Klinkt als een jubileum activiteitquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:53 schreef Orealo het volgende:
Oh oh oh !
Is 't niet eens tijd voor -ichigo- om de hall of fame te bereiken ?
-strawberry- dus![]()
Dat is geen 14.00 hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:39 schreef blessed19 het volgende:
...
ik wist dat het gister lomp werd, maar vanmiddag krijg je wel alle details te horen
zometeen de nieuwe ouran kijken
en ik kom rond 14:12 aan op CS
dewd....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:28 schreef Orealo het volgende:
13:45![]()
Overgens denk ik dat we met z'n drieeen zijn![]()
kroekroek moet ook komen! :$quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:28 schreef Orealo het volgende:
Wie gaan er allemaal dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:28 schreef Orealo het volgende:
Snap ik ook niet helemaal, maar daarvoor moet je de serie TOKKO gezien hebben denk ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:27 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En wat de hell zo leuk aan de TT? stelletje Pubers![]()
Weet niet precies hoe het werkt.. maar als je hier vaak genoeg komt voegt vanzelf iemand je toe aan de OP.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:11 schreef Timmah het volgende:
Krijg ik met zo'n 13 Anime-topics in mn History eigenlijk al eens een plaatsje in de OP?Of moet je dat zelf doen?
Ja, dat wachten duurde nu wel erg lang zeg maar.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe het werkt.. maar als je hier vaak genoeg komt voegt vanzelf iemand je toe aan de OP.
In mijn geval deed Orealo het, misschien kun je het hem vragen.Of wacht gewoon af.
Ja jij bent geen vrouw he.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja, dat wachten duurde nu wel erg lang zeg maar.Vooral aangezien mn maatje Suus dr al na 1 topic in stond.
.
In dat geval moet iemand jou eerst maar even in de OP zetten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja, dat wachten duurde nu wel erg lang zeg maar.Vooral aangezien mn maatje Suus dr al na 1 topic in stond.
.
Daar maak je onderscheid tussen zegmaar? Ik voel me gebruikt!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:16 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja jij bent geen vrouw he..
Vanavond na de meet gooi ik je gelijk in de wiki!
sorry!
Als jij me niet meer als een kind behandelt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:20 schreef Zeurberus het volgende:
Begin jij eerst nou maar eens aan Bleach, opstandig stuk tuig
Thanks.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:16 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja jij bent geen vrouw he..
Vanavond na de meet gooi ik je gelijk in de wiki!
sorry!
Zo mag ik het horenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jij me niet meer als een kind behandeld.![]()
Maar ik heb de torrents van Bleach al aan staan hoor.![]()
Je kan nu nog stoppen? Ben na een aflevering of 5 gestopt.. Alleen de OP was al verschrikkelijk. Kijk liever Haruhi Suzumiya, Ouran Host Club en XXXholic.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jij me niet meer als een kind behandeld.![]()
Maar ik heb de torrents van Bleach al aan staan hoor.![]()
Ik oordeel liever zelf. Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Je kan nu nog stoppen? Ben na een aflevering of 5 gestopt.. Alleen de OP was al verschrikkelijk. Kijk liever Haruhi Suzumiya, Ouran Host Club en XXXholic..
Het is Hajime no Ippo ook wel Fighting Spirit genoemd staat op 13e plaats op Animenfo ik heb zelf niet gezienquote:
Ik ook niet ik heb vroeger nog Captain Tsubasa en Ganbare! Kickers gezien en onlangs ook Hungry Heart - Wild Striker alleen zoek ik nog een serie over voetbalquote:
Van wat ik mij van Tsubasa Chronicle kan herinneren had Mokona altijd gewoon 2 ogen hoor, als deze ze tenminste een keer opendeed.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:48 schreef Jordy-B het volgende:
'k ben nou wat verder in de manga's van xxxHolic. Het is wel geinig hoe de link met Tsubasa duidelijker aanwezig is in de manga, dan in de xxxHolic animé...
Ik denk dan ook niet dat de animé echt gelinkt zal gaan worden aan Tsubasa, zoals de manga dat doet... Daarvoor heeft de animé een te vreemde volgorde, vergeleken met de manga. Mokona (dat zwarte, eenogige beestje) bijvoorbeeld, wordt in de manga veel later geďntroduceerd dan in de animé, en zijn doel wordt ook meteen duidelijk gemaakt...
De mangas zijn echt helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:48 schreef Jordy-B het volgende:
'k ben nou wat verder in de manga's van xxxHolic. Het is wel geinig hoe de link met Tsubasa duidelijker aanwezig is in de manga, dan in de xxxHolic animé...
Ik denk dan ook niet dat de animé echt gelinkt zal gaan worden aan Tsubasa, zoals de manga dat doet... Daarvoor heeft de animé een te vreemde volgorde, vergeleken met de manga. Mokona (dat zwarte, eenogige beestje) bijvoorbeeld, wordt in de manga veel later geďntroduceerd dan in de animé, en zijn doel wordt ook meteen duidelijk gemaakt...
De serie is geniaal.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:34 schreef stroopje het volgende:
Het is Hajime no Ippo ook wel Fighting Spirit genoemd staat op 13e plaats op Animenfo ik heb zelf niet gezien
Die ga ik dus volgen! Ff zoeken nuquote:Op zondag 11 juni 2006 00:05 schreef Sh0g het volgende:
[..]
De serie is geniaal.
Humor, drama, actie, nog meer humor, wat high school achtige romance, meer geweldige actie en nog meer humor.![]()
Laat je niet afschrikken van het feit dat het min of meer een boks-anime is. Ik zelf had (en heb nog steeds eigenlijk) niets met boksen, maar was toch enorm gefascineerd door het verhaal.
Die 76 episodes gaan geen moment vervelen.![]()
Geloof mij, het was van mijn kant absoluut niet de bedoeling om het door te trekken, ik heb 2x naar huis gebeld om te vermelden dat ik eerst later kwam eten en vervolgens niet kwam eten.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:56 schreef Jordy-B het volgende:
zeg het er gewoon even bij als je de meet ook 's avonds plaatsvindt...
De enige reden dat ik er niet ben, was gewoon omdat er 's avonds niets zou gebeuren en ik 's middags niet kan vanwege werk (en ik kan niet zomaar twee weken vantevoren pas vrij vragen, want we zitten wat krap met personeel... nou ja, ik kan het wel vragen, maar ik krijg het niet).
ey! onze meets zijn schijnbaar niet echt structueel en voorspelbaar. ik had zelf in gedachten om rond 19:00 weer thuis te zijn, maar het liep anders dan verwacht.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:56 schreef Jordy-B het volgende:
zeg het er gewoon even bij als je de meet ook 's avonds plaatsvindt...
De enige reden dat ik er niet ben, was gewoon omdat er 's avonds niets zou gebeuren en ik 's middags niet kan vanwege werk (en ik kan niet zomaar twee weken vantevoren pas vrij vragen, want we zitten wat krap met personeel... nou ja, ik kan het wel vragen, maar ik krijg het niet).
Even voor de duidelijkheid: Het speciale bier was 3,50 (dus Chang en Iki en....nog eenquote:Op zondag 11 juni 2006 01:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ey! meets zijn nooit structueel en voorspelbaar. ik had zelf in gedachten om rond 19:00 weer thuis te zijn, maar het liep anders dan verwacht.
de volgende meet zal ''gewoon'' een diner worden bij le:en. denk dat we om 18:00 daar dan zullen afspreken, en de mensen met de trein zullen dan om 17:00 afspreken op station.
de desbetreffende datum zal over een maand a anderhalve maand zijn. we zullen rekening houden met dat werkende mensen vrij moeten vragen, dus je krijgt het zo vroeg mogelijk te horen.
het is overigens niet duur bij le:en. een gerecht kost gemiddeld 5,50 euro. neem je er 2, dan heb je echt zat!alleen dat bier was wel 3,50
maar ach... dat mag ook wel vind ik.
Deze oproep kan ik van harte ondersteunen.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:21 schreef Jordy-B het volgende:
kan dit in het speciale animé-meetingtopic worden voortgezet?
Het grote animé/manga meeting topic - Amsterdam
kan je van dat topic dan even - amsterdam uit de titel slopen?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Deze oproep kan ik van harte ondersteunen.
Jazeker.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
kan je van dat topic dan even - amsterdam uit de titel slopen?
Wil ik best doen, maar wil je in het gevolg dan niet meer 'zeuren' dat je iets mist van de meeting? (ook al is dat onze schuld)quote:Op zondag 11 juni 2006 01:21 schreef Jordy-B het volgende:
Het grote animé/manga meeting topic
goed punt! anders wordt het een rommeltjequote:Op zondag 11 juni 2006 01:21 schreef Jordy-B het volgende:
Het grote animé/manga meeting topic
het is wat langzaam af en toe ja, zeker met die irritante bloempot kapsel. maar er zat voor mij iig op een gegeven moment genoeg rode draad in om em strak af te kijkenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:33 schreef Koranaga het volgende:
Ben nog steeds Pita Ten aan het kijken.![]()
Best een aardige serie al moet ik zeggen dat ik nu (na 10 afleveringen) wel zoiets heb van, .....goh wanneer gebeurd er is wat. Desondanks kijk ik hem zeker nog af.![]()
Ik ken herken je avatarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:11 schreef Timmah het volgende:
Krijg ik met zo'n 13 Anime-topics in mn History eigenlijk al eens een plaatsje in de OP?Of moet je dat zelf doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |