Ik had er 1tje in mijn fotoboek staan. Ik zet hem wel weer even terug. Onze taak was om op Abunai! duizend kraanvogels voor de vrede te vouwen, en die werden dan naar Hiroshima verstuurd. Volgens mij hadden we de 900 gered.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:05 schreef uppie83 het volgende:
Uiteraard zou het leuk zijn om foto's te zien van mensen die hebben gecosplayed
Oh is die linker een cosplay foto... had ik nog niet eens doorquote:Op maandag 12 juni 2006 20:20 schreef Kroekroek het volgende:
Zo, geregeld. De foto was alleen op de laatste dag, dus ik had mijn staartjes uitgedaan. Op die dag werden juist net de meeste foto's genomen.
Ja het vouwwerkquote:Op maandag 12 juni 2006 20:31 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Oh is die linker een cosplay foto... had ik nog niet eens door![]()
Ik zie het vooral aan het vouwwerk dat je in je handen houdt![]()
en dan heb ik elfen lied ook weer compleetquote:Thank-You for choosing DVD Pacific!
Details of your Order ID: ******* are provided below:
696798 | Elfen Lied: Vector 4 1 x $16.37
You have selected the following shipping method/status for this order:
Shipping Method - International Priority Air Mail
Shipping Status - Ship what is currently available (combine)
To view the progress of your order at any time please view the "Invoices"
history of your account.
All orders will ship under an invoice.
Remember..we do not charge your credit card until an order ships.
Best Regards,
Management and Team
DVD Pacific
heej au.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:09 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ja. Die vind hij het leukst. Daarom kijkt hij ook altijd high school drama anime's met kleine meisjes enzo.
ik had het over jij, strawberry en hopey ^_^ die zeur is me der ook eentjequote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef Kroekroek het volgende:
Oh hij had het niet over jou hoor.
Is paars niet je kleur of hou je niet van jurkenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:32 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ja het vouwwerk. Nee normaal draag ik geen grote paarse jurken, sorry. Ik had ook dat netgedoe wat ze om haar benen heeft. En ik had schoenen geruild met een vriend. Maar dat staat er niet op
.
Het was echt zo'n grote paarse trui. Heel comfortabel, maar wel warm. Daarbij kwam mijn waaier ook te pas. Op deze dag was hij al kapot, dus ik had heb niet meer bij me.
Welkom.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef Miasan het volgende:
* Miasan is nieuw in dit topic![]()
Nog 18 dagen tot animecon~ Ik ga samen met mijn vriend cosplayen als Kaname Chidori en Sousuke Sagara uit Full Metal Panic, zijn er meer mensen hier die naar Acon gaan (cosplayen)?
check je mail biiaaattccchhquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:06 schreef outcast_within het volgende:
eh?!? is powerpuff ook anime? of hebben ze dit gewoon van cartoon network overgenomen en een Z japanse versie van gemaakt?
Het ziet er iig niet zo leuk uit als de orginele naar mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. edit : Nee, want ik heb je weer gemailed..
edit : ja die zijn een beetje matig, de hele tijd dit topic f5énquote:edit S.c edits ftw mmmwoah![]()
Net als m'n mail..
Edit : jawel, thuis..quote:eddit: Joh zo fanatiek ben ik ook weer niet hoor. zowieso over een half uur ben ik sporten. gmail f5'ert. heb je geen auto gmail ophaal notificatie proggie?
hier heb ik de basic html (omdat ze de (ik denk javascript) versie geblocked hebben, en die basic html update niet automatisch, dus hele tijd f5'en.
edit : werken is tof, net een brief "NS, Bedankt dat jullie vanavond mijn BOB waren! nu ga ik slapen!".
Die wil ik sowiesoquote:I'm your bob shirt printen dan maar?![]()
Muahahaa\ ik ben werkensucces met sporten
Hier snap ik dus even helemaal niets van, maar goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:06 schreef outcast_within het volgende:
Edit je post BIAAATCH
edit S.c edits ftw mmmwoah
eddit: Joh zo fanatiek ben ik ook weer niet hoor. zowieso over een half uur ben ik sporten. gmail f5'ert. heb je geen auto gmail ophaal notificatie proggie?
edddit: i'm your bob shirt printen dan maar?
eddddit omg: ik denk ik own bob eruit met mijn advanced s.c.edit sub actie. komt hij met een s.cedit quote break actie. (die op zich wel cool is maar wel veel regels in beslag neemt)
orealo en ik hebben ons even laten gaan. excusesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier snap ik dus even helemaal niets van, maar goed.Zal wel weer aan mij liggen.
Kan dat niet gewoon per mail? ik Niemand snapt het toch
het is orgineel amerikaans dus. en de jappaners gaan het kopieeren. Word interessant wat ze allemaal veranderen om het geschikt te maken voor het japanse publiek. Maar als ik moet kiezen doe mij dan maar het orgineelquote:The Powerpuff Girls is an American animated television series about three little girls born with superpowers who have dedicated their lives to fighting crime and the forces of evil. The series was created by animator Craig McCracken, and first produced by Hanna-Barbera (now Cartoon Network Studios) for Cartoon Network.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:52 schreef mschol het volgende:
FruitsbasketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook nog wel gekeken [de amerikaanse]quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:03 schreef outcast_within het volgende:
Ontopic:
Ik heb info gevonden over de orginele power puffs en:
het is orgineel amerikaans dus. en de jappaners gaan het kopieeren. Word interessant wat ze allemaal veranderen om het geschikt te maken voor het japanse publiek. Maar als ik moet kiezen doe mij dan maar het orgineel
[afbeelding]
Ik zou ook vreemd opkijken als ik daar zulke smiley's zagquote:
Zeker. Ik zou eerst raar opkijken, en dan heel hard lachen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:26 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik zou ook vreemd opkijken als ik daar zulke smiley's zag
Ik zou mijn ogen er niet vanaf kunnen houdenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:28 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Zeker. Ik zou eerst raar opkijken, en dan heel hard lachen.
Dan lach je met je ogen openquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:29 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik zou mijn ogen er niet vanaf kunnen houden![]()
quote:
Ik ook hee! Ik wil weten hoe erg het isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:31 schreef koffiegast het volgende:
hey hey dames en heren wat minder slowchat
ben benieuwd naar nieuwe powerpuff girls
Veel plezier met kijken! Ik ben erg benieuwd wat je ervan vind. De meningen zijn een beetje verdeeld.quote:
Het kan wel even duren voordat ik er aan kan beginnen dankzij die kut hoere tyfus grafk%nker school van mij en alles wat daarbij komt kijken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:36 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Veel plezier met kijken! Ik ben erg benieuwd wat je ervan vind. De meningen zijn een beetje verdeeld.
We willen natuurlijk wel weten aan wiens kant je staat.
Ik heb geen wallpaperquote:Op maandag 12 juni 2006 23:53 schreef Sh0g het volgende:
Miasanwelkom!
Qunixis dat nu ook je bureaublad achtergrond?
![]()
Heb je de pink gezien van dat wijf dan?quote:
Had ik nog niet op geletquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:00 schreef Qunix het volgende:
Heb je de pink gezien van dat wijf dan?Gaat zo in de tiet
hentai!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:22 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Had ik nog niet op gelet.
Heb je het originele plaatje niet nog ergens liggen?
jij hebt al genoeg aan je tentackle bob?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:35 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
*scheld* Die dingen hou je maar bij je!![]()
Het is niet 'mijn' tentacle-Bobquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
jij hebt al genoeg aan je tentackle bob?
wat schattig!
*gniffel*quote:
Ik heb gehoord dat je hard kan slaan... misschien een methode om informatie los te peuteren?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:53 schreef Kroekroek het volgende:
Mijn broer heeft mijn Black Cat DVD verstopt. Nu kan ik het niet kijken. Heb melij
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:22 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Had ik nog niet op gelet.
Heb je het originele plaatje niet nog ergens liggen?
Dat werkt niet bij mijn broer helaas. Ik vecht ook liever niet met hem. Gewoon veel zeuren werkt beter. En vrouw-zijnde zou ik dat goed moeten kunnenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:10 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je hard kan slaan... misschien een methode om informatie los te peuteren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |