Hmm bestaat er dan een boxset die NOG completer is dan deze? Ik wil namelijk wel het liefst alles in één keerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:23 schreef Jordy-B het volgende:
Gek genoeg zit de originele eindtune (The Real Folk Blues) niet in die boxset. Hij zit er alleen als live-uitvoering tussen...
De box is verder ook niet compleet, maar absoluut een juweeltje om in de kast te hebben.
Dragonball ? Inclusief de uitbreidingssets Z en GTquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:05 schreef Frunnikje het volgende:
Oke, advies nodig. Aangezien Naruto nog immer bezig is met de o zo interessante fillers en Bleach fillers mij ook niet bijzonder kunnen boeien vroeg ik me af of er nog een andere anime is die het waard is om mijn oog op te laten vallen? Tot nu toe alleen Naruto en Bleach gekeken en als het in die richting zit is het geweldig. Iemand tips? Bvd.
Volgens mij niet...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Hmm bestaat er dan een boxset die NOG completer is dan deze? Ik wil namelijk wel het liefst alles in één keer
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan, Ah/Oh My Goddess!, Kiki's Delivery Service (film), Maho Shojo Lyrical Nanoha, Popotan, Princess Tutu, Read Or Die (ROD is niet echt CCS, maar wel Magic Girl),quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:51 schreef mschol het volgende:
wie kan mij nog een leuke "magic girl" show aanbevelen (als hier mensen zijn die er naar kijken uiteraard...)
ik bedoel dus iets als Card captor sakura
TOKKO is zeer vet jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:58 schreef ThaBrain het volgende:
nieuw topic
ik moet nog steeds maar eens gaan beginnen aan one piece en hajime no ippo
maar...TOKKO is wel vet op het moment
Ik kwam er, nadat ik gepost had, inderdaad achter, bedanktquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Hmm bestaat er dan een boxset die NOG completer is dan deze? Ik wil namelijk wel het liefst alles in één keer
[..]
Dragonball ? Inclusief de uitbreidingssets Z en GT
Maar serieus, in de OP staat al een link naar een site waar je kan zoeken naar series die lijken
op de serie die je hebt bekeken http://anime-planet.com/animerec/
[edit]
Zie je wel... ik heb geen tvp nodig
[/edit]
[edit =2]
Baai the weej... kom jij ook vrijdag Jordy??? http://forum.fok.nl/topic/869682/4/50
[/edit =2]
Misschien... ik weet nog niet zeker wat ik vrijdag aan werk heb... (ivm de vakanties zijn de roosters vastgelegd, dus ik kan geen vrij vragen.)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef uppie83 het volgende:
Baai the weej... kom jij ook vrijdag Jordy??? Het grote animé/manga meeting topic deel 2 op naar Leen!
Welke groep subt deze serie vooral? En dan graag in .avi formaat aangezien Oyasumi alleen .mkv subt dacht ik...quote:
Alleen Oyasumi dacht ik.. maar wat is er mis met .mkv?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef Frunnikje het volgende:
[..]
Welke groep subt deze serie vooral? En dan graag in .avi formaat aangezien Oyasumi alleen .mkv subt dacht ik...
Zie AniDB.infoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef Frunnikje het volgende:
[..]
Welke groep subt deze serie vooral? En dan graag in .avi formaat aangezien Oyasumi alleen .mkv subt dacht ik...
Thanks voor je input..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan, komt direct hoger op me to watch lijstje te staan
Ah/Oh My Goddess!, wel veel over gehoord, nooit gedacht eigenlijk dat het onder dit genre zou vallen
Kiki's Delivery Service (film), die heb ik zelfs op R2 DVD
Maho Shojo Lyrical Nanoha, mij onbekend, ga ik info over zoeken
Popotan, Princess Tutu, mij onbekend, ga ik info over zoeken
Read Or Die (ROD is niet echt CCS, maar wel Magic Girl), die heb ik ergens op dvd liggen, leek mij iets mindere sesie (desalniettemin ga ik em zeker helemaal kijken
Dat ik niet weet hoe je die zooi moet afspelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
Alleen Oyasumi dacht ik.. maar wat is er mis met .mkv?
@Jordy-B Ow die site kende ik niet, hendig![]()
mkv is container format waar weinig mensen de juiste codec voor hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
Alleen Oyasumi dacht ik.. maar wat is er mis met .mkv?
@Jordy-B Ow die site kende ik niet, hendig![]()
Combined Community Codec Packquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:23 schreef Frunnikje het volgende:
[..]
Dat ik niet weet hoe je die zooi moet afspelen![]()
* is nogal noob op het gebied van anime kijken, alleen bleach en naruto gezien![]()
Edit: @ Jordy-B; thanks
Gewoon afspelen in VLC...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
http://cccp-project.net/
http://www.free-codecs.com/download/Media_Player_Classic.htm/
Die bieden downloaden en installeren, kun je als het goed is zowat alle bestanden afspelen die er zijn.
Ultra Maniacquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:51 schreef mschol het volgende:
wie kan mij nog een leuke "magic girl" show aanbevelen (als hier mensen zijn die er naar kijken uiteraard...)
ik bedoel dus iets als Card captor sakura
Ik heb er stukjes van gezien en het beviel wel.quote:Hideo Middle School eighth-grader Ayu Tateishi, as a member of the tennis club, is of course a cool girl who is popular among the girls in the school. Actually, she`s an ordinary girl pretending to be cool, because Kachi-kun of the baseball team likes her.
She is adored by the transfer student Nina Sakura. Nina actually has a huge secret!? Because she is a young witch who transferred from the magic kingdom. She`s a real witch with a magic computer and a magical treasure box. But this magic always causes big problems!!
that's the spiritquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:21 schreef mschol het volgende:
ik heb nu net ook 100 dvdtjes (+10 dvd+rw's) binnen gekregen dus ik kan naar hartelust gaan branden en downloaden en kijken en branden en downloaden en kijken etc..
ik heb er nu 1 en alleen extra codec voor h264 ondersteuning geinstalleerdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:14 schreef Intronic het volgende:
Als je er 6 door elkaar heen gooit wel ja.
Zelfs wanneer ik alleen 1 codec pack gebruik zoals cccp dan kom ik altijd dingen tegen die niet goed werken door zo'n pack. Zo was ik bijvoorbeeld bezig met Adobe Premiere en daar kreeg ik geen beeld bij sommige filmpjes die normaal gesproken wel goed werkten. Bij andere filmpjes haperde het geluid weer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:14 schreef Intronic het volgende:
Als je er 6 door elkaar heen gooit wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |