Je bent een schat, ik was echt bang dat ik met een paard moest ofzo.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:24 schreef k_man het volgende:
Met de trein naar Kampen en vanaf daar de bus naar Urk (lijn 141).
Er zit een camera bedrijf in Urk, en mijn camera is kapot, ik geloof niet in verzenden van dingen die 600 euro kosten, daarom ga ik 'm liever zelf brengenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:33 schreef Terreros85 het volgende:
wat ga je doen op Urk dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.пусть всегда будет солнце
Cameranu.nlquote:Op maandag 24 juli 2006 06:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Er zit een camera bedrijf in Urk, en mijn camera is kapot, ik geloof niet in verzenden van dingen die 600 euro kosten, daarom ga ik 'm liever zelf brengen.
It takes one to know one.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:57 schreef outcast_within het volgende:
*voeg hier gevatte opmerking in over incest oid
Omdat Urk een voormalig eiland is spreekt men nog steeds van 'op Urk'. Net als op Terschelling, op Texel, etc.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:33 schreef daanski82 het volgende:
Waarom heet het in GODSnaam OP urk en niet in urk ?????
waar ligt urk op dan ????
NU urk aan het vaste land zit spreek ik gewoon van IN urk. dus die urkers moeten niet zeiken.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Omdat Urk een voormalig eiland is spreekt men nog steeds van 'op Urk'. Net als op Terschelling, op Texel, etc.
Ja zoiets.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef veldmuis het volgende:
Whehe jij zo daar bij die winkel komen en dan zo van ja goftedomme mijn camera wat doe je jezus zeg :S.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |