Het is niet alleen het genoeg hebben van nederland, het is (waarschijnlijk voor een groter deel) verlangen naar japan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:19 schreef popolon het volgende:
Ik heb een Engelse vriend en die heeft precies hetzelfde gedaan.
Is nu Engels leraar in Japan en heeft 't prima naar z'n zin. Vergeet echter niet dat in Japan de mensen ook boven op elkaar wonen mocht dat de reden zijn.
Maar als je alleen 'genoeg hebt van Nederland' dan, ja wat eigenlijk precies?
Het is het begin idee, maar ik kan het niet meer los laten, gedurende 't jaar gaat alles rustig op z'n plaats vallen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:31 schreef seto het volgende:
Klinkt leuk, ik vind Japan ook heel interessant.
Je plan van aanpak lijkt me alleen nogal overhaast bedacht.
Zeker niet!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:50 schreef toetsel het volgende:
klinkt allemaal heel cewl.. maar verkijk je niet op et japans leren..
Denk niet dat je in een jaar voldoende Japans kunt spreken, vooral niet met zo`n cursusjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:50 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zeker niet!
ik trek er een jaar voor uit!
In 1 jaar kun je toch een goede basis verkrijgen. Plus eenmaal daar gaat het leren van Japans nog harder.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:51 schreef seto het volgende:
[..]
Denk niet dat je in een jaar voldoende Japans kunt spreken, vooral niet met zo`n cursusje![]()
Leuk om te zien dat je zo cynisch bent geworden dat iemand niet eens meer mag dromen over een tof plan wat ook nog eens werkelijkheid kan wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:53 schreef Bolter het volgende:
Ooooh wacht je bent serieus?
![]()
![]()
![]()
De meeste mensen van jouw leeftijd zijn dit soort puberstreken inmiddels wel afgeleerd, maar goed hoor. Je gaat naar Japan, oei,![]()
Hij komt inderdaad een beetje over als een type die teveel anime ofzo heeft gekeken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:56 schreef Bolter het volgende:
Zucht joh, de gehele openingspost straalt er uit dat die jongen er totaal niet over na gedacht heeft. Je mag best dromen, maar door maar gelijk met je "studie" te stoppen en allerlei rare fratsen uit te halen. Dit is zo'n typ die over 3 weken een meisje tegenkomt en dan al niet meer weg wilt.
Liefde is wel tof iddquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:56 schreef Bolter het volgende:
Dit is zo'n typ die over 3 weken een meisje tegenkomt en dan al niet meer weg wilt.
nee en neequote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:01 schreef outcast_within het volgende:
Maar is dat zo erg? en mss gaat het meisje wel mee. en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |