abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38822937
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:39 schreef Kroekroek het volgende:
Hebben jullie Outcast ook een kusje gegeven?
ehh daar hebben we het ff niet over
  dinsdag 13 juni 2006 @ 19:47:29 #212
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38823170
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:08 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Niet spotten met mijn naam.
sumimasen, ik kon het niet helpen, elke keer als ik je naam zie lees ik wat anders. soms ook koekoek.

om het maar over anime te hebben: ik ben nu bezig met FMP fumoffu. FMP en FMP TSR heb ik beide met heel veel plezier gekeken. Echte aanraders. Dat hele mecha viel uiteindelijk reuze mee en was eigenlijk nog best leuk. Vooral omdat ze ook nogal grappige dingen met die machines doen, met name in de TSR OVA, dat is echt TE grappig gewoon. De gevechten waren vrij kort maar wel spectaculair gemaakt moet ik zeggen. TSR bevat meer "gore" en blote Harry's. De humor is grandioos en komt ook op onverwachte momenten. Die stemmen van Tessa en Kyouko ("ne, ne, Kana-chan!") zijn echt goed. Met fumoffu zit ik bij ep 3, dus gelukkig heb ik nog ff.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 19:51:18 #213
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38823366
Hehe "Harry's".
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_38826476
Ik vond de hele Full Metal Panic serie fantastisch. Ik hoop ook dat ze er nog een vervolg (of meerdere ) op maken.
Ik heb thuis ook nog 4 manga delen van Full Metal Panic ! Overload ! liggen. Deze bevatten lossen verhalen (eigenlijk is elk hoofdstuk een verhaal). Echt hilarisch.
Sosuke Kaname
pi_38826541
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:51 schreef RipCore het volgende:
Hehe "Harry's".
ik heb zonet een verhaal geschreven over ene henk en harry de werklozen
pi_38832176
Waar zijn mijn kusjes? graag voor elk kwartet een aub ^_^
-
die pink in dat plaatje is echt freaky. niet aan mij besteed.
-
Tentacle bob? whehe had ik nu maar paint skilz.
-
Hier komt straks mijn mening over the melanchoom van pietje puk ep 11
edit :mmmwoah
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door outcast_within op 14-06-2006 00:35:15 ]
pi_38833221
Als men de humor in FMP en FMP:TSR al leuk vind dan lig je echt per aflevering over de grond te rollen bij Fumoffu

Beste anime-reeks ooit imo.

En ja ik ga het nog een keer zeggen: TSR IS VERDOMME VEELSTE KORT!

Edit:

Kroekroekpoekiewoekiedoekie whatever, Black Cat zou geen haast moeten hebben voor je. Het is echt een 13 in een dozijn anime waarbij het kleurgebruik orgineel is. Ik vond er op een gegeven moment geen hol meer aan.

Zo, en nu maar eens Beck bekijken
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:33:56 #218
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38835344
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:06 schreef outcast_within het volgende:
Hier komt straks mijn mening over the melanchoom van pietje puk ep 11
als je er "melanoom" van had gemaakt, ging het over de longkanker van pietje puk.
Ga eens al je variaties terugzoeken en onder elkaar zetten als je niets te doen hebt
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:31 schreef Zeurberus het volgende:
Als men de humor in FMP en FMP:TSR al leuk vind dan lig je echt per aflevering over de grond te rollen bij Fumoffu

Beste anime-reeks ooit imo.

En ja ik ga het nog een keer zeggen: TSR IS VERDOMME VEELSTE KORT!
100% mee eens!!
pi_38835747
hmm ben nu bij ep 17 van Aishiteru ze Baby en vind em tot nu toe nog niet echt enorm dramatisch ofzo??? oke er zat 1 ep/verhaaltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die idd wel bij mij het predikaat droevig krijgt
maar voor de rest vnd ik et best mee vallen allemaal
en strawberry panic, zag er ook wel lache uit.
ook maar een keertje kopen..
pi_38836012
Hoe zat het dan met die afleveringen over Yuzuyu met haar krijtjes?

Aishiteruze Baby
SPOILER
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38836064
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:56 schreef Jordy-B het volgende:
Hoe zat het dan met die afleveringen over Yuzuyu met haar krijtjes?

Aishiteruze Baby
SPOILER
hm tja.. nee niet echt.. zielig maar niet zielig genoeg..

maar hierbij dus bewezen dat die zakdoekjes die me werden aangeboden lichtelijk ovder done waren voor mij

ik vind die kokoro wel droog zo af en toe
zit er trouwens aan chin (van kokoro-chin) nog een bepaalde betekenis?
wikipedia zegt dit namelijk:
quote:
Non-standard variations of chan include chin (ちん, chin?), and tan (たん, tan?).
pi_38836180
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:46 schreef mschol het volgende:
hmm ben nu bij ep 17 van Aishiteru ze Baby en vind em tot nu toe nog niet echt enorm dramatisch ofzo??? oke er zat 1 ep/verhaaltje
SPOILER
die idd wel bij mij het predikaat droevig krijgt
maar voor de rest vnd ik et best mee vallen allemaal
en strawberry panic, zag er ook wel lache uit.
ook maar een keertje kopen..
Bij Aishiteruze Baby raakt het verhaal je of niet, ik heb persoonlijk echt een tyfus hekel aan kinderen maar zo gekwetst/genaaid worden als dat meisje hoeft ook weer niet zeg maar. Ik kon alleen de jank scenes in de serie niet goed hebben, dat moest van mij zo snel mogelijk over zijn

Bij jankende kinderen in het openbaar vraag ik mij ook meestal af waarom de stembanden niet doorgeknipt kunnen worden net als bij honden in testlabs, lekker rustig enzo

Even iets anders: Ik heb zojuist de eerste 2 eps van Beck gezien en het is TOF! (sorry Kroe-kutnaam-om-te-typen ik kies de kant van Blessed en Orealo). Ik weet dat ik gezegd heb dat je een anime niet mag beoordelen voor 5 eps maar dit straalt een zekere klasse uit. Tel daarbij op dat het door diverse mensen een serie is die aangeraden word, en ik heb het gevoel dat het zelfs na 2 eps al goed zit. Het loopt allemaal lekker vlot door, je krijgt (zoals zoveel series) een leuke indruk hoe 'het echte leven' in japan is en muziek speelt de hoofdrol, als je de gitaren vervangt met 2 draaitafels en een mengpaneel dan heb je mij als hoofdrol speler

De twee minpunten voor mijzelf zijn dat er soms wat zichtbare CGI in zit (de eeuwige discussie) en de dwang van japanners om engels te spreken terwijl ze dat (taaltechnisch) niet kunnen. Gelukkig zijn dit geen minpunten die dodend zijn voor een serie dus het is zeker een serie die ik zo snel mogelijk wil af kijken. Super bedankt aan iedereen die hem aanraadde.

oeh, Blessed , in ep 2 word er voor het eerst gespeeld en ik snap meteen waarom jij je speakers had aangesloten voor deze serie, idd lekkere basslines En in ep 3 word het nog een tikkeltje beter

[ Bericht 1% gewijzigd door Zeurberus op 14-06-2006 01:19:41 ]
pi_38837665
hehe

Niet geheel anime maar wel anime related : http://www.youtube.com/watch?v=0XxI-hvPRRA

pi_38847434
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 02:45 schreef Zeurberus het volgende:
hehe

Niet geheel anime maar wel anime related : http://www.youtube.com/watch?v=0XxI-hvPRRA

GE-WEL-DIG
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_38849091
quote:
hehe

LE-LIJK!! Anthonymon.. Maar wel super grappig. Ze kijken er alleen zo vies bij.
Dat doet niemand ze na, gestoord is het gewoon! Geweldig.
Het erge is alleen, volgensmij denken ze nog stoer te zijn ook!
Had hem nog nooit eerder gezien.
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:39 schreef Kroekroek het volgende:
Hebben jullie Outcast ook een kusje gegeven? Of is het speciaal voor meisjes? In dat geval raad ik -Strawberry- mijn gedrag ook aan .
Hij komt hem maar halen.

Niemand heeft mij nog verteld waar Tokko over gaat.. Ben zelf te lui om het op te zoeken. Iemand?

[ Bericht 20% gewijzigd door -Strawberry- op 14-06-2006 14:54:12 ]
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:47:31 #226
58063 uppie83
Sousousou
pi_38849140
quote:
hehe

Wat een hopeloos figuur
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_38849456
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:47 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Wat een hopeloosze figuuren
pi_38849530
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:31 schreef Zeurberus het volgende:

Kroekroekpoekiewoekiedoekie whatever, Black Cat zou geen haast moeten hebben voor je. Het is echt een 13 in een dozijn anime waarbij het kleurgebruik orgineel is. Ik vond er op een gegeven moment geen hol meer aan.

Zo, en nu maar eens Beck bekijken
Ja weet ik veel. Orealo heeft me alleen aflevering 1 en de helft van 2 laten zien. Het zag er wel lollig uit .

Veel plezier met Beck .
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 juni 2006 @ 15:00:10 #229
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_38849590
ik kijk weer eens te weinig anime

vanavond even een anime marathon houden
pi_38849646
quote:
hehe

Heb je die NU PAS gevonden? Mijn broer valt me er al maanden mee lastig.
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:01:57 #231
58063 uppie83
Sousousou
pi_38849668
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Sorry... ik had em al afgegooid voor die tweede er bij kwam
pi_38849686
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:

Niemand heeft mij nog verteld waar Tokko over gaat.. Ben zelf te lui om het op te zoeken. Iemand?
Ja dat wilde ik ook weten. Ik had het nog extra gevraagd, maar het is een soort taboe ofzo.
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:03:43 #233
58063 uppie83
Sousousou
pi_38849717
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:01 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Heb je die NU PAS gevonden? Mijn broer valt me er al maanden mee lastig.
Als ik animé aan het kijken ben wordt er ook altijd geroepen dat het kinderspul is en dat het lijkt op Pokémon en/of Dragonball.
pi_38850031
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:01 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Sorry... ik had em al afgegooid voor die tweede er bij kwam
het einde is juist het meest hilarisch..
pi_38850103
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:02 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Ja dat wilde ik ook weten. Ik had het nog extra gevraagd, maar het is een soort taboe ofzo.
als het na een paar keer vragen het antwoord niet gegeven is OP EEN VRAAG DIE IK HEB GESTELD-edit. dan google ik het en deel ik het met jullie inclusief een quote van de post waarin mijn vraag niet werd beantwoord

[ Bericht 4% gewijzigd door outcast_within op 14-06-2006 15:19:49 ]
pi_38850152
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:03 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Als ik animé aan het kijken ben wordt er ook altijd geroepen dat het kinderspul is en dat het lijkt op Pokémon en/of Dragonball.
Dat valt nog mee. Als ik een tekening maak met een beetje fantasie erin dachten sommige mensen dat ik een Pokémon had nagetekend. DAT is pas een belediging . Die van jou ook natuurlijk .
Je hoeft maar even creatief te doen en ja hoor, het wordt weer afgestempeld als Pokémon. Die zooi moet verboden worden!
pi_38850175
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:14 schreef outcast_within het volgende:

[..]

als het na een paar keer vragen het antwoord niet gegeven is. dan google ik het en deel ik het met jullie inclusief een quote van de post waarin mijn vraag niet werd beantwoord
Jaaa! Doe dat .

Edit: Sorry voor de 2 posts achter elkaar. Ik was het even vergeten, sorry sorry enzo. Jammergenoeg kan ik deze post niet meer wissen.
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:19:08 #238
58063 uppie83
Sousousou
pi_38850345
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:15 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Dat valt nog mee. Als ik een tekening maak met een beetje fantasie erin dachten sommige mensen dat ik een Pokémon had nagetekend. DAT is pas een belediging . Die van jou ook natuurlijk .
Je hoeft maar even creatief te doen en ja hoor, het wordt weer afgestempeld als Pokémon. Die zooi moet verboden worden!
Mee eensch is
pi_38850449
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:16 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Jaaa! Doe dat .

Edit: Sorry voor de 2 posts achter elkaar. Ik was het even vergeten, sorry sorry enzo. Jammergenoeg kan ik deze post niet meer wissen.
zie mijn ge-edite post. je snapte mijn bedoeling niet helemaal maar vooruit.
ik ga wel even tokko opzoeken
quote:
Shindo lives with his younger sister since they moved from Machida years ago. Recently, he graduated from cadet to the The Special Mobile Investigation Force to avenge his parents death. He has also been having recurring dreams of a girl for some time, but they are growing more frequent. She seems to be covered in blood holding a giant sword. Later that day, he sees her, wearing a police uniform. She is a member of Section 2, Special Public Safety Task Force, or Tokko for short. There are many rumors about Tokko, one of which is that they use swords to execute criminals. There are even rumors that they aren't even human.
Shindou has just become a new investigator for Tokki: The Special Mobile Investigation Force. On the day of his graduation, he finally sees the half-naked girl that he had seen in his dreams in real life and finds out that she's part of Tokko: The Special Public Safety Task Force. Shindou ends up joining Tokko to avenge his parents' death whose bodies had been ripped to pieces...
maar niks over hoe een pink in een tiet kan verdwijnen...
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:23:36 #240
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38850523
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:47 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Wat een hopeloos figuur
het zijn er 2
het allerlaatste stukje is een beetje grappig, maar verder vind ik ze behoorlijk voor lul staan. ik zou me als hun ouders diep schamen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')