het heet gunparade marchquote:Op zondag 11 juni 2006 12:47 schreef Zeurberus het volgende:
3x Gun Sword manga (al is dit in bruikleen van Blessed)
Als we op een zaterdag gaan, ga ik wel daarna uit en slaap ik wel bij Zorana. Dan kan ik lekker lang blijven!quote:Op zondag 11 juni 2006 11:31 schreef Orealo het volgende:
29 juli is voor mij ook beter btw!
Zaterdagen ownen!
Meeten ergens rond 5 uur bij le:en, of 4 uur op 't station, even op 't teras een drankje of 2, dan eten, lijkt me gezellig!![]()
Moet iedereen wel even goed voor zichzelf kijken hoelaat de laatste treinen en bussen terug gaan.
en ik zorg voor fietsen.
insiders-joke.
Ik heb jou nog bespaard. Wees dankbaar.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik weet nu wel dat je hard kan meppen voor een vrouw zijnde
Kan je nagaan hoezeer ik mijzelf er al in verdiept hebquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 12:39 schreef Orealo het volgende:
Quotes :
Over de man bij piet snot (winkeltje)
Blessed : "Kent hij jou?"
Orealo : "Ja hij zegt wel altijd hallo."
Iedereen minstens 3x "nootjes zijn vies."
Orealo : "Vrouwen moeten koken."
Kroekroek : *pats*
Orealo : ""
Zeur die zo droog 3x naar huis belt 'ja ik ben iets later'
'ja wacht maar met het eten'
'ja ik eet niet meer mee'
Okay dan.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:38 schreef Orealo het volgende:
foto's komen zo online, ik convert de filmpjes even naar een iets gangbaarder formaat.
Ja, toen die arme jongen hoorde dat je niet meer thuis zo komen om met hem gezellig te eten, kreeg hij geen hap meer door zijn keel, natuurlijk!quote:Op zondag 11 juni 2006 13:57 schreef Zeurberus het volgende:
Over dat eten
Broer heeft pas om 23.00 de kip gegeten![]()
En ik netjes rond 00.00![]()
Hij vond het idd niet zo leukquote:Op zondag 11 juni 2006 14:01 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ja, toen die arme jongen hoorde dat je niet meer thuis zo komen om met hem gezellig te eten, kreeg hij geen hap meer door zijn keel, natuurlijk!.
En dan zeg je tegen mij op msn dat je maar een paar uurtjes zou blijven omdat je zo "druk" was.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:12 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Hij vond het idd niet zo leuk![]()
Maar ik wel![]()
Honest to god was ik dat ook van planquote:Op zondag 11 juni 2006 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen mij op msn dat je maar een paar uurtjes zou blijven omdat je zo "druk" was.
Oranje gepimpte avatar!![]()
Same as mequote:Op zondag 11 juni 2006 14:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Honest to god was ik dat ook van plan
Maargoed, nu ben ik dus deze zondag NOG drukker dan gepland![]()
(maar dat is opzich niet zo erg omdat ik gister een hele leuke dag/avond heb gehad, dat is een gare drukke zondag wel waard)
Daar hou ik je aan! Anders kom ik je opzoeken!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:30 schreef Koranaga het volgende:
Volgende keer kom ik ook weer.![]()
Helaas was het dit keer een beetje kort dag en had ik al andere afspraken.![]()
Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:40 schreef blessed19 het volgende:
...
ik moet volgens mij met mijn huisgenoten meekijken
Die taak is voor mij weggelegd!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:38 schreef outcast_within het volgende:
laat zien dat je een diehard bent en blij hier tijdens de wedstrijd doorposten
Uitstekend plan... helaas kon ik gister niet, volgende keer ben ik er zeker bij!!!quote:Op zondag 11 juni 2006 00:42 schreef Zeurberus het volgende:
Hier volgt een korte samenvatting van de middag/avond
- Het trefpunt is volgens de overige aanwezigen verplaatst, ik zat netjes op een bankje te wachten bij het trefpunt en ze stonden ergens in de buurt
- De mediamarkt heeft geen accu's waar Orealo wat aan heeft, wel hebben ze toffe dvd's zoals The Blob
- De Boudisque heeft leuke aanbiedingen, toch blijkt het moeilijk te zijn om 3 films te vinden die aan de actie ' 3 voor 25' mee doen. De gelukkige winnaars zijn: Ghost In The Shell , The Brother en een dia-dvd met digitaal bewerkte foto's (serieus Orealo, ik wil dat gedrocht een keer zien)
- Tevens heeft de Boudisque veel sympho cd's, maar helaas waren ze daar niet bekend met Roboc(k)op (c)Kraus(s)
- De rabobank heeft te weinig banken om te pinnen voor Blessed, doch zijn wij er welgeteld 6 tegen gekomen tijdens diverse routes door utreg.
- De Kebab had volgens Kroekoek teweinig knoflook
- Mensen pleuren alles in ijsjes, waaronder fruit en nootjes
- Men heeft weinig vertrouwen in ondergetekende als het gaat om het Ledig Erf (kroeg) vinden
- Ondergetekende nam idd een (niet gemeende) de-tour
- Ledig Erf zat helemaal vol, en de helft van het terras bestond uit een podium voor een band
- In de buurt zat een Japans terras/restaurant
- Die eervol vermeld dient te worden: http://www.leen-restaurant.nl/leen_content.html
- Hier gaat de volgende meet plaatsvinden
- De foto's wijzen uit waarom
- Japans bier genaamd Chang is lekker
- Een schommel stoel ook
- De terugreis naar de binnenstad was sneller dan de heenreis
- Het was gezellig
- De deuren van mijn trein sloten zich direct achter mij
-Volgende keer meer mensen en minder lopen
Zoals ik al zei... dit wil ik niet nog een keer missen... heb nu al 2 meetings aan mijn neus voorbij moeten laten gaanquote:Op zondag 11 juni 2006 00:52 schreef blessed19 het volgende:
minder lopen, inderdaad!
mijn loot is 13 ghosts, brother, van god los. een cd van marcus miller en de nieuwe cd van luca turilli!![]()
tsja, ik heb gezondigd... geen anime/manga... maar het is toch echt van de domme dat je nooit een rabo tegen komt, als je er eentje nodig hebt
maar dat le:en restaurant was inderdaad te gaaf voor woorden! zeker dat ''terras'' aan het water! die lui zijn best creabea geweest.
maar al met al een toffe dag. volgende keer houden we een meet om bij le:en te gaan eten. ik neem aan dat mensen als uppie, jordy, outcast en sinaasappeltje ook meekomen![]()
verdomd, ja!quote:Op zondag 11 juni 2006 16:59 schreef Zeurberus het volgende:
Bedenk me net dat we het nog helemaal niet hebben gehad over Orealo's zusje![]()
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op zondag 11 juni 2006 17:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
verdomd, ja!
wij willen pics zien, orealo!
'Toen ik nog illegaal dronk'quote:Op zondag 11 juni 2006 17:22 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg!![]()
Als je mij al jong vind, dan is zij echt niks voor je!
Haha. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:26 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
'Toen ik nog illegaal dronk'
Geweldig gesprek was dat whahaha
Haha! Die dag wil ik meemaken! Zijn gezicht alleen al dan.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:17 schreef Zeurberus het volgende:
The over-protective brother![]()
Kan niet wachten op de dag dat ze met een loverboy thuis komt gewoon om hem te stangen![]()
Ach gut, jij arme knul.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:23 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Uitstekend plan... helaas kon ik gister niet, volgende keer ben ik er zeker bij!!!
[..]
Zoals ik al zei... dit wil ik niet nog een keer missen... heb nu al 2 meetings aan mijn neus voorbij moeten laten gaan![]()
Erm zullen we daar niet op hopen?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:32 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Haha! Die dag wil ik meemaken! Zijn gezicht alleen al dan.![]()
Wat is daar zo boeiend aan dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 16:59 schreef Zeurberus het volgende:
Bedenk me net dat we het nog helemaal niet hebben gehad over Orealo's zusje![]()
Ze is 12. We hebben Orealo er op de meet echt verschrikkelijk mee lopen stangen door om foto's te vragen e.d.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:02 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ze is 12. We hebben Orealo er op de meet echt verschrikkelijk mee lopen stangen door om foto's te vragen e.d.Vond hij niet tof.
Jullie zeker. Zal hij vast blij mee zijn.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:18 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Gaat ze de volgende keer mee Orealo? Dan weet je iig wat voor schoonfamilie je binnenhaalt![]()
Nee ik alleen, ze was immers veelste jong voor Blessed.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:59 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Jullie zeker. Zal hij vast blij mee zijn.![]()
Het zit diep hequote:Op zondag 11 juni 2006 20:16 schreef Orealo het volgende:
Juist ja, genoeg over m'n zusje zo?
Weer lekker on topic over volgende meet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |