Dat was ikquote:Op zondag 11 juni 2006 20:32 schreef Zeurberus het volgende:
I second that
En ik wens dus ook niet meer te horen dat men weinig geld heeft (stufi is dan net geweest en anders spaar je maar wat) en ook niet dat mensen moeten werken gezien je het nu een krappe 1 1/2 maand van te voren weet.
Je hebt niet veel geld nodig, want je hoeft niet iets te kopen. Je kunt gewoon mee voor de gezelligheid. Alleen wat geld voor drinken e.d. heb je nodig. Ik heb ook niks gekocht.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:32 schreef Zeurberus het volgende:
I second that
En ik wens dus ook niet meer te horen dat men weinig geld heeft (stufi is dan net geweest en anders spaar je maar wat) en ook niet dat mensen moeten werken gezien je het nu een krappe 1 1/2 maand van te voren weet.
Waarom laat je haar niet even nog 6 jaar vrij rondhuppelen? Scharrelkippen zijn beter toch?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:04 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Nee ik alleen, ze was immers veelste jong voor Blessed.
Ik zet der een paar jaar in de kast en als ze 18 is haal ik der eruit![]()
gewoon de 29'ste doen. heeft iedereen stufi gehadquote:Op zondag 11 juni 2006 20:32 schreef Zeurberus het volgende:
I second that
Wie zegt dat ze vrij blijft?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:45 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Waarom laat je haar niet even nog 6 jaar vrij rondhuppelen? Scharrelkippen zijn beter toch?![]()
Sorry Orealo![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:53 schreef Orealo het volgende:
Ja verdomme zeg.
Klaar nu.
Tering.
Ik ga toch ook niet over jullie zulke gesprekken zitten voeren op een open forum.
Komt nog bij dat ze 12 is.
Ja haha orealo's zusje haha.
Genoeg zo, kom op zeg.
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:54 schreef Zeurberus het volgende:
Maar je hebt gelijk, we gaan verder
we zouden stoppen, maar dit maakt het wel heel moeilijkquote:Op zondag 11 juni 2006 20:56 schreef Kroekroek het volgende:
Zou mijn broer het ook zo over mij hebben?![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:58 schreef Orealo het volgende:
We stellen even een lijstje op!
Voeg je naam toe!
Zaterdag 29 juli
Ik zorg dat ik om 16:00 op 't station ben!
Orealo
Zeurberus
Ik zorg dat ik om 17:00 bij het restaurant ben!
Iedereen moet voor zichzelf even uitzoeken hoelaat de laatste bus/trein naar je woonplaats teruggaat, kunnen we daar rekening mee houden, want het is zeker een kwartier half uur lopen vanaf utrecht centraal.
Nog een keer juni is wel erg snel, en gezien ik dan mijn eerste jaar afrond plan liever niets meer inquote:Op zondag 11 juni 2006 21:03 schreef Kroekroek het volgende:
Ik dacht juni, totdat ik merkte dat ik zaterdag 24 juni een verjaardag heb, en de 29ste dus niet ook een zaterdag kon zijn.
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:58 schreef Orealo het volgende:
We stellen even een lijstje op!
Voeg je naam toe!
Zaterdag 29 juli
Ik zorg dat ik om 16:00 op 't station ben!
Orealo
Zeurberus
blessed19
Ik zorg dat ik om 17:00 bij het restaurant ben!
Iedereen moet voor zichzelf even uitzoeken hoelaat de laatste bus/trein naar je woonplaats teruggaat, kunnen we daar rekening mee houden, want het is zeker een half uur lopen vanaf utrecht centraal.
Het hoeft ook niet nog in juni, maar dit is over anderhalve maand. (ik klaag niet!)quote:Op zondag 11 juni 2006 21:04 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Nog een keer juni is wel erg snel, en gezien ik dan mijn eerste jaar afrond plan liever niets meer in
Nee ik moet huiswerk maken.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:19 schreef Zeurberus het volgende:
Nee hoor wat mij betreft mag je zeker nog vaker mee, neem ik alleen wel even mijn fluwelen handschoenen mee om je op te pakken
en slinger je msn eens aan!
opstel van twee pagina's voor nederlands zekerquote:
idd verkapt flirten doe je maar ergens anders.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:31 schreef blessed19 het volgende:
yo zeur en kroekroek
zouden jullie willen kappen met dat onnodige slowchat? word er een beetje ziek van
voor dat gedoe van jullie hebben we een fotoboek of een progje genaamd msn voor.
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:40 schreef uppie83 het volgende:
Ja kijk, daar hebben we dus niks aan... een misschien mededeling is hetzelfde als niet reageren...
[ben btw al de startpost voor het 2e deel van de meeting topics aan het maken]
Zegt hij bij post 285quote:
Hee ik kom nu ook... dan moet jij ookquote:Op zondag 11 juni 2006 22:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
![]()
Wees blij ende verheugd op de mogelijkheid om mij in het echt te ontmoeten. en zie hetbij mijn aanmelding die subtiel verwijst naar de grotere kans op mijn wel aanwezig zijn
volgens mij werkt die reden alleen andersomquote:
1. Dat kan alleen als jij ook komtquote:Op zondag 11 juni 2006 22:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
volgens mij werkt die reden alleen andersom![]()
en geen gezeik met geen geld hebben. elke week 2euro op zij zetten.
Yo.quote:
Orealo (Bobu)quote:Op zondag 11 juni 2006 22:55 schreef Orealo het volgende:
[..]
Yo.![]()
Je staat trouwens nu onder m'n telefoon met je naam, maar toen nog outcast..
Hoe sta ik in jouw telefoon ?![]()
Leuk dan kom je te paard naar de meetingquote:Op zondag 11 juni 2006 23:22 schreef outcast_within het volgende:
Ik hou van paarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |