abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38868318
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:16 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Ik vond het ook niet echt schokkend, omdat er geen verhaal aan de slachtoffers zat.
Het wordt anders in de rest van het verhaal.

Ik had wel bij dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoiets van
Wat daarna volgde kon ik die smerige !^$@# alleen maar toewensen.
En dan dat stukje waar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is eigenlijk veel schokkender.
SPOILER
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_38868533
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 21:01 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb em echt op dvd (zie me signature, dvd profiler lijst..) heb ooit voor $140 de Love hina perfect collection gekocht..
[..]

totaal zijn er 25 eps + 2 'films' (spring + winter special) en nog een OVA (Love Hina again) 3 eps

en wat betreft dat overkomen: nou als et was minder geweldadig zou zijn, geen probleem mee
[..]

yup idd te Kort, zelfs met de specials & de OVA
[..]

denk het niet dat een 2de seizoen er ooit komt. het verhaal is 'af' gemaakt in de OVA
zomg
kom er zojuist achter dat ik de ova niet eens heb gezien? kijkvoer!
'op youtube hebben ze alleen maar 1 en 2 geen 3 )
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:24:41 #273
58063 uppie83
Sousousou
pi_38868552
Hmm klinkt allemaal lekker gewelddadig
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_38868751
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:24 schreef uppie83 het volgende:
Hmm klinkt allemaal lekker gewelddadig
Beserk al gezien?

Die serie is gesponsord door Heinz
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_38869217
Wie van jullie heeft wel eens van JDorama gehoord? Is me net aangeraden.

Ik kan me vaagjes herrineren dat ik er eens iets over gehoord heb, maar wat?
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:49:28 #276
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38869522
Website met verzameling van series en acteurs in zogenaamde jdorama's, j-drama's dus.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_38869591
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:49 schreef RipCore het volgende:
Website met verzameling van series en acteurs in zogenaamde jdorama's, j-drama's dus.
Ah thanks.

Ik realiseer me nu net even dat ik echt een domme opmerking tegenover die persoon heb gemaakt. Oh minder fijn .
Verkeerd gelezen. Er stond 'een' JDorama. *blond blond*

Lang leve de edit knop. Nu maar hopen dat hij het niet gezien heeft .
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:55:01 #278
58063 uppie83
Sousousou
pi_38869741
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:29 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Beserk al gezien?

Die serie is gesponsord door Heinz
Nee ook nog niet...
Ik heb beide series zelfs nog niet eens in mijn bezit
pi_38870282
Een paar dagen geleden kwam het eerste deel van de serie Ace wo nerae! uit... Een Jdorama met in de hoofdrol de tienerster (hoewel ze tegenwoordig geen tiener meer is, volgens mij) Aya Ueto...

Serie gaat over de beroemde tennisclub op een Japanse school, waar Aya Ueto als eerstejaars in de selectie terecht komt.

Nou moeten ze in de eerste episode spelen dat ze niet kunnen tennissen... En dit doen ze zó ongeloofwaardig dat ik niet eens de eerste aflevering (drie kwartier) uit heb willen zien. 'k vind Aya Ueto 'n poepie, maar ik ga me natuurlijk niet uitgebreid op staan vreten bij zo'n serie.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:16:19 #280
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_38870388
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:51 schreef Jordy-B het volgende:
Love Hina is een van de weinige series waarvan ik het echt ontzettend jammer vond dat 'ie was afgelopen... Een tweede seizoen, please!
Het is echt jammer dat er geen tweede seizoen ervan is
Heb Yakitate Japan helemaal gekeken en inderdaad Jordy je had gelijk want de laatste paar eps zijn beetje uitgekauwd maar die rare reacties redden het verhaal toch

Ik ben ook begonnen aan GTO hele leuke oude serie past precies bij mijn smaak

effe nog paar series kijken voor het lustrum
pi_38870392
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:51 schreef Kroekroek het volgende:
Lang leve de edit knop. Nu maar hopen dat hij het niet gezien heeft .
awwwww kawaaii ^_^
pi_38870395
Iemand die me kan mailen waar ik love hina torrents kan vinden ova enzo, youtube zijn ze english en half volledig
pi_38870481
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef koffiegast het volgende:
Iemand die me kan mailen waar ik love hina torrents kan vinden ova enzo, youtube zijn ze english en half volledig
wiul best mailen maar zonder mail adres gaat et zo lastig
pi_38870501
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef koffiegast het volgende:
sip mode snif ik kan nergens love hina afleveringen "kopen" vooral de ova is moeilijk te vinden.
wss dat ik ze nu nooit zal zien
... mompelt iets over subtiliteit enzo
pi_38870515
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:18 schreef mschol het volgende:

[..]

wiul best mailen maar zonder mail adres gaat et zo lastig
verdraaid!

naja oelewappersenfrikandellenzijnhandeldezerdagen edit
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:19:52 #286
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38870517
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:12 schreef Jordy-B het volgende:
Een paar dagen geleden kwam het eerste deel van de serie Ace wo nerae! uit... Een Jdorama met in de hoofdrol de tienerster (hoewel ze tegenwoordig geen tiener meer is, volgens mij) Aya Ueto...
Die serie is allang uit joh. Alleen nieuw is dat de eerste afleveringen van een dvdrip zijn ipv hdtv (of wat ze ook gebruikten..).

hihi ik heb Jordy verbeterd, nu hopen dat ik gelijk heb ook!

[ Bericht 3% gewijzigd door RipCore op 15-06-2006 00:25:20 ]
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_38870547
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef outcast_within het volgende:

[..]

... mompelt iets over subtiliteit enzo
nou hoor, heb ik paar torrent sites gevonden hebben ze ze niet was op de goeie weg

hebben we al titel voor volgend deel?
pi_38870654
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef koffiegast het volgende:

[..]

verdraaid!

naja --hier stond een mail adres---
youve got mail,
edit je mail eff weg (spambots etc..)

ow en nu net bij ep 24 van Aishiteru ze Baby
ben benieuwd
pi_38870770
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:23 schreef mschol het volgende:

[..]

youve got mail,
edit je mail eff weg (spambots etc..)

ow en nu net bij ep 24 van Aishiteru ze Baby
ben benieuwd
hartstikke bedankt
hierna maar es de opvolger van ai yori kijken, ondertussen high school girls binnenhalen (ben benieuwd Oo)

titel volgend deel (nog oproep )
pi_38870841
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef RipCore het volgende:

[..]

Die serie is allang uit joh. Alleen nieuw is dat de eerste afleveringen van een dvdrip zijn ipv hdtv (of wat ze ook gebruikten..).

hihi ik heb Jordy verbeterd, nu hopen dat ik gelijk heb ook!
Bleek gewoon een re-release van episode 1 en 2... Jij hebt dus een beetje gelijk en ik heb 'n beetje gelijk.

Neemt niet weg dat het kut is dat de regisseur Aya zo beroerd heeft laten acteren, want in Azumi was ze wel tof...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38870870
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:30 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Bleek gewoon een re-release van episode 1 en 2... Jij hebt dus een beetje gelijk en ik heb 'n beetje gelijk.

Neemt niet weg dat het kut is dat de regisseur Aya zo beroerd heeft laten acteren, want in Azumi was ze wel tof...
voor alsnog is dat het beste wat ooit iemand gelukt is.

nou ja ik heb je nog een keer geprobeerd te overtuigen dat dat OPliedje van jou klonk als de bloodhound gang
pi_38871116
Ik ben echt niet te beroerd om m'n ongelijk toe te geven... 't komt hier gewoon niet zo vaak voor dat ik echt ongelijk heb...

'k ben ergens in dit topic nog de fout ingegaan met xxxHolic's Mokona en heb dat gewoon toegegeven (met een uitleg waaom ik de fout maakte)...
pi_38871148
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ik ben echt niet te beroerd om m'n ongelijk toe te geven... 't komt gewoon niet zo vaak voor dat ik echt ongelijk heb...

'k ben ergens in dit topic nog de fout ingegaan met xxxHolic's Mokona...
En heeeeel af en toe heb je extreem gelijk, maar daar komen we in topic 24 ofzo wel een keer op terug
-

de wiki is er iig klaar voor. jordy ts'en iets voor jou?
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:50:28 #294
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38871335
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:30 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja dat zei ik, alleen nieuw is het feit dat het een dvdrip is, de eerste versies waren van de tv geript = re-release.

En ja, het was brak geacteerd.
pi_38871958
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:43 schreef outcast_within het volgende:
de wiki is er iig klaar voor. jordy ts'en iets voor jou?
Neuh... Ga gerust je gang...
pi_38873677
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 21:30 schreef BMH het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan Elfen Lied..... Bij het begin is het even slikken (zoveel hoofden rollen, dat ben ik niet gewend -Miyazaki lover ). Snap niet precies wat de naaktscenes toevoegen aan het verhaal/karakters, maar dat zou wel een sellingpoint zijn voor bepaalde mensen.

Anyhoo.. De serie ziet er mooi uit en kijk lekker weg.

Thanks for the tips!
Ik was er gelukkig op voorbereid, maar het is best wel grof ja. Maar er komt nog meer..
Kleine spoiler, kan hem wel lezen. Een beetje over dat naakt.
SPOILER
pi_38873833
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 07:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik was er gelukkig op voorbereid, maar het is best wel grof ja. Maar er komt nog meer..
Kleine spoiler, kan hem wel lezen. Een beetje over dat naakt.
SPOILER
eigenlijk dus ook wat ik schreef
pi_38874220
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 08:16 schreef blessed19 het volgende:

[..]

eigenlijk dus ook wat ik schreef
Oops, jouw post had ik nog niet gezien. Maar zoiets bedoelde ik inderdaad ook.
Trouwens Elfen Lied is niet alleen grof maar ook heel grappig af en toe.
pi_38876129
Zo hoort het ook... sommige series zijn echt alleen maar serieus. Geef mij maar een serie met wat van die geweldige droge Japanse humor
pi_38876812
Hime-sama_Goyoujin_01

totale waste of time. deed zich voor als een dubbel aflevering bleach
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')