-B het volgende:
Een paar dagen geleden kwam het eerste deel van de serie Ace wo nerae! uit... Een Jdorama met in de hoofdrol de tienerster (hoewel ze tegenwoordig geen tiener meer is, volgens mij) Aya Ueto...
hihi ik heb Jordy verbeterd, nu hopen dat ik gelijk heb ook!
[ Bericht 3% gewijzigd door RipCore op 15-06-2006 00:25:20 ]"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
... mompelt iets over subtiliteit enzonou hoor, heb ik paar torrent sites gevonden hebben ze ze niet
was op de goeie weg
![]()
hebben we al titel voor volgend deel?![]()
youve got mail,quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
verdraaid!
naja --hier stond een mail adres---
edit je mail eff weg (spambots etc..)
ow en nu net bij ep 24 van Aishiteru ze Baby
ben benieuwd![]()
![]()
hartstikke bedanktquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
youve got mail,
edit je mail eff weg (spambots etc..)
ow en nu net bij ep 24 van Aishiteru ze Baby
ben benieuwd![]()
![]()
hierna maar es de opvolger van ai yori kijken, ondertussen high school girls binnenhalen (ben benieuwd Oo)
titel volgend deel (nog oproep)
![]()
Bleek gewoon een re-release van episode 1 en 2... Jij hebt dus een beetje gelijk en ik heb 'n beetje gelijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef RipCore het volgende:
[..]
Die serie is allang uit joh. Alleen nieuw is dat de eerste afleveringen van een dvdrip zijn ipv hdtv (of wat ze ook gebruikten..).
hihi ik heb Jordy verbeterd, nu hopen dat ik gelijk heb ook!
Neemt niet weg dat het kut is dat de regisseur Aya zo beroerd heeft laten acteren, want in Azumi was ze wel tof...Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
voor alsnog is dat het beste wat ooit iemand gelukt is.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bleek gewoon een re-release van episode 1 en 2... Jij hebt dus een beetje gelijk en ik heb 'n beetje gelijk.
Neemt niet weg dat het kut is dat de regisseur Aya zo beroerd heeft laten acteren, want in Azumi was ze wel tof...
nou ja ik heb je nog een keer geprobeerd te overtuigen dat dat OPliedje van jou klonk als de bloodhound gang![]()
Ik ben echt niet te beroerd om m'n ongelijk toe te geven... 't komt hier gewoon niet zo vaak voor dat ik echt ongelijk heb...
'k ben ergens in dit topic nog de fout ingegaan met xxxHolic's Mokona en heb dat gewoon toegegeven (met een uitleg waaom ik de fout maakte)...Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
En heeeeel af en toe heb je extreem gelijk, maar daar komen we in topic 24 ofzo wel een keer op terugquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ik ben echt niet te beroerd om m'n ongelijk toe te geven... 't komt gewoon niet zo vaak voor dat ik echt ongelijk heb...
'k ben ergens in dit topic nog de fout ingegaan met xxxHolic's Mokona...
-
de wiki is er iig klaar voor. jordy ts'en iets voor jou?![]()
Ja dat zei ik, alleen nieuw is het feit dat het een dvdrip is, de eerste versies waren van de tv geript = re-release.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bleek gewoon een re-release van episode 1 en 2... Jij hebt dus een beetje gelijk en ik heb 'n beetje gelijk.
Neemt niet weg dat het kut is dat de regisseur Aya zo beroerd heeft laten acteren, want in Azumi was ze wel tof...
En ja, het was brak geacteerd.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"![]()
Neuh... Ga gerust je gang...quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:43 schreef outcast_within het volgende:
de wiki is er iig klaar voor. jordy ts'en iets voor jou?Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
Ik was er gelukkig op voorbereid, maar het is best wel grof ja. Maar er komt nog meer..quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:30 schreef BMH het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan Elfen Lied..... Bij het begin is het even slikken (zoveel hoofden rollen, dat ben ik niet gewend -Miyazaki lover). Snap niet precies wat de naaktscenes toevoegen aan het verhaal/karakters, maar dat zou wel een sellingpoint zijn voor bepaalde mensen.
Anyhoo.. De serie ziet er mooi uit en kijk lekker weg.
Thanks for the tips!
Kleine spoiler, kan hem wel lezen. Een beetje over dat naakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 07:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was er gelukkig op voorbereid, maar het is best wel grof ja. Maar er komt nog meer..
Kleine spoiler, kan hem wel lezen. Een beetje over dat naakt.eigenlijk dus ook wat ik schreefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oops, jouw post had ik nog niet gezien. Maar zoiets bedoelde ik inderdaad ook.quote:
Trouwens Elfen Lied is niet alleen grof maar ook heel grappig af en toe.![]()
![]()
Zo hoort het ook... sommige series zijn echt alleen maar serieus. Geef mij maar een serie met wat van die geweldige droge Japanse humor
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: