quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:03 schreef outcast_within het volgende:
hmm we missen nog een anime topic in onz.
mss iets met een wk tintje?
Stel je kan een voetbal elftal team samenstellen met anime characters. Wie zou je waar laten spelen?. wie op de bank, wie is de trainer etc. etc. Je mag niet meer als 3 chars uit een serie opstellen.
Animo? denk er even over na. En als het was is Maak het topic aan zou ik zeggen ^_^
Dus bij deze een poging tot het samenstellen van een voetbal elftal met anime characters.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Weetje dat ik dat best een grappig idee vind!![]()
Animequote:
tof veld. moment. even in de lengte gooien. aangezien breedte op dit forum moeilijk wordquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:45 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een voetbalveld gevonden
Prima keuzequote:Op donderdag 15 juni 2006 13:49 schreef Jordy-B het volgende:
Jullie missen de beste voetballer uit de Animé-geschiedenis...
Sousei no Aquarion's Pierre Vieira... Hij heeft een gigantisch hard schot (dat de bal als een vurige komeet door de keeper knalt, zo hard) en kan dus prima vlak achter de spitsen staan.
Ik denk dat hij op de linkshalf-positie beter tot zijn recht komt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:40 schreef koffiegast het volgende:
linksachter: Dokuro-chan (Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan)
Animé is de verzamelnaam voor animatiefilms die afkomstig zijn uit Japan. Dommel komt toevallig uit Japan (net als Alfred J. Kwak), dus da's een goeie keuze...quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef Yozzz het volgende:
Is Anime een vreemd woord voor tekenfilm? In dat geval selecteer ik Dommel als voorstopper, daar kan je niet omheen!
anime is japanse tekenfilms zeg maarquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef Yozzz het volgende:
Is Anime een vreemd woord voor tekenfilm? In dat geval selecteer ik Dommel als voorstopper, daar kan je niet omheen!
Mijn jeugd, wat doe je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Animé is de verzamelnaam voor animatiefilms die afkomstig zijn uit Japan. Dommel komt toevallig uit Japan (net als Alfred J. Kwak), dus da's een goeie keuze...
Het is een zij... En hoewel ze er wel schattig uitziet, speelt ze vals (zie ook de knuppel achter haar rug...)quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:56 schreef pijplijnistan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op de linkshalf-positie beter tot zijn recht komt.
![]()
![]()
![]()
Ik kan toch niet helpen dat ze de animatie hebben uitbesteed aan Japanners? Alfred is ook deels Duits, trouwens...quote:
Dan Alfred J. maar op de linksbuitenpositiequote:Op donderdag 15 juni 2006 13:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Animé is de verzamelnaam voor animatiefilms die afkomstig zijn uit Japan. Dommel komt toevallig uit Japan (net als Alfred J. Kwak), dus da's een goeie keuze...
Dat kon je aan Dolf zien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik kan toch niet helpen dat ze de animatie hebben uitbesteed aan Japanners? Alfred is ook deels Duits, trouwens...
Alfred waggelt en kan met die platpoten met goed fatsoen geen bal raken (wel raken, maar hij gaat zelden de goeie kant op)...quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:59 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan Alfred J. maar op de linksbuitenpositie
erg droog ^_^quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is een zij... En hoewel ze er wel schattig uitziet, speelt ze vals (zie ook de knuppel achter haar rug...)
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |