je begrijpt de camera niet... ruilen tegen mijn olympus c4040?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:46 schreef Orealo het volgende:
Ik heb nu welgeteld 1 dag mijn nikon D50.
Gisteren mee naar buiten geweest, foto's gemaakt blablabla.
Was laat thuis, stop de accu in de oplader, en ga slapen.
Nu net haal ik hem eruit, stop hem in de camera, en wil een foto maken.
maar de foto is zwart. dus ik haal het dopje eraf.
Vol goede moed probeer ik het nog een keer!
Maar weer is hij zwart !
Al zet ik exposure op 30 seconden en F op 3.2, hij blijft zwart !
Wat is er aan de hand?.
*ahum*quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:47 schreef Aarde het volgende:
[..]
je begrijpt de camera niet... ruilen tegen mijn olympus c4040?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:47 schreef Aarde het volgende:
[..]
je begrijpt de camera niet... ruilen tegen mijn olympus c4040?
And another black hole has been created.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:49 schreef veldmuis het volgende:
Zet het ding eens op de auto-stand en probier het nog eins!!!einz
300 zoveel, maar de accu was niet helemaal vol toen ik hem kreeg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:50 schreef veldmuis het volgende:
Hoeveel foto's heb je trouwens gemaakt als je na 1 dag de accu al moet opladen?.
zitten er geen andere kapjes op ? dee ie het eerst wel? zit er niet ergens een RESET knopje op dat toestel? Lees de handleiding eens door; daarin staat meestal een stappenplan voor de meest voorkomende problemen. Wel ff laten weten hoe het afloopt he. Suc6quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:50 schreef Orealo het volgende:
[..]
And another black hole has been created..
Er zit een 'format' in 't menu, alleen ben ik een beetje terughoudend deze te gebruiken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:52 schreef Aarde het volgende:
[..]
zitten er geen andere kapjes op ? dee ie het eerst wel? zit er niet ergens een RESET knopje op dat toestel? Lees de handleiding eens door; daarin staat meestal een stappenplan voor de meest voorkomende problemen. Wel ff laten weten hoe het afloopt he. Suc6![]()
Format is de geheugenkaart leeghalen. De D70 heeft onderop de body een resetknopje, hoe dat bij de D50 is weet ik niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:55 schreef Orealo het volgende:
[..]
Er zit een 'format' in 't menu, alleen ben ik een beetje terughoudend deze te gebruiken.
In de handleiding staat er niks over..
Yep, ik hoor 'chack' en hij klapt omhoog, voor de rest weinig bijzonders te zien, alleen 't groene CCD schermpje..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:53 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt wel beeld door je viewfinder toch?
Anders even de spiegel opklappen (zie menu) en luisteren of je wat hoort, desnoods voordat je dat doet het objectief eraf en kijken of de spiegel daadwerkelijk opklapt. Door het ding uit te zetten klapt de spiegel terug en daarna kun je m weer normaal gebruiken.
Oh, als je het objectief eraf haalt, zorg dat er niet teveel stof in dat ding komt,.
Dan is het mechanisch prima in orde zou ik zeggen. Als je 'm op de M-stand zet en je een foto maakt zonder objectief, krijg je dan ook een zwarte plaat of niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:58 schreef Orealo het volgende:
[..]
Yep, ik hoor 'chack' en hij klapt omhoog, voor de rest weinig bijzonders te zien, alleen 't groene CCD schermpje..
Ah, bij de D50 ook zie ik nu, gereset, maar no joy.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Format is de geheugenkaart leeghalen. De D70 heeft onderop de body een resetknopje, hoe dat bij de D50 is weet ik niet.
Kun jij afdrukken als ie daarop staat dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Staat hij niet op schoonmaakstand?
Ja hé, ik heb een 350D, wellicht is de D50 andersquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kun jij afdrukken als ie daarop staat dan?
Yep.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan is het mechanisch prima in orde zou ik zeggen. Als je 'm op de M-stand zet en je een foto maakt zonder objectief, krijg je dan ook een zwarte plaat of niet?
350dquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja hé, ik heb een 350D, wellicht is de D50 anders.
Da's mooi gaar. Stel even een andere optie in bij 'bld optimaliseren', en kijk of het dan over is. Meer weet ik zo niet.quote:
No joyquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Da's mooi gaar. Stel even een andere optie in bij 'bld optimaliseren', en kijk of het dan over is. Meer weet ik zo niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |