Ep 11 vanavond maar even kijken.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:42 schreef Boondock_Saint het volgende:
@Jordy-B: Bedankt voor de tip![]()
the Third is echt heel gaaf, wel pas 10 afleveringen (onderhand misschien al 11), maar je voelt gewoon dat het goed zit
ahh nevermind, ben gewoon niet wakkerquote:
Fillers suck.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:51 schreef boyv het volgende:
Naruto suckt nu best wel met al die fillers.
Ik ben na 10 topics nog niet eens Almost Otaku.quote:
ik sta er alleen als wikichaos persoontje (moet eens een goeie gif maken van een scene uit een anime die ik in me plaatje kan zettenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:31 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Ik ben na 10 topics nog niet eens Almost Otaku.
Ik denk dat ik te weinig spam daarvoor.![]()
Verder wil ik nog even kwijt dat ik "He's my master" (zo foute naam...) een beetje vind tegenvallen.
![]()
Ik ben bezig vanaf nummer 9 oid, en heb meer gezien dan iedereen die hier post (zover ik weet). Het is niet eerlijk!quote:Op donderdag 7 september 2006 20:31 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Ik ben na 10 topics nog niet eens Almost Otaku.
Ik denk dat ik te weinig spam daarvoor.![]()
Daar heb ik 3 eps van gehad en ga er zo eens mee verder.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:31 schreef Koranaga het volgende:
Verder wil ik nog even kwijt dat ik "He's my master" (zo foute naam...) een beetje vind tegenvallen.
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:56 schreef MaxiTitan het volgende:
zo, even tvp-en...
Ik ben high school girls aan het kijken en ik kan dat maar met een smiley omschrijven...
Zo fout...
futakoiquote:Op donderdag 7 september 2006 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb net episode 1 gezien van Futakoi:
gaat over een jongen (Nozomi ) die teruggaat naar zijn geboorte plaats waar hij 2 jaar gaat wonen (o.a. voor het toelatingsexamen voor highschool) i.p.v. meegaan met z'n pa.
de stad heeft een legende over een tweeling die verliefd werden op dezelfde man. Deze man kon niet kiezen en koos voor geen van beiden. Deze legende wordt in verband gebracht met het hoge tweelingen geboorte aantal in de stad.
hij hoopt de tweeling te zien die vroeger zijn buren waren
echter loopt hij op (niet letterlijk) tegen een andere tweeling (de Sakurazuki
tweeling) die hem aanzien als een "scary" person. dat terwijl hij alleen een portomonnee terug wil geven
aangekomen bij de tempel waar hij 2 jaar blijft wordt hij ontvangen door, jaa je raad het al..
Een tweeling...
dit zijn de dochters van de gene bij wie hij verblijft...
eenmaal goed wel aangekomen komt ook de Ichijou tweeling binnen: Sumireko en Kaoruko; met deze tweeling heeft hij vroeger ooit de (kinderlijke) belofte gemaakt om te gaan trouwen...(dit waren de buren btw...)
en om et nog leuker te maken.
hij komt in de klas te zitten met de Sakurazuki tweeling Kira & Yura en in de klas naast hem zit de Ichijou tweeling.
[afbeelding]
links de Sakurazuki tweeling, rechts de Ichijou tweeling en rechts in het midden de lerares van Nozomi & de Sakurazuki tweeling.
volgens mij wordt dit een grappige serie
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
futakoi![]()
je zou er haast dromen van krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
het einde is wel enigszins wat tragisch, dacht ik..het had iig een zwaar gevoel van hier krijgen we nog meer van te horen, maar futakoi opvolger (naam ff kwijt) is compleet anders.
jankerd!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:23 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik ben bezig vanaf nummer 9 oid, en heb meer gezien dan iedereen die hier post (zover ik weet). Het is niet eerlijk!
En het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit!! (wrs daarom nog niet in de HoF)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |