abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38739897
quote:
Op zondag 11 juni 2006 00:56 schreef Jordy-B het volgende:
zeg het er gewoon even bij als je de meet ook 's avonds plaatsvindt...

De enige reden dat ik er niet ben, was gewoon omdat er 's avonds niets zou gebeuren en ik 's middags niet kan vanwege werk (en ik kan niet zomaar twee weken vantevoren pas vrij vragen, want we zitten wat krap met personeel... nou ja, ik kan het wel vragen, maar ik krijg het niet).
ey! onze meets zijn schijnbaar niet echt structueel en voorspelbaar. ik had zelf in gedachten om rond 19:00 weer thuis te zijn, maar het liep anders dan verwacht.

de volgende meet zal ''gewoon'' een diner worden bij le:en. denk dat we om 18:00 daar dan zullen afspreken, en de mensen met de trein zullen dan om 17:00 afspreken op station.

de desbetreffende datum zal over een maand a anderhalve maand zijn. we zullen rekening houden met dat werkende mensen vrij moeten vragen, dus je krijgt het zo vroeg mogelijk te horen.

het is overigens niet duur bij le:en. een gerecht kost gemiddeld 5,50 euro. neem je er 2, dan heb je echt zat! alleen dat bier was wel 3,50 maar ach... dat mag ook wel vind ik.
pi_38739995
quote:
Op zondag 11 juni 2006 01:14 schreef blessed19 het volgende:

[..]

ey! meets zijn nooit structueel en voorspelbaar. ik had zelf in gedachten om rond 19:00 weer thuis te zijn, maar het liep anders dan verwacht.

de volgende meet zal ''gewoon'' een diner worden bij le:en. denk dat we om 18:00 daar dan zullen afspreken, en de mensen met de trein zullen dan om 17:00 afspreken op station.

de desbetreffende datum zal over een maand a anderhalve maand zijn. we zullen rekening houden met dat werkende mensen vrij moeten vragen, dus je krijgt het zo vroeg mogelijk te horen.

het is overigens niet duur bij le:en. een gerecht kost gemiddeld 5,50 euro. neem je er 2, dan heb je echt zat! alleen dat bier was wel 3,50 maar ach... dat mag ook wel vind ik.
Even voor de duidelijkheid: Het speciale bier was 3,50 (dus Chang en Iki en....nog een ) je kan ook gewoon om heineken vragen, wat altijd beter is dan grolsch

Het eten zelf was idd goedkoop en leuk

Even ivm stufi en dergelijke , hoe zit iedereen met de vrijdagavond of zaterdag van 28 juli of 29 juli? Dan is stufi net gestort namelijk en zou iedereen geld moeten hebben?

Ik weet dat het midden in de vakantie is en dit is alleen een peiling om te kijken of het wat is qua financieen, maar wie is dan weg en wie is dan aanwezig?
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_38740056
kan dit in het speciale animé-meetingtopic worden voortgezet?
Het grote animé/manga meeting topic - Amsterdam
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator zondag 11 juni 2006 @ 01:24:37 #54
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_38740118
quote:
Op zondag 11 juni 2006 01:21 schreef Jordy-B het volgende:
Het grote animé/manga meeting topic - Amsterdam
Deze oproep kan ik van harte ondersteunen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_38740130
quote:
Op zondag 11 juni 2006 01:24 schreef Mike het volgende:

[..]

Deze oproep kan ik van harte ondersteunen.
kan je van dat topic dan even - amsterdam uit de titel slopen?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator zondag 11 juni 2006 @ 01:27:20 #56
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_38740166
quote:
Op zondag 11 juni 2006 01:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

kan je van dat topic dan even - amsterdam uit de titel slopen?
Jazeker.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_38740285
quote:
Het grote animé/manga meeting topic
Wil ik best doen, maar wil je in het gevolg dan niet meer 'zeuren' dat je iets mist van de meeting? (ook al is dat onze schuld)

Nagenoeg alleen de users die geweest zijn kijken in dat topic en dus niet nieuwe mensen.

Ik geef eerlijk toe dat we nu hier iets tever doordraven maar dat is meer omdat we de volgende keer zoveel mogelijk mensen erbij willen hebben.

Kortom, laat ons ff een paar post fun hebben met hoe het was (evt met foto's) zodat iedereen hier weet hoe het was. En dan gaan we wel weer verder op msn of dat topic
pi_38740289
quote:
Het grote animé/manga meeting topic
goed punt! anders wordt het een rommeltje
pi_38740583
trouwens, de nieuwe Higurashi_no_Naku_Koro_ni is uitgekomen

ik ga maar eens wat anime kijken en heerlijk slapen! morgen een gigantische drukke dag!
  zondag 11 juni 2006 @ 09:43:25 #60
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_38742696
hehe over iets minder dan 3 weken eindelijk weer een animecon
any of you going ???
pi_38744721
ik niet. abunai wel hoogstwaarschijnlijk!
pi_38746326
volgende keer probeer ik ook bij de meeting te zijn

* Gaat hoogstwaarschijnlijk naar Abunai
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_38746338
Laatste van Noein is uitgekomen... Tot nu toe zag ik geen einde aan het verhaal. Ben benieuwd. Ik download het nu.
pi_38746695
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 19:33 schreef Koranaga het volgende:
Ben nog steeds Pita Ten aan het kijken.
Best een aardige serie al moet ik zeggen dat ik nu (na 10 afleveringen) wel zoiets heb van, .....goh wanneer gebeurd er is wat. Desondanks kijk ik hem zeker nog af.
het is wat langzaam af en toe ja, zeker met die irritante bloempot kapsel. maar er zat voor mij iig op een gegeven moment genoeg rode draad in om em strak af te kijken
pi_38746827
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 13:11 schreef Timmah het volgende:
Krijg ik met zo'n 13 Anime-topics in mn History eigenlijk al eens een plaatsje in de OP? Of moet je dat zelf doen?
Ik ken herken je avatar waarom je er niet in zit?
Tjah je valt niet zo op denk. Maar wees welkom in de OP
trouwens met het jubileum deel mogen wel een paar almost otaku's uit de lijst ^_^ (van de helft heb ik geen idee meer wie ze zijn )

@zeurberus: Het is een geweldige TT. In het vorige deel begon iemand met de intentie een inhoudsvolle anime gerelateerde post te maken met: "over de tieten in tokko"
c'est encroyable, n'est pas?
pi_38746891
quote:
Op zondag 11 juni 2006 13:38 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ik ken herken je avatar waarom je er niet in zit?
Tjah je valt niet zo op denk. Maar wees welkom in de OP
trouwens met het jubileum deel mogen wel een paar almost otaku's uit de lijst ^_^ (van de helft heb ik geen idee meer wie ze zijn )
zt er dan ook namen in, plaatjes maakt het zo onoverzichtelijk
  zondag 11 juni 2006 @ 13:45:12 #67
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_38747010
TVP: Ben weer op zoek naar anime, na even naar gewone series te hebben gekeken en films. Iemand nog een aanrader.? Ben weer eens inspiratieloos. Liever een serie die al afgelopen is.
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_38747036
quote:
Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef Hopey het volgende:
TVP: Ben weer op zoek naar anime, na even naar gewone series te hebben gekeken en films. Iemand nog een aanrader.? Ben weer eens inspiratieloos. Liever een serie die al afgelopen is.
je leeft nog!
pi_38747157
quote:
ouran high host club. (nuchter meisje middenklasse, komt terrecht op een "rijke" school) leuke serie, en ik wil weten of het meisje en jongen nu wat gaan krijgen )

the melancholy of pomtiedom taziki. (chronologisch helemaal doorelkaar gehusselt, high-school, apart verhaal)

Allebei iets van 10 eps al uit. dus als je daar mee klaar bent is de volgende alweer bijna uit!
----
Hoi oma
  zondag 11 juni 2006 @ 13:52:20 #70
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_38747176
quote:
Yakitate Japan is leuk en is net afgelopen
(verschillende sooorten brood bakkken voor de win P: )
en anders Good old Shakugan no Shana )verhaal over een jongen en een meisje waarvan het meisje een soort van slayer is : ) )???
  zondag 11 juni 2006 @ 14:47:35 #71
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_38748762
Hooi jah ben er weer. Maar ik zoek alleen anime die afgelopen zijn. Omdat ik binnenkort naar buitenland vertrekt, wil ik even mijn hd een beetje vullen met anime. Yakitate lijkt me leuk, alleen kan niet vanaf ep 1 vinden. Tenminste geen bot. Iemand deze gezien: Mahou Shoujotai?
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_38748907
Noein gaat nog door
pi_38750021
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 13:24 schreef Timmah het volgende:

[..]

Je kan nu nog stoppen? Ben na een aflevering of 5 gestopt.. Alleen de OP was al verschrikkelijk. Kijk liever Haruhi Suzumiya, Ouran Host Club en XXXholic. .
Na aflevering 5 al gestopt? Ik ben pas bij aflevering 26 begonnen! Bleach
pi_38750996
quote:
Op zondag 11 juni 2006 14:53 schreef Qunix het volgende:
Noein gaat nog door
24 eps? Snel zo even 23 kijken.
pi_38754470
tvp, damn 3 dagen weggeweest en al nieuwe topic etc, ff doorlezen
pi_38755444
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:51 schreef koffiegast het volgende:
tvp, damn 3 dagen weggeweest en al nieuwe topic etc, ff doorlezen
Het gaat razend snel tegenwoordig.
pi_38755948
Net Chobits afgekeken...

Dag Chii...
Hallo zwart gat...
pi_38755981
quote:
Op zondag 11 juni 2006 18:43 schreef Jordy-B het volgende:
Net Chobits afgekeken...

Dag Chi...
Hallo zwart gat...
Chi was tog niet geheel verdwenen, bedoel op het eind na de 'verlating' kwamen nog wat emoties ten bove of?
  zondag 11 juni 2006 @ 18:47:20 #79
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38756073
quote:
Op zondag 11 juni 2006 18:44 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Chi was tog niet geheel verdwenen, bedoel op het eind na de 'verlating' kwamen nog wat emoties ten bove of?
Hij bedoeld denk ik dat de serie afgelopen is en hij nu een zwart gat qua tijd heeft.
pi_38756167
quote:
Op zondag 11 juni 2006 18:47 schreef Orealo het volgende:

[..]

Hij bedoeld denk ik dat de serie afgelopen is en hij nu een zwart gat qua tijd heeft.
ja... duh!

Maar niet te lang, want als je m'n lijstje met nog af te kijken animé hebt gezien, weet je dat er nog wel wat werk aan de winkel is... 'k ga nu kiezen welke serie ik wil zien (Tsubasa, denk ik)...
pi_38756571
quote:
Op zondag 11 juni 2006 18:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

ja... duh!

Maar niet te lang, want als je m'n lijstje met nog af te kijken animé hebt gezien, weet je dat er nog wel wat werk aan de winkel is... 'k ga nu kiezen welke serie ik wil zien (Tsubasa, denk ik)...
Ik ga binnenkort ook aan Tsubasa beginnen.
pi_38757108
Ik ga eens kijken wat ik van Beck kan vinden, heb daar gister ook toffe verhalen over gehoord

Ennuh Kroekroek, onthou jij wel ff dat jij alleen high-school drama's mag kijken als meisje zijnde
pi_38757705
quote:
Op zondag 11 juni 2006 19:23 schreef Zeurberus het volgende:
Ik ga eens kijken wat ik van Beck kan vinden, heb daar gister ook toffe verhalen over gehoord

Ennuh Kroekroek, onthou jij wel ff dat jij alleen high-school drama's mag kijken als meisje zijnde
Ja nee! Dat is dus echt ZO niet waar. Je weet het hè? Die discussie van gister over de mannelijkheid van bepaalde individuen. Ik noem geen namen.

\Orealo kijkt de slappe drama's voor mij. Zo kan ik de geweldadige en andere leuke anime kijken.

Het eerste en tweede deel van mijn post zijn totaal onafhankelijk van elkaar. En hebben dan ook geen connecties.
pi_38758105
70 % was het he?

Hmmz, kan Beck nergens vinden, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mijn inbox vol te gooien met eventeuele links
pi_38758212
quote:
Op zondag 11 juni 2006 19:56 schreef Zeurberus het volgende:
70 % was het he?

Hmmz, kan Beck nergens vinden, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mijn inbox vol te gooien met eventeuele links
Vraag maar aan Orealo. Hij is er zo fan van.
  zondag 11 juni 2006 @ 20:11:35 #86
58063 uppie83
Sousousou
pi_38758518
quote:
Op zondag 11 juni 2006 19:56 schreef Zeurberus het volgende:
70 % was het he?

Done
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  zondag 11 juni 2006 @ 20:17:51 #87
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38758698
Ik hoor hier eigenlijk verdacht weinig over inuyasha!
Terwijl dit toch wel een 'grote' serie is.

En sinds ik nu 2 action figures heb..

Wie heeft 'm gezien en kan hem mij aan/afraden?
pi_38758911
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:11 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Done
Senk joe!

Orealo, een maat van me die volgt het en raad het mij ook continu aan, dus het zou een toffe serie moeten zijn.

Veel demoontjes enzo
  zondag 11 juni 2006 @ 20:31:33 #89
58063 uppie83
Sousousou
pi_38759081
Bij deel 25 eens kijken of we een betere Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing! maken??? Kijken of er inmiddels veranderingen zijn (iedereen ziet elke keer weer nieuwe series). En er zijn nu ook meer mensen die mee kunnen voten!

Maar misschien nu iets anders opzetten... zo houden we Jordy ook tevreden
pi_38759222
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:17 schreef Orealo het volgende:

Ik moet er nog aan beginnen....
pi_38760239
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:17 schreef Orealo het volgende:

Zijn ze nog heel? Ik was al bang dat ik Inuyasha's zwaardje/hand zou breken.
  zondag 11 juni 2006 @ 21:04:48 #92
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38760241
Mijn manga van blessed is binnen.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
  zondag 11 juni 2006 @ 21:07:42 #93
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38760364
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:04 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Zijn ze nog heel? Ik was al bang dat ik Inuyasha's zwaardje/hand zou breken.
Zwaardje is idd afgebroken toen inuyasha het gevecht aanging met Silva.
da's een kat voor de anderen

Het was een mooi gevecht, maar toen silva d'r super pwned pawn attack uitvoerde, vloog inuyasha met een noodvaart van het doosje met nootjes, op de grond en het kleine zwaardje was doormidden.

Maar goed, Masamune was ook in tweeen, maar deed 't ook goed .

Wat mij keihard ontopic gooit met de vraag, wie heeft er de Chrono Trigger OVA gezien?

.
pi_38761338
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:07 schreef Orealo het volgende:

[..]

Zwaardje is idd afgebroken toen inuyasha het gevecht aanging met Silva.
da's een kat voor de anderen

Het was een mooi gevecht, maar toen silva d'r super pwned pawn attack uitvoerde, vloog inuyasha met een noodvaart van het doosje met nootjes, op de grond en het kleine zwaardje was doormidden.

Maar goed, Masamune was ook in tweeen, maar deed 't ook goed .

Wat mij keihard ontopic gooit met de vraag, wie heeft er de Chrono Trigger OVA gezien?

[afbeelding]
.
[afbeelding]
WHAAAA!!!!!!!!! DIE OVA MOET IK ZIEN!
pi_38763579
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:31 schreef uppie83 het volgende:
Bij deel 25 eens kijken of we een betere Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing! maken??? Kijken of er inmiddels veranderingen zijn (iedereen ziet elke keer weer nieuwe series). En er zijn nu ook meer mensen die mee kunnen voten!

Maar misschien nu iets anders opzetten... zo houden we Jordy ook tevreden
1. bied aan om weer het topic te starten op precies dezelfde manier als de vorige keer.
2. iemand anders een beter idee heeft. Mag die het ook meteen uitvoeren

S.c. edit: idd
p.s ik daag de hardste klagers van de vorige keer uit om zich aan te bieden als Topic-Starter ^_^

[ Bericht 7% gewijzigd door outcast_within op 11-06-2006 22:41:14 ]
  zondag 11 juni 2006 @ 22:39:21 #96
58063 uppie83
Sousousou
pi_38763718
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:35 schreef outcast_within het volgende:

[..]

1. bied aan om weer het topic te starten op precies dezelfde manier als de vorige keer.
We hebben nog 3 topics er tussen zitten om er over na te denken
pi_38763819
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:35 schreef outcast_within het volgende:

[..]

mijn methode aanhouden? Aparte categorieën, drie stemmen per categorie, stemmen worden door één iemand opgeteld. (en dat zal ik dan dus wel doen)
pi_38763956
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

mijn methode aanhouden? Aparte categorieën, drie stemmen per categorie, stemmen worden door één iemand opgeteld. (en dat zal ik dan dus wel doen)
speaking of the devil ^_^

ik ben voor Moet je nog iets van een vooronde of een voorbereidings topic maken oid?
  zondag 11 juni 2006 @ 22:46:17 #99
58063 uppie83
Sousousou
pi_38763994
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Aangezien er vorige keer veel commentaar was stel ik voor dat we nu jouw methode proberen
pi_38764048
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef outcast_within het volgende:

[..]

speaking of the devil ^_^

ik ben voor Moet je nog iets van een vooronde of een voorbereidings topic maken oid?
Neuh... gewoon tzt een nieuw verkiezingstopic openen waarin in de OP de spelregels en de categorieën worden uitgelegd.

Wat de uiteindelijke spelregels worden, kunnen we zonder problemen hier of in het vorige verkiezingstopic, Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing! bespreken. Laten we het daar bespreken, om dit topic 'n beetje schoon te houden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')