het is wat langzaam af en toe ja, zeker met die irritante bloempot kapsel. maar er zat voor mij iig op een gegeven moment genoeg rode draad in om em strak af te kijkenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:33 schreef Koranaga het volgende:
Ben nog steeds Pita Ten aan het kijken.![]()
Best een aardige serie al moet ik zeggen dat ik nu (na 10 afleveringen) wel zoiets heb van, .....goh wanneer gebeurd er is wat. Desondanks kijk ik hem zeker nog af.![]()
Ik ken herken je avatarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:11 schreef Timmah het volgende:
Krijg ik met zo'n 13 Anime-topics in mn History eigenlijk al eens een plaatsje in de OP?Of moet je dat zelf doen?
zt er dan ook namen in, plaatjes maakt het zo onoverzichtelijkquote:Op zondag 11 juni 2006 13:38 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik ken herken je avatarwaarom je er niet in zit?
Tjah je valt niet zo op denk. Maar wees welkom in de OP
trouwens met het jubileum deel mogen wel een paar almost otaku's uit de lijst ^_^ (van de helft heb ik geen idee meer wie ze zijn)
je leeft nog!quote:Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef Hopey het volgende:
TVP: Ben weer op zoek naar anime, na even naar gewone series te hebben gekeken en films. Iemand nog een aanrader.? Ben weer eens inspiratieloos. Liever een serie die al afgelopen is.
ouran high host club. (nuchter meisje middenklasse, komt terrecht op een "rijke" school) leuke serie, en ik wil weten of het meisje en jongen nu wat gaan krijgenquote:Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef Hopey het volgende:
TVP: Ben weer op zoek naar anime, na even naar gewone series te hebben gekeken en films. Iemand nog een aanrader.? Ben weer eens inspiratieloos. Liever een serie die al afgelopen is.
Yakitate Japan is leuk en is net afgelopenquote:Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef Hopey het volgende:
Na aflevering 5 al gestopt?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Je kan nu nog stoppen? Ben na een aflevering of 5 gestopt.. Alleen de OP was al verschrikkelijk. Kijk liever Haruhi Suzumiya, Ouran Host Club en XXXholic..
Het gaat razend snel tegenwoordig.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:51 schreef koffiegast het volgende:
tvp, damn 3 dagen weggeweest en al nieuwe topic etc, ff doorlezen
Chi was tog niet geheel verdwenen, bedoel op het eind na de 'verlating' kwamen nog wat emoties ten bove of?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:43 schreef Jordy-B het volgende:
Net Chobits afgekeken...
Dag Chi...![]()
![]()
Hallo zwart gat...
Hij bedoeld denk ik dat de serie afgelopen is en hij nu een zwart gat qua tijd heeft.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:44 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Chi was tog niet geheel verdwenen, bedoel op het eind na de 'verlating' kwamen nog wat emoties ten bove of?
ja... duh!quote:Op zondag 11 juni 2006 18:47 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hij bedoeld denk ik dat de serie afgelopen is en hij nu een zwart gat qua tijd heeft.![]()
Ik ga binnenkort ook aan Tsubasa beginnen.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ja... duh!
Maar niet te lang, want als je m'n lijstje met nog af te kijken animé hebt gezien, weet je dat er nog wel wat werk aan de winkel is... 'k ga nu kiezen welke serie ik wil zien (Tsubasa, denk ik)...
Ja nee! Dat is dus echt ZO niet waar. Je weet het hè? Die discussie van gister over de mannelijkheid van bepaalde individuen. Ik noem geen namen.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:23 schreef Zeurberus het volgende:
Ik ga eens kijken wat ik van Beck kan vinden, heb daar gister ook toffe verhalen over gehoord
Ennuh Kroekroek, onthou jij wel ff dat jij alleen high-school drama's mag kijken als meisje zijnde![]()
Vraag maar aan Orealo. Hij is er zo fan van.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:56 schreef Zeurberus het volgende:
70 % was het he?
Hmmz, kan Beck nergens vinden, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mijn inbox vol te gooien met eventeuele links![]()
Donequote:Op zondag 11 juni 2006 19:56 schreef Zeurberus het volgende:
70 % was het he?
Hmmz, kan Beck nergens vinden, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mijn inbox vol te gooien met eventeuele links![]()
Senk joe!quote:
Ik moet er nog aan beginnen....quote:Op zondag 11 juni 2006 20:17 schreef Orealo het volgende:
Ik hoor hier eigenlijk verdacht weinig over inuyasha!
Terwijl dit toch wel een 'grote' serie is.
En sinds ik nu 2 action figures heb..
Wie heeft 'm gezien en kan hem mij aan/afraden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |