En dat komt van iemand die nooit de intentie had om te komen.....quote:Op zondag 16 juli 2006 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb serieus een vermoeden dat hij wordt gecancelled.![]()
Jij houdt ook nooit op..quote:Op zondag 16 juli 2006 17:43 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En dat komt van iemand die nooit de intentie had om te komen.....
Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:18 schreef Orealo het volgende:
Slappe opmerking, Zeurberus.
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:58 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Vind het gewoon loos om van iemand die in eerste instantie al niet zou komen (waar verder niet mis mee is) te horen dat ze het gevoel heeft dat het niet doorgaat. Een iets positievere insteek mag ook wel.
Dit kwam nog niet eens in de buurt van bot....maargoedquote:Op zondag 16 juli 2006 23:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook.
Is best logisch na zo'n heel off topic verhaal en tijden van inactiviteit, betuigt niet echt van veel motivatie, wel?
En dan nog, kan je 't wel iets minder bot brengen..
neuh...dat nietquote:Op zondag 16 juli 2006 23:18 schreef Orealo het volgende:
Hebben jordy en zeur van account geruilt?
maar teruste..
het was wel bot, zo kwam het hier in elk geval over. Snap ook niet waarom die opmerking nou weer nodig was. Puur om iemand een hak te zetten lijkt mij. Zelfs dat excuus klinkt.. beledigend op een bepaalde manier. Maar ik vind het wel goed zo, laat maar zitten verder. Ik heb vast ook wel iets gezegd wat jij minder leuk vond.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dit kwam nog niet eens in de buurt van bot....maargoed
Sorry Strawberry dat ik je op je tere hartje heb getrapt, zal er in het vervolg rekening mee proberen te houden![]()
Het is je goedrecht om het zo te zien, al staan er alsnog aardig wat dingen in mijn bla bla bla post die wel kloppen (o.a. het offtopic gedeelte)quote:Op maandag 17 juli 2006 08:38 schreef outcast_within het volgende:
...
+: post iets
Zeur: Tactisch slechte opmerking. Sociaal gezien niet echt doordacht.
-: eropwijst
Zeur: saai verhaal dat wat hij deed toch goed was als je het zo en zo bekijkt bla bla bla bla.
zo zie ik het. en dat met die poll was helemaal erg.
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:18 schreef uppie83 het volgende:
Het is heet weer, iedereen zit liever buiten dan achter zijn pc.... hoppa de verklaring voor de inactiviteit hier.
En de hitte zorgt er geloof ik ook voor dat een aantal mensen hier sneller geprikkeld zijn
16.00 @ meeting point in utreg centraalquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:47 schreef outcast_within het volgende:
Waar wanneer en wat was ook alweer het plan dan?
ik hou je in de gaten, jochie!quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:12 schreef Orealo het volgende:
ok laat maar..
Ik ga wel mee.
Kan nog geen eens fatsoenlijk afzeggen hee!.
altijdquote:Op zondag 23 juli 2006 10:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hou je in de gaten,
blijf bij je leest
vader complex blessed?
Als er dan meer mensen kunnen komen, waarom niet?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:51 schreef Orealo het volgende:
Waarom verschuiven we 't niet plotseling naar vrijdag?.
Ik weet wel watquote:Op zondag 11 juni 2006 23:32 schreef outcast_within het volgende:
uitleg vorige topic volmaak quotes: bestaat er een vreemdere uitspraak dan een kerel die zonder reden opeens ik hou van paarden roept? in mijn wereld op dit moment eigenlijk niet
Komkommers zijn gezond en lekker. (waarheid als een koe)
En dat over dat consumeren is een gedachten gang die ik af en toe heb![]()
Vergeet het ik-geef-je-een-knal-op-je-wang-na-een-opmerking vrouw meisje niet he!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:04 schreef blessed19 het volgende:
weer bij die gave vlag afspreken?
@ intronic:
als je ergens een emo-kid, een forse bourgondier en een lange tekkel ziet, dan zijn wij het
zoekzoek gaat ook mee?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Vergeet het ik-geef-je-een-knal-op-je-wang-na-een-opmerking vrouw meisje niet he!
Neem aan van welquote:
Ik heb ook gestemd voor vrijdag.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:15 schreef uppie83 het volgende:
Vrijdag is een optie, ik ben dus denk nummer 6 die zegt dat het ok is. Wie gaan er vrijdag nog meer allemaal mee.
Van wat ik zo gelezen heb:
Orealo, Blessed, en Zeur... toch zijn er nog 2 die hebben gestemd dat vrijdag ok is.
en O_W ? Kom je nu ook eindelijk vrijdag?
Bij die swirl shops staan altijd rijen van 2 uur.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:09 schreef Orealo het volgende:
als 't net zulk weer wordt als vandaag, spreken we mooi hier af.
[afbeelding]
Meet ik je om 14:00 uur.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bij die swirl shops staan altijd rijen van 2 uur.![]()
maar...maar...meeting plaats is veel leuker!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef Intronic het volgende:
Maar daar kunnen wel meeten toch? Die swirl shop op het station kan je niet missen.
Ik ken utrecht niet zo goed, alleen het centrum een beetje. Dus wat wordt de meeting plaats nou?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:17 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
maar...maar...meeting plaats is veel leuker!
Dan sta je daar al 5 min en de rest ook maar je herkent elkaar niet![]()
Niettus, ik kan het weten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef Orealo het volgende:
Ligt vlakbij Zwolle toch?
Maar het specifieke trefpunt? Want iedereen zegt iets anders..quote:Op maandag 24 juli 2006 23:27 schreef uppie83 het volgende:
utrecht CS 16:00
Oh en aangezien ik ook gewoon een fotoboek heb, zou ik toch herkenbaar moeten zijn.
Oke komt goed. Hier nog een klein lijstje van de winkels in Utrecht, waar we eventueel ff kunnen kijken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:14 schreef Zeurberus het volgende:
Gewoon meeting point midden op Utreg CS, kan je niet missenDat is vlakbij het grote blauwe bord met alle vertrektijden
Wil je echt gaan winkelen dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oke komt goed. Hier nog een klein lijstje van de winkels in Utrecht, waar we eventueel ff kunnen kijken.
http://www.chibi.nl/winkels.php
Als we er toevallig langs lopen wil ik wel even naar binnen, anders maakt het niet uit hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:12 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Wil je echt gaan winkelen dan?Ik heb alles al wat ik wil
We gaan wel via boudisque naar de oudegracht dan komen we langs piet snot en blunder en wellicht maken we nog een uitstapje naar phoopsquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als we er toevallig langs lopen wil ik wel even naar binnen, anders maakt het niet uit hoor![]()
Ja natuurlijk!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:47 schreef Jordy-B het volgende:
'k kan vrijdag redelijk vroeg thuis zijn (13:30), dus ik kan wel om vier uur op CS Utrecht zijn.
Is er nog plek in het restaurant?
Ja is goed, cool!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:17 schreef Sh0g het volgende:
Ik zit met een ander etentje in de knoop, maar dat gaat misschien verplaatst worden.
Ik gok op 60 tegen 40% kans dat ik ook kan komen.
Mocht dat zo zijn, dan kom ik gewoon op de fiets en wacht ik jullie op bij de uitgang van hoog catherijne. Is dat goed? Morgen zal ik het wel weten. Lijkt me iig leuk om ook te komen.
Wist je al dat je nu ziek bent en dat je niet naar dat etentje kan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:17 schreef Sh0g het volgende:
Ik zit met een ander etentje in de knoop, maar dat gaat misschien verplaatst worden.
Ik gok op 60 tegen 40% kans dat ik ook kan komen.
Mocht dat zo zijn, dan kom ik gewoon op de fiets en wacht ik jullie op bij de uitgang van hoog catherijne. Is dat goed? Morgen zal ik het wel weten. Lijkt me iig leuk om ook te komen.
Slecht hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:25 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Wist je al dat je nu ziek bent en dat je niet naar dat etentje kan?
Prioriteiten stellen he!quote:
Wat voor een cam heb je ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:18 schreef Intronic het volgende:
Mag ik de fotograaf van de meet zijn trouwens?![]()
Ik heb niet zo'n dure digital spiegelreflexcamera.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
Wat voor een cam heb je ?
Ik had die van mij megenomen als 'ie zou werken..
[D50] Alleen zwarte foto's?
Maar ja insha allah he..
beef en huiver bij de macht van mijn Nokia n70quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:18 schreef Intronic het volgende:
Mag ik de fotograaf van de meet zijn trouwens?![]()
Das niet slecht voor een telefoon, mên.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
beef en huiver bij de macht van mijn Nokia n70
[afbeelding]
Dat lag niet zozeer aan de telefoonquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:43 schreef Jordy-B het volgende:
Dat ukkie vindt je niet lief, met je cameratelefoon...
ojah, love parade he. ik ga eens wat foto's in dat topic gooien...quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
beef en huiver bij de macht van mijn Nokia n70
[afbeelding]
Zo keek ze de hele tijd. Ik heb enkel die filosofische blik ten midden van de feestende mensen massa vastgelegd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:43 schreef Jordy-B het volgende:
Dat ukkie vindt je niet lief, met je cameratelefoon...
Hier in Utrecht is 't droog thoughquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:02 schreef Intronic het volgende:
Hoop niet dat het flink gaat regenen zoals nu.
Je liegt !quote:
Ik stalk jou.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Today's the day toch?![]()
Wij hebben wel een AH in Zwolle.Fiets ik vaak genoeg langs trouwens, station.
Wat deed je daar eigenlijk? Volgensmij weet ik het wel maar...
Ow was iets anders dan ik dacht.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:34 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik stalk jou.
Nee, ik was onderweg naar urk.
[Wereldreis] Urk.
Hoop niet dat iedereen ineens op het laatste moment af gaat zeggen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:22 schreef Orealo het volgende:
Ik hoor net van blessed via sms dat hij helaasch niet kan, ik heb alleen geen beltegoed dus kan niet vragen waarom enzo.
Maar dat ga ik zo ff kopen.
Wit blauwe bloesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:29 schreef Orealo het volgende:
Ik ga naar de fok anime meet en ik trek aan...
Zwarte sokken!
Grijze Broek!
Donkerblauwe boxer!
Rood t-shirt met witte letters!
Groene BH!
Grijs Vestje!
En mijn pruik!
tot zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |