abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38760239
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:17 schreef Orealo het volgende:
Ik hoor hier eigenlijk verdacht weinig over inuyasha!
Terwijl dit toch wel een 'grote' serie is.

En sinds ik nu 2 action figures heb..

Wie heeft 'm gezien en kan hem mij aan/afraden?
Zijn ze nog heel? Ik was al bang dat ik Inuyasha's zwaardje/hand zou breken.
  zondag 11 juni 2006 @ 21:04:48 #92
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38760241
Mijn manga van blessed is binnen.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
  zondag 11 juni 2006 @ 21:07:42 #93
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38760364
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:04 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Zijn ze nog heel? Ik was al bang dat ik Inuyasha's zwaardje/hand zou breken.
Zwaardje is idd afgebroken toen inuyasha het gevecht aanging met Silva.
da's een kat voor de anderen

Het was een mooi gevecht, maar toen silva d'r super pwned pawn attack uitvoerde, vloog inuyasha met een noodvaart van het doosje met nootjes, op de grond en het kleine zwaardje was doormidden.

Maar goed, Masamune was ook in tweeen, maar deed 't ook goed .

Wat mij keihard ontopic gooit met de vraag, wie heeft er de Chrono Trigger OVA gezien?

.
pi_38761338
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:07 schreef Orealo het volgende:

[..]

Zwaardje is idd afgebroken toen inuyasha het gevecht aanging met Silva.
da's een kat voor de anderen

Het was een mooi gevecht, maar toen silva d'r super pwned pawn attack uitvoerde, vloog inuyasha met een noodvaart van het doosje met nootjes, op de grond en het kleine zwaardje was doormidden.

Maar goed, Masamune was ook in tweeen, maar deed 't ook goed .

Wat mij keihard ontopic gooit met de vraag, wie heeft er de Chrono Trigger OVA gezien?

[afbeelding]
.
[afbeelding]
WHAAAA!!!!!!!!! DIE OVA MOET IK ZIEN!
pi_38763579
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:31 schreef uppie83 het volgende:
Bij deel 25 eens kijken of we een betere Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing! maken??? Kijken of er inmiddels veranderingen zijn (iedereen ziet elke keer weer nieuwe series). En er zijn nu ook meer mensen die mee kunnen voten!

Maar misschien nu iets anders opzetten... zo houden we Jordy ook tevreden
1. bied aan om weer het topic te starten op precies dezelfde manier als de vorige keer.
2. iemand anders een beter idee heeft. Mag die het ook meteen uitvoeren

S.c. edit: idd
p.s ik daag de hardste klagers van de vorige keer uit om zich aan te bieden als Topic-Starter ^_^

[ Bericht 7% gewijzigd door outcast_within op 11-06-2006 22:41:14 ]
  zondag 11 juni 2006 @ 22:39:21 #96
58063 uppie83
Sousousou
pi_38763718
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:35 schreef outcast_within het volgende:

[..]

1. bied aan om weer het topic te starten op precies dezelfde manier als de vorige keer.
We hebben nog 3 topics er tussen zitten om er over na te denken
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_38763819
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:35 schreef outcast_within het volgende:

[..]

mijn methode aanhouden? Aparte categorieën, drie stemmen per categorie, stemmen worden door één iemand opgeteld. (en dat zal ik dan dus wel doen)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38763956
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

mijn methode aanhouden? Aparte categorieën, drie stemmen per categorie, stemmen worden door één iemand opgeteld. (en dat zal ik dan dus wel doen)
speaking of the devil ^_^

ik ben voor Moet je nog iets van een vooronde of een voorbereidings topic maken oid?
  zondag 11 juni 2006 @ 22:46:17 #99
58063 uppie83
Sousousou
pi_38763994
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Aangezien er vorige keer veel commentaar was stel ik voor dat we nu jouw methode proberen
pi_38764048
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef outcast_within het volgende:

[..]

speaking of the devil ^_^

ik ben voor Moet je nog iets van een vooronde of een voorbereidings topic maken oid?
Neuh... gewoon tzt een nieuw verkiezingstopic openen waarin in de OP de spelregels en de categorieën worden uitgelegd.

Wat de uiteindelijke spelregels worden, kunnen we zonder problemen hier of in het vorige verkiezingstopic, Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing! bespreken. Laten we het daar bespreken, om dit topic 'n beetje schoon te houden...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 11 juni 2006 @ 22:49:42 #101
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38764132
pagina 3 startpost. .

Lijkt me een strak plan .
  zondag 11 juni 2006 @ 22:52:08 #102
58063 uppie83
Sousousou
pi_38764258
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:41 schreef Orealo het volgende:
Ja met deze snelheid is ie zo vol. .
Maar goed het lijkt mij ook een goed plan. Heb net je laatste post in dat topic nog even doorgenomen. Weet niet precies wat je daar bedoelt met voorbereidingen, maar dat zie ik wel. Verder lijkt het me handig om er in dit topic niet te veel posts aan vuil te maken, want daar is het aparte topic voor kuch kuch
pi_38764340
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:47 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Neuh... gewoon tzt een nieuw verkiezingstopic openen waarin in de OP de spelregels en de categorieën worden uitgelegd.

Wat de uiteindelijke spelregels worden, kunnen we zonder problemen hier of in het vorige verkiezingstopic, Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing! bespreken. Laten we het daar bespreken, om dit topic 'n beetje schoon te houden...
Als iemand zo nodig een startpost maakt. quote dan meteen het belangrijkste van de vorige pagina erbij.

Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing!
Dit topic dus mensen voor de aankomende verkiezing
pi_38765243
Of je maakt gewoon geen pagina-startpost en gaat er vanuit dat mensen in staat zijn om naar de vorige bladzijde te gaan...
pi_38765625
Om te kijken of de categorie Films vijf stemmen kan krijgen (ivm het aantal animé-films dat de Fok!kertjes gezien hebben), plaats ik de poll ook hier even. Het maakt hierbij niet uit of het een film van een serie is...

Ken je tenminste vijf animé-films om op te stemmen?
» Ja!
» Nee!

maak je eigen FOK! poll zelf!

De poll heeft véél meer views dan stemmen... 't ding is nogal nutteloos als er niet op gestemd wordt, dus ga's stemmen...
  zondag 11 juni 2006 @ 23:33:35 #106
58063 uppie83
Sousousou
pi_38765876
Even de mededeling er bij... films van series zijn ook films ... die tellen dus mee bij de categorie films !!!
pi_38765879
quote:
Op zondag 11 juni 2006 23:17 schreef Jordy-B het volgende:
Of je maakt gewoon geen pagina-startpost en gaat er vanuit dat mensen in staat zijn om naar de vorige bladzijde te gaan...
maar als je het doet, dan kun je net zo goed... wat ik al zei
pi_38766141
One Piece the Movie 1 t/m 5
pi_38766207
quote:
Op zondag 11 juni 2006 23:43 schreef Qunix het volgende:
One Piece the Movie 1 t/m 5
Daarnaast:

Akira
Ghost In The Shell
Blood the last Vampire
Cardcaptor Sakura The Movie 1
Cardcaptor Sakura The Movie 2
Rurouni Kenshin - Reminiscence
Naruto 1
Naruto 2
xxxHolic
One Piece The Movie 1
One Piece The Movie 2
One Piece The Movie 3
One Piece The Movie 3
One Piece The Movie 5

gezien.

Oops.... Moest de edit hebben
pi_38766261
Die naruto films zijn nou niet echt benoemen waard eigenlijk
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_38766658
xxxHolic aflevering 10 was spannend...

Ik had toevallig gister het verhaal in de manga gelezen, maar ze hebben er in de animé een paar draaien aan gegeven...
pi_38766807
Er is me iets opgevallen in "Anime land". Komst van Ergo Proxy, verbeteringen aan One Piece, Bleach en nog een paar. Het wordt een beetje next-gen-anime.

Ergo Proxy ziet er zééééér mooi uit (de intro en het begin). One Piece vanaf 220 ongeveer zie je enorm grote veranderingen, tekenstijl en dat het hdtv geworden is. Bij Bleach de intro en de tussen stuk.

Is het jullie ook al opgevallen dat wat ik noemde enorm verbetert is met hi-tech dingen enzo?
pi_38767035
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:07 schreef Qunix het volgende:
Er is me iets opgevallen in "Anime land". Komst van Ergo Proxy, verbeteringen aan One Piece, Bleach en nog een paar. Het wordt een beetje next-gen-anime.

Ergo Proxy ziet er zééééér mooi uit (de intro en het begin). One Piece vanaf 220 ongeveer zie je enorm grote veranderingen, tekenstijl en dat het hdtv geworden is. Bij Bleach de intro en de tussen stuk.

Is het jullie ook al opgevallen dat wat ik noemde enorm verbetert is met hi-tech dingen enzo?
the melancholy of hurika pitatoeja is ook net iets strakker getekent volgens mij. Plus er word af en toe gestrooit met wat special effects.

Ik weet niet of je het kan hebben over een echte verbetering. Zolang de tekenstijl maar bij de serie past niet?
pi_38767240
De kwaliteit verbetert gewoon steeds meer (voornamelijk door het intensievere gebruik van computers, en special effects)...

Rond de tijd van de release van Cowboy Bebop ('98) begon men met de eerste 3D-segmenten en het gebruik van special effects als rook.
Rond Arjuna ('01) werd er steeds meer gebruik gemaakt van licht-effecten en nam 3D een grotere rol in (maar nog niet echt gemengd met getekende delen).
Bij Mai HiME ('04) viel het pas echt goed op dat men steeds vaker de achtergrond out of focus maakte, waardoor de voorgrond meer aandacht kreeg. Rond die tijd zag je ook steeds meer het gebruik van 3D-objecten tussen de getekende animatie...

Animé wordt gewoon steeds beter en Ergo Proxy is gewoon toevallig de serie die nu de toon zet.

Het is trouwens niet ongewoon om binnen een serie verschillende kwaliteit te zien. Meestal zijn de eerste en laatste afleveringen van betere kwaliteit dan de afleveringen in het midden. En bij lange series als Bleach zou het schandalig zijn als ze tijdens de serie de kwaliteit niet zouden aanpassen... Bleach loopt immers al bijna twee jaar...
pi_38767278
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:15 schreef outcast_within het volgende:

[..]

the melancholy of hurika pitatoeja is ook net iets strakker getekent volgens mij. Plus er word af en toe gestrooit met wat special effects.

Ik weet niet of je het kan hebben over een echte verbetering. Zolang de tekenstijl maar bij de serie past niet?
Ja dat wel... Wel is het mij opgevallen dat "ineens" aantal series aantal hi-tech effects gebruiken.
pi_38768156
ik vind persoonlijk het beperkt genruik van hightech beelden (a la solty rei of The third)
best OK maar meer mag het absoluut niet worden
de oude tekenstijl verdwijnt al, en door al het hi-tech spul gaat het 10x sneller
ik was altijd wel gecharmeerd van de non anime 101 dalmations (de oude film van disney dus)
en anime hebben , zo ver ik gezien heb, altijd een toch wat strakkere lijnen etc aangehouden, op zich niet erg maar het mag niet te worden..
pi_38768405
Mensen maken toch ook geen stomme zwart-witfilms meer, terwijl die ook hun charmes hebben...

Maar ik ben het met je eens dat het gebruik van special effects wel wat minder mag... En dan met name de special effects die duidelijk volledig computer-gegenereerd zijn. Maar het gebruik van computers om de bewegende beelden gedetailleerder te maken en de animaties soepeler te maken, kan ik alleen maar toejuichen. Het is nog niet zo dat de animé alleen nog maar draait om de kwaliteit van de beelden en niet meer om het verhaal, zoals je dat wel ziet in bijvoorbeeld computerspellen (ook iets waar grafische ontwikkeling een belangrijke rol speelt).
  maandag 12 juni 2006 @ 01:24:42 #118
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38768502
Van mij mogen bijvoorbeeld tussenstukjes die twee settings aan elkaar lijmen rustig high tech computer gegenereerd eruit zien. Als ze bijvoorbeeld een stad laten zien of een eiland of whatever. Of zoals ze bij FMP die onderzeeboot laten zien in compleet computer gegenereerd water. Ik vind dat op zich wel mooi gedaan, maar dit is dan ook de max.
pi_38770591
Ben nog een echte newbie, geen 5 films gezien..
Maar dat komt snel genoeg, ben hard op weg. Downloaden gaat hier nogal traag helaas.
pi_38770814
quote:
Op maandag 12 juni 2006 08:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben nog een echte newbie, geen 5 films gezien..
Maar dat komt snel genoeg, ben hard op weg. Downloaden gaat hier nogal traag helaas.
aan 5 films kom ik wel...
totoro, mononoke, kiki, spirited, CCS movie 1 & 2, Naasica, Naruto 1
waarschijnlijk nog wel meer maar zou ze zo snel niet weten

--edit--
Akira ook
Gits 1 + 2
Wings Of Honneamise

[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 12-06-2006 08:56:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: