ik weet wel een plek waar je deze kan "kopen". Vanuit je luie stoelquote:Op zondag 7 mei 2006 15:29 schreef uppie83 het volgende:
Figuren en andere gasten... ik ben op zoek naar die hele complete soundtrack set van Cowboy Bebop op CD... ja dat grote pakket waar echt alles in zit. Nu kan ik het echter alleen vinden op amazon.com, en daar komt er een shitload aan verzendkosten enzo bij. Daar heb ik dus weinig trek in.
Weet iemand of dit pakket ook ergens dichterbij huis te verkrijgen is?
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
Zou je niet 'ns de link naar nr 14 in de OP verwerken?
niet in discussie gaanquote:Op zondag 7 mei 2006 19:31 schreef Carnager het volgende:
Ik vind 't anders een mooie op.
Zeker voor mensen die niet eerder met anime in aanraking zijn geweest is het heel informatief.
En als je het allemaal niet wilt lezen, dan scroll je toch omlaag?
Ik weet niet wat jij doet maar ik heb de OP maar 1x gelezen, je HOEFT niet alles te lezen wat hier staat hequote:Op zondag 7 mei 2006 19:27 schreef Jordy-B het volgende:
Ga er gewoon lekker grof in zitten editten en maak er weer een normale OP van. Zonder al die overbodige rotzooi als die taalcursus, de hall of fame, gevleugelde uitspraken, etc...
Nee ik wil em echt op CD bezittenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:25 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
ik weet wel een plek waar je deze kan "kopen". Vanuit je luie stoel
bij elkaar is het iets van 700 mb geloof ik
Neuh... maar ik vind hem veel te lang... De uitleggende tekst is prima, het Het grote Anime/Manga topic-plaatje is tof, de links naar handige sites en de vorige delen zijn dat eveneens.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:32 schreef outcast-within het volgende:
[..]
niet in discussie gaan
nu komt ie straks met allemaal argumenten enzo
had eerder verteld. dan kon die bij mijn amazon pakketjequote:Op zondag 7 mei 2006 15:29 schreef uppie83 het volgende:
Figuren en andere gasten... ik ben op zoek naar die hele complete soundtrack set van Cowboy Bebop op CD... ja dat grote pakket waar echt alles in zit. Nu kan ik het echter alleen vinden op amazon.com, en daar komt er een shitload aan verzendkosten enzo bij. Daar heb ik dus weinig trek in.
Weet iemand of dit pakket ook ergens dichterbij huis te verkrijgen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |