mede dankzij orealo (hoewel als het aan hem lag the original size pic werd gebruikt, net als bij oek oek)quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:18 schreef Timmah het volgende:Oh Yeah... Oh yeah... Ik sta in de OP.
Thanks.
quote:vint-deux
ey, ik teer op kennis die ik 7 jaar geleden heb "verkregen" demo etwas grammatik nicht richtig ich glaube du verstand. (maar wss zal het wel vingt zijn?)quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van de laatste post vorige topic
Frans is niet je sterkste vak Outcast?
Tvp dus. Moeten jullie niet meer werken tegenwoordig? De topics gaan zo snel..
Ik sta in de Hall of Fame!Thanks!
lol ik nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van de laatste post vorige topic
Frans is niet je sterkste vak Outcast?
Tvp dus. Moeten jullie niet meer werken tegenwoordig? De topics gaan zo snel..
Ik sta in de Hall of Fame!Thanks!
Haha.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ey, ik teer op kennis die ik 7 jaar geleden heb "verkregen" demo etwas grammatik nicht richtig ich glaube du verstand. (maar wss zal het wel vingt zijn?)
Ik niet als in: Ik sta niet in de hall of fame.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:14 schreef koffiegast het volgende:
[..]
lol ik niet
en me oude avatar staat er nog
Is het een optie om zelf wat interessants te posten?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:54 schreef Jordy-B het volgende:
Als jullie nou gewoon doorgaan met het posten van interessante opmerkingen, ofzo, dan kan ik tenminste gewoon een normale post plaatsen, ipv zo'n schandelijke tvp...
Dat is wel waar. Maar een Terug Vind Post op zijn tijd is ook niet zo erg.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:00 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet niets interessants... De meeste algemene dingetjes zijn wel al genoemd en het nieuwe seizoen is nog niet begonnen, dus er zijn ook geen nieuwe series te bespreken...
beidequote:Op donderdag 15 juni 2006 12:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik niet als in: Ik sta niet in de hall of fame.
of ik niet als in: Ik werk niet.
?
[..]
Is het een optie om zelf wat interessants te posten?![]()
hmm we missen nog een anime topic in onz.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:00 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet niets interessants... De meeste algemene dingetjes zijn wel al genoemd en het nieuwe seizoen is nog niet begonnen, dus er zijn ook geen nieuwe series te bespreken...
Héél af-en-toe vind ik een AMV nog wel geinig, maar meestal zijn ze best wel slecht...quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar een Terug Vind Post op zijn tijd is ook niet zo erg.
Trouwens ben ik de enige of zijn er nog meer mensen die hier regelmatig AMV's kijken? Ik download er namelijk een hoop op dit moment en er zitten best wel leuke tussen.![]()
Weetje dat ik dat best een grappig idee vind!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hmm we missen nog een anime topic in onz.
mss iets met een wk tintje?
Stel je kan een voetbal elftal team samenstellen met anime characters. Wie zou je waar laten spelen?. wie op de bank, wie is de trainer etc. etc. Je mag niet meer als 3 chars uit een serie opstellen.
Animo? denk er even over na. En als het was is Maak het topic aan zou ik zeggen ^_^
Ik verwacht jullie tijd en input om dit een puik topic te makenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weetje dat ik dat best een grappig idee vind!![]()
"Met de achterkant naar boven!" vond ik leuker, eigenlijk... sorryquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:13 schreef outcast_within het volgende:
@jordy: je had iets kunnen zeggen over de TT ipv tpv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |