Higurashi no Naku Koro niquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
gaan we weer beginnen?
het is imo een slappe serie met een overdadig geweld verbruik.
als je wat spannends wilt zien, ga dan Higurashi no Naku Koro ni kijken
Ik zeg ook niet dat er helemaal geen doorlopend verhaal is. Je krijgt zeker wel wat te weten over het verleden van iedereen. (behalve Einquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
Een doorlopende verhaallijn is natuurlijk Spike's conflict met Vicious en de rest van zijn verleden.
Hoewel de serie weinig duidelijkheid geeft (wat op zich ook wel een pluspuntje is, omdat je genoodzaakt bent om je eigen fantasie te gebruiken), zijn het wel altijd boeiende, Film Noir-achtige gebeurtenissen. En natuurlijk een Running Gag als die drie drie oude mannetjes.
ging jij als kakashi? zag namelijk wel een goeie lopenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:11 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
hahaha Abunai was vet XD
en ben er 8e geworden bij de DDR expert/heavy/pro compo
Karaoke was ook erg gaaf en ergens ben ik blij dat ik dit jaar in een cabin sliep ipv een tentje
im luvin itquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben veel tew druk om anime te kijken, repetitie weken. Toch maar deze tvp...![]()
Death note schijnt behoorlijk goed te zijn? Toch maar even tussendoor kijken dan.
Ein's herkomst wordt gelijk bij de introductie al bekend gemaakt (superintelligente hond met chips, ofzo), maar laat in het verloop van de serie zien hoe slim 'ie wel niet is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er helemaal geen doorlopend verhaal is. Je krijgt zeker wel wat te weten over het verleden van iedereen. (behalve Ein) Maar dat zijn maar een paar afleveringen, die daar aan zijn gewijd. Het grootste gedeelte van de afleveringen zijn volledig zelfstaand.
Zo is het ook met de karakterontwikkeling. Ja, Spike en Faye zijn op het eind van de serie iets anders qua karakter dan in het begin. Maar het aantal afleveringen waar dat echt naar boven komt is ook minimaal imho. In de meeste afleveringen gedragen ze zich gewoon stereotype.
Volgens mij krijgt Deat Note er 37.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:08 schreef Zeurberus het volgende:
Gungrave is sowieso al een hele vette serie. Goede animatie, toffe muziek, niet geheel chronologisch (vind ik altijd wel grappig) en natuurlijk een super bruut verhaal met geweldig character ontwikkeling.
Ik heb gister ook Death Note ep 4 gezien, en die serie wordt per ep leuker en leuker. Zoals het er nu naar uitziet is het een perfecte serie om 13 eps te laten worden. Ik ben bang dat 26 eps iets teveel van het goede is gezien het tempo waarin het zich nu afspeelt.
*ril* creepy...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |