Zo lang?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:34 schreef Orealo het volgende:
Bob is even een maandje weg, vakantie![]()
Lekker uitrusten, tot over een maandje ofzo!![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:34 schreef Orealo het volgende:
Het is niet het enige filmpje dat ze hebben gemaakt. Ze hebben er ook nog 1 van Mortal Kombatquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:23 schreef Sh0g het volgende:
[..]
het zijn er 2![]()
het allerlaatste stukje is een beetje grappig, maar verder vind ik ze behoorlijk voor lul staan. ik zou me als hun ouders diep schamen.![]()
Sorry, ik had er overheen gelezen. Bedankt voor de info. En dat pink-tiet verschijnsel gaan we onderzoek naar doenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
zie mijn ge-edite post. je snapte mijn bedoeling niet helemaal maar vooruit.
ik ga wel even tokko opzoeken
[..]
maar niks over hoe een pink in een tiet kan verdwijnen...
Een maandquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:34 schreef Orealo het volgende:
Ze is gewoon der siliconen aan het rechtschuivenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:43 schreef Kroekroek het volgende:
Sorry, ik had er overheen gelezen. Bedankt voor de info. En dat pink-tiet verschijnsel gaan we onderzoek naar doen.
Met het huidige tempo wel, ja...quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Een maandDan zijn we waarschijnlijk al bij het jubileumtopic
was het dan een onnatuurlijk vorm dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef uppie83 het volgende:
Ze is gewoon der siliconen aan het rechtschuiven![]()
(Hebben we ook gelijk de onnatuurlijke vorm verklaard)
Ik als vrouw kan wel toegeven dat ze niet helemaal kloppen. Ik keek er niet naar tot de opmerking over de pinken langskwam.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
was het dan een onnatuurlijk vorm dan?
wat kijken jullie toch goed naar tieten plaatjes![]()
Maar maar maar.... Shog begon...quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:59 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ik als vrouw kan wel toegeven dat ze niet helemaal kloppen. Ik keek er niet naar tot de opmerking over de pinken langskwam.
We moeten toch wat te doen hebben?
Het begint wel een omstreden onderwerp te worden. Misschien moeten we die borsten eens achter ons laten.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:54 schreef Sh0g het volgende:
Gebruik die edit knop eens, Kroepoek![]()
![]()
Eigenlijk zijn de Harry's van tokko veel te bol. Het bovenste lijntje van haar rechter Harry moet eigenlijk een beetje naar binnen vallen, voor het natuurlijke "hang-effect"![]()
maar het is wel on-topicquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:09 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Maar maar maar.... Shog begon...![]()
[..]
quote:Greetings M. Scholten from DVD Pacific.
We thought you'd like to know that we processed your Invoice ID *******
today.
This invoice contains:
1 | Elfen Lied: Vector 4
This invoice has now entered shipping and will depart from our warehouse
within the next 24 hours.
Thanks for shopping at DVD Pacific, and we hope to see you again soon.
Love Hina!!!! (99.9% zeker, heb hier namelijk de volledige serie op dvd (9 stuks) liggenquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:12 schreef Sh0g het volgende:
ik zoek de titel van een anime, waarvan ik alleen nog maar een vage beschrijving weet. misschien kan iemand me helpen, het plot gaat ongeveer zo:
Een kerel slaagt niet voor zijn toelating tot de uni van tokyo, daarom wordt hij door z'n ouders naar z'n oma gestuurd, die één of ander pension / hotel (of iets dergelijks) runned. Hij wordt daar aangesteld als hoofd (dacht ik), maar de vrouwen die daar wonen, die moeten niks van mannen hebben en balen ervan dat hij er nu werkt.
Zoiets was het. Ik kan d'r niet meer opkomen wat de titel is. Amaenaedeyo was het in ieder geval niet.
Jezus wat een onderwerp weer, nog ff en er word een anime gemaakt over iemand die de hele dag slaapt ofzoquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:12 schreef Sh0g het volgende:
ik zoek de titel van een anime, waarvan ik alleen nog maar een vage beschrijving weet. misschien kan iemand me helpen, het plot gaat ongeveer zo:
Een kerel slaagt niet voor zijn toelating tot de uni van tokyo, daarom wordt hij door z'n ouders naar z'n oma gestuurd, die één of ander pension / hotel (of iets dergelijks) runned. Hij wordt daar aangesteld als hoofd (dacht ik), maar de vrouwen die daar wonen, die moeten niks van mannen hebben en balen ervan dat hij er nu werkt.
Zoiets was het. Ik kan d'r niet meer opkomen wat de titel is. Amaenaedeyo was het in ieder geval niet.
Gaat Love Hina daarover?!?!?!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Love Hina!!!! (99.9% zeker, heb hier namelijk de volledige serie op dvd (9 stuks) liggen)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:27 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Gaat Love Hina daarover?!?!?!Nooit geweten. Nooit zo in verdiept. Wow, wat een verrassing.
quote:Age rating: Teenagers (May contain bloody violence, bad language, nudity)
Genres: Comedy, Romance, Shounen, slice of life
Plot Summary:
Keitaro Urashima is determined to be accepted into Tokyo University, the hardest Japanese University of all to get into, because of a promise he made to a girl when he was young... a girl whose name he can't even remember. After failing to get into Tokyo U twice, he is kicked out by his parents and goes to live with his Grandmother at her hotel, but it seems it has been turned into an all girls boarding house. What's more, much to his surprise and to the tenants disgust, Keitaro is made manager of the boarding house.
15 years ago, a young boy, Urashima Keitaro, made a promise with a girl that they will enter Toudai (Tokyo University) and find happiness together. 15 years after, he has failed his second retake of the Toudai entrance exams. One morning he recieves a call from his grandmother, Urashima Hina, to go to Hinata Lodge, the same place Keitaro had made the promise with the girl 15 years back. Upon arriving, to his surprise (or shock) Hinata Lodge is no longer an inn, but is now a all-girls dormitory. To make matters worse, he was made the manager of the dormitory against the disapprovals of all the tenants.
DOH!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:17 schreef mschol het volgende:
Love Hina!!!! (99.9% zeker, heb hier namelijk de volledige serie op dvd (9 stuks) liggen)
ik heb em echt op dvd (zie me signature, dvd profiler lijst..) heb ooit voor $140 de Love hina perfect collection gekocht..quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:32 schreef Sh0g het volgende:
[..]
DOH!DOH!
DOH!
DOH!
etc
Ik kwam nota bene langs de beschrijving op anidb. Maar ik had een ander plaatje in mijn hoofd en na de eerste regel gelezen te hebben (Keitaro and his childhood sweetheart make a promise to be accepted at and to meet each other at the prestigous Toudai University before she moved out of his life.) dacht ik: neuh, lijkt erop, maar dat is em ook niet![]()
In ieder geval bedankt!! Nog ruim een uur en dan heb ik de complete serie ook "gekocht". Specials en Love Hina Again erbij.
totaal zijn er 25 eps + 2 'films' (spring + winter special) en nog een OVA (Love Hina again) 3 epsquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:46 schreef koffiegast het volgende:
love hina .. (L) zonde zo weinig afleveringen (ook al zijn het er 27 ofzo)
van zulke verhalen zou je haast hope dat het je overkwam
yup idd te Kort, zelfs met de specials & de OVAquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:54 schreef Koranaga het volgende:
Het is inderaad een erg leuke serie.![]()
En inderaad hij is veelste kort.![]()
denk het niet dat een 2de seizoen er ooit komt. het verhaal is 'af' gemaakt in de OVAquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:51 schreef Jordy-B het volgende:
Love Hina is een van de weinige series waarvan ik het echt ontzettend jammer vond dat 'ie was afgelopen... Een tweede seizoen, please!
een paar threads geleden noemen we het functioneel bloot.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:30 schreef BMH het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan Elfen Lied..... Bij het begin is het even slikken (zoveel hoofden rollen, dat ben ik niet gewend -Miyazaki lover). Snap niet precies wat de naaktscenes toevoegen aan het verhaal/karakters, maar dat zou wel een sellingpoint zijn voor bepaalde mensen.
Anyhoo.. De serie ziet er mooi uit en kijk lekker weg.
Thanks for the tips!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat hadf ik ook in het begin..quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:30 schreef BMH het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan Elfen Lied..... Bij het begin is het even slikken (zoveel hoofden rollen, dat ben ik niet gewend -Miyazaki lover).
Ben ik dan echt zo gestoord dat ik het helemaal niet zo schokkend maar eerder grappig vond?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hadf ik ook in het begin..
echt zo van
*GLUP* das eff andere koek..
maar nu staat de dvd box naast o.a. love hina, my neighbor totoro, princess mononoke, kiki's delivery service...en wacht ik alleen nog op volume 4![]()
ligt er denk ik aan wat je er van verwachtte..quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:35 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ben ik dan echt zo gestoord dat ik het helemaal niet zo schokkend maar eerder grappig vond?
Ik volgde het real-time dus elke week een nieuwe release. Ik werd vooral aangetrokken door de waarschuwing vooraf bj de eerste ep. Eindelijk weer eens wat grofs dacht ik en het bleek zo te zijn, helaas werd het op een gegeven moment meer grappig dan grofquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt er denk ik aan wat je er van verwachtte..
ik ben niet echt een geweldadig type, en keek ook dat soort anime niet, en dan moet je toch even slikken, maar na 1 ep had ik ook zo iets vanmeer van hetzelfde, maar wel cool
![]()
Ik vond het ook niet echt schokkend, omdat er geen verhaal aan de slachtoffers zat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:35 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ben ik dan echt zo gestoord dat ik het helemaal niet zo schokkend maar eerder grappig vond?
Ik blijf er trouwens bij dat die eerste 5 min van ep 1 echt het geniaalste zijn van de hele serie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoiets van![]()
![]()
Wat daarna volgde kon ik die smerige !^$@# alleen maar toewensen.
En dan dat stukje waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat is eigenlijk veel schokkender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |