Niettus, ik kan het weten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef Orealo het volgende:
Ligt vlakbij Zwolle toch?
Maar het specifieke trefpunt? Want iedereen zegt iets anders..quote:Op maandag 24 juli 2006 23:27 schreef uppie83 het volgende:
utrecht CS 16:00
Oh en aangezien ik ook gewoon een fotoboek heb, zou ik toch herkenbaar moeten zijn.
Oke komt goed. Hier nog een klein lijstje van de winkels in Utrecht, waar we eventueel ff kunnen kijken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:14 schreef Zeurberus het volgende:
Gewoon meeting point midden op Utreg CS, kan je niet missenDat is vlakbij het grote blauwe bord met alle vertrektijden
Wil je echt gaan winkelen dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oke komt goed. Hier nog een klein lijstje van de winkels in Utrecht, waar we eventueel ff kunnen kijken.
http://www.chibi.nl/winkels.php
Als we er toevallig langs lopen wil ik wel even naar binnen, anders maakt het niet uit hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:12 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Wil je echt gaan winkelen dan?Ik heb alles al wat ik wil
We gaan wel via boudisque naar de oudegracht dan komen we langs piet snot en blunder en wellicht maken we nog een uitstapje naar phoopsquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als we er toevallig langs lopen wil ik wel even naar binnen, anders maakt het niet uit hoor![]()
Ja natuurlijk!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:47 schreef Jordy-B het volgende:
'k kan vrijdag redelijk vroeg thuis zijn (13:30), dus ik kan wel om vier uur op CS Utrecht zijn.
Is er nog plek in het restaurant?
Ja is goed, cool!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:17 schreef Sh0g het volgende:
Ik zit met een ander etentje in de knoop, maar dat gaat misschien verplaatst worden.
Ik gok op 60 tegen 40% kans dat ik ook kan komen.
Mocht dat zo zijn, dan kom ik gewoon op de fiets en wacht ik jullie op bij de uitgang van hoog catherijne. Is dat goed? Morgen zal ik het wel weten. Lijkt me iig leuk om ook te komen.
Wist je al dat je nu ziek bent en dat je niet naar dat etentje kan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:17 schreef Sh0g het volgende:
Ik zit met een ander etentje in de knoop, maar dat gaat misschien verplaatst worden.
Ik gok op 60 tegen 40% kans dat ik ook kan komen.
Mocht dat zo zijn, dan kom ik gewoon op de fiets en wacht ik jullie op bij de uitgang van hoog catherijne. Is dat goed? Morgen zal ik het wel weten. Lijkt me iig leuk om ook te komen.
Slecht hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:25 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Wist je al dat je nu ziek bent en dat je niet naar dat etentje kan?
Prioriteiten stellen he!quote:
Wat voor een cam heb je ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:18 schreef Intronic het volgende:
Mag ik de fotograaf van de meet zijn trouwens?![]()
Ik heb niet zo'n dure digital spiegelreflexcamera.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
Wat voor een cam heb je ?
Ik had die van mij megenomen als 'ie zou werken..
[D50] Alleen zwarte foto's?
Maar ja insha allah he..
beef en huiver bij de macht van mijn Nokia n70quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:18 schreef Intronic het volgende:
Mag ik de fotograaf van de meet zijn trouwens?![]()
Das niet slecht voor een telefoon, mên.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
beef en huiver bij de macht van mijn Nokia n70
[afbeelding]
Dat lag niet zozeer aan de telefoonquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:43 schreef Jordy-B het volgende:
Dat ukkie vindt je niet lief, met je cameratelefoon...
ojah, love parade he. ik ga eens wat foto's in dat topic gooien...quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
beef en huiver bij de macht van mijn Nokia n70
[afbeelding]
Zo keek ze de hele tijd. Ik heb enkel die filosofische blik ten midden van de feestende mensen massa vastgelegd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:43 schreef Jordy-B het volgende:
Dat ukkie vindt je niet lief, met je cameratelefoon...
Hier in Utrecht is 't droog thoughquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:02 schreef Intronic het volgende:
Hoop niet dat het flink gaat regenen zoals nu.
Je liegt !quote:
Ik stalk jou.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Today's the day toch?![]()
Wij hebben wel een AH in Zwolle.Fiets ik vaak genoeg langs trouwens, station.
Wat deed je daar eigenlijk? Volgensmij weet ik het wel maar...
Ow was iets anders dan ik dacht.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:34 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik stalk jou.
Nee, ik was onderweg naar urk.
[Wereldreis] Urk.
Hoop niet dat iedereen ineens op het laatste moment af gaat zeggen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:22 schreef Orealo het volgende:
Ik hoor net van blessed via sms dat hij helaasch niet kan, ik heb alleen geen beltegoed dus kan niet vragen waarom enzo.
Maar dat ga ik zo ff kopen.
Wit blauwe bloesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:29 schreef Orealo het volgende:
Ik ga naar de fok anime meet en ik trek aan...
Zwarte sokken!
Grijze Broek!
Donkerblauwe boxer!
Rood t-shirt met witte letters!
Groene BH!
Grijs Vestje!
En mijn pruik!
tot zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |