quote:Op zondag 11 juni 2006 23:22 schreef outcast_within het volgende:
Ik hou van paarden
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:23 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Leuk dan kom je te paard naar de meeting![]()
Ik ben een lamme tak die mss meegaatquote:Op zondag 11 juni 2006 23:29 schreef uppie83 het volgende:
En Outcast komt te paard ofzo....![]()
[..]
[..]
Check... aangepast... tis in Utreg!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:48 schreef Agiath het volgende:
Waar was het eigenlijk?
Koop een airco, of zet een raam open. Om 4.00 is het buiten echt wel koel.. toch?quote:Op maandag 12 juni 2006 04:00 schreef Orealo het volgende:
Hoi ik kan niet slapen en moet om half 7 opstaan.
Meh.
Kut warmte ook, dat word morgen siesta style werken..
tvp.
Ja ik heb een ventilator, maar ik word helemaal gestoord van dat ding.quote:Op maandag 12 juni 2006 08:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Koop een airco, of zet een raam open. Om 4.00 is het buiten echt wel koel.. toch?
blokker 20E ander soort ventilator. (verkoper zei dat deze stiller was) soort van rechthoek met gaten.quote:Op maandag 12 juni 2006 08:45 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja ik heb een ventilator, maar ik word helemaal gestoord van dat ding..
Maar m'n pc staat ook 24/7 aan in 't weekend, en daar komt ook een hoop warmte vanaf..
Maar ach, red bull ftw.
Jeuj de diepte in met zeurquote:Op maandag 12 juni 2006 08:03 Verder heb je daar afgezien van de voorbij denderende treinen en wat bootjes geen last van drukte en geluidsoverlast waardoor je daadwerkelijk eens een gesprek met iemand kan voeren![]()
what's new pussy cat?quote:[b]Op maandag 12 juni 2006 04:00 schreef Orealo het volgende:
Meh.
Kut warmte ook, dat word morgen siesta style werken..
CGI in anime discussie kwam van mijn hand en tevens de heineken vs grolsch discussiequote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:24 schreef Zeurberus het volgende:
Strawberry, echt zwak dat je niet mee gaat/kan, als het het zelfde excuus is als voor zaterdag vind ik dat echt lame want leeftijd boeit geen reet.
Onze liefde is sterk genoeg om zulke triviale obstakels te overwinnen.
Erm, ze is 15 en woont in zwolle.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:24 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Strawberry, echt zwak dat je niet mee gaat/kan, als het het zelfde excuus is als voor zaterdag vind ik dat echt lame want leeftijd boeit geen reet.
quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:41 schreef Orealo het volgende:
[..]
Erm, ze is 15 en woont in zwolle.
Als ik 15 was, en ik woonde in zwolle was ik ook niet gekomen, en anders hadden m'n ouders dat niet goed gevonden.
Anders m'n broer niet..
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:41 schreef Orealo het volgende:
[..]
Erm, ze is 15 en woont in zwolle.
Als ik 15 was, en ik woonde in zwolle was ik ook niet gekomen, en anders hadden m'n ouders dat niet goed gevonden.
Anders m'n broer niet..
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:24 schreef Zeurberus het volgende:
Fijn.quote:Orealo, wist niet dat ze in Zwolle woont, dat is dan wel een 'geldige' reden
Als ik wat ouder ben kom ik wel. Dus houd het hier nog een paar jaartjes vol!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:46 schreef Zeurberus het volgende:
gefeliciteerd
en ik vind het gewoon jammer dat je niet meegaat/kan, al is het nu een stuk duidelijker waarom
Had je gepost in een topic waar ik ook een.. erm.. iets vertelde.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Hoe weet jij dat ik 15 ben dan?
Maar hij heeft wel gelijk, denk ook niet dat mijn ouders er mee instemmen..![]()
Wel jammer opzich, maar hier gewoon in dit topic praten is ook wel ok.
Link?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:42 schreef Orealo het volgende:
[..]
Had je gepost in een topic waar ik ook een.. erm.. iets vertelde..
Hmm kan 'm niet meer terugvinden, maar ik meen dat 't dit topic was :quote:Op maandag 12 juni 2006 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Link?![]()
Kan me het niet herinneren. Daarna weer ontopic.![]()
Ik kan je natuurlijk aanbieden met mij mee te reizen, mocht ik die dag ook gaan.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ik wat ouder ben kom ik wel. Dus houd het hier nog een paar jaartjes vol!![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Link?![]()
Kan me het niet herinneren. Daarna weer ontopic.![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:38 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hmm kan 'm niet meer terugvinden, maar ik meen dat 't dit topic was :
Ben je nog maagd?
.
Mensen kap eens ff, om Orealo maar te quoten:quote:Op maandag 12 juni 2006 23:32 schreef outcast_within het volgende:
Neeej, bob. ik vroeg me al af waarom dat topic in je history zat. PUB orealo? maar ik denk je hebt vast weer een gare opmerking daar gemaakt. ben je TS. bob jij remialatenstelen jij
quote:
Staat het dacht ik ook niet. Maar misschien heb je het gewoon van Zeurberus gehoord? Die wist het namelijk als enige, had ik op msn verteld.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:38 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hmm kan 'm niet meer terugvinden, maar ik meen dat 't dit topic was :
Ben je nog maagd?
.
Tuurlijk, dat zou heel mooi zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:41 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik kan je natuurlijk aanbieden met mij mee te reizen, mocht ik die dag ook gaan.
Dan kan ik je zelfs 40% korting geven op je treinkaartje![]()
Ja baas.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:07 schreef uppie83 het volgende:
Mensen kap eens ff, om Orealo maar te quoten:
Ben ik ook... maar hier horen posts over de komende meeting (en alles wat daar bij komt idd). Niet over topics waarin jullie gepost hebben dat jullie nog maagd zijn...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja baas.![]()
Maar wees blij dat ik die quotes allemaal in één post doe, anders gaat hij nog sneller vol.
Ik ben zo blij dat jij geen mod bent.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:35 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ben ik ook... maar hier horen posts over de komende meeting (en alles wat daar bij komt idd). Niet over topics waarin jullie gepost hebben dat jullie nog maagd zijn...![]()
Goed, jammer dat je er niet bij kan zijn. Maar anderen melden zich ook niet echt hard aan. Er staan pas 4 mensen in het lijstje, kom op mensen....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat jij geen mod bent.![]()
[Slowchat] Sorry, ik houd nu op. Verder gaan praten over de volgende meet.
Dan leer je ons daar kennenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:30 schreef Intronic het volgende:
Ik wil wel komen, alhoewel ik nog niemand ken
Helaas ben ik een week later op vakantie, en ik denk niet dat jullie graag naar Rimini komen voor een meetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:00 schreef Koranaga het volgende:
Ik zou echt dolgraag () komen, maar helaas zit ik dan net een dag in Luxemburg.
![]()
Zou het teveel zijn gevraagd om te vragen of het een weekje later kan.![]()
over de stomste dinge praten doe ik 24/7, dus komt wel goedquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:32 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dan leer je ons daar kennen
Alsof wij elkaar allemaal zo goed kenden voor de meeting(s)
Enige wat wij vragen is een bepaalde vorm van openheid om mee te discussieren over de stomste onderwerpen (die niet perse anime related zijn) en af en toe een dienblad vol met drankjes halen
that's all
Hoppa, gewoon komen dusquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
over de stomste dinge praten doe ik 24/7, dus komt wel goed
En Orealo is er niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:07 schreef Zeurberus het volgende:
Mja, dat zusjes gebeuren is meer een running gag geworden wat absoluut geen running gag had moeten worden, alleen reageert Orealo er zo lekker op.
Maar ik had ergens in een grijs verleden beloofd om te stoppen over 12 jarige zusjes
voordat iemand anders em inkopt. Ze is 12 en dat schijnt nogal grappig te zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En Orealo is er niet.
Ik snap het nogsteeds niet helemaal van dat gedoe met zijn zusje. Jullie hebben haar toch helemaal niet gezien op die meet? Snap echt niet wat er dan zo boeiend aan is.
het gaat niet alleen maar daarom, maar tijdens de meet waren er een paar dubieuze gesprekken geweest waar volgens mij verder niemand echt wat aangaat. (had je maar mee naar de meet moeten gaanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
voordat iemand anders em inkopt. Ze is 12 en dat schijnt nogal grappig te zijn
Moet dan inderdaad wel een heel leuk gesprek zijn geweest op de meet.. maar dan wordt het nu ook wel tijd om erover op te houden lijkt mij. Ten slotte kan Orealo er nu niet eens op reageren en de meesten weten niet eens waar het over gaat. Maar goed het kan me eigenlijk ook niet veel schelen.. een zusje van Bob van 12 jaar, komop nou. Je had er bij moeten zijn idd..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
voordat iemand anders em inkopt. Ze is 12 en dat schijnt nogal grappig te zijn
kijk verstandige woorden, beter krijg ik het niet verwoordquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet dan inderdaad wel een heel leuk gesprek zijn geweest op de meet.. maar dan wordt het nu ook wel tijd om erover op te houden lijkt mij. Ten slotte kan Orealo er nu niet eens op reageren en de meesten weten niet eens waar het over gaat. Maar goed het kan me eigenlijk ook niet veel schelen.. een het zusje van Bob van 12 jaar, komop nou. Je had er bij moeten zijn idd..
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet dan inderdaad wel een heel leuk gesprek zijn geweest op de meet.. maar dan wordt het nu ook wel tijd om erover op te houden lijkt mij. Ten slotte kan Orealo er nu niet eens op reageren en de meesten weten niet eens waar het over gaat. Maar goed het kan me eigenlijk ook niet veel schelen.. een zusje van Bob van 12 jaar, komop nou. Je had er bij moeten zijn idd..
Zand kijken? Waar de neuk heb jij het over?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:15 schreef Kroekroek het volgende:
ja ik ga ookkomop mensen, beetje zand kijken doet wonderen *kuch*
was de broer van, nvm that.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:35 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Zat kijken? Waar de neuk heb jij het over?
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:44 schreef blessed19 het volgende:
ABBAHALLAKEIHARDANAAL!
Het begon allemaal anders met jouw kutpost hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:28 schreef Kroekroek het volgende:
ja typisch van hem hewat kon je anders verwachten
*heeft toevallig liedje edit hier edit daar opstaan*
Tot over 2 jaarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:30 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Strawberry ook nog best jong is, net als ik. Ik kom dus ook niet, mag ook niet van mn ouders denk ik. Misschien kom ik later nog wel een keer naar een meet, en misschien kan Strawberry ook komen dan? Is wel leuker als er nog iemand van ongeveer dezelfde leeftijd is.![]()
En bovendien kan ik aankomende meeting niet eens, ik ben op vakantie dan.![]()
Weet niet of ik de volgende meet wel mag.. Maar als ik binnenkort of wanneer dan ook naar een meeting ga, hoop ik ook dat jij komt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:30 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Strawberry ook nog best jong is, net als ik. Ik kom dus ook niet, mag ook niet van mn ouders denk ik. Misschien kom ik later nog wel een keer naar een meet, en misschien kan Strawberry ook komen dan? Is wel leuker als er nog iemand van ongeveer dezelfde leeftijd is.![]()
En bovendien kan ik aankomende meeting niet eens, ik ben op vakantie dan.![]()
Duidelijk..quote:
Voeg me dan eens toe op msn ofzo, we hebben dingen te 'bespreken'.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:34 schreef outcast_within het volgende:
jah mijn post bestond gewoon uit:
edit
aangezien ik ook geen idee had waarover het ging
Nope. bob is te cool om op msn toe te voegen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:21 schreef Orealo het volgende:
[..]
Voeg me dan eens toe op msn ofzo, we hebben dingen te 'bespreken'..
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nope. bob is te cool om op msn toe te voegen.
plus![]()
ik word toegevoegd
iig op vakantie van FOK.quote:
Aha zo'n soort vakantie. Vond een maand ook wel behoorlijk lang.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:04 schreef Orealo het volgende:
[..]
iig op vakantie van FOK.
Of tenminste.. dat probeer ik..
Outcast ik heb je toegevoegd. mwuhaha.
Welcome to the hotel FOK.
You can sign out any time you like, but you can never leave...
Leuke verbouwingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:04 schreef Orealo het volgende:
[..]
iig op vakantie van FOK.
Of tenminste.. dat probeer ik..
Outcast ik heb je toegevoegd. mwuhaha.
Welcome to the hotel FOK.
You can sign out any time you like, but you can never leave...
Het idee is dat jij er ook bij gaat zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 09:36 schreef outcast_within het volgende:
wat is nu eigenlijk de situatie en het plan?
ik ga toch niet helemaal weer naar de startpost klikken. Update plz! ^_^
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:16 schreef outcast_within het volgende:
Nu kan niet ga naar een love parade oid. schijnt in berlijn iets te doen zijn.
Gebrekkig nederlandsquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:16 schreef outcast_within het volgende:
Nu kan niet ga naar een love parade oid. schijnt in berlijn iets te doen zijn.
wat ik er van weet is dat er raar geklede mensen aan lantaarnpalen hangen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is daar zoal te doen dan?Of klinkt dit nu heel dom..
Gezellig..quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wat ik er van weet is dat er raar geklede mensen aan lantaarnpalen hangen.
Ik heb serieus een vermoeden dat hij wordt gecancelled.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:32 schreef uppie83 het volgende:
Nog 2 weken mensen...
En dat komt van iemand die nooit de intentie had om te komen.....quote:Op zondag 16 juli 2006 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb serieus een vermoeden dat hij wordt gecancelled.![]()
Jij houdt ook nooit op..quote:Op zondag 16 juli 2006 17:43 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En dat komt van iemand die nooit de intentie had om te komen.....
Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:18 schreef Orealo het volgende:
Slappe opmerking, Zeurberus.
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:58 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Vind het gewoon loos om van iemand die in eerste instantie al niet zou komen (waar verder niet mis mee is) te horen dat ze het gevoel heeft dat het niet doorgaat. Een iets positievere insteek mag ook wel.
Dit kwam nog niet eens in de buurt van bot....maargoedquote:Op zondag 16 juli 2006 23:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook.
Is best logisch na zo'n heel off topic verhaal en tijden van inactiviteit, betuigt niet echt van veel motivatie, wel?
En dan nog, kan je 't wel iets minder bot brengen..
neuh...dat nietquote:Op zondag 16 juli 2006 23:18 schreef Orealo het volgende:
Hebben jordy en zeur van account geruilt?
maar teruste..
het was wel bot, zo kwam het hier in elk geval over. Snap ook niet waarom die opmerking nou weer nodig was. Puur om iemand een hak te zetten lijkt mij. Zelfs dat excuus klinkt.. beledigend op een bepaalde manier. Maar ik vind het wel goed zo, laat maar zitten verder. Ik heb vast ook wel iets gezegd wat jij minder leuk vond.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dit kwam nog niet eens in de buurt van bot....maargoed
Sorry Strawberry dat ik je op je tere hartje heb getrapt, zal er in het vervolg rekening mee proberen te houden![]()
Het is je goedrecht om het zo te zien, al staan er alsnog aardig wat dingen in mijn bla bla bla post die wel kloppen (o.a. het offtopic gedeelte)quote:Op maandag 17 juli 2006 08:38 schreef outcast_within het volgende:
...
+: post iets
Zeur: Tactisch slechte opmerking. Sociaal gezien niet echt doordacht.
-: eropwijst
Zeur: saai verhaal dat wat hij deed toch goed was als je het zo en zo bekijkt bla bla bla bla.
zo zie ik het. en dat met die poll was helemaal erg.
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:18 schreef uppie83 het volgende:
Het is heet weer, iedereen zit liever buiten dan achter zijn pc.... hoppa de verklaring voor de inactiviteit hier.
En de hitte zorgt er geloof ik ook voor dat een aantal mensen hier sneller geprikkeld zijn
16.00 @ meeting point in utreg centraalquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:47 schreef outcast_within het volgende:
Waar wanneer en wat was ook alweer het plan dan?
ik hou je in de gaten, jochie!quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:12 schreef Orealo het volgende:
ok laat maar..
Ik ga wel mee.
Kan nog geen eens fatsoenlijk afzeggen hee!.
altijdquote:Op zondag 23 juli 2006 10:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hou je in de gaten,
blijf bij je leest
vader complex blessed?
Als er dan meer mensen kunnen komen, waarom niet?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:51 schreef Orealo het volgende:
Waarom verschuiven we 't niet plotseling naar vrijdag?.
Ik weet wel watquote:Op zondag 11 juni 2006 23:32 schreef outcast_within het volgende:
uitleg vorige topic volmaak quotes: bestaat er een vreemdere uitspraak dan een kerel die zonder reden opeens ik hou van paarden roept? in mijn wereld op dit moment eigenlijk niet
Komkommers zijn gezond en lekker. (waarheid als een koe)
En dat over dat consumeren is een gedachten gang die ik af en toe heb![]()
Vergeet het ik-geef-je-een-knal-op-je-wang-na-een-opmerking vrouw meisje niet he!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:04 schreef blessed19 het volgende:
weer bij die gave vlag afspreken?
@ intronic:
als je ergens een emo-kid, een forse bourgondier en een lange tekkel ziet, dan zijn wij het
zoekzoek gaat ook mee?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Vergeet het ik-geef-je-een-knal-op-je-wang-na-een-opmerking vrouw meisje niet he!
Neem aan van welquote:
Ik heb ook gestemd voor vrijdag.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:15 schreef uppie83 het volgende:
Vrijdag is een optie, ik ben dus denk nummer 6 die zegt dat het ok is. Wie gaan er vrijdag nog meer allemaal mee.
Van wat ik zo gelezen heb:
Orealo, Blessed, en Zeur... toch zijn er nog 2 die hebben gestemd dat vrijdag ok is.
en O_W ? Kom je nu ook eindelijk vrijdag?
Bij die swirl shops staan altijd rijen van 2 uur.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:09 schreef Orealo het volgende:
als 't net zulk weer wordt als vandaag, spreken we mooi hier af.
[afbeelding]
Meet ik je om 14:00 uur.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bij die swirl shops staan altijd rijen van 2 uur.![]()
maar...maar...meeting plaats is veel leuker!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef Intronic het volgende:
Maar daar kunnen wel meeten toch? Die swirl shop op het station kan je niet missen.
Ik ken utrecht niet zo goed, alleen het centrum een beetje. Dus wat wordt de meeting plaats nou?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:17 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
maar...maar...meeting plaats is veel leuker!
Dan sta je daar al 5 min en de rest ook maar je herkent elkaar niet![]()
Niettus, ik kan het weten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef Orealo het volgende:
Ligt vlakbij Zwolle toch?
Maar het specifieke trefpunt? Want iedereen zegt iets anders..quote:Op maandag 24 juli 2006 23:27 schreef uppie83 het volgende:
utrecht CS 16:00
Oh en aangezien ik ook gewoon een fotoboek heb, zou ik toch herkenbaar moeten zijn.
Oke komt goed. Hier nog een klein lijstje van de winkels in Utrecht, waar we eventueel ff kunnen kijken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:14 schreef Zeurberus het volgende:
Gewoon meeting point midden op Utreg CS, kan je niet missenDat is vlakbij het grote blauwe bord met alle vertrektijden
Wil je echt gaan winkelen dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oke komt goed. Hier nog een klein lijstje van de winkels in Utrecht, waar we eventueel ff kunnen kijken.
http://www.chibi.nl/winkels.php
Als we er toevallig langs lopen wil ik wel even naar binnen, anders maakt het niet uit hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:12 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Wil je echt gaan winkelen dan?Ik heb alles al wat ik wil
We gaan wel via boudisque naar de oudegracht dan komen we langs piet snot en blunder en wellicht maken we nog een uitstapje naar phoopsquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als we er toevallig langs lopen wil ik wel even naar binnen, anders maakt het niet uit hoor![]()
Ja natuurlijk!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:47 schreef Jordy-B het volgende:
'k kan vrijdag redelijk vroeg thuis zijn (13:30), dus ik kan wel om vier uur op CS Utrecht zijn.
Is er nog plek in het restaurant?
Ja is goed, cool!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:17 schreef Sh0g het volgende:
Ik zit met een ander etentje in de knoop, maar dat gaat misschien verplaatst worden.
Ik gok op 60 tegen 40% kans dat ik ook kan komen.
Mocht dat zo zijn, dan kom ik gewoon op de fiets en wacht ik jullie op bij de uitgang van hoog catherijne. Is dat goed? Morgen zal ik het wel weten. Lijkt me iig leuk om ook te komen.
Wist je al dat je nu ziek bent en dat je niet naar dat etentje kan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:17 schreef Sh0g het volgende:
Ik zit met een ander etentje in de knoop, maar dat gaat misschien verplaatst worden.
Ik gok op 60 tegen 40% kans dat ik ook kan komen.
Mocht dat zo zijn, dan kom ik gewoon op de fiets en wacht ik jullie op bij de uitgang van hoog catherijne. Is dat goed? Morgen zal ik het wel weten. Lijkt me iig leuk om ook te komen.
Slecht hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:25 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Wist je al dat je nu ziek bent en dat je niet naar dat etentje kan?
Prioriteiten stellen he!quote:
Wat voor een cam heb je ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:18 schreef Intronic het volgende:
Mag ik de fotograaf van de meet zijn trouwens?![]()
Ik heb niet zo'n dure digital spiegelreflexcamera.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
Wat voor een cam heb je ?
Ik had die van mij megenomen als 'ie zou werken..
[D50] Alleen zwarte foto's?
Maar ja insha allah he..
beef en huiver bij de macht van mijn Nokia n70quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:18 schreef Intronic het volgende:
Mag ik de fotograaf van de meet zijn trouwens?![]()
Das niet slecht voor een telefoon, mên.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
beef en huiver bij de macht van mijn Nokia n70
[afbeelding]
Dat lag niet zozeer aan de telefoonquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:43 schreef Jordy-B het volgende:
Dat ukkie vindt je niet lief, met je cameratelefoon...
ojah, love parade he. ik ga eens wat foto's in dat topic gooien...quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
beef en huiver bij de macht van mijn Nokia n70
[afbeelding]
Zo keek ze de hele tijd. Ik heb enkel die filosofische blik ten midden van de feestende mensen massa vastgelegd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:43 schreef Jordy-B het volgende:
Dat ukkie vindt je niet lief, met je cameratelefoon...
Hier in Utrecht is 't droog thoughquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:02 schreef Intronic het volgende:
Hoop niet dat het flink gaat regenen zoals nu.
Je liegt !quote:
Ik stalk jou.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Today's the day toch?![]()
Wij hebben wel een AH in Zwolle.Fiets ik vaak genoeg langs trouwens, station.
Wat deed je daar eigenlijk? Volgensmij weet ik het wel maar...
Ow was iets anders dan ik dacht.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:34 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik stalk jou.
Nee, ik was onderweg naar urk.
[Wereldreis] Urk.
Hoop niet dat iedereen ineens op het laatste moment af gaat zeggen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:22 schreef Orealo het volgende:
Ik hoor net van blessed via sms dat hij helaasch niet kan, ik heb alleen geen beltegoed dus kan niet vragen waarom enzo.
Maar dat ga ik zo ff kopen.
Wit blauwe bloesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:29 schreef Orealo het volgende:
Ik ga naar de fok anime meet en ik trek aan...
Zwarte sokken!
Grijze Broek!
Donkerblauwe boxer!
Rood t-shirt met witte letters!
Groene BH!
Grijs Vestje!
En mijn pruik!
tot zo!
Ervaring leert dat niet iedereen er precies om 16.00 is (vertragingen enzo), denk dat je niet eens hoeft te bellen als je er rond 16.15 bent. Dan staan we gewoon netjes te wachten op de restquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:49 schreef Jordy-B het volgende:
Ik ga het niet redden om op 16:00 op Utrecht CS te komen.
Ik pak een trein later en ben ongeveer op 16:15 op het CS. Ik bel tzt wel even dat ik er ben (maar ik heb geen mobiel dus moet dan eerst even een telefooncel opzoeken...)
Idd zeg, ook elke minuut de slappe lachquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:43 schreef Sh0g het volgende:
Orealo had wel vaak binnenpretjes, is ook op die foto te zien![]()
Brabant hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:39 schreef Intronic het volgende:
- Dat outcast_within en ik er in de trein achter kwamen dat we o zo veel gemeen hadden.
The hood, jeweet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu niet allemaal lezen.
En ja Outcast. Speciaal voor jou. Smileys in een spoiler.
[ Bericht 15% gewijzigd door Kroekroek op 29-07-2006 08:55:11 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:50 schreef Kroekroek het volgende:
Aaah ja, The Magic Number 40. Ik stond er gelukkig buiten, maar men is aan mij voorgesteld d.m.v. dat nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu niet allemaal lezen.
En ja Outcast. Speciaal voor jou. Smileys in een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en speciaal voor outcast nog zijn favoriete smiley![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2006 03:08:12 ]
ik wist de prijzen niet vantevoren, maar dat maakt ook niet uit. het is ook geen klacht (klaagbaakquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:20 schreef Zeurberus het volgende:
De prijzen van het bier waren van te voren bekend heHeb de meeste verteld wat de prijzen waren, en als je bedenkt dat het import bier is wat je nagenoeg nergens anders drinkt dan mag het wel voor een keertje
Het is gewoon lekker ongeacht de prijs![]()
schamel smsje gestuurd om vervolgens mijn belbundel leeg te trekkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:57 schreef Zeurberus het volgende:
oeh!
We zijn nog iets heul belangrijks vergeten
Uppie83 bleek geen popeye te zijn en de recent gegeten spinazie kon niet fatsoenlijk verteerd worden (als je wel gekomen was had je vloeiend japans gesproken![]()
)
Toch heeft deze held besloten even te bellen om te vragen hoe het was!!!
Hij is nog een econoom ook, de heldquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
schamel smsje gestuurd om vervolgens mijn belbundel leeg te trekken
Jullie keken naar dat scherm waar windows op te zien was, en stiekem wilde fokken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:12 schreef outcast_within het volgende:
Het wachten is op bob zijn spulslaap lekker mensen
@intronic waarom kijken wij in fukkings naam omhoog?
Hoi ik ben 40.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:02 schreef outcast_within het volgende:
Ik hou van paarden
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 08:54 schreef Kroekroek het volgende:
JEZUS
Ik ben de hele nacht wakker geweest, en wilde mijn post uuuren geleden editten, want toen postte niemand. En nu is het 9 uur 's ochtends, ik was het een beetje vergeten, en dan zijn we opeens weer 10 posts verder!
Nou dan zet ik em lekker hier neer! Lekker puh!
Niet bitchen, je bent pas 12quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Eerst al die paarden.. nu dit. Outcast waar gaat dit heen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:51 schreef outcast_within het volgende:
Ohja de muziek de theme song van de meet zal ik ook maar even uploaden.
Theme song meet 07/2006 en tevens toffe kutmuziek
Jij snapt 't.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:28 schreef Kroekroek het volgende:
Ik zat ook op die troon! Maar ik ben een vrouw, dus dat telt niet, oké.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:51 schreef outcast_within het volgende:
Ohja de muziek de theme song van de meet zal ik ook maar even uploaden.
Theme song meet 07/2006 en tevens toffe kutmuziek
Sorry, fixed!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:30 schreef outcast_within het volgende:
Filmpjes doen het niet
hoezo resizen? image=450
is goed jordy bobquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:38 schreef Orealo het volgende:
ik neem aan dat we dit topic gewoon volpraten en volgend topic over een nieuwe meet beginnen?
Abunaiquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:38 schreef Orealo het volgende:
ik neem aan dat we dit topic gewoon volpraten en volgend topic over een nieuwe meet beginnen?
hoezo voel je je buitengesloten dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:22 schreef chris89 het volgende:
komen hier ooit wel eens andere mensen dan de vaste mensen?
12?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Niet bitchen, je bent pas 12
Luister de themesong nou maar nog een keer ^_^
[..]
Das het minste dat ik kon doenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
schamel smsje gestuurd om vervolgens mijn belbundel leeg te trekken
jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoezo voel je je buitengesloten dan?![]()
Er was maar 1 meisje..quote:Op zondag 30 juli 2006 11:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoezo kon Blessed nou niet komen op de meet? Of heb ik die uitleg gemist ergens..
En zijn er nog nieuwe affaires, opbloeiende liefdes, sprankelende relaties.![]()
Oh oke.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:13 schreef Orealo het volgende:
[..]
Er was maar 1 meisje...
Blessed ging kamperen.
Hij's vanavond terug ofzo.
Waren er maar meerquote:Op zondag 30 juli 2006 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh oke.Dacht dat er meer waren.
Wat een slap excuus van Blessed.
Er zijn toch zeker wel een stuk of 5 meisjes/vrouwen die regelmatig posten in het anime/maga topic? Dat dacht ik tenminste. Dan moeten die gewoon de volgende keer mee.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:28 schreef Orealo het volgende:
[..]
Waren er maar meer.
En nah, ik weet zeker dat blessed 't niet tof vond dat ie 't moest missen, maar bij de volgende meet is ie wel van de partij denk ik!
Mijn handen zitten in het gips (ofzo) dus dat word moeilijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:35 schreef chris89 het volgende:
[..]
jaontzettend
ik wil ook gevoerd worden door jou
Aparte manier van rekenen heb jijquote:Op zondag 30 juli 2006 14:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mijn handen zitten in het gips (ofzo) dus dat word moeilijk.
Maar even rekenen 1989...
vijf onthouden...
delen door drie
Strawberry hierboven mij is ook 12 net als jij
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh oke.Dacht dat er meer waren.
Wat een slap excuus van Blessed.
Op die reken manier kom jij mss uit op 80.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mijn handen zitten in het gips (ofzo) dus dat word moeilijk.
Maar even rekenen 1989...
vijf onthouden...
delen door drie
Strawberry hierboven mij is ook 12 net als jij
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:18 schreef chris89 het volgende:
hallo![]()
"Licht is sneller dan geluid: daarom zien mensen er intelligent uit, totdat je hen hoort spreken"![]()
en jij bent 2006 jaar oud zie ikhow you doing?
outcast, jammer mandan moet ik maar het gips bijten. ow en leer eens rekenen
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:54 schreef chris89 het volgende:
ah ik krijg relatie les van iemand die het niet kanhurray
maar:how you doing
komt er een nieuwe meet dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:54 schreef uppie83 het volgende:
Uhm... is er inmiddels een nieuw meeting topic geopend??? Of moeten we eerst deze nog even vol slowchatten? Dat moet Outcast best kunnen in zijn eentje binnen een uur ofzo![]()
Waarschijnlijk bij Abunai.. en eerder ook nog een dacht ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
komt er een nieuwe meet dan?
gaan we wederom naar leen?
Ik dacht van de meesten te horen dat de eerstvolgende meet op Abunai zou zijn. Maar ja... als iedereen eerder wil dan kan dat uiteraard ook... denk ik... ik durf niets meer te zeggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij Abunai.. en eerder ook nog een dacht ik.
Zorg maar dat je pasje ook weer werkt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:55 schreef Orealo het volgende:
23'ste it is!
*begint contant geld te sparen*
Met mogelijkheid dat het een week opschuift wanneer er pas maandag de 25e door de IB groep wordt uitbetaald lijkt me.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:55 schreef Orealo het volgende:
23'ste it is!
*begint contant geld te sparen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |