quote:Op zondag 11 juni 2006 23:22 schreef outcast_within het volgende:
Ik hou van paarden
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:23 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Leuk dan kom je te paard naar de meeting![]()
Ik ben een lamme tak die mss meegaatquote:Op zondag 11 juni 2006 23:29 schreef uppie83 het volgende:
En Outcast komt te paard ofzo....![]()
[..]
[..]
Check... aangepast... tis in Utreg!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:48 schreef Agiath het volgende:
Waar was het eigenlijk?
Koop een airco, of zet een raam open. Om 4.00 is het buiten echt wel koel.. toch?quote:Op maandag 12 juni 2006 04:00 schreef Orealo het volgende:
Hoi ik kan niet slapen en moet om half 7 opstaan.
Meh.
Kut warmte ook, dat word morgen siesta style werken..
tvp.
Ja ik heb een ventilator, maar ik word helemaal gestoord van dat ding.quote:Op maandag 12 juni 2006 08:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Koop een airco, of zet een raam open. Om 4.00 is het buiten echt wel koel.. toch?
blokker 20E ander soort ventilator. (verkoper zei dat deze stiller was) soort van rechthoek met gaten.quote:Op maandag 12 juni 2006 08:45 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja ik heb een ventilator, maar ik word helemaal gestoord van dat ding..
Maar m'n pc staat ook 24/7 aan in 't weekend, en daar komt ook een hoop warmte vanaf..
Maar ach, red bull ftw.
Jeuj de diepte in met zeurquote:Op maandag 12 juni 2006 08:03 Verder heb je daar afgezien van de voorbij denderende treinen en wat bootjes geen last van drukte en geluidsoverlast waardoor je daadwerkelijk eens een gesprek met iemand kan voeren![]()
what's new pussy cat?quote:[b]Op maandag 12 juni 2006 04:00 schreef Orealo het volgende:
Meh.
Kut warmte ook, dat word morgen siesta style werken..
CGI in anime discussie kwam van mijn hand en tevens de heineken vs grolsch discussiequote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:24 schreef Zeurberus het volgende:
Strawberry, echt zwak dat je niet mee gaat/kan, als het het zelfde excuus is als voor zaterdag vind ik dat echt lame want leeftijd boeit geen reet.
Onze liefde is sterk genoeg om zulke triviale obstakels te overwinnen.
Erm, ze is 15 en woont in zwolle.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:24 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Strawberry, echt zwak dat je niet mee gaat/kan, als het het zelfde excuus is als voor zaterdag vind ik dat echt lame want leeftijd boeit geen reet.
quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:41 schreef Orealo het volgende:
[..]
Erm, ze is 15 en woont in zwolle.
Als ik 15 was, en ik woonde in zwolle was ik ook niet gekomen, en anders hadden m'n ouders dat niet goed gevonden.
Anders m'n broer niet..
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:41 schreef Orealo het volgende:
[..]
Erm, ze is 15 en woont in zwolle.
Als ik 15 was, en ik woonde in zwolle was ik ook niet gekomen, en anders hadden m'n ouders dat niet goed gevonden.
Anders m'n broer niet..
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:24 schreef Zeurberus het volgende:
Fijn.quote:Orealo, wist niet dat ze in Zwolle woont, dat is dan wel een 'geldige' reden
Als ik wat ouder ben kom ik wel. Dus houd het hier nog een paar jaartjes vol!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:46 schreef Zeurberus het volgende:
gefeliciteerd
en ik vind het gewoon jammer dat je niet meegaat/kan, al is het nu een stuk duidelijker waarom
Had je gepost in een topic waar ik ook een.. erm.. iets vertelde.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Hoe weet jij dat ik 15 ben dan?
Maar hij heeft wel gelijk, denk ook niet dat mijn ouders er mee instemmen..![]()
Wel jammer opzich, maar hier gewoon in dit topic praten is ook wel ok.
Link?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:42 schreef Orealo het volgende:
[..]
Had je gepost in een topic waar ik ook een.. erm.. iets vertelde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |